bhbus.ba
May 14, 2024, 10:43:02 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25   Go Down
  Print  
Author Topic: Avis, Gračanica  (Read 127771 times)
el_diablo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #60 on: April 28, 2011, 12:41:53 »

Stvarno super su im busevi, jeste da su stari, ali su ko novi, svaka im čast ! Smiley

je li se meni cini ili se ti nikad nisi vozio u AVIS-ovom BUSU Tongue
Logged
el_diablo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #61 on: April 28, 2011, 12:46:24 »

moram priznati da je bus stvarno dobar, puno bolji unutra nego vani. Instrument tabla fina, sjedišta solidna, grijanje za 10 a najbolji adut je razmak između nogu.

Inače, ovu firmu vodi žena, dakle imaju direktoricu. Plate su redovne, zdravstveno i invalidsko se redovno uplaćuje. Firma posluje odlično u rejonu Gračanice, dok linija za Sarajevo i ne ide baš odlično. Svi Isuzu su uzeti novi, a i o ostalom se voznom parku brinu koliko mogu. Najbolji pokazatelj su oni Fiati, koji su jako stari ali još odrađuju svoje ture. Važan sektor predstavlja i turizam. Ovo sve mi je rekao vozač Avisa, kao i to da bi za turizam bila potrebna još 2 visokoturistička busa.

Uglavnom, firma za svaki respekt i primjer.

eto tek sada vidim koliko ne znate o ovoj firmi Cheesy
ovdje su vam dobru lafinu udarili da ste tako olako povjerovali u to,moj savjet ne vjerujte bas u sve sto vam se prica WinkWinkWinkWinkWinkWink
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #62 on: April 29, 2011, 01:35:07 »

Ja sam se vozio u većini Avisovih vozila, i sa slobodom mogu reći da većina vozila nalazi u veoma dobrom stanju, ne odličnome, ali dobrome, gledajući na autobuse drugih prevoznika. I ukoliko el_diablo stvarno stojiš iza tih stvarih koje si spomenuo, OK je to sve, ali bilo bi lijepo da to podkrpiš i sa dokazima, jer i ovo tvoje gore ispade kao i što si sam naveo "nije sve istina što Vam se priča" tipa ... Ja sam lično iz Gračanice i svakodnevno sam srećao autobuse ovoga prevoznika, i tako dugi niz godina, stvarno cijenim poduzimanja privatnika koji je kupio Avis firmu prilikom privatizacije iste, jer od toga vremena pa do dan danas može se primjetiti, naravno ko je to i pratio, da Avis sve više i više jača kvalitetu, profesionalnost usluga, stanje vozila ... Vozila imaju iste šeme, većina je vizuelno veoma OK na pogled, a ne kao kod nekih, udareni, udubljeni dijelovi, dijelovi koji su počeli da hrđaju itd itd... I ja vjerujem da će u budućnosti ova firma uspiti još dosta dosta pozitivnih i ispravnih poteza i stvari... Ali opet pred nama je i sami ćemo to vidjeti i biti svjedoci raspleta stvari...

Ali bez srama mogu reći da je ovo jedan veoma fin prevoznik, ništa poseban, jednostavno umjeren, zlatna sredina u svojoj branši...
Logged


el_diablo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #63 on: April 29, 2011, 21:50:29 »

Ja sam se vozio u većini Avisovih vozila, i sa slobodom mogu reći da većina vozila nalazi u veoma dobrom stanju, ne odličnome, ali dobrome, gledajući na autobuse drugih prevoznika. I ukoliko el_diablo stvarno stojiš iza tih stvarih koje si spomenuo, OK je to sve, ali bilo bi lijepo da to podkrpiš i sa dokazima, jer i ovo tvoje gore ispade kao i što si sam naveo "nije sve istina što Vam se priča" tipa ... Ja sam lično iz Gračanice i svakodnevno sam srećao autobuse ovoga prevoznika, i tako dugi niz godina, stvarno cijenim poduzimanja privatnika koji je kupio Avis firmu prilikom privatizacije iste, jer od toga vremena pa do dan danas može se primjetiti, naravno ko je to i pratio, da Avis sve više i više jača kvalitetu, profesionalnost usluga, stanje vozila ... Vozila imaju iste šeme, većina je vizuelno veoma OK na pogled, a ne kao kod nekih, udareni, udubljeni dijelovi, dijelovi koji su počeli da hrđaju itd itd... I ja vjerujem da će u budućnosti ova firma uspiti još dosta dosta pozitivnih i ispravnih poteza i stvari... Ali opet pred nama je i sami ćemo to vidjeti i biti svjedoci raspleta stvari...

Ali bez srama mogu reći da je ovo jedan veoma fin prevoznik, ništa poseban, jednostavno umjeren, zlatna sredina u svojoj branši...

Koliko ja znam mi zivimo u demokratskom drustvu te je sloboda govora i misljenja dozvoljena.Ja se vozim u avisovim busevima 24 godine to jeste koliko sam i sam star Smiley
Ono sto sam htio izraziti nije ono sto govore radnici te firme nego sama klijentela a to su putnici koji putuju tim busevima.....avis je u zadnjih dvije ili tri godine izgubio vise od 40% putnika,a ti se malo bolje raspitaj pa ces vidjeti da sam u pravu.Ono ima finih buseva kao sto su isuzu i mozda svega dvije setre i jedan mercedes ali ostalo je bog da sacuva i sakloni....Ne planiram sada da vodim diskusiju sa tobom o doticnoj firmi vec ti rekoh svatko ima pravo na svoje misljenje,ali samo bih da ti napomenem da doticnu firmu poznajem kao svoj dzep(ne zelim da ti objasnjavam kako),zato opusteno Wink
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #64 on: April 29, 2011, 22:17:01 »

danas mala promjena na liniji za Sarajevo Cheesy
« Last Edit: November 22, 2011, 11:23:50 by The_Dubster » Logged


el_diablo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #65 on: April 29, 2011, 22:23:38 »

danas mala promjena na liniji za Sarajevo Cheesy

ovo je najbolja setra koju imaju :)kraljica se naravno ne racuna Cheesy
Logged
el_diablo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #66 on: April 29, 2011, 22:33:16 »

dobra je i ova,ovu haso vozi Cheesy
pretezno ide na G.Orahovicu i u Tuzlu Smiley
slazem se sa tobom,moram te pohvaliti na dobrom zamjecivanju:)
« Last Edit: March 13, 2013, 00:19:06 by tomo » Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #67 on: April 30, 2011, 05:10:05 »

Koliko ja znam mi zivimo u demokratskom drustvu te je sloboda govora i misljenja dozvoljena.Ja se vozim u avisovim busevima 24 godine to jeste koliko sam i sam star Smiley
Ono sto sam htio izraziti nije ono sto govore radnici te firme nego sama klijentela a to su putnici koji putuju tim busevima.....avis je u zadnjih dvije ili tri godine izgubio vise od 40% putnika,a ti se malo bolje raspitaj pa ces vidjeti da sam u pravu.Ono ima finih buseva kao sto su isuzu i mozda svega dvije setre i jedan mercedes ali ostalo je bog da sacuva i sakloni....Ne planiram sada da vodim diskusiju sa tobom o doticnoj firmi vec ti rekoh svatko ima pravo na svoje misljenje,ali samo bih da ti napomenem da doticnu firmu poznajem kao svoj dzep(ne zelim da ti objasnjavam kako),zato opusteno Wink
Pa naravno da živimo u demokratskome društvu, ne znam iz kojeg si to razloga napisao, jer ko ti je uskratio slobodu govora i mišljenja na našem portalu ? Nešto si možda krivo shvatio... Da ne podržavamo i "živimo" i mi ovdje na portalu demokratiju, tvoj bi post možda bio već izbrisan da ovo vode ljudi koji su nastrojeni po neke druge strane i fazone Wink

To što sam ja napisao, nisam čuo od radnika firme, malo bolje, detaljnije i sa više koncentracije čitaj odgovore. To što sam napisao je moje mišljenje i zapažanje, također kao putnika, jer sam redovni korisnik Avisovih usluga, u zadnje vrijeme kako sam u Sarajevu a i kako imam položeno, veoma slabo, pa čak i nikako, jer nemam potrebe za time. To bi mi bilo kao u nekome kontekstu, gubljenje vremena i taktičke prednosti, ipak je auto auto, a bus bus... Wink Na osnovu toga tvog napisanoga da nisi htio izraziti što govore radnici, dolazim do dojma da misliš kako ono što sam ja napisao, je napisano na osnovu informacija od radnika Avisa, ili možda čak misliš da sam i ja na neki način dio ovoga prevoznika, zaključujući to na osnovu tvoga "Ne planiram sada da vodim diskusiju sa tobom o dotičnoj firmi" , moje pitanje glasi, iz koga razloga to ? Za to je i stvoren između ostaloga ovaj forum i teme o prevoznicima, ako imaš dokaze i argumente, onda ne vidim razloga zašto nebi diskutovali, naravno na kulturan i prijateljski, pozitivno nastrojen način komunikacije Wink  Znači ja mogu stobom diskutovati, jer sam i ja klijentela ovoga prevoznika, ti si napisao da samo klijentela kompetentno na te teme može diskutovati, pa ajde onda da vidimo zbog čega takvi dojmovi tvoji o Avisovim autobusima, argumenti i dokazi, jer najlakše je napisati odgovore tipa, nije tako, ne znate vi stvarnu situaciju, niste vidjeli uživo itd... To može bilo ko napisati, a uopšte i ne poznajući firmu... Na osnovu čega takve poruke/izjave ? Baš me interesuje ...

Što se tiče o statističkom podatku o broju putnika u odnosu na određeni predhodni vremenski period, o tome nebi mogao ništa reći i reći koliko je opao broj putnika kod Avisa, jer nemam uvid i nemam gdje ni vidjeti takve informacije i izvještaje, te ću tvoju kolega informaciju od 40% uzeti kao validnu, jer predpostavljam da ste je dobili od pouzdanoga izvora. Taj pad putnika ja objašnjavam ovako : povećan broj prevoznika na području opštine sa više voznih jedinica, te tako uzimaju jedan dio putnika, jer sa opštine trenutno ima prevoznika koji posjeduju veoma dobre, udobne i kvalitetne autobuse ... Kao druga stavka, činjenica zbog koje je sigurno došlo do pada broja putnika u veoma zavidnome broju procenata, što nije nikako za dobro za firmu, te se po mom mišljenju na tome treba što prije i što aktivnije poduzeti radnje i mjere, jeste visina cijena usluga prevoza putnika kod Avisa, primjer linija Sarajevo, košta 14 KM studentska, u Zet-Toursa 9 KM i to Zet vozi svaki dan tu liniju, a Avis samo ponedeljkom i petkom, uzimat ću u primjerima o cjenama Avisa, o dosta skupljim i većim cijenama u odnosu na ostale prevoznike na tim linijama, linija prema Tuzli, Avis tu liniju vozi Gračanica - Tuzla, i vozi tu liniju dnevno par puta, dok "produženiju" liniju , ali sa istom ciljnom destinacijom vozi i KIM, Doboj - Tuzla i Tešanj - Tuzla, i voze svakodnevno sa polascima u intervalima od svako pola sata, ako se ne varam, nisam 100% siguran, i dobio sam pouzdanu informaciju od putnika, koji se koristi i Avis i KIM uslugama na tim linijama, kako mu obaveze dozvole, da je tu KIM jeftiniji u cijeni karata, sad tačne cijene ne znam, i svi smo svjedoci u KIM-ovoj temi da oni na tim linijama razvaljuju, naročito svi studenti isključivo putuju sa ovim prevoznikom. Tako isto vjerovatno što se tiče prevoza radnika, školaraca itd, na području opštine je sigurno Avis izgubio par "linija" jer su ih preuzeli prevoznici koji su dali povoljnije ponude itd itd ... To ja smatram razlogom pada broja putnika kod Avisa, jer većina putnika kao prvo gleda finansije, cijenu ...

Što se tiče autobusa, nikako se nemogu složiti sa tobom, jer znam i viđam i danas dan većinu autobusa Avisa, i sigurno mogu reći da se autobusi nalaze u jako dobrome stanju... Mislim da si ti malo više prenegativno i bez predrazmišljanja odgovorio na to da Avis nema autobuse u jako finome voznome stanju... Mislim da je tome povod bio Adinov post, u kojem je Adin napisao da su Avisovi busevi ekstra, kao novi, što sam mišljenja da je Adin u tome pretjerao, da nije znao napraviti pravo poređenje, jer nikako ne možemo reći da su nemal kao novi busevi, kada se kod Avisa u većini slučajeva radi o autobusima davnih godišta proizvodnje. Da Avis posjeduje više od par autobusa u veoma finome, dobrome stanju može ti pokazati i ova tema na našem portalu, ovoga prevoznika, uzmi i prelistaj temu od 1 stranice i gledaj slike buseva i vidjeti ćeš da se radi o većem broju fino održavanih autobusa.

O tome što si napisao to da bi volio da napomeneš da dotičnu firmu poznaješ kao svoj džep, ali da ne želite da objašnjavate ni meni ni ostalim članovima i gostima koji ovu temu čitaju kako, kojom relacijom/linijom itd itd ... Pa zašto onda uopšte napominjete da znate kao svoj džep, tek tako da Vam samo povjerujemo na tome Smiley Mene lično ovog puta niste tom izjavom ubjedili... Ukoliko ne želite da pišete kako, onda nemojte ni pisati "izjave" tipa kako poznajete firmu kao svoj džep, strukturu firme, vodstvo, mane, finansijske teškoće, osoblje itd itd ukoliko za navedene stavke nećete pisati i tekstove kao što su objašnjena zašto su npr. sljedeće mane u firmi, da li imate vi kao lični stav ili prijedlog rješavanja mana itd itd ...

Ovo sve napisano je za dobronamjernu informativnu diskusiju, iz koje bi članovi i gosti mogli doći do korisnih i zanimljivih informacija ... Te Vas uvjeravam da nemam nikakve veze sa ovim prevoznikom, niti pokušavam braniti Avis, ili nešto u tim kontekstima, već želim da realno pišemo i diskutujemo o prevoznicima, i to prilikom nekih izjava i kritika da se navedu barem osnovi informacije detalji itd ...




Što se tiče Setre S 228 DT od Avis-a koja se jedno vrijeme prodavala sa velikom ceradom i natpisom PRODAJE SE i kontakt telefonom, jučer sam vidjeo da je Setra pomjerena nekih 300-400 m od mjesta gdje je bila u izlogu za eventualne mušterije, te parkirana je 20tak m od ulaznih vrata za garaže servisa od Avisa, znači na parceli Avis-a i nema više pomenute cerade / oglasa Smiley ... Da li neko zna nešto više o tome, da li je možda prodata ili se radi o tome da su odlučili vratiti ovu kraljicu nazad među VP vozila od Avisa ...
Logged


el_diablo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #68 on: April 30, 2011, 22:50:30 »

Koliko ja znam mi zivimo u demokratskom drustvu te je sloboda govora i misljenja dozvoljena.Ja se vozim u avisovim busevima 24 godine to jeste koliko sam i sam star Smiley
Ono sto sam htio izraziti nije ono sto govore radnici te firme nego sama klijentela a to su putnici koji putuju tim busevima.....avis je u zadnjih dvije ili tri godine izgubio vise od 40% putnika,a ti se malo bolje raspitaj pa ces vidjeti da sam u pravu.Ono ima finih buseva kao sto su isuzu i mozda svega dvije setre i jedan mercedes ali ostalo je bog da sacuva i sakloni....Ne planiram sada da vodim diskusiju sa tobom o doticnoj firmi vec ti rekoh svatko ima pravo na svoje misljenje,ali samo bih da ti napomenem da doticnu firmu poznajem kao svoj dzep(ne zelim da ti objasnjavam kako),zato opusteno Wink
Pa naravno da živimo u demokratskome društvu, ne znam iz kojeg si to razloga napisao, jer ko ti je uskratio slobodu govora i mišljenja na našem portalu ? Nešto si možda krivo shvatio... Da ne podržavamo i "živimo" i mi ovdje na portalu demokratiju, tvoj bi post možda bio već izbrisan da ovo vode ljudi koji su nastrojeni po neke druge strane i fazone Wink

To što sam ja napisao, nisam čuo od radnika firme, malo bolje, detaljnije i sa više koncentracije čitaj odgovore. To što sam napisao je moje mišljenje i zapažanje, također kao putnika, jer sam redovni korisnik Avisovih usluga, u zadnje vrijeme kako sam u Sarajevu a i kako imam položeno, veoma slabo, pa čak i nikako, jer nemam potrebe za time. To bi mi bilo kao u nekome kontekstu, gubljenje vremena i taktičke prednosti, ipak je auto auto, a bus bus... Wink Na osnovu toga tvog napisanoga da nisi htio izraziti što govore radnici, dolazim do dojma da misliš kako ono što sam ja napisao, je napisano na osnovu informacija od radnika Avisa, ili možda čak misliš da sam i ja na neki način dio ovoga prevoznika, zaključujući to na osnovu tvoga "Ne planiram sada da vodim diskusiju sa tobom o dotičnoj firmi" , moje pitanje glasi, iz koga razloga to ? Za to je i stvoren između ostaloga ovaj forum i teme o prevoznicima, ako imaš dokaze i argumente, onda ne vidim razloga zašto nebi diskutovali, naravno na kulturan i prijateljski, pozitivno nastrojen način komunikacije Wink  Znači ja mogu stobom diskutovati, jer sam i ja klijentela ovoga prevoznika, ti si napisao da samo klijentela kompetentno na te teme može diskutovati, pa ajde onda da vidimo zbog čega takvi dojmovi tvoji o Avisovim autobusima, argumenti i dokazi, jer najlakše je napisati odgovore tipa, nije tako, ne znate vi stvarnu situaciju, niste vidjeli uživo itd... To može bilo ko napisati, a uopšte i ne poznajući firmu... Na osnovu čega takve poruke/izjave ? Baš me interesuje ...

Što se tiče o statističkom podatku o broju putnika u odnosu na određeni predhodni vremenski period, o tome nebi mogao ništa reći i reći koliko je opao broj putnika kod Avisa, jer nemam uvid i nemam gdje ni vidjeti takve informacije i izvještaje, te ću tvoju kolega informaciju od 40% uzeti kao validnu, jer predpostavljam da ste je dobili od pouzdanoga izvora. Taj pad putnika ja objašnjavam ovako : povećan broj prevoznika na području opštine sa više voznih jedinica, te tako uzimaju jedan dio putnika, jer sa opštine trenutno ima prevoznika koji posjeduju veoma dobre, udobne i kvalitetne autobuse ... Kao druga stavka, činjenica zbog koje je sigurno došlo do pada broja putnika u veoma zavidnome broju procenata, što nije nikako za dobro za firmu, te se po mom mišljenju na tome treba što prije i što aktivnije poduzeti radnje i mjere, jeste visina cijena usluga prevoza putnika kod Avisa, primjer linija Sarajevo, košta 14 KM studentska, u Zet-Toursa 9 KM i to Zet vozi svaki dan tu liniju, a Avis samo ponedeljkom i petkom, uzimat ću u primjerima o cjenama Avisa, o dosta skupljim i većim cijenama u odnosu na ostale prevoznike na tim linijama, linija prema Tuzli, Avis tu liniju vozi Gračanica - Tuzla, i vozi tu liniju dnevno par puta, dok "produženiju" liniju , ali sa istom ciljnom destinacijom vozi i KIM, Doboj - Tuzla i Tešanj - Tuzla, i voze svakodnevno sa polascima u intervalima od svako pola sata, ako se ne varam, nisam 100% siguran, i dobio sam pouzdanu informaciju od putnika, koji se koristi i Avis i KIM uslugama na tim linijama, kako mu obaveze dozvole, da je tu KIM jeftiniji u cijeni karata, sad tačne cijene ne znam, i svi smo svjedoci u KIM-ovoj temi da oni na tim linijama razvaljuju, naročito svi studenti isključivo putuju sa ovim prevoznikom. Tako isto vjerovatno što se tiče prevoza radnika, školaraca itd, na području opštine je sigurno Avis izgubio par "linija" jer su ih preuzeli prevoznici koji su dali povoljnije ponude itd itd ... To ja smatram razlogom pada broja putnika kod Avisa, jer većina putnika kao prvo gleda finansije, cijenu ...

Što se tiče autobusa, nikako se nemogu složiti sa tobom, jer znam i viđam i danas dan većinu autobusa Avisa, i sigurno mogu reći da se autobusi nalaze u jako dobrome stanju... Mislim da si ti malo više prenegativno i bez predrazmišljanja odgovorio na to da Avis nema autobuse u jako finome voznome stanju... Mislim da je tome povod bio Adinov post, u kojem je Adin napisao da su Avisovi busevi ekstra, kao novi, što sam mišljenja da je Adin u tome pretjerao, da nije znao napraviti pravo poređenje, jer nikako ne možemo reći da su nemal kao novi busevi, kada se kod Avisa u većini slučajeva radi o autobusima davnih godišta proizvodnje. Da Avis posjeduje više od par autobusa u veoma finome, dobrome stanju može ti pokazati i ova tema na našem portalu, ovoga prevoznika, uzmi i prelistaj temu od 1 stranice i gledaj slike buseva i vidjeti ćeš da se radi o većem broju fino održavanih autobusa.

O tome što si napisao to da bi volio da napomeneš da dotičnu firmu poznaješ kao svoj džep, ali da ne želite da objašnjavate ni meni ni ostalim članovima i gostima koji ovu temu čitaju kako, kojom relacijom/linijom itd itd ... Pa zašto onda uopšte napominjete da znate kao svoj džep, tek tako da Vam samo povjerujemo na tome Smiley Mene lično ovog puta niste tom izjavom ubjedili... Ukoliko ne želite da pišete kako, onda nemojte ni pisati "izjave" tipa kako poznajete firmu kao svoj džep, strukturu firme, vodstvo, mane, finansijske teškoće, osoblje itd itd ukoliko za navedene stavke nećete pisati i tekstove kao što su objašnjena zašto su npr. sljedeće mane u firmi, da li imate vi kao lični stav ili prijedlog rješavanja mana itd itd ...

Ovo sve napisano je za dobronamjernu informativnu diskusiju, iz koje bi članovi i gosti mogli doći do korisnih i zanimljivih informacija ... Te Vas uvjeravam da nemam nikakve veze sa ovim prevoznikom, niti pokušavam braniti Avis, ili nešto u tim kontekstima, već želim da realno pišemo i diskutujemo o prevoznicima, i to prilikom nekih izjava i kritika da se navedu barem osnovi informacije detalji itd ...




Što se tiče Setre S 228 DT od Avis-a koja se jedno vrijeme prodavala sa velikom ceradom i natpisom PRODAJE SE i kontakt telefonom, jučer sam vidjeo da je Setra pomjerena nekih 300-400 m od mjesta gdje je bila u izlogu za eventualne mušterije, te parkirana je 20tak m od ulaznih vrata za garaže servisa od Avisa, znači na parceli Avis-a i nema više pomenute cerade / oglasa Smiley ... Da li neko zna nešto više o tome, da li je možda prodata ili se radi o tome da su odlučili vratiti ovu kraljicu nazad među VP vozila od Avisa ...


vau covjece ovo me podsjeca na Mešu Selimovica ciji se sadrzaj od 10 lista moze svesti na pola stranice Smiley




bravo za tebe Smiley

ti momak nikada nisi sjedio za upravljacem avisovog autobusa,za razliku od mene KOJI SAM VOZIO OD FIATA,IKARUSA cak i PONEKE SETRE zato ne pricaj neke stvari koje ne znas,udes koji se desio sa MAN-om na relaciji gracanica-prijeko brdo,kada je umalo 50 putnika izginulo u provaliji od 50 metara,prije nekoliko godina gdje jej u autobusa kocio samo prvi lijevi tocak od 4 tocka ti nista negovori:)...ja poznajem 90% radnika u avisu ne kao klijentela nego kao kucni prijatelj tih ljudi cija je prica sasvim drugacija kada su van posla:)


Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #69 on: April 30, 2011, 23:31:05 »

To što ti možeš svesti na koliko već za tebe stranica, to je itekako tvoja stvar, stvar tvoga IQ-a da to sažvače tako... Svaka čast.

Stvarno se nema šta stobom pričati i diskutovati, jer jednom priliko jedno izjavljuješ, drugom prilikom nešto sasvim drugo. Kao prvo si opisao Avis i buseve tog prevoznika iz viđenja tebe kao klijentele, a sada iz pogleda vozača. Što god ti bio, sebi si to... Mene to i ne interesuje.

Svaka čast ako si to sve vozio, ali po meni najveću ulogu igra mišljenje i dojam stečen od strane putnika, te ja kao putnik sam rekao da su autobusi u solidnom stanju, finome, ništa posebno, ali svakako daleko daleko održavaniji i ispravniji busevi u odnosu na mnoštvo drugih prevoznika. To kako si ti kao vozač vozio taj bus, kako je ga voziti, šta je pokvareno, oko čega se dešavaju i nastaju problematike prilikom vožnje ponajmanje ocjenjuje prevoznika i njegov vozni park, jer to i ponajmanje donosi finansijsku dobit firmi, oni koji donose dobit jesu upravo putnici, i njihova mišljenja i zadovoljstvo su te stvari koje su bitne i koje ocjenjuju usluge koje nudi ovaj prevoznik, kvalitet ove firme, autobusa itd itd... A ne tvoji dojmovi vozača i stvari koje si doživio itd itd, ako te to loži itd, onda piši roman o tome... Rješena je naša diskusija, dovoljno i jasno ste Vi dali do znanja Vaše mišljenje i odnos prema ovome prevozniku, tako da nema potrebe za daljem raspravljanju o tome, jer bi to moglo ići u nedogled. Svi članovi, korisnici, gosti mogu pogledati Vaše mišljenje o ovoj firmi u predhodnim postovima, tako i moje i dosta od nas po tome pitanju. Tako da sljedeći bespotrebni postovi koje bi postavili nadovežavajući se na ovo napisano će biti izbrisani, jer su suvišni i bespotrebni. Ukoliko meni imate na sve ovo šta odgovoriti, imate moj e-mail ili pošaljite na privatnu poruku Vaš sadržaj.

Što se tiče ovih Vaših izjava o tome kako ste Vi kućni prijatelj 90% radnika ovoga prevoznika uopšte je bespotrebna i suvišna izjava, jer time nam ništa ne pokazujete, informišete nas, to je Vaša lična stvar, privatna, i radi takvih stvari nije napravljen ovaj forum/portal, za takve stvari imate social networking stranice, tipa Facebook, gdje možete te svoje kućne prijatelje dodati i onda svi koji gledaju Vaš profil mogu vidjeti i koga vi imate među prijateljima, a ne ovdje.

Šta bi ja sada trebao pisati ovdje u temi o ovome prevozniku informacije sa kim sam ja u veoma dobrim odnosima, prijateljstvu iz Avisa, sa kim se poznajem iz viđenja iz Avisa itd itd ... totalno je to suvišno.

Ovo meni predstavlja sasvim normalnu diskusiju, iako ste Vi u zadnjem postu dovoljno pokazali da posjedujete negativne nastrojenosti i napetosti prilikom priče i diskusije o ovome prevozniku. Naša rasprava/diskusija je ovdje završena.
Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #70 on: May 10, 2011, 16:35:02 »

Gdje su vozili ?

Drago mi je da se NOVO vratio na "noge". Cheesy
Logged

Neoplan VIP Class
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #71 on: May 10, 2011, 16:42:48 »

Valjda će Dubster obaviti posao. Cheesy
Logged

Neoplan VIP Class
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #72 on: May 10, 2011, 18:40:05 »

vidio sam ih al nisam mogao slikati zbog ostalog saobraćaja... Setra je bila u pitanju, čini mi se ona krem 215 HD
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #73 on: May 10, 2011, 18:45:57 »

Bio je i 0303 , i ja nisam uspio od saobraćaja slikati ...
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #74 on: May 22, 2011, 04:29:14 »



Logged


Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.074 seconds with 21 queries.