bhbus.ba
May 13, 2024, 16:23:37 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 155428 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #630 on: November 08, 2013, 19:41:39 »

nezz dali su se spremni tek tako odreci ne tako starih vozila iz 2006. ..imaju oni i starijih MB Conecto kao kod CTSa ali gradski modeli al opet nezz dali se to moze donirat zbog EURO3 norme ?
Znači ja sam mislio konkretno na IETT jer su se ponovili sa 758 novih vozila. Oni nemaju O345 Conecto nego stare O345 godišta 1997-2000 siguran sam da su u najboljem slučaju Euro 2 (480 solo i 84 zgloba)
Najstarija vozila koja bi nam mogla stići od njih su Citari iz 2006 a njih imaju oko 211 solo i 100 zglobnih

Možda bi isti došli po sistemu kao što su došli KT8D5 301 i 302 koji su te 1997 bili još uvijek savremeni tramvaji stari svega 8 godina. Njih je od operatera kupila vlada Češke republike da bi ih donirali GRAS-u
« Last Edit: November 08, 2013, 19:43:13 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #631 on: November 11, 2013, 20:34:20 »

Quote
Nadzorni odbor KJKP GRAS mora biti sastavljen od stručnih ljudi

Povodom velikog interesovanja medija u vezi sa imenovanjem NO KJKP GRAS Sarajevo, SDU BiH daje sljedeće saopštenje za javnost:

Socijaldemokratska unija BiH stoji na stanovištvu da se u Nadzorni odbor KJKP GRAS trebaju izabrati stručni ljudi, bez obzira na njihovu nacionalnu ili stranačku pripadnost, koji će biti prihvaćeni od strane radnika, a raditi u interesu i za račun KJKP GRAS.

Uprava preduzeća i upravna tijela KJKP GRAS moraju da rade isključivo u interesu radnika GRAS-a, a u funkciji obezbjeđenja gradskog prevoza građana Sarajeva, što je i osnovna djelatnost KJKP GRAS.

Socijaldemokratska unija BiH oštro protestira na pokušaje raznih pojedinaca da po privatnoj liniji putem bračnog para Jurić utiču na izbor upravnih tijela (i to nekvalifikovanih i nestručnih ljudi), zatim javnih nabavki, te izbor dobavljača djelova i usluga za KJKP GRAS.

Sve nabavke u svim javnim peduzećima moraju biti urađene u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama. Mi ćemo kao stranka koja participira u radu Skupštine Kantona Sarajevo tražiti od nadležnih agencija za zaštitu zakonitosti da se ovaj slučaj ispita i da se obezbjedi normalno funkcionisanje preduzeća i uprave preduzeća.

SDU BiH smatra da je rukovodstvo KJKP GRAS na čelu sa VD direktorom Omerom Hadžiomerovićem u ovom kratkom periodu uradilo mnogo na ozdravljenju ovog komunalnog preduzeća, ali da još predstoji jako puno posla prije nego se KJKP GRAS postavi na zdrave osnove. U tom kontesktu SDU BiH će učiniti koliko može da se preko nadležnih inistitucija pomogne u ozdravljenju ovog komunalnog preduzeća, bez uplitanja ličnih interesa pojedinaca.


SEKRETARIJAT SDU BiH

Ured za odnose sa javnošću SDU BiH
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #632 on: November 12, 2013, 12:19:25 »

Quote
Bubica: Na platnom spisku GRAS-a je 1.740 radnika, a neki nemaju šta raditi

Čelnici GRAS-a dobili su poziv i ove sedmice će putovati u Istanbul da bi se upoznali o pozitivnim iskustvima u organizaciji javnog gradskog prijevoza u prijestolnici Turske te eventualno određena rješenja primijeniti i u Sarajevu, rekao je u razgovoru za Fenu ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Jusuf Bubica govoreći o brojnim problemima javnog gradskog prijevoza u Sarajevu i dugovanjima Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća "Gradski saobraćaj - GRAS".

Ova posjeta će uslijediti nakon što su premijer Kantona Sarajevo Suad Zeljković i ministar saobraćaja KS-a Jusuf Bubica razgovarali prošle sedmice s predsjednikom Centra za razvoj odnosa Turske s BiH Muzafferom Çilekom te generalnim direktorom Hayrijem Baraçlijem i Mustafom Albayrakom iz istanbulske kompanije iETT o mogućim koracima za unapređenje javnog gradskog prijevoza u Sarajevu.

Kako je ministar Bubica kazao Istanbul je u prošlosti imao problema s javnim prijevozom koje je riješio te je tokom sastanka u Sarajevu otvorena mogućnost da se istanbulska iskustva eventualno primijene i u Kantonu Sarajevo, odnosno da se pomogne "ozdravljenju" GRAS-a.

Turke zamolili da doniraju vozila GRAS-u


"Konstatirali smo da je GRAS organiziran za neekonomičan način te da je ta organizacija neprihvatljiva, ali i da ona kao takva ne može opstati što su potvrdili i gosti iz Turske. Kazali su da nam žele pokazati pozitivne pomake u tom segmentu koje bismo i mogli implementirati ovdje. Zato su pozvali delegaciju iz GRAS-a (direktor, osoba za reorganizaciju i inžinjer saobraćaja) u posjetu Istanbulu da se upoznaju o pozitivnim iskustvima koja bi se mogla implementirati u GRAS-u. Delegacija putuje ove sedmice te ćemo tada vidjeti šta je od svega ovdje primjenljivo", pojasnio je Bubica.

Potvrdio je da su prijatelje iz Turske zamolili za donacija vozila GRAS-u.

"Od potrebnih 350 vozila na ulicama u Sarajevu je danas jedva 140, tako da nedostaje 200 vozila. No u sadašnjoj organizaciji GRAS-a ni dodatnih 200 vozila ne bi riješilo problem u GRAS-u jer izvori gubitaka i dalje ostaju. Kada bi GRAS imao ta vozila usluga za građane bi bila bolja, ali istovremeno potrošnja goriva bi bila veća te bi se gubici ponovno akumulirali i došli na naplatu", kaže Bubica.

Stoga je unutrašnja reorganizacija neminovnost i drugog rješenja nema bez obzira na pokušaje da se donacijama spasi ono što se spasiti može, dodajući da iako je Turska spremna pomoći niko ne želi ulagati u "rupu bez dna".

Ministar Bubica podsjeća da je prvi izgovorio riječ stečaj, ali radnicima u GRAS-u to je neprihvatljivo jer stečaj sa sobom nosi reorganizaciju koja bi značila da bi veliki broj radnika trebao biti socijelno zbrinut i svoja prava ne bi više ostvarivali iz radnog odnosa.

Radnici nemaju šta raditi jer ih je previše


"Radni odnos je fiktivan i ne postoji. Ostvarivati prava, a nemati posla niti radnog mjesta u preduzeću u nekim je sistemima moguće, ali u našem sistemu i finansijskoj situaciji to nije moguće. Svi mi nešto radimo, a u GRAS-u i oni bi željeli raditi a nemaju šta raditi jer ih je previše", zaključuje ministar Bubica.

Pojasnio je da je stečaj oblik reorganizacije uz pomoć koje je moguće efikasno i brzo riješiti unutrašnju organizaciju preduzeća te ga vrlo brzo "postaviti na zdrave noge", kaže i da je to moguće uraditi i drugim metodama koje zahtijevaju mnogo više vremena i novaca.

"Mi niti imamo vremena niti novaca, a izgleda ni hrabrosti da se uhvatimo ukoštac s ovim problemom i pogledamo istini u oči. Za kupovinu 200 autobusa, izdvajanje 200 miliona KM za sanaciju akumuliranog gubitka, isplata neisplaćenih plata su ogromna finansijska sredstva kojih u Kantonu nema. Tih sredstava nema ni u Federaciji BiH niti u državi. Umjesto da se suočimo s tim činjenicama i počnemo problem rješavati on se samo produbljuje", istaknuo je Bubica.

Iznio je podatak da GRAS danas ima samo 40 posto polazaka i već godinama ispostavlja se račun građanima te ministar dodaje da se prodaju karte kao da se građanima nudi 100 posto, a ne 40 posto usluge "s tendencijom da to u skorijoj budućnosti bude i manje ili da dođe do totalnog kolapsa te da se ne obavlja javni gradski prijevoz".

"Dužnost Ministarstva saobraćaja i Vlade KS-a jest da organizira gradski prijevoz, a ne da samo konstatira problem. Ministarstvo daje prijedlog za pokretanje stečajne procedure koji treba prihvatiti Vlada KS-a, a potom i Skupština KS-a. Dao sam prijedlog, ali na tome za sada sve stoji", kazao je Bubica no nije imao odgovor na pitanje zašto je to tako, ističući samo da ili se ne želi suočiti sa činjenicama ili se čeka da prođu izbori.


Podsjetio je da se radnicima u GRAS-u već tri ili četiri godine isplaćuju plaće, ali ne uplaćuju doprinosi što je protuzakonito, a za to vrijeme stižu opomene od Ministarstva finansija i Porezne uprave o dugovanju preduzeća oko 70 miliona KM za doprinose, no Bubica kaže da kada se upita zašto Porezna uprava ne traži stečaj odgovora nema.

Gubitak se povećava svakog mjeseca


Bubica nadalje kaže da je akumulirani gubitak, zaključno s 2012. godinom, u GRAS-u bio 135 miliona KM. Gubitak preduzeća povećava se za dva ili 2,5 miliona KM svakoga mjeseca. Zvaničan podatak o gubitku preduzeća znat će se izradom bilansa za 2013. godinu, ali se procjenjuje da će biti oko 160 miliona KM. Mjesečni troškovi preduzeća su šest miliona KM, a prihodi od 3,5 do četiri miliona KM i nema izgleda da preduzeće napravi manji gubitak od dva miliona KM mjesečno.

U preduzeću radi 1.740 radnika odnosno, kako ministar kaže, toliko ih je na platnoj listi, a toliko radnika nikada nije trebalo u GRAS-u.


"Sve politike koje su se mijenjale u Vladi KS-a su zapošljavale svoju glasačku mašinu u GRAS-u, a kada su radnici to vidjeli odlučili su da se i oni isto ponašaju. Postalo je zatim logično da otac zaposli svoje dijete u GRAS-u i sada je preduzeće u takvoj situaciju. Ako tražite od politike da to popravi trebalo bi onda da negiraju što su ranije radili, ako tražite to od sindikata naravno da neće jer svi imaju članove svoje porodice u GRAS-u", otvoreno je kazao ministar.

Osim svih ovih problema GRAS već godinu dana nema direktora, odnosno tu dužnost trenutno obavlja v.d. direktora Omer Hadžiomerović, a prije njega na toj dužnosti je također vršilac dužnosti bila Mubera Žiga.

"U političkoj raspodjeli pravo da imenuje direktora u GRAS-u je dobila Socijaldemokratska unija (SDU) BiH. Ta stranka je imala samo jednog kandidata - Hasana Bašića kojeg sindikalci nisu htjeli i tada je bila prva nelegalna obustava javnog gradskog prijevoza. Izgleda da je on jedini koji se suprotstavljao svim oblicima nelegalnih radnji koje se tamo dešavaju", ističe Bubica.


Potom SDU nije imao drugog kandidata, a ta stranka treba predložiti i dva kandidata za Nadzorni odbor GRAS-a.

"Jedna struja mi dostavi jedan spisak, a druga drugi, a trebao bih da se za jednu opredijelim za što nisam nadležan. Moram sačekati da Sud zvanično kaže svoju odluku o tome", zaključio je Bubica.
FENA

Sve same gluposti na gomili.

Jedna od bitnih stvari je očita da Hasan Bašić (kojeg su svi prihvatili kada je prvi put trebao da sjedne u fotelju direktora) želi i dalje da bude direktor i to stalno radi i podmeće putem svog tzv.Samostalnog sindikata vozača.
Ta osoba je učinila mnoge nezakonitosti u poslovanju,između ostalog i upošljavanje preko 100 ljudi kada je postojala zabrana primanja uposlenika.
Inače porodično stablo dotičnih se može utvrditi lako,tj.ko mu je babo i mama u GRAS-u,tako da običnim smrtnicima nije bilo mjesta na pomenutom konkursu.Klasičan je primjer Nazif Dacić (predsjednik pomenutog sindikata)i upošljavanje njegove djece.
Tako da se ti potezi i podrške Hasanu kao osobi koja se uhvatila u koštac sa problemima nikako ne slažu opet sa konstatacijom da se upošljavaju "glasačke mašine po babi i materi...".
Suština je u tome,da Hasan ima pravo da se prijavi na konkurs i da bude biran i izabran ukoliko je zadovoljio kriterije,ali u njegovom slučaju,će morati dokazati da nije oštetio firmu,druga stvar, on je podnio ostavku i nema nikakvog smisla da se vraća ponovo nazad jer je kroz to očito da ne može da se nosi sa problemima.

A nebuloze poput viška uposlenih,neću ni pominjati,jer vlasnik,osnivač i titular je dužan da se brine o firmi putem svojih upravljačkih struktura,između ostalog da obezbijedi svojoj firmi sredstva za rad,a ona pruži uslugu i da bude na nuli.To nažalost nije slučaj,pa se proizveo neki višak uposlenih.
Gdje god su sjedili Branković,Ajnadžić,Tufo i dr.slike i prilike kao što su sjedili u GRAS-u,imamo danas ovo.
Ovo su samo posljedice onoga što se radilo proteklih godina.
« Last Edit: November 12, 2013, 12:24:23 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #633 on: November 12, 2013, 14:53:25 »


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #634 on: November 12, 2013, 17:41:14 »

Meni je jako zao sto moram konstatovati da je ovo što je Bubica reko istina više od 50%......naravno pri kraju teksta i on bulazni pokušava da se ograđuje ali činjenica da na platnom spisku grasa ima višak osoba .....da budem konkretan u GRASu nema viška radnika, ima samo viška neradnika. Evo sada se raspisuju interni konkursi samo s jednim ciljem a to je da se "uhljebe" pojedini poslušnici prijasnjih i sadasnjih direktora....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #635 on: November 12, 2013, 19:58:42 »

Quote
Fizičar Edmond Offermann donirao više od 3 miliona eura za Trebevićku žičaru

Nuklearni fizičar Edmond Offermann, Amerikanac holandskog porijekla, s boravištem u Švicarskoj, danas je u Sarajevu u svrhu obnove Trebevićke žičare donirao novu donaciju u vrijednosti od 3,8 miliona švicarskih franaka (3,08 miliona eura).

Švicarska armija je 2011. godine iz švicarskog sela Grachen dostavila doniranu žičaru u Sarajevo, koja se trenutno nalazi u EUFOR-ovom kampu u Butmiru. Žičara je stara 30 godina, a nema motor i upravljačku jedinicu.

Nova donacija od 3,8 miliona švicarskih franaka bit će deponovana u međunarodnoj banci J.P. Morgan, koja je materijalne prirode te uključuje kompletnu elektromehaničku instalaciju koja se sastoji od upravljačke jedinice i elektromotora.


Također, na raspolaganje ću staviti stručni tim iz Švicarske, koji će biti uključen u projektni tim Grada Sarajeva- kazao je Offermann.

Upravljačku jedinicu dostavit će međunarodna firma koju Offermann izabere.

Istakao je da bio duboko razočaran ako prvi stub za žičaru ne bi bio postavljen do 2015. godine, kada je posljednji rok da Grad Sarajevo ispuni potrebne uvjete da bi se donirana žičara iz Švicarske s dodatnih 3,8 miliona švicarskih franaka mogla staviti u funkciju.
Gradonačelnik Sarajeva Ivo Komšić naglasio je da u naredne aktivnosti Grada Sarajeva oko Trebevićke žičare spadaju obnova polazne i dolazne stanice, postavljanje stubova za žičaru i definiranje trase od grada do vrha Trebevića kao i samo upravljanje projektom.

To znači da Grad Sarajevo do januara 2014. godine mora oformiti projektni tim, koji će se sastojati od stručnjaka iz Švicarske, Delegacije EU u BiH i BiH.

Jedan od uvjeta za švicarsku donaciju jeste da sve što bude instalirano, a kasnije pušteno u promet bude urađeno prema evropskim sigurnosnim standardima.

"Polazna i dolazna stanica, kao i temelji za stubove moraju biti spremni prije instalacije elektromehaničke opreme do kraja maja 2015. godine", kazao je Offermann.

Procijenjeni troškovi za obnovu Trebevićke žičare koristeći doniranu opremu iznose 6,7 miliona eura.

Na današnjem sastanku povodom obnove Trebevićke žičare u Gradskoj upravi Grada Sarajeva prisustvovali su ambasador Švicarske u BiH Andre Schaller, Holger Schroder iz Delegacije EU u BiH, šef kabineta gradonačelnika Istočnog Sarajeva Igor Golijanin i zamjenik gradonačelnika Sarajeva Aljoša Čampara koji su zahvalili na velikodušnoj podršci Edmonda Offermanna.
Delegacija Evropske unije u BiH ove godine je uručila Idejni projekt rehabilitacije Trebevićke žičare Gradu Sarajevu, za koji je projektantskoj kući, italijanskoj firmi ‘Studio Corona’ Delegacija EU platila oko 200.000 eura. Taj projekt podrazumijeva prilagođavanje korištene donirane žičare (iz Grachena) novoj trasi žičare.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #636 on: November 12, 2013, 20:15:37 »

jebo im žičara "sve po spisak" koji će im vrag žičara?Huh? Na Trebevicu nema turističkih sadržaja a idioti ce svaliti novac u nešto što je osuđeno na propast.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #637 on: November 12, 2013, 20:24:55 »

Žičara i kosi lift su sporedne djelatnosti.Sve rečeno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #638 on: November 12, 2013, 22:17:27 »

ali Azrailovka slažeš se da  nije vrijeme za "sporedne djelatnosti"......
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #639 on: November 12, 2013, 23:10:32 »

Putnici doslovno "istjerali" revizore Gras-a iz tramvaja
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #640 on: November 12, 2013, 23:12:34 »

ti putnici su šljam i ološ koja je poslije rata prvi put ušla u sredstva javog gradskog prevoza i mislim da se  "pravi" putnici trebaju distancirati od njihovih stavova i ponašanja
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #641 on: November 12, 2013, 23:24:06 »

ali Azrailovka slažeš se da  nije vrijeme za "sporedne djelatnosti"......

Selam sa trole <3

ti putnici su šljam i ološ koja je poslije rata prvi put ušla u sredstva javog gradskog prevoza i mislim da se  "pravi" putnici trebaju distancirati od njihovih stavova i ponašanja

Neću da platim, jer ne valja usluga,nema konkurencije...

Uvede se konkurencija i pruži se izbor boljeg i kvalitetnijeg,ali i dalje uporno koristim ono što ne valja i pri tome pravim probleme onima koji plate i voze se,i ometam radni proces i uz to još prigovaram(jedna glava 100 jezika)...

« Last Edit: November 12, 2013, 23:32:19 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #642 on: November 12, 2013, 23:32:03 »

alejkumusellam inšeallahu we tealla.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #643 on: November 12, 2013, 23:32:16 »

Žičara i kosi lift su sporedne djelatnosti.Sve rečeno.
Raspisan je tender za izvođača radova na remontu kosog lifta
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #644 on: November 12, 2013, 23:42:12 »

Vala u kakvom je stanju, sve se bojim da će se urušit, vakat je da se izvrši generalni remont.
Logged
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 22 queries.