bhbus.ba
May 15, 2024, 17:02:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 51   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Vozila na linijama  (Read 142317 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #255 on: March 17, 2014, 15:48:42 »

45 - jutros bio 322
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #256 on: March 17, 2014, 16:15:03 »

jeste 322 vratio se u grad a maloprije  otisao 716 na 45
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #257 on: March 17, 2014, 18:55:03 »

15 - 407  Shocked Shocked Shocked
jaran mi kaze da je jutros radio na 15, citav dan je na Zeljeznickoj,nisam vidio jel prebacen na 23

na 26 opet 465, na 41 je 801
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #258 on: March 17, 2014, 22:54:27 »

80 na 71
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #259 on: March 17, 2014, 23:45:19 »

Danas su se tumbali dosta, vako je bilo na Ž. stanici.

Ujutro su planirani bili

403 i 813 na 15
465 i 823 na 23 (465 dat na Dobroševiće.)

Eh 407 je tu negdje upao već oko pola sedam na stanici i bacio krug na 15, a nakon toga u 8 ponovo došao na stanicu i od tada je sve do vožnje u 13:35 iz Reljeva bio na 23a, ja ga sačekao taj krug i otišao na Ž.stanicu i izbacio nas Meša kod Širbegović zgrade (skretanje ka ulici Silvija Strahimira Kranjčevića). I Otišao kroz tunel vjerovatno ka Sutjesci, 823 kojeg je dispečer prebacio na 15 jedan krug 2-3 minute iza nas stigao i u 14:15 po rasporedu bio stavljen na red vožnje vozila 407 na Reljevo. Samo što je 823 krenuo oko 14:20, 407 se vratio preko tunela nazad i od 15:30 do 21 sat na 23 radio, vožnju u 21 otišao za garažu i evo sad se vratio na vožnju u 22 i 23 sata, dakle 465 je trebao biti al' evo skoro čitav dan je 407. Što se tiče Buća potoka trenutno radi sam 403, a 823 je nastavio na 23 zajedno sa 407, iako je u drugoj i trećoj smjeni trebalo bit:

403 i 823 na 15
407 i 808 na 23, ali 808 nisam uopšte upratio. (A ni 813 nisam viđao.)

Elem pravo se zakuhalo danas, al' milina se voziti sa 407, pa to klizi cestom... (100 puta bolji od ik-206, unutra očišćen, naglancan....  Grin ). Nadam se da će ostat ovu cijelu heftu.

Što se tiče ovih classica po Ilidži pa to je stvarno bezveze, Trnovo OK, ima potrebe to je duga linija ne smije ispadat vozilo. Al 850 uporno na 27a (Znam da je napad CTS-a ali mogao bi to 801 ili neki drugi sl 222 odrađivat, ravnica je.)... Također bezvezno je lijepiti 852 jer će i on postati čudovište, a evo kako vidimo ne voza po gradu (vjerovatno planiran na 14), 854 ne znam koliko mu je reklama plaćena, al ako je 2 mjeseca istekla je. Ako već nije istekla trebali su 823 i 813 prelijepiti svakako se oba vrete po gradu, a ne unakaziti vozilo koje je tek lakirano i sređeno. I sad ćemo opet imati monstruma 854 kad ga ogule  Roll Eyes I da opet se 854 i 851 "rastrgoše" na Domu jer su pretovareni... al eto tako nam je kako nam je.

403 lakiran po oštećenjima, vozio sam se i sa njim, rasvjeta je sad popravljena, rade 3 neonke naprijed i pozadi 2 neonke i jedan sijalica iz starih ikarusa.

Ostalo nisam upratio jer sam čitav dan bio na faksu, 405,410,416 su na 31e, 853 ne vidjeh, da možda nije on bio na 14?
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #260 on: March 17, 2014, 23:51:33 »

Barni je bio na Drveniji,a 808 je mislim bio na Ilidži.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #261 on: March 18, 2014, 16:52:55 »

227 i 636 Renault na Kobiljači
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #262 on: March 18, 2014, 17:09:49 »

Znači 2 Renaulta imaju.

31 - 826 (od 14:15, oko podne nije radio)
36 - 322
47 - 852
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #263 on: March 18, 2014, 17:25:41 »

Ma šta ja  znam valjda imaju,bila su dva kombija pa jesul oba Renoa nisam zagledala.Jedan je bio parkiran na terminalu,a drugi je došao.

Moram stvarno da pohvalim gospodina sa 405 na 31e,toliko sam bila umorna,a jako sam brzo došla kući jer mi se nije dalo masirati sa tramvajem,stvarno pravi profesionalac,brzo,tačno sigurno.Čista desetka.
« Last Edit: March 18, 2014, 17:27:29 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #264 on: March 18, 2014, 18:51:53 »

18.03.2014.

GRAS

15-403,823 (823 prebačan na 23a jer je 407 ispao.)
15b-/
23-808,416 (416 naravno samo ujutro.)
23a-407/823 (407 je radio sve korektno od 05:30 do 15:30, onda se isključio i napravio havariju u rv. od 14:55 do 16:10 nije bilo ništa, a njegovu vožnju u 16:50 je obavio 823, radio vezom su rekli da će poslati 412 u III smjenu.)
23c-807
31e-405,410,416,853
35-854 (Ako je na Domu samo 851 definitivno je dno dotaknuto, pod hitno treba skinuti 853 in dati ga na dom jer nema smisla da se gore ostavlja samo jedno ili 2 vozila.)
41-801 (Sav "lego" naprijed.)

66-6
67-6

1-715,292
4-709,275,263
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #265 on: March 18, 2014, 18:56:59 »

Na Domu je bio 854 i 851.
Prvi za Koševsko,a drugi za Breku.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #266 on: March 18, 2014, 19:04:17 »

854 je u 16:15 otišao za Bakiće.
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #267 on: March 18, 2014, 19:16:18 »

16 - 850
21 - 417, 418, 419, 826 (u 13:30 je ispao 826,vjerovatno je radio 2-3 ture samo, u 14:50 je 419 odradio turu iz Vogosce i otisao vjerovatno za garazu... tad je nastao haos i od 14:40 do 15:55 nije bio nijedan bus,418 dosao tek tad)
22 - 409
854 je radio na Kamenici polazak 13:40,pa je kasnije na Bakicima
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #268 on: March 18, 2014, 19:19:25 »

Jao rasporeda i kataklizme
826 na 21 hahahaha, pa on će se raspast, a
850 na 16 ili 16b?
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #269 on: March 18, 2014, 19:22:49 »

850 na 16... na Vogosci je katastrofa sa 2 busa,neizdrzivo..plus kad je 418 dosao u Vog, 417 je isao prema Vog i bio kod Farmavite i skontaj onda koliko je cekanje bilo na Sutjeci... nije mi jasno zasto salju 854 na Bakice/Kamenicu a 715 odmara pola dana
« Last Edit: March 18, 2014, 19:26:09 by Manas » Logged

Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 51   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 20 queries.