bhbus.ba
May 15, 2024, 10:42:29 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 51   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Vozila na linijama  (Read 142306 times)
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #90 on: February 05, 2014, 20:26:10 »

man 325 duze samo dva covjeka Mustafa Mrakovič i Murat Zornic ponekad uleti i Rašid Hadzovic sa 853 Smiley vozilo je sredeno za 10 kada je imao problem sa hladnjakom mustafa zvani mujo nije dao da se ugradi polovan pa je cekao narudzbu 2 mjeseca Smiley cuvaju ga ko oci u glavi i ne treba ga svakome dati :O ivelika je steta da bude na 31e a na trnovu pogotovo tu svako vozilo strada Sad u pocetku je bio 318 znamo kako je zavrsio Sad 320 u kvaru 321 mjenjac zeza onda dok je bio 402 trnovo je ukleta linija Tongue
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #91 on: February 05, 2014, 21:01:16 »

Hahaha, Trnovo, Sleepy Hollow... Njega ne treba micati sa 44, to je sasvim ok linija.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #92 on: February 05, 2014, 21:13:22 »

Prvo na 31e se ne voza ološ,i njegov kratki boravak na istoj nije uništio vozilo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #93 on: February 05, 2014, 21:28:07 »

A kao što znamo 44 je sezonska vikend linija koja jedino u januaru radi svaki dan.

Ma ne vjerujem ja da će ga u zasad stavljati na druge linije osim ako zapne na 31e, ali kako je krenulo svašta možemo očekivati.

Što se tiče 318 i 321, oni su na Trnovu počeli raditi nakon što su popravljeni nakon kvara zbog kojeg su oba stajala nekoliko mjeseci. Nedugo nakon što su napravljeni jedno vrijeme su zajedno radili na 47 mjenjajući se u smjenama.

Što se tiče mjenjača 321 ima negdje post, čini mi se transformersov, gdje je kritikovao lika kako mjenja brzine, čini mi se nešto u fazonu "samo gledam kad će ručica otpasti"

402 valjda onakav šugav ne može proći tehnički, a vjerovatno i zbog  guma, izbačen istovremeno kad i 400, a mislim da su oba u voznom stanju.

47 je bila ukleta za 717, sjećam se kad mu je otpao točak pa su ga sklonili, onda je uletio FAP 321, pa 849, pa 403 ako se dobro sjećam.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #94 on: February 05, 2014, 21:51:49 »

da 717 je otpao tocak dok su ga duzili Ozdic i Katana Tongue i sto kazes 849 je zavrsio gore karijeru sto se moze reci i za 318
321 je imao 4 5 sudara otkako je na trnovu 402 zadnje vrijeme bbio na trnovu 819 mijenjao 321 i poslije 5 dana ostao u kvaru vidite da je linija ukleta Tongue
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #95 on: February 05, 2014, 22:07:55 »

849 je na Osjeku završio karijeru, nedugo nakon što je radio na Trnovu.

Šta reći onda za Aerodromsko naselje. Redom: 610, 816, 714, 668, 673 završili karijeru na 36 Ista posada ih vozila, a nije teška linija uopšte. Doduše svakako su to bile krntije, osim 673 koji se pristojno držao za svoje 32 godine, i bila mi je milina da se vozim u njemu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #96 on: February 05, 2014, 22:42:06 »

Nemojte da vam ja i ikar počnemo nabrajat šta smo mi sve sahranili na 15 i 23... trebalo bi nam 10 postova da ispišemo sva vozila....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #97 on: February 05, 2014, 23:04:59 »

31 - 242 (rat mu dohako), 903, 827, 828 (neznam za zadnja 2 jesu li baš radili na 31 kad su stali, ali to im je jedna od zadnjih linija)


Da ne bude skroz OT

31 - 826
31e - 405, 410, 325/416
108 - 4418

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #98 on: February 05, 2014, 23:38:50 »

321 su unistili vozaci  a ne linija.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #99 on: February 06, 2014, 00:24:45 »

man 325 duze samo dva covjeka Mustafa Mrakovič i Murat Zornic ponekad uleti i Rašid Hadzovic sa 853 Smiley v
1

Čovjek nije Hadzovic nego Hadzic ali to sad nije ni vazno....i tom vozilo je punih 11 godina  tako da je za očekivati da se dese određeni kvarovi. Npr zadnji kvar je senzor mjenjača zbog čega mjenjač "trza" pri šaltanju ( za one koji ne znaju vozilo e automatik)....
849 je na Osjeku završio karijeru, nedugo nakon što je radio na Trnovu.

Šta reći onda za Aerodromsko naselje. Redom: 610, 816, 714, 668, 673 završili karijeru na 36 Ista posada ih vozila, a nije teška linija uopšte. Doduše svakako su to bile krntije, osim 673 koji se pristojno držao za svoje 32 godine, i bila mi je milina da se vozim u njemu.

na aerodromsko naselje su u glavnom prebacivana vec izraubovana vozila da tako kazem od kojih se ocekivalo da im motor ubrzo "crkne"

 
321 su unistili vozaci  a ne linija.

slažem se u potpunosti ....sjebati MB motor sa 430 KS je "mijece" ......ipak onako lagana karoserija za tako jako motor je "igra".....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #100 on: February 06, 2014, 11:50:30 »

tacno tako transformers
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #101 on: February 06, 2014, 17:30:12 »

31-826
31e-850,405,416(sada fali 410)
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #102 on: February 06, 2014, 17:58:02 »

41 - 813
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #103 on: February 06, 2014, 18:22:43 »

06.02.2014.

Oko 15:30 se zakuhalo kod Doma sindikata, tako da je Gerijatrija prebačana na Park, a komercijala na Trg.

GRAS

14-853
15-815,832 (815 sam ujutro.)
15b-/
16-/
16b-852
17-851
17b-/
18-854
20-808
20b-/
21-409,418
21b-/
22-406,425
23-801
23a-417
23c-807
29-715
31e-405,410,416,850 (Bili su svi, al da li svi u isto vrijeme ne znam, mislim čak da jesu, 850 na kratkom redu radi, ako sam dobro sračunao.)
41-813
41a-/

66-6
67-6
72-5
74-11

101-4430...
102-4145,4148,4418...
103-4158,4144,4146...
104-/
107-4414...

1-206,258
2-504,255,266,289
3-300,302,303,304,601,603,801,802,805,811,812,815,501,503,505,506,507,509,511,286,291,263
4-500,248,217
5-508,209,212,257,268,276,277,288
6-502,237,240,244,260,261,271,231,235
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #104 on: February 06, 2014, 19:11:24 »

A ni tramvaji dole ne rade prema Čaršiji. : D
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 51   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.028 seconds with 20 queries.