bhbus.ba
May 13, 2024, 23:34:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 65   Go Down
  Print  
Author Topic: CTS Gradsko-prigradski saobraćaj u Kantonu Sarajevo  (Read 196369 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #615 on: August 02, 2013, 16:31:13 »

GRAS će da napravi štrajk za Bajram,a CTS će naplaćivati karte. Wink
Onda će ministar njihov da povali GRAS,pa će to neko da kupi...pa više neće biti džabnog prevoza,a cijene će biti na plafonu...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #616 on: August 02, 2013, 17:25:10 »

02.08.2013. godine - petak

*Autobus, minibus
21-688,690,120
21b-793
22-141,606,121
31-ne održava se
31e-314,976,981,988,913,689
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #617 on: August 02, 2013, 17:34:21 »

Quote from: klix
Imajući u vidu da kompletan prihod od prodaje mjesečnih karata naplaćuje i za sebe zadržava KJKP "Gras", a

najveći dio putnika prevozi "Centrotrans Eurolines",

 došli smo u poziciju da ostvarenim prihodom od prodaje pojedinačnih karata ne možemo pokriti troškove održavanja predmetnih linija, odnosno da bez prihoda od mjesečnih karata stvaramo gubitke u poslovanju", navodi se u saopćenju "Centrotrans Eurolinesa".

LAŽ, prevoze sa manje vozila ne gras na navedenim linijama izuzev naravno 31e.  Roll Eyes Od sada očekujem 30 autobusa na 31e... sve će oni povuć na 31e... staviće po jedan novociti na 21,22,28,30,33 i reći će da bez pogovora održavaju sve linije sa vrhunskim vozilima.

Quote from: klix
"Centrotrans Eurolines" je 11. aprila ove godine uspostavio prijevoz na

12 autobuskih linija na području KS, i do danas redovno i bez bilo kakvih zastoja održava predmetne linije.

U tu svrhu Centrotrans je angažirao 37 autobusa od čega

 24 autobusa sa klima uređajem.

LAŽ, angažovali su u prosjeku 28-30 vozila, od kojih je 16 klimatizovanih, ali nisu svi u funkciji i ne radi klima u svakom drugom.
Redovno ne održavaju liniju 31.  Roll Eyes Lažovi beskrupulozni....  Roll Eyes

Quote
"Od prvog dana "Centrotrans Eurolines" je omogućio svim putnicima, sa kupljenom mjesečnom kartom jednog od prijevoznika, da koriste prijevozna sredstva - autobuse ove Kompanije.

Na žalost, KJKP "Gras" konstantno je bojkotovao primjenu ove Odluke, te uz verbalno maltretiranje onemogućio putnicima sa mjesečnim kartama kupljenim kod "Centrotrans Eurolines" mogućnost korištenja prijevoznih usluga u svojim vozilima", navode iz Centrotrans-a.

LAŽ, a Cts vozilima su htjeli uvesti svoje karte i da se sa njihovim karatama vozika po tramvaju i troli, al u k**cu, će se vozat.

Neka sad vozaju prazni i pomažu građanima.... sada ako bude 5 putnika po krugu na liniji ubijte me....

Ujedno odgovor ko više preveze putnika na 12 linija i koliko imaju vozila u jednoj smjeni.

Linija 21 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 21b - CTS 1 vozilo, GRAS ne održava. (dvokratna pomoćna linija)
Linija 22 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 27 - CTS 1-2 vozila, GRAS 1-2 vozila
Linija 27a - CTS 1 vozilo, GRAS 1 vozilo
Linija 28 - CTS 2 vozila, GRAS 2 vozila
Linija 29 - CTS 1 vozilo, GRAS 1 vozilo
Linija 30 - CTS 2 vozila, GRAS 2 vozila
Linija 31 - CTS ne održava, GRAS 1 vozilo
Linija 31e (komercijala) - CTS 6 vozila, GRAS 4 vozila
Linija 33 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 93 (226) - CTS 1 vozilo, GRAS-u ukinut red vožnje 4.2010, a do tada su liniju održavala oba prevoznika.

Znači Centrotrans i GRAS imaju otprilike podjednak broj vozila s tim da GRAS linije 21, 22, 27, 28, 30 i 33 održava skoro isključivo zglobovima, dok Centrotrans te linije održava sa solo autobusima, midi autobusima, minibusima, i sa max 6 zglobnih autobusa.

Dali se u 3 smjene izmjene 37 vozila ne znam, ali u jednoj smjeni maksimalno 25 autobusa ide.

Klima. Nema šanse da su 24 autobusa sa klimom na 11 GRAS-ovih linija.

Klimatizovana vozila su:
10x Isuzu Novociti, s tim da ne rade svi na dotičnim linijama.
4x MAN NL313 (A21)
2x Neoplan Centroliner N4416, ako im je popravljena klima
2x MAN SU313
1x Neoplan Centroliner N4411

Znači 19 vozila, i ne znam šta im znači što dodaju 5 vozila. Konataju neće niko provaliti.

Sad će ponovo biti mi pristrasni i neobjektivni Grasovci, ko nam je kriv što GRAS nije ko Centrotrans i slične gluposti.
Znači ovo su gole činjenice ko god hoće nek provjeri.
« Last Edit: August 02, 2013, 17:38:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #618 on: August 02, 2013, 17:45:06 »

Linija 21 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 21b - CTS 1 vozilo, GRAS ne održava. (dvokratna pomoćna linija)
Linija 22 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 27 - CTS 1-2 vozila, GRAS 1-2 vozila
Linija 27a - CTS 1 vozilo, GRAS 1 vozilo
Linija 28 - CTS 2 vozila, GRAS 2 vozila
Linija 29 - CTS 1 vozilo, GRAS 1 vozilo
Linija 30 - CTS 2 vozila, GRAS 2 vozila
Linija 31 - CTS ne održava, GRAS 1 vozilo
Linija 31e (komercijala) - CTS 6 vozila, GRAS 4 vozila
Linija 33 - CTS 3 vozila, GRAS 3 vozila
Linija 93 (226) - CTS 1 vozilo, GRAS-u ukinut red vožnje 4.2010, a do tada su liniju održavala oba prevoznika.
Na 21 CTs su većinom samo dva ponekad tri, i to je kombi. na 21b, nemam šta reć to gras ne vozi, mada i cts vozi sa kombijem, na 22 su u naboljem slučaju 3 solo vozila kod cts, većinom ima i kombi, ako ne i dva kombija, a gras ima 3 zgloba, 27- pretežno jedno solo vozilo kod cts, gras opet sa 1 ili 2 zgloba. 28- gras dva zgloba, cts dva kombija, 29-cts vozi sa smiješnim sprinterom, a gras sa solo autobusom, 30-nerijetko sam midibus 144 kod cts, a grasovih uvijek makar dva zgloba, 31-cts ne vozi, gras vozi sa solo vozilom, 31e-eh sad, jest 6 vozila ali interval je isti kao i grasov sa 4 vozila.... gras su zglobovi, a cts kombiji, midibusi i solo autobusi. 33- gras tri zgloba, cts dva zgloba... 93..... ne računam....

Što se tiče klime izvinjavam se, zaboravio sam su363......
« Last Edit: August 02, 2013, 17:46:57 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #619 on: August 02, 2013, 18:00:03 »

Prema zadnjem izvještaju - 28  kombi i Transliner zglob, mada zglobni Transliner zna nekad biti i na 27, 30 i 33.

Nisam dugo bio na Ilidži i nismo imali dugo izvještaja odatle ali mislim da su tamo završili Centrolineri 193 i 306 nakon uključenja MAN-ova na 31e, pa je možda i stanje na 27 popravljeno. Očekujem i da su skinuli starog solo Translinera sa Hrasnice.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #620 on: August 03, 2013, 21:34:14 »

Bubica kaze da ce u narednoj sedmici donijet odluku u kojoj ce od 12 spornih linija 8 biti dodjeljeno GRASu a 4 CTSu,a na 31e ce raditi oba prevoznika
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #621 on: August 03, 2013, 22:09:40 »

Vjerovatno će Centrotrans dobiti Sutjesku.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #622 on: August 03, 2013, 22:26:54 »

i Tarčin na koji ce "nakamarati " vozila tako da ce "utusiti" GRASovu liniju za Hadzice
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #623 on: August 03, 2013, 22:53:21 »

Treba ostati ustrajan i dok god je to zakonito održavati sve linije koje i pripadaju gras-u. Treba gamad iskorijenit do kraja i otjerati ih u P.M. ako znaš na šta mislim.

Ako se radi o 4 linije mislim da bi bilo nefer da to budu sve linije sa Sutjeske, ja bih im dao 2 profitabilne i dvije neprofitabilne, znači Ilijaš i Donju Vogošću sa Sutjeske i Sokoloviće i Tarčin sa Ilidže. Naravno i na 31e, ako će raditi oba prevoznika treba slati vozila koliko i oni, a ne da gras pošalje 2 što jeste pola, a cts da ubaci 3 npr....

Bubice povlačiš se hahahahaha, povuci se sad za onu stvar....

Što se tiče Tarčina, eh sad.... samo treba insprekciju zvati ako se utvrđeni red vožnje ne bude poštovao.... Ako oni nakamaraju na 33,  a Gras fino nakmaarat na 30 polaske sve po 5 minuta prije njihovog... ha ya..... Samo nezgodno je za 33, npr linija Tačin-Budmolići, ako ne budu važile grasove kate je odsječena tj putnici moraju obje karte kupit....
« Last Edit: August 03, 2013, 22:54:57 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #624 on: August 04, 2013, 01:05:10 »

Ne vjerujem da će Tarčin pripasti Centrotransu jer bilo bi belaja. Moguće da bi bilo i blokada od strane mještana, jer bi neki morali kupovati 3 kupona.


Što se tiče Tarčina, eh sad.... samo treba insprekciju zvati ako se utvrđeni red vožnje ne bude poštovao.... Ako oni nakamaraju na 33,  a Gras fino nakmaarat na 30 polaske sve po 5 minuta prije njihovog... ha ya..... Samo nezgodno je za 33, npr linija Tačin-Budmolići, ako ne budu važile grasove kate je odsječena tj putnici moraju obje karte kupit....

A znaš li ko utvrđuje vozni red? Ma na ovim linijama ti je već 3 godine privremeni vozni red do usklađivanja, a nakon usklađivanja redova vožnje vjerovatno bi se vratio onaj koji je važio do 2010, ali vidim da sad Bubica, vjerovatno nelegalno prekraja red vožnje jer su Centrotransu registrovani neki novi polasci, ako je vjerovati vozaču Centrotransa da ide po redu vožnje koji je dobio iz ministarstva.

Ovi redovi po kojem sad rade GRAS-ova vozila važili su prije 2004 godine, a utvrđeni su između 1997 i 2000 godine prema tadašnjim potrebama.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #625 on: August 04, 2013, 15:26:24 »

Kreten Bubica je svjestan da ovakav nacin  podjele linija ne moze funkcionisati i polako se povlaci ali ne mogu da vjerujem kako moze biti uporan u ovolikoj mjeri......
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #626 on: August 04, 2013, 15:55:00 »

04.08.2013. godine - nedjelja

*Autobus,minibus
27-223 (transliner n321)
27a-799 (novociti)
28-113 (novociti)
30-143 (su363)
31-ne održava se
31e-976,314,792 (2Xnl313, novociti)
33-691,071 (centroliner n4421, transliner n316k)

*Stanje danas: Hrasnicu voze kad hoće tj... jedan krug pa sat odmaraju, Sokoloviće uredu svako 45min, Rakovica je svako sat ipo, tako negdje i Hadžići, Tarčin na sat i malo jače, komercijala na 15 i 45.

*Na Ilidži je bio i n4416 977... ali nije imao table stajao sve vrijeme...
« Last Edit: August 04, 2013, 16:06:46 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #627 on: August 04, 2013, 16:50:26 »

Mali podsjetnik:

www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/gras-ove-karte-od-sutra-ne-vaze-u-autobusima-centrotransa
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #628 on: August 04, 2013, 17:06:43 »

977 koji nismo imali sa ove strane, nek se vidi kakva su vrata, oboja dvokrilna ali prva se otvaraju ka unutra, druga ka vani.

113 na Kobiljači

143 na Hadžićima, koji je nazad očito nekad vukao bicikle ili skije.... kod 606 je znak man sfušeren naprijed, a kod ovog nazad.
« Last Edit: August 04, 2013, 17:09:05 by man 464 » Logged
Benjo(ReTours)
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 713



« Reply #629 on: August 04, 2013, 21:32:01 »


« Last Edit: August 04, 2013, 21:34:24 by Benjo(ReTours) » Logged

BHBus.net prvi portal o autobusima u BiH
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 65   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 20 queries.