bhbus.ba
May 21, 2024, 07:33:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Rashodovana i neispravna vozila  (Read 135401 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #105 on: December 08, 2011, 09:20:43 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...

Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.

primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa.

a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 Shocked


nije tačno...drugu smjenu je radio vozač Jarkoč Munir koji je vozio 812 a koji za novu godinu ide u penziju. Neka mu je sretna i dugovječna..... I ti "zanimljivo" mani više svojih laži, te pričaš da si dužio 805, te iznosiš netačne informacije, prestani s tim

ne moras odmah tako grubo ne bitno znam da je vozac neki koji se vrti po 17 /17b/14  a znas i sam da je 812 stalno bio gore  jos od vremena dok je to vozilo imao RAmic Suljo

bitno je ako već iznosiš nešto reci nešto što je tačno kao što si rekao ovo posljednje za šta si u pravu. 812  je skoro uvijek radio gore a Suljo "lopov" Smiley Smiley Smiley danas vozi kosi lift
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #106 on: December 08, 2011, 11:24:04 »

@transformers
 
on je nesto sa kartama stalno svercovao kupio po vozilu stare trazio od putnika stare i slicno .

nego sta je sa  836 Shocked  ja kako znam stalni je na Otesu ali nema ga nesto dva dana sam isao na Ilidzu nema tog busa jucer je  bio 71X nisam vidio
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #107 on: December 08, 2011, 12:29:50 »

@transformers
 
on je nesto sa kartama stalno svercovao kupio po vozilu stare trazio od putnika stare i slicno .

nego sta je sa  836 Shocked  ja kako znam stalni je na Otesu ali nema ga nesto dva dana sam isao na Ilidzu nema tog busa jucer je  bio 71X nisam vidio

Mene je prije 4-5 godina neki vozač pitao "treba li mi još dnevna karta", možda je to taj?

Na Otesu je radio 714
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #108 on: December 08, 2011, 15:28:42 »

@transformers
 
on je nesto sa kartama stalno svercovao kupio po vozilu stare trazio od putnika stare i slicno .

nego sta je sa  836 Shocked  ja kako znam stalni je na Otesu ali nema ga nesto dva dana sam isao na Ilidzu nema tog busa jucer je  bio 71X nisam vidio

ma jašta je ja se sjećam da su se kontrolori žalili da mu ne mogu više ni ići u kontrolu jer ga nikada nisu uhvatili da je "čist" pa se raja zezala "kad ti Suljo proda kartu 7 je kiša kupalo i 7 sunca grijalo". Ipak možda je ovo za neke malo duhovito i smiješno međutim zamisli koji trebaš biti "đon obraz" da se s putnikom dobro zakačiš, nalijepiš ga i na kraju mu "podvališ" kartu. Iako je Suljo bio etiketiran ko lopov jer je to radio na "providan" način skoro svi stariji vozači su radili iste stvari, samo možda ne u tolikoj mjeri kao Suljo. Ali bez obzira koliko djelovao "sirovo" Suljo je bio "namazan" što se tih stvari. Kad god bi ga pozvali na disciplinski sud (poznatiji kao Hag) Suljo bi poslao advokata a obzirom da u ugovoru o radu koji potpisuju vozači nigdje ne stoji da su vozači dužni prodavati karte, advokat bi ga na osnovu tog člana svaki put "izvadio"...a da je poslovica "Ko je bio lopov lani i ove godine je ali  samo godinu stariji" gola istina potvrđuje činjenica da Suljo krade i dan danas kada vozi kosi lift....
« Last Edit: December 08, 2011, 15:35:18 by transformers » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #109 on: December 13, 2011, 01:54:52 »

Meni se čini da na spisku minibusa postoje neki i rashodovani.
Zvanično oni koji su otišli u rashod(tender za sječenje) po odluci NO krajem sedmog mjeseca 2010 su
­ 10, 11, 19, 21, 23, 24, 25, 26, 28, 34, 41, 43, 44, 45, 46, 68 i 74
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #110 on: December 13, 2011, 15:47:52 »

znači ovi su de facto gotovi i neće se vraćati?

ako je tako da ih odmah uklonim iz voznog parka?
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #111 on: December 13, 2011, 15:56:47 »

Pa vozila su isječena kako će se vratiti?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #112 on: December 13, 2011, 22:31:53 »

sta ja znam da su vec i isjeceni, pise da je bio tender samo... a ja vise volim da m ise potvrdi dva put, nego da sam donosim zakljucke pa da se onda ispostavi da sam ja nesto pogresno unio Wink
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #113 on: December 13, 2011, 22:41:01 »

dakle listi su se pridružili i:
gbr        vozilo
10         Otoyol M24      
11         Otoyol M24      
19         Otoyol M24  
21         Otoyol M24      
23         Otoyol M24  
24         Otoyol M24      
25         Otoyol M24      
26         Otoyol M24      
28         Otoyol M24    
34         Iveco 100E18    
41         Iveco 100E18
43         TAM 85 A 192SC
44         TAM 85 A 192SC
45         TAM 85 A 192SC
46         TAM 85 A 192SC
68         MAN-Dorteller  0 220
74         MAN-Dorteller  0 220
« Last Edit: December 13, 2011, 22:54:41 by The_Dubster » Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #114 on: December 16, 2011, 09:31:29 »

Ovo su i 417 počeli kopusat, ne mogu da vjerujem....
« Last Edit: December 16, 2011, 09:35:31 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #115 on: December 16, 2011, 09:33:13 »

Slike sa Depo portala govore više od riječi:

417 i 404



816,804,837,833,810,805,848... i ostala man kompanija



Jel ovo 463 ili neki drugi?



I opet pitanje: Šta je sa 464 Huh?, jesu li ga udesili ili je negdje drugdje jer Posada ovih dana razdužuje 460 koji ima takvo čudno ogibljenje da je to za nepovjerovat, sav se ljulja, prelama poskakuje , samo što još nije kao kengur da odskakuje sa ceste, vožnja u prikolici je nezaboravna, kao u poslje retnim 475... i slično...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #116 on: December 16, 2011, 09:51:24 »

464 su napravili desni bočni dio koji je razbijen i vozilo stoji na kanalu...ne vjerujem da je crko motor ali se nisam raspitivao sta mu je...a 417 nisu počeli kupusati jer nisu skupili hrabrost jos uvijek za to...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #117 on: December 16, 2011, 10:12:14 »

464 su napravili desni bočni dio koji je razbijen i vozilo stoji na kanalu...ne vjerujem da je crko motor ali se nisam raspitivao sta mu je...a 417 nisu počeli kupusati jer nisu skupili hrabrost jos uvijek za to...

Hvala Transformers, al 417 ima manjak u obliku zadnjeg branika,a i naprijed fali srednii dio maske branika, kao što vidiš na slici, sad da li se to može smatrati kopusanjem
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #118 on: December 16, 2011, 11:57:49 »

464 su napravili desni bočni dio koji je razbijen i vozilo stoji na kanalu...ne vjerujem da je crko motor ali se nisam raspitivao sta mu je...a 417 nisu počeli kupusati jer nisu skupili hrabrost jos uvijek za to...

Hvala Transformers, al 417 ima manjak u obliku zadnjeg branika,a i naprijed fali srednii dio maske branika, kao što vidiš na slici, sad da li se to može smatrati kopusanjem

417 je bez branika odkad znam da stoji tamo.
Mislim da je privremeno skidanje branika uobičajno, (nezz tačno zbog čega, valjda iz praktičnih razloga) i nemože se baš smatrati kupusanjem pa i 405 je bio bez branika, kad je prije godinu i po dana bio u kvaru.

E kad mu počnu skidati prozore, vrata, svjetla, retrovizore e to je već kupusanje i takav bus postaje ozbiljan kandidat za rashod.

Prijedlog da se tema preimenuje u rashodovana i neispravna vozila, jer  404, 417, 422, 800, 805, 810, 816, 812, 824, 827, 828, 831, 833, 837, 848, 849 nisu još rashodovana vozila a raspravlja se o njima u ovoj temi, e sad neki od njih će u rashod a neki na cestu


« Last Edit: December 16, 2011, 12:08:04 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #119 on: December 31, 2011, 14:00:20 »

zaboravio sam prebaciti u ovu temu 422       Neoplan N 4021 NF 
Logged


Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.053 seconds with 21 queries.