bhbus.ba
May 12, 2024, 02:00:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31   Go Down
  Print  
Author Topic: Niš-ekspres - Razno/Diskusije  (Read 188571 times)
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #150 on: October 16, 2011, 17:14:59 »

Imaju finu liniju, ali vidi se da to auto nisu neke klase, ispod su temse :/ Najslabija tacka im je limarija..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #151 on: October 16, 2011, 17:40:32 »

Imaju finu liniju, ali vidi se da to auto nisu neke klase, ispod su temse :/ Najslabija tacka im je limarija..
Pa ne moze da im bude najslabija tacka limarija kad je vecinom sve od pekolita ili  lima oblozenog poliesterima...
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #152 on: October 16, 2011, 17:44:36 »

Imaju finu liniju, ali vidi se da to auto nisu neke klase, ispod su temse :/ Najslabija tacka im je limarija..

ma njemu je najslabija tačka on sam.... i Temsa je za ove crvene "konzerve" Lamborghinni ...svaka čast i putnicima i vozačima koji se usude voziti u ovome čudu...
Sad ćeme naš kolega Nenad kritikovati ali ovo je moje mišljenje i mišljenje velike većine koja prati autobusnu problematiku
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #153 on: October 16, 2011, 17:58:51 »

Nibus kao autobus ima nedostataka.. ne poricem npr vozila koja voze po Srbiji nemaju rucke na sedistima mrezice za novine i td. ali i ta sedista su 5 puta udobnija nego ona turska Pilot u nemcima.. Ima tu i jos po neki nedostatak oko enterijera.. Da kazem da leti se niko ne zali na klimu da ne radi itd.. pa ni na udobnosti.. E sad ne bih poredio Temsu i Nibus jer sam u Temsi Safari SD putovao na relaciji nekih 100 km i nadam se nikad vise.. ima uzasno tvrda sedista, a u Nibusu 400.41 je ipak bilo udobnije.. Prica mi ujakov kolega koji je oko 2000-te isao za Bec sa smederevcem Ko 475 koji je isecen da su putnici hvalili udobnost vozila i ako mu je maska bila malo ruzna.. I da kazem da putnici i nemaju pojma da se to vozilo proizvodi kod nas u Nisu vec misle da je Mercedes i td.. putniku marka vozila nije bitna vec da se preveze do zeljenog mesta i da budu vozaci ljubazni i cisto vozilo.. E da i da nije bezbedno iz Ministarstva ne bi dobili sertifikat(izdaje se tek sto se izvrsi atestiranje vozila).
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #154 on: October 16, 2011, 18:20:26 »

Nibus kao autobus ima nedostataka.. ne poricem npr vozila koja voze po Srbiji nemaju rucke na sedistima mrezice za novine i td. ali i ta sedista su 5 puta udobnija nego ona turska Pilot u nemcima.. Ima tu i jos po neki nedostatak oko enterijera.. Da kazem da leti se niko ne zali na klimu da ne radi itd.. pa ni na udobnosti.. E sad ne bih poredio Temsu i Nibus jer sam u Temsi Safari SD putovao na relaciji nekih 100 km i nadam se nikad vise.. ima uzasno tvrda sedista, a u Nibusu 400.41 je ipak bilo udobnije.. Prica mi ujakov kolega koji je oko 2000-te isao za Bec sa smederevcem Ko 475 koji je isecen da su putnici hvalili udobnost vozila i ako mu je maska bila malo ruzna.. I da kazem da putnici i nemaju pojma da se to vozilo proizvodi kod nas u Nisu vec misle da je Mercedes i td.. putniku marka vozila nije bitna vec da se preveze do zeljenog mesta i da budu vozaci ljubazni i cisto vozilo.. E da i da nije bezbedno iz Ministarstva ne bi dobili sertifikat(izdaje se tek sto se izvrsi atestiranje vozila).

daj ba dijete drago to što tebi tvoj ujak napriča i što ti napričaju oni koji nikada nisu ni sjeli u bolje vozilo ne treba shvatati za ozbiljno. Uz puno uvažavanje ja takva mišljenja ne smatram kompetentnim i tačka. To da je putnicima nebitno u kojem tipu odnosno vrsti autobusa se voze možeš pričati djeci u obdaništu. DAnas su putnici "turistički opismenjeni" i veliki dio njih savršeno dobro poznaje motorna vozila tipove, serije i sl a i autobuse takođe. U glavnom tvoja opaska ne stoji vjeruj mi. Ima on veliki broj nedostataka kako vizeulenih tako i  onih koji se ne vide "golim okom". Jednostavno autobus je ružan i tačka. I taj certifikat koji izda ministarstvo možeš okačiti mačku o rep. Prije godinu dana sam išao iza jednog nibusa (linija za Austriju-negdje) autobus se nakrivio na desnu stranu ko gradski Ikarusi "bir vaktile". Kada vidiš to onda sva priča o udobnosti (koja je apsolutno neozbiljna), zadaovoljstvu putnika, sigurnosnim pretpostavkama raznoraznim certifikatima , pada u vodu....
nemoj ti misliti da ja imam nešto lično protiv tebe. Jednostavno ti si previše mlad da bi shvatio neke stvari. Prihvataš nešto  "zdravo za gotovo" previše. Koristi samo malo više logike pri razmišljanju i vjeruj da neće biti problema.
Lijep pozdrav
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #155 on: October 16, 2011, 19:06:03 »

Nibus kao autobus ima nedostataka.. ne poricem npr vozila koja voze po Srbiji nemaju rucke na sedistima mrezice za novine i td. ali i ta sedista su 5 puta udobnija nego ona turska Pilot u nemcima.. Ima tu i jos po neki nedostatak oko enterijera.. Da kazem da leti se niko ne zali na klimu da ne radi itd.. pa ni na udobnosti.. E sad ne bih poredio Temsu i Nibus jer sam u Temsi Safari SD putovao na relaciji nekih 100 km i nadam se nikad vise.. ima uzasno tvrda sedista, a u Nibusu 400.41 je ipak bilo udobnije.. Prica mi ujakov kolega koji je oko 2000-te isao za Bec sa smederevcem Ko 475 koji je isecen da su putnici hvalili udobnost vozila i ako mu je maska bila malo ruzna.. I da kazem da putnici i nemaju pojma da se to vozilo proizvodi kod nas u Nisu vec misle da je Mercedes i td.. putniku marka vozila nije bitna vec da se preveze do zeljenog mesta i da budu vozaci ljubazni i cisto vozilo.. E da i da nije bezbedno iz Ministarstva ne bi dobili sertifikat(izdaje se tek sto se izvrsi atestiranje vozila).

daj ba dijete drago to što tebi tvoj ujak napriča i što ti napričaju oni koji nikada nisu ni sjeli u bolje vozilo ne treba shvatati za ozbiljno. Uz puno uvažavanje ja takva mišljenja ne smatram kompetentnim i tačka. To da je putnicima nebitno u kojem tipu odnosno vrsti autobusa se voze možeš pričati djeci u obdaništu. DAnas su putnici "turistički opismenjeni" i veliki dio njih savršeno dobro poznaje motorna vozila tipove, serije i sl a i autobuse takođe. U glavnom tvoja opaska ne stoji vjeruj mi. Ima on veliki broj nedostataka kako vizeulenih tako i  onih koji se ne vide "golim okom". Jednostavno autobus je ružan i tačka. I taj certifikat koji izda ministarstvo možeš okačiti mačku o rep. Prije godinu dana sam išao iza jednog nibusa (linija za Austriju-negdje) autobus se nakrivio na desnu stranu ko gradski Ikarusi "bir vaktile". Kada vidiš to onda sva priča o udobnosti (koja je apsolutno neozbiljna), zadaovoljstvu putnika, sigurnosnim pretpostavkama raznoraznim certifikatima , pada u vodu....
nemoj ti misliti da ja imam nešto lično protiv tebe. Jednostavno ti si previše mlad da bi shvatio neke stvari. Prihvataš nešto  "zdravo za gotovo" previše. Koristi samo malo više logike pri razmišljanju i vjeruj da neće biti problema.
Lijep pozdrav
Vozio je moj ujak 90-tih O 303-ku i S 315 i 315.21 pa potom uzeo novog Nibusa 400.22 i 10 godina bez prekida terao tako da vozio je i bolja vozila(BREND).. U ostalom kad donosi dobru zaradu ko da je bitno je li Nibus ili Setra.. i Setru ja prvi ne bi u zivotu vozio da okrznem negde neku lajsnu da platim gazdi Boga oca stetu.. Taj stose nakrivio opet desava se da popusti neki jastuk a vozila su nekad i po 4-5 dana van garaze! Pogotova ta za Austriju i Nemacku pred put se sve tahnicki pregleda ali 4 dana su u Austriji i kvar moze da se desi nepredvidjeno...
Logged

Nibus 400.22 GB 523
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #156 on: October 16, 2011, 20:53:55 »

Do kraja godine se smederevci na žalost povlače iz saobraćaja.. posle 11 godina.
# 335-502



Po godinama bi mogao jos voziti, ali po masci... po meni poprilino dekadentno izgleda, al siguran sam da su odradili svoje kako treba Cheesy
Logged


Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #157 on: October 16, 2011, 21:01:39 »

Do kraja godine se smederevci na žalost povlače iz saobraćaja.. posle 11 godina.
# 335-502



Po godinama bi mogao jos voziti, ali po masci... po meni poprilino dekadentno izgleda, al siguran sam da su odradili svoje kako treba Cheesy
Ovaj bus je Boga mi dugo godina radio Zvornik, jedan dan on drugi dan kooperant.. Kasnije je krenuo za bliže inostranstvo a za Zvornik išao neki od tada novih niskih Nibusa pa se pre 2 godine 502 opet vraća na Zvornik neko vreme a sad vozi svugde.. Taj bus je dosta posada promenio za ovih 10 godina ali za sad je ok.. mada do kraja godine se povlači iz saobraćaja. Rekao sam već za masku.. oni su pravljeni u vreme kad je proizvodnja u južnoj Srbiji tek ustala iz pepela posle rata!
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #158 on: October 16, 2011, 22:26:59 »

Imaju finu liniju, ali vidi se da to auto nisu neke klase, ispod su temse :/ Najslabija tacka im je limarija..
Pa ne moze da im bude najslabija tacka limarija kad je vecinom sve od pekolita ili  lima oblozenog poliesterima...



a gdje je to slaba limarija? nisam vidio ni jednog da je protruo.. i autobus ima nedostataka i to je jasno svima..ali za pohvalu je to da se proizvodi u radionicama nišekspresa i da vozi..i najbitnije je da se ne kvari..
a sinoc sam bas vidio jednog u blizini dervente, autobus ide kao lud na nekim dijelovima i do 90 km/h i nigdje nisam vidio da mu nesto fali, visi, da se nageo itd..

svi bi nesto da se prave pametni SETRA,NEOPLAN la bla , samo setra nije jeftina to je problem, svi se skrpe pa kupe, nekog polovnjaka, prolupanog i produvanog motora, istrosene unutrasnjosti i to je vrhunac...
ako nek se proizvodi nibus, jednog dana mozda i postane i kvalitetniji i cijenjeniji, svaki pocetak je tezak  Smiley
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #159 on: October 16, 2011, 22:31:10 »

Imaju finu liniju, ali vidi se da to auto nisu neke klase, ispod su temse :/ Najslabija tacka im je limarija..
Pa ne moze da im bude najslabija tacka limarija kad je vecinom sve od pekolita ili  lima oblozenog poliesterima...



a gdje je to slaba limarija? nisam vidio ni jednog da je protruo.. i autobus ima nedostataka i to je jasno svima..ali za pohvalu je to da se proizvodi u radionicama nišekspresa i da vozi..i najbitnije je da se ne kvari..
a sinoc sam bas vidio jednog u blizini dervente, autobus ide kao lud na nekim dijelovima i do 90 km/h i nigdje nisam vidio da mu nesto fali, visi, da se nageo itd..

svi bi nesto da se prave pametni SETRA,NEOPLAN la bla , samo setra nije jeftina to je problem, svi se skrpe pa kupe, nekog polovnjaka, prolupanog i produvanog motora, istrosene unutrasnjosti i to je vrhunac...
ako nek se proizvodi nibus, jednog dana mozda i postane i kvalitetniji i cijenjeniji, svaki pocetak je tezak  Smiley



samo što taj početak malo "duže" traje .....
Ma OK je sve to međutim nisu to vozila za "preko granice" i gotovo .....to je moje mišljenje
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #160 on: October 16, 2011, 22:32:40 »

svi bi nesto da se prave pametni SETRA,NEOPLAN la bla , samo setra nije jeftina to je problem, svi se skrpe pa kupe, nekog polovnjaka, prolupanog i produvanog motora, istrosene unutrasnjosti i to je vrhunac...
ako nek se proizvodi nibus, jednog dana mozda i postane i kvalitetniji i cijenjeniji, svaki pocetak je tezak  Smiley


slazem se u potpunosti! i mislim da se nakon ovog ne bi trebali vracati na ovu pricu. Svako ima svoje misljenje i ima ga pravo iznijeti, ali ne vrijedi se svaka 2 mjeseca vracati na ovu raspravu. Vrijeme ce pokazati da li je Nibus bio promasen projekat ili ipak nesto vrijedi.

Ja mislim da ipak nesto vrijedi, jer kad se pogleda ko ga pravi i od cega a kako radi svoj posao... Sasvim solidno, a sad sto je ruzan, sto je ovakav ili onakav - to je nase individualno i ne mozemo nekoga tjerati da mora misliti isto kao i mi Cheesy
Logged


Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #161 on: October 16, 2011, 22:53:16 »

Nezvanicna informacija koju sam ja saznao je da ako Nemci nastave da ih kaznjavaju ekspres ce kupiti 5-10 Mercedesa, Setri ili Neoplana koji ce raditi samo Nemacku a novi Nibusi se prebacuju na Austriju a malo stariji za blize inostranstvo tipa Crna Gora, BiH, Makedonija, Bugarska, Hrvatska i td.. To opet nije 100 %
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #162 on: October 16, 2011, 23:28:33 »



Nezvanicna informacija koju sam ja saznao je da ako Nemci nastave da ih kaznjavaju ekspres ce kupiti 5-10 Mercedesa, Setri ili Neoplana koji ce raditi samo Nemacku a novi Nibusi se prebacuju na Austriju a malo stariji za blize inostranstvo tipa Crna Gora, BiH, Makedonija, Bugarska, Hrvatska i td.. To opet nije 100 %



mozda ste spominjali prije, ali nisam upucen bas, zasto ih kaznjavaju ?
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #163 on: October 16, 2011, 23:32:41 »

Da se mi podsetimo od cega je sve pocelo sad vec davne 97-me. Ovo su bili prvi autobusi koje je Nis ekspres pravio ujedno vozaci kazu i najbolji za vozaca i putnika.. vise ih na zalost nema iseceni su


Uploaded with ImageShack.us
Ovom na slici je u osnovi bio Sanos 315 ali su mu ubacili nov MAN motor i tad je peglao preko..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #164 on: October 16, 2011, 23:40:32 »

Čuj davne 97-me....pa koliki je to radni vijek Nibusa, 10 godina? Loše je to, loše....Mada ovakav jedan još uvijek radi u Teslić prevozu.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 19 queries.