bhbus.ba
May 04, 2024, 01:35:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Print  
Author Topic: Prezentacija-Setra S 416 HDH, Beograd.  (Read 14367 times)
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #45 on: February 26, 2012, 14:57:02 »

Hvala momci, drago mi je sto vam se svidja raportaza, i sto sam je podelio sa vama.
Sto se tice raspravke, ja evo najiskrenije ne mogu da verujem da neko moze porediti Setru i Neoplana, to se jednostavno ne uporedjuje, pitajte svakog vozaca, i 80% njih ce vam reci da je Setra kraljica drumova, da je najbolja i za vozaca i za putnika, dok ce odgovor za Neoplana biti kako je tvrd, krut, lupa preko rupa, i nema komocije za vozaca, dok su ovi noviji pored svega toga (Turski) neudobni za putnika i imaju jako slabe bunkere (Kao i MAN LC) ovo nije nikakvo lupanje, vec iskustva.
Ja iskreno nemam nista protiv Neoplana, cak naprotiv, ok su mi skroz, ali ovo danasnje to vise nije Neoplan, to je Turski Man. Poslednji Neoplan kojeg volim i priznajem je N 1116 Cityliner (on je orginal Nemacki)
Dakle, jedna je SETRA i neuporediva, sto i cena kaze, ovaj model kosta preko 300.000E.

ti rece Setra je kraljica!
Jeste Setra je kraljica, ali se zna ko je kralj - NEOPLAN!!!
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #46 on: February 26, 2012, 15:41:53 »

Hvala momci, drago mi je sto vam se svidja raportaza, i sto sam je podelio sa vama.
Sto se tice raspravke, ja evo najiskrenije ne mogu da verujem da neko moze porediti Setru i Neoplana, to se jednostavno ne uporedjuje, pitajte svakog vozaca, i 80% njih ce vam reci da je Setra kraljica drumova, da je najbolja i za vozaca i za putnika, dok ce odgovor za Neoplana biti kako je tvrd, krut, lupa preko rupa, i nema komocije za vozaca, dok su ovi noviji pored svega toga (Turski) neudobni za putnika i imaju jako slabe bunkere (Kao i MAN LC) ovo nije nikakvo lupanje, vec iskustva.
Ja iskreno nemam nista protiv Neoplana, cak naprotiv, ok su mi skroz, ali ovo danasnje to vise nije Neoplan, to je Turski Man. Poslednji Neoplan kojeg volim i priznajem je N 1116 Cityliner (on je orginal Nemacki)
Dakle, jedna je SETRA i neuporediva, sto i cena kaze, ovaj model kosta preko 300.000E.

ti rece Setra je kraljica!
Jeste Setra je kraljica, ali se zna ko je kralj - NEOPLAN!!!

dani pretjerujes Cheesy
Logged

Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #47 on: February 26, 2012, 18:35:59 »

Joj djeco draga.....Cityliner i Starliner se prave u Njemačkoj a Tourliner i Trendliner u Turskoj i to su ustvari MANovi (kopija LCoacha i LRegia).

A vi očigledno zaključujete po dizajnu koji je proizvođač ''najbolji'' a pitanje je da li ste se vozili i u novom Citylineru i u Setri 400. Neki ozbiljniji ljudi, vozači i vlasnici firmi su kompetentni da to komentarišu a ne mi.

Setra je k'o Mercedes u automobilima, MAN je kao Golf (tzv. Narodni auto)...svi bi mi vozili Mečke ali pošto nemamo svi iste mogućnosti većina nas vozi nešto jeftinije u Golf klasi (iako je Golf danas daleko od jeftinog) a da se ipak vozimo i da obavljamo svoje potrebe. Zato kod nas MAN-ova ima kao u priči, nije avion kao Setra, nije lijep a bome ni udoban, međutim, kotrlja se i obavlja svoj posao za gotovo duplo manje para.
« Last Edit: February 26, 2012, 18:41:39 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #48 on: February 26, 2012, 18:46:52 »

Joj djeco draga.....Cityliner i Starliner se prave u Njemačkoj a Tourliner i Trendliner u Turskoj i to su ustvari MANovi (kopija LCoacha i LRegia).

A vi očigledno zaključujete po dizajnu koji je proizvođač ''najbolji'' a pitanje je da li ste se vozili i u novom Citylineru i u Setri 400. Neki ozbiljniji ljudi, vozači i vlasnici firmi su kompetentni da to komentarišu a ne mi.

Setra je k'o Mercedes u automobilima, MAN je kao Golf (tzv. Narodni auto)...svi bi mi vozili Mečke ali pošto nemamo svi iste mogućnosti većina nas vozi nešto jeftinije u Golf klasi (iako je Golf danas daleko od jeftinog) a da se ipak vozimo i da obavljamo svoje potrebe. Zato kod nas MAN-ova ima kao u priči, nije avion kao Setra, nije lijep a bome ni udoban, međutim, kotrlja se i obavlja svoj posao za gotovo duplo manje para.

ma de mustafa ne vrijedi se tu puno trositi oko objasnjavanja, mladji clanovi to uzimaju sa navijackim stavom, koji je ljepsi autobus i koji ima ratkape ljepse, ali nemaju uopste predstave, sta su to vozne karakteristike, motor itd ..
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #49 on: February 26, 2012, 19:23:39 »

Ljudi kao prvo sa ovom temom ste otisli ne glumim ni admina ni moderatora, ali to je jasno vidljivo .. Odoste vi OUT ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #50 on: February 26, 2012, 19:55:01 »

1. Setra
2. Mercedes
3.
4.
5.Neoplan
6.Man
Logged

SETRA THE BEST
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #51 on: February 26, 2012, 22:58:52 »

slažem se da ste malo odletili sa teme, al et, barem se diskusija vodi na razuman način Cheesy Al ipak, držite se teme Smiley

Pex odlična reportaža. šteta što je nisi stavio i ranije. Nadam se da ćeš nam i seriju 500 što prije servirati Wink

A dosta ovoga što ima na ovoj setri što je redizajnirano, će sigurno biti glavni aduti u seriji 500, pa je ovo kao prototip serije 500 da vide kako će se u praksi pokazati, prije nego krenu sa proizvodnjom... Barem je to moje mišljenje.

I jeste - setra je uvijek bila pojam komfora i luksuza, ali koliko vidim i oni počeli da fušere sa sjedištima?
Logged


Pex
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 162



« Reply #52 on: February 27, 2012, 19:29:15 »

Hvala Dupster i ostali Smiley
Bice vam isto ovako prestavljena serija 500 kad dodje vreme za to.
Ova sedista ce se ugradjivati u seriju 500, to je sigurno sto znam, za druge stvari necu da tvrdim.
U poslednjim serijama 300 su se ugradjivala sedista koja su se potom ugradjivala u seriju 400 od 2001 godine. Tako ce biti i sa ovim. Nije fuseraj, ekstra su sedista, nisu tanka i tvrda kao na Neoplanima, mada ne mogu biti udobna kao na starijim modelima.
Logged
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 21 queries.