bhbus.ba
May 16, 2024, 18:40:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26   Go Down
  Print  
Author Topic: GP Zenica - Razno/Diskusije  (Read 99870 times)
Neo_Ze
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 15



« Reply #330 on: July 09, 2015, 21:18:40 »

Bolje da ide bilo sta nego nista.

Na liniji Zenica-Zavidovici cesto saobraca Neoplan N 4416 (0207)
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #331 on: July 09, 2015, 21:34:50 »

Iako je sve kako jest. Nikad ne propustaju niti jednu voznju

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Neo_Ze
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 15



« Reply #332 on: July 09, 2015, 21:54:39 »

Slazem se, sve voznje su na vrijeme.


* Zabranjeno citiranje zadnjeg posta !
« Last Edit: July 09, 2015, 21:56:10 by makljen1123 » Logged
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #333 on: July 09, 2015, 22:32:20 »

Počeli su klime popravljat Neoplanima. Cheesy jedna inf. od mene Cheesy
Logged
Neo_Ze
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 15



« Reply #334 on: July 09, 2015, 23:39:34 »

Super, i onako je tesko izdrzati u njima prevruce je.
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #335 on: July 10, 2015, 00:01:18 »

Neznam o cijem je to trosku, al znam da vozaci Higera od svoji para prave klimu kad sta bude

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #336 on: July 10, 2015, 00:02:17 »

O trošku preduzeća Cheesy
Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #337 on: July 10, 2015, 00:04:20 »

Nije samo stvar u liniji za Zavidoviće nego u svim linijama koje saobraćaju izvan Zenice... Lugove, Busovacu i Lašvu isto drže Centrolineri, Travnik Iveco, Beograd Higer... Zamisli vozit se u Isuzu kecu do Beograda koji je kao traktor, sjedišta polomljena, unutra smrdi... U prljavom Ivecu sa polomljenim sjedištima do Travniku, punom Centrolinerom do Lugova... Pogledaj kako izgledaju Citari, Neoplani su još ok jer su nedavno došli...
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #338 on: July 10, 2015, 00:47:13 »

Od citara je izdrndan samo jedan. Higer 2 put isao za Bg. Isuzu kec neide za Beograd dugo. Ili ide druga suza il master.
Pa Lugovi Busovaca, Lasva, to je ko Hrasnica, Hadzici, Pazaric u Sarajevu, i sta.

Iveco slabo i rade, na rezervi su sad za sad i sredjuju ih

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Neo_Ze
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 15



« Reply #339 on: July 10, 2015, 02:04:52 »

Neoplani se jos drze tek rade 6 mjeseci u Zenicatransu Cheesy . A ovaj sto vozi na liniji za Lugove i Busovacu je pun kada krece u 15:40 guzva je ne mozes se okrenuti i disati kako treba, taj bus ne bi ni trebao ici za tu liniju kada se vozis u njemu mnogo bruji i trese se dosta po autoputu Cheesy
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #340 on: July 10, 2015, 02:29:00 »

Pa to jeste, ali otidji u svaki grad, takvi autobusi voze, i popodne su puni, od 3 do pola 5

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #341 on: July 10, 2015, 02:39:43 »

A nije mi jasno čemu šala ?
Logged
Citaro
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #342 on: July 10, 2015, 11:59:18 »

Ovaj Hicme ponovo nije primjeren i adekvatan da je uključen i interferiran u ovu stranicu. Njegovo neadekvatno i ironično ponašanje i kritiziranje ama baš svake sitnice kada je u pitanju Zenicatrans je krajnje neprofesionalno ali i namjerno i ciljano blatnjenje. Za Lugove je išao Mercedes 303 prije Neoplana i zasita je taj autobus bio propao skroz, kako kroz hrdju i nakonrasporeda Neoplana po gradu jedan je došao i za Lugove što je normalno mnogo bolje nego što je bilo. A ako dodju i prigradski bit će rasporedjeni. A ne vidim u tome ništa loše jer Centrotrans, firma koja vrijedi kao najjača pošalje Mercedes Conecta od 15 000 eura u Zenicu. Što se tiče Travnika tamo je vozio Isuzu ali je krajem 2014 taj autobus izgorio i pošto je ovaj Iveco stvarno u dobrom stanju(motor, sjedišta...) a šteta da se da u rashod poslan je za Travnik do nabavke Isuzua koji košta jedan i do 70 - 80 hiljada. Tačno je da nekad ide Higer za Beograd i dobar je autobus, mislim starosti četiri godine, ali ide samo kada je Isuzu u kvaru i slažem se da bi za Beograd trebalo nabaviti bolji autobus. Za Zavidoviće ide Transtar crveni i Neoplan onaj stari ali kada je neki u kvaru ide Iveco ili Neoplan i tu nije ništa loše. Za klimu, odrzavanje okolo autobusa kao i bolja čistoća i te tehničke stvari se mogu i moraju popravljati. Što se tiče poslovanja Zenicatrans već duze vrijeme koče tuzbe iz perioda kada je to preduzeće trebalo raskopati i predati sve autobuse i stanicu Zenica busu koji je imao plan. Medjutim, i pored raskopavanja preduzeća poslije rata radnici su se izborili i pristali na platu od 250 KM samo da preduzeće opstane. Nakon što je opstalo i krenulo naprijed radnici za taj period dobili presudu i firma mora isplatiti tu razliku. Od 2007. Zenicatrans je isplatio blizu 5 000 000 na ime tih presuda, sad taj novac da imaju kako bi to izgledalo. Što se tiče prošle godine Hicme, prihod je bio manji za 300 000 KM, zbog poplava jer mjesec čak i dva nisu funkcionisale većina linija za sela a ima ih oko 30, a poslije toga autobusi su išli do pola puta. Tek je npr. prije Prvog maja otvoren put za Bistricu. Ako uzmemo to 300 000 i za presude koje je preduzeće isplatilo čak oko 400 000 i nelegalni prijevoz koji Zenicatransu uzme 4 000 000 godišnje onda je jasno kako bi preduzeće poslovalo. U narednim godinama očekuje se dosta mirniji period što se tiče presuda jer je veliki broj radnika prista dizati novac po odlasku u penziju i kamate su pristali ukinuti na odgodjeno plaćanje. Sljedeće godine se očekuje stabiliziacija poslovanja i dosta bolje stanje. Izvještaj mozes pogledati na stranici Općine Zenica kao materijali. Normalno je sada da se prave uštede kako bi se mogli finansirati dobavljači (dijelovi, gorivo, osiguranje, registracija, plate) pa tek onda u ostale tehničke stvari ali i to će vremenom biti popravljeno. Cijena nafte je povoljnija u 2015. i to će dosta pozitivno utjecati na poslovanje.
Logged
Citaro
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #343 on: July 10, 2015, 12:01:50 »

Ukupan prihod u 2015. godini se planira u iznosu od 6.528.000,00 KM, a u odnosu na ostvarenje u 2014. godini planiran je veći u apsolutnom iznosu od 2.684,00 KM.  Planom za 2015. godinu nije predvođeno uvođenje novih autobuskih linija i uvođenje ostalih novih polazaka. Planirana cijena prijevoza je jednaka prošlogodišnjoj.
Revizijom plana za 2015. godinu, a po provedenim procjenama i na osnovu stvarnog činjeničnog stanja sa 30.06.2015. godine, očekujemo izradu probnog bilansa uspjeha sa pozitivnim rezultatom, s  tim da pokriće gubitka iz prethodne godine će se izvršiti na teret kapitala, jer ne postoji fond za pokriće gubitka zbog niske reproduktivne sposobnosti preduzeća.
U  svim procjenama planirani prihodi su realno ostvarivi.

Ukupni rashodi poslovanja za 2015. godinu planiraju se u iznosu od 6.525.000,00 KM ili za 8,5%  manji u odnosu na poslovanje u 2014. godini. Najveća stavka  rashoda je potrošnja goriva koja je planirana u 2015. godini u iznosu od 1.900.000,00 KM ili manje u odnosu na ostvarenje u 2014. godini za 16,9% zbog pada cijene nafte I naftnih derivate na svjetskom tržištu sa tendencijom daljeg pada cijena. Planirana cijena nafte je 1,44 KM po litru bez uračunatog PDV-a. Računajući planiranu količinu goriva troškovi bi trebali da budu u okvirima planiranog. Ukoliko dođe do promijena cijena nafte na više ili na manje, onda će sigurno doći do korekcije troškova nafte.
Zbog  nabavke 5 autobusa u septembru 2014. godine i planirane nabavke autobusa u 2015. godini, trošak rezervnih dijelova se planira u okvirima prošlogodišnjeg (zbog većeg broja autobusa). Na  bolji finansijski rezultat poslovanja preduzeća će također uticati planirano rashodovanje devet neispravnih autobusa koji duži period nisu u eksploataciji.
 Planirani trošak bruto plate iznosi 2.130.000,00 KM.
 Doći će do smanjenja rashoda kamata po kreditima zbog  plaćenih redovnih mjesečnih rata u prethodnom periodu.
Planirani trošak po kontu 56140 (obračunate zatezne kamate-presuda) je planiran manji za 42,7% od ostvarenja u 2014. godini zbog isplaćenih kamata u potpunosti većem broju radnika i penzionera. Po kontu 57900  (isplate po presudi-glavnica) planirani trošak je manji od ostvarenog u 2014. godini za 43,7% jer je veliki broj radnika i penzionera blokadama računa preduzeća u potpunosti naplatilo svoja potraživanja po tužbi. Mogućnost prisilnog naplaćivanja od strane radnika putem blokade računa bi trebalo biti svedeno na minimum jer je većina radnika pristala na potpisivanje i ovjeru novog Ugovora da se odriče kamata po tužbi, te da neće blokirati račune preduzeća, a svoja potraživanja će naplatiti po odlasku u penziju i dr. putem dogovora sa poslodavcem.
Logged
Citaro
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #344 on: July 20, 2015, 14:36:10 »

Ovaj vozni park je tačan na ovoj stranici i samo da kažem da ovaj autobus 148-J-120      DAF/Den Oudsten Alliance B96 više ne saobraća i s njega se skidaju dijelovi i isti je na donjem ulazu u garazu u Zenicatrans i moze se vidjeti pa ga izbacite iz voznoga parka.
Logged
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 20 queries.