bhbus.ba
May 11, 2024, 11:37:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31   Go Down
  Print  
Author Topic: Niš-ekspres - Razno/Diskusije  (Read 188541 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #105 on: July 22, 2011, 19:22:56 »

To da su Nijemci siladžije ne bih se složio, ljudi samo dostojanstveno obavljauju svoj posao. Samo je to za nas neshvatljivo, pa odma ne valjaju ljudi, ovakvi su, onakvi su... Čisto sumnjam da je zbog tepiha isključen iz saobraćaja, čak štoviše, to je glupost!
S druge strane, da ima prijava od Touringa, to svakako stoji! Privatnicima je mnogo, mnogo teže voziti po Njemačkoj, nego "Touringovcima".
Nije samo Srbija na lošem glasu, ima i gorih, počev od BiH, Rumuna, Bugara i Srbije naravno. A i to svakao nije bez razloga  Wink


Nebih da uplicem politiku u ovo ali zasigurno taj loš glas je jednim dijelom i uzrokovan političkom situacijom a tu je Srbija No1
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #106 on: July 22, 2011, 21:15:13 »


Drug zar ti nije bilo dosta teorija zavjere. Te teorije zavjere su odnijele stotinu hiljada zivota. Mrze nas što smo Srbi, Bošnjaci , Hrvati, tibetanci i sl to su notorne gluposti. Budi regularan i nema problema. Da se razumijemo. Nišlije imaju problema siguran sam i imace ih i dalje. Naime zna se da oko Niša i u Nišu ima veći broj Roma (protiv kojih nemam ništa da ne bude pogrešno protumačeno) od kojih dosta živi u NJemačkoj. Svi oni putuju sa NIšlijama (zbog cijene karata i sl stvari koje im idu na ruku). U ovo sam se uvjerio osobno nebrojeno puta. Među tim ljudima ima i pođštenih ljudi međutim svakako i desperadosa, kraldljivaca varalica i sl bagre koju će Njemci držati na oku uvijek. Zato ih najvise istresaju i na granicama i ostalim kontrolama.
A to da Srbija ima lošu reputaciju u Evropi u to sam siguran. Naravno s razlogom.
Molim te aj mi ti sve to objasni ko mene laze i slicno! Kad me vec toliko ubedjujes da je suprotno aj nesto i da napisem kako ide...
Prvo covek koji mi je sve ovo rekao a vozi za Nemacku je vec 20 godina dobar kolega sa mojim ujakom, kao sto njega postuje tako postuje i mene i ne bi me lagao. Drugo i mog pokojnog tecu koji je radio u ekspresu su ti isti vozaci mnogo postovali i sto bi me lagali!
TOURING IH GORE NAMESTA ZBOG POMENUTE SVADJE I TO JE TO, JEL TI JASNO BRE!
Oni su postupili sasvim ok sa tim sto nisu hteli da puste Touring na AS bez peronizacije.. Touring inace jedino u Nis placa peronizaciju i nigde vise a Nis ekspres u Nemackoj na svakoj AS placa u proseku 4-5 eura a u Minhen 7.5 eura a u Frankfurt 12.5 eura a u Srbiji je prosecna cena peronizacije za bolje kategorisanu stanicu kao npr. AS Nis ili BAS oko 5-6 eura ili po naski 500-600 din..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #107 on: July 23, 2011, 13:51:17 »

1. Sine kad dođeš kući tako se obraćaj roditeljima svojim a meni ne.
2. Ne vjerujem da ih kažnjavaju bez razloga jer više vjerujem sebi nego tebi tvojim tečama ujacima ujnama i ostaloj široj i užoj obitelji.
3. Kad u voznom parku Niš ekspresa budu Setre Neoplani Mercedesi MAN-ovi i sl onda će ih više cijeniti kako policija tako i konkurencija...
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #108 on: July 23, 2011, 16:47:13 »

1. Sine kad dođeš kući tako se obraćaj roditeljima svojim a meni ne.
2. Ne vjerujem da ih kažnjavaju bez razloga jer više vjerujem sebi nego tebi tvojim tečama ujacima ujnama i ostaloj široj i užoj obitelji.
3. Kad u voznom parku Niš ekspresa budu Setre Neoplani Mercedesi MAN-ovi i sl onda će ih više cijeniti kako policija tako i konkurencija...
Ja nisam sin vec imam svoje ime svidelo se kome ili ne!
E sad meni par rodjaka vozi u Nis ekspres a preko njih sam iole dosao u kontakt i sa rukovodstvom i bolje se informisao! A u stvari ne znam zasto sve ovo uospte i pisem kad neko misli da o Nis ekspresu bolje zna od mene!  Pre bih voleo da vidim u Nis ekspresovoj garazi jos lepih klot crvenih Nibusa 400.31 kao sto je serija 395-401. Ta serija je vozila do decembra 2009-te godine Nemacku bez problema jer imaju T 100 i Tuv sertifikat koji su Nemci dali, a onda dolazi vreme da se registruje jos polazaka(oni i Touring su bili kooperanti i do tad ih niko nije dirao).. U planu 6 polazaka iz Nisa i Touring postavlja uslov da oni voze 5 a Ekspres 1 polazak sto prvo i nije pravedno, a onda ekspres dolazi na ideju da registruju sami polazak bez kooperanta kao samostalci i onda dolazi Touring sa svojim cudom od Starlinera i da idu na peron na AS Nis mora da se plati peronizacija a oni smatraju da je to bez veze da Nis ekspresu placaju peronizaciju i sta ja znam jos sta bese i od 31.12.2009. Nis ekspres i Tourng su u velikoj svadji.. E sad sledi i ostalo, posto je Touring jaka asocijacija prevoznika u DE pocinju kod saobracajnog inspektora da namestaju Nislije pa crvenko cim predje granicu ceka ga kazna, te za to ako nema tepih u busu( pri tom Touringov autobus ni jedan nema tepih), pa ako auspuh nije ofarban u crno, za sraf na balans stangli, zato sto je macije oko cetvrtasto a ne okruglo, ako imaju kante u busu, i za prvu pomoc(a paket prve pomoci je made in Germany), ima jos mnogo stvari zasto ekspres kaznjavaju gore a sve je stvar u tome sto su se svadjali sa Touring. Kad su vec tehnicki neispravni zasto ih u Austriju nikad niko nije dirao, a rade i linije za Wien, Bregenz, Salzburg isto sa Nibusom i nemaju probleme.. Kako cujem od onih koji su za to zaduzeni svaki put se pred put u inostranstvo OBAVEZNO proverava ispravnost kocionog sistema, zamena ulja i ostalo sve sto je potrebno.. Kad se bolje pogleda iz Bosne su prevoznici za DE isli sa nekim krsevima za koje je nas Nibus avion ali prolazili su glat jer imaju DE tablice!
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #109 on: July 23, 2011, 19:18:54 »

Imam pametnijih poslova nego razmišljati o tvom imenu koje mi se usput rečeno veoma sviđa. Nadam se da si sad rahat. (rahat=miran). Kod nas u narodu se kaže "ko ce reci da je kurvin sin" što bi značilo "ko će priznati vlastitu pogrešku". Niko pa ni uprava NIBUSa odnosno Niš ekspresa. Jedno vrijeme sam išao u Njemčku nekoliko puta sedmično. Za Francusku takođe veoma često a svima koji poznaju saobracajne prilike po evropi francuska policija je "bauk". Prelazili smo granicu 2002 godine sa Translinerom koji je 87 godište, sa MB 303 smo išli do Berlina 2003. godine. Sa Citylinerom koji je 92 godište išli na sjever u Hamburg, sa Spacelinerom koji je bio 91 godište išli smo u Dansku, Švedsku  i pri tome prelazili čitavu Njemačku "uzduz". Nikada ali apsolutno nikada nismo imali problem s Njemackom policijom osim kad smo bili neregularni u smislu tahograf traka ili slicnih gluposti. VAŠ NIbus nije avion ni za Higera a kamo li šta drugo tako da nemojmo o tome. Osim toga hajde ti meni nabroj koji poznat prevoznik  u Evropi u svom voznom parku ima Nibuse. Nema ga , dakle ni jedan. Sutra da nekome padne na um da kupi Kineze i s Kinezima podje voziti za njemacku dozivjece istu sudbinu kao i Nis ekspres. To je tako. Ako hoces da vozis po evropi moras imati reference i tačka.
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #110 on: July 23, 2011, 19:40:28 »

Dobro pisalo se po drugim forumima pa ajde i ovde! Nibus nije vozilo koje se pravi za drugog kupca tj za trziste nego iskljucivo za potrebe Nis ekspresa.. Proizvodnju autobusa u remontnoj hali Nis ekspresa osmislio je jos pocetkom 90-tih jedan pametan covek koga vise nema. E a Higera i Nibus ne bih u zivotu poredio jer Nibus poseduje MAN mehaniku, oni koji voze po Srbiji imaju i stariju Mecku a Higer Cummins koji sada radi i ekspres na novim busevima sto se meni naravno ne svidja ali jbg. kriza je.. Unutrasnjost Higera i Nibusa do pre 2 godine ne bih u zivotu poredio, stari Nibus kakav je vozio moj ujak ima vrh jaku galeriju, posle 11 godina ona dobro spinuje s tim sto po nekad smo dotezali srafove na nosacima cisto da ne skripi a ovi malo noviji imaju onu kopiju Temsa galerije koja se pravila u selo blizu Najsa ili original kao sto je Temsa ugradjivala u Safari HD, to su kupovali u Tursu iz fabrike koja radi galerije za Temsu.. Ma boli me uvo ja znam sta se i kako radi i ne moze niko da me ubedjuje suprotno. Nibus i Setra normalno ne mogu da se porede i molim lepo.
A kazni sto se tice za ovo u ponedeljak ne zelim da objavljujem javno pogotovo ne imena ljudi koji su vozili jer sam dobar sa njima a ni razloge zbog cega je ukupna kazna iznosila 2000 eura jer ne mora niko to da zna.. Touring ih prijavljuje i tacka. Necu dalje da raspravljam.
Logged

Nibus 400.22 GB 523
roker70
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 33


« Reply #111 on: July 23, 2011, 22:05:21 »

Nenade u pravu si..tvoju pricu sam cuo i od vozaca laste,kantica i jos nekih..okomili se na nislije bas iz navedenih razlika..pozzz
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #112 on: July 23, 2011, 22:26:58 »

Nenade u pravu si..tvoju pricu sam cuo i od vozaca laste,kantica i jos nekih..okomili se na nislije bas iz navedenih razlika..pozzz
Ja kazem sta jeste a ovde me neko poklapa ali nije ni bitno, nastavljam ja dalje sa fotkama i neka pise ko sta hoce...
Logged

Nibus 400.22 GB 523
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #113 on: July 24, 2011, 20:35:30 »

Nepotrebni postovi izbrisani. Aj svi lijepo izbrojte do tri, duboko udahnite, sjetite se gdje ste, na kojem forumu kao i za šta dotični forum služi, pa nastavite dalje sa slikama, informacijama i raspravom u okvirima normalnog Wink
Logged


Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #114 on: July 26, 2011, 21:09:18 »

Zaboravio sam da napisem, ne znam koliko je tacno ali cuo sam da je ova nova numeracija samo za ovu godinu koja je ujedno i jubilarna, tacnije 60 godina saobracaja a sledece godine ili ide nesto drugo ili vracaju staru numeraciju... To je za sada neprovereno..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #115 on: August 01, 2011, 03:51:18 »

Dobre slike, šteta što i njega ofarbali i poravnali mu bokseve al sad šta je tu je.
Logged

Nibus 400.22 GB 523
dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #116 on: August 01, 2011, 22:23:40 »

Ko radi sjedista za Nislije? Ili i to sami proizvode? Kakva im je udobnost?
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #117 on: August 02, 2011, 13:21:55 »

Ko radi sjedista za Nislije? Ili i to sami proizvode? Kakva im je udobnost?
Zavisi. Ovi sto rade Nemacku imaju nova turska Pilot sedista ova sto voze po Srbiji imaju ili FSP ili presvucena sedista od Sanosa i Dubrave koja izgledaju kao nova i extra su udobna, samo ubacuju turske pilot rucke sa strane..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #118 on: August 02, 2011, 19:51:40 »

# 400-564

Enterijer




e ova mi se instrument tabla vec svidja. Nista kicasto klasicno ali stoji. Jos kad bi mu ubacili cetverokraki volan kao u MB 404 i sklonuli ovu "registar kasu" puno bolje bi izgledalo.
Reci mi molim te kakvi su mjenjači u Nibusima?
Logged
dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #119 on: August 02, 2011, 22:36:48 »

Izvinite, ako nisam u toku. Jeli ovo neka nova linija? Kakvi su sa putnicima?
Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 21 queries.