bhbus.ba
May 12, 2024, 22:48:11 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 155393 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #180 on: June 20, 2013, 01:00:49 »

Ovdje se vode potpuno druge igre oko preduzeća,nažalost.Suština nije u parama,vozilima dijelovima...GRAS je krenuo putem mnogih preduzeća koja su pala od ratno-profiterske mafije i to je to...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #181 on: June 20, 2013, 10:10:00 »

Ne vidim kako bi isti ljudi koji su vozila doveli u ovo stanje svojim "odrzavanjem" i "popravkama", sada mogli postati spasioci istih?

Dakle, prvo se mora naglavacke okrenuti radionica, tamo uspostaviti red, pa tek onda pricati o odrzavanju i vracanju u zivot. Treba objediniti radionice za odrzavanje autobuskog i minibuskog parka, a visak radnika otpustiti.

Usput, kada posmatram vozila po gradu, primjecuje se da su puno bolji uposlenici na odrzavanju tramvaja i trolejbusa nego autobusa i pogotovo minibusa.

Tek poslije toga, Kanton bi morao osigurati sredstva za 10-20 polovnih solo buseva (racunati na prosjecnu cijenu 50.000 KM + PDV, za te pare moze solidan MAN NL283 ili Classic) i jedno 10 kompleta motor+mjenjac, za postojece buseve.

Ovo sve moze biti sredjeno do septembra...

I jedno pitanje: da li u onu lakirnicu moze uci autobus, ili je prilagodjena samo tramvajima? Do neki dan nisam ni znao da je prije nekoliko godina napravljena ta potpuno nova lakirnica...
« Last Edit: June 20, 2013, 10:22:10 by The_Dubster » Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #182 on: June 20, 2013, 10:29:56 »

Pa nisu samo ljudi krivi za lose stanje vozila, ako ti nemas dijelova onda ne mozes odrzavati vozilo vec se krpis kako stignes....
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #183 on: June 20, 2013, 10:49:44 »

Slazem se, naravno.

Ali u prethodnom periodu smo vidjeli itekako puno "popravki"

Pa evo ti si na prosloj strani napisao:

Quote
pa onda npr 804, vec mu je jednom mijenjan motor i opet je vrlo brzo poslije toga riknuo... i stoji evo dvije godine i sta ti tu mozes popraviti...

Zar zaista vjerujes da mu je zamjenjen motor? Da su ugradjeni svi nabavljeni dijelovi?
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #184 on: June 20, 2013, 11:11:39 »

Jeste zamijenjen motor, al ako se dobro sjecam nije nabavljen vec prebacen iz drugog busa...
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #185 on: June 20, 2013, 11:21:58 »

To me malo utjesilo Smiley
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #186 on: June 20, 2013, 13:14:20 »

Ne vidim kako bi isti ljudi koji su vozila doveli u ovo stanje svojim "odrzavanjem" i "popravkama", sada mogli postati spasioci istih?

Dakle, prvo se mora naglavacke okrenuti radionica, tamo uspostaviti red, pa tek onda pricati o odrzavanju i vracanju u zivot. Treba objediniti radionice za odrzavanje autobuskog i minibuskog parka, a visak radnika otpustiti.

Usput, kada posmatram vozila po gradu, primjecuje se da su puno bolji uposlenici na odrzavanju tramvaja i trolejbusa nego autobusa i pogotovo minibusa.

Tek poslije toga, Kanton bi morao osigurati sredstva za 10-20 polovnih solo buseva (racunati na prosjecnu cijenu 50.000 KM + PDV, za te pare moze solidan MAN NL283 ili Classic) i jedno 10 kompleta motor+mjenjac, za postojece buseve.

Ovo sve moze biti sredjeno do septembra...

I jedno pitanje: da li u onu lakirnicu moze uci autobus, ili je prilagodjena samo tramvajima? Do neki dan nisam ni znao da je prije nekoliko godina napravljena ta potpuno nova lakirnica...

konačno da se i mi složimo oko nečega. Slažem se u potpunosti sa svim napisanim. Na žalost tako je kako je....ni jednom vozilu nikada nije uradjena normalna generalka a o novom motoru da ne govorim. Kupovani su stari kamionski motori , rađeno nakvo poluosvjezenje postojecih ali ni jedan nije uradjen kako Bog zapovijeda
Logged
Eh__
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 76


Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!


« Reply #187 on: June 20, 2013, 18:21:13 »

Ne vidim kako bi isti ljudi koji su vozila doveli u ovo stanje svojim "odrzavanjem" i "popravkama", sada mogli postati spasioci istih?

Dakle, prvo se mora naglavacke okrenuti radionica, tamo uspostaviti red, pa tek onda pricati o odrzavanju i vracanju u zivot. Treba objediniti radionice za odrzavanje autobuskog i minibuskog parka, a visak radnika otpustiti.

Usput, kada posmatram vozila po gradu, primjecuje se da su puno bolji uposlenici na odrzavanju tramvaja i trolejbusa nego autobusa i pogotovo minibusa.

Tek poslije toga, Kanton bi morao osigurati sredstva za 10-20 polovnih solo buseva (racunati na prosjecnu cijenu 50.000 KM + PDV, za te pare moze solidan MAN NL283 ili Classic) i jedno 10 kompleta motor+mjenjac, za postojece buseve.

Ovo sve moze biti sredjeno do septembra...

I jedno pitanje: da li u onu lakirnicu moze uci autobus, ili je prilagodjena samo tramvajima? Do neki dan nisam ni znao da je prije nekoliko godina napravljena ta potpuno nova lakirnica...

Vidiš ovo si dobro rekao "Kanton bi morao osigurati sredstva za..." ali ne osigurava! Ono što osigura je bijedno i jadno, KANTON JE KRIV ŠTO JE GRAS DOŠAO U OVAKVU SITUACIJU!! Ministri koji "pametuju" gurali su GRAS svoje mezimce koji pojma nemaju o saobraćaju, ali imaju jaku poleđinu, pa takvi uvijek dobro prođu, kola se lome na onom ko nije ni kriv ni dužan!
Dok je bio štrajk svi su optuživali GRAS kako maltretiraju građane, pa ko nas sad maltretira?! Što se sad ne oglase, gdje su sredstva koja su trebala biti uplaćena GRAS-u, gdje je ODGOVORAN DIREKTOR da ovu firmu digne "na noge"?! Nisu u stanju da izaberu "čvrstog" direktora (izabiraju v.d. na 1-2?!), već se prepiru hoće li dir. biti neko iz žžž ili ššš stranke, a za građane njih nije briga!! Bitno je da ministri i parlamentarci imaju svoj SLUŽBENI PRIJEVOZ a nama kako je; njih nije bilo, nije i neće biti briga, sve dok ne dođe do drastičnih promjena!
Danas je GRAS u krizi, sutra će biti željeznice, onda će na red doći i sva ostala Kantonalna preduzeća, jedno po jedno će laganini "vehnuti" zahvaljujući nesposobnjakovićima i nehljebovićima!
Dokaz za neradd onih koji su odgovorni za ovakvo stanje u BIH, je i problem JMBG, da ne govorimo dalje!!
Logged

Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol! Cheesy
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #188 on: June 21, 2013, 10:26:28 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/radnici-grasa-za-april-dobili-umanjene-place

Quote
Uprava preduzeća na čijem čelu se do 15. juna nalazila Begić - Žiga svim radnicima Grasa odlučila je umanjiti plaće zbog aprilske obustave saobraćaja. Ovim postupkom izjednačeni su oni koji su spontanim okupljanjem blokirali grad i oni koji su željeli raditi, ali su u tome spriječeni. Dužnost uprave preduzeća sa direktoricom Begić - Žiga na čelu, te predsjednikom NO Grasa Izetom Hormanom bila je da onima koji žele omogući rad. Oni to nisu uradili i sada nama koji smo pokušali izaći na ulice odbijaju od plaća, ističe Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača Grasa.

Prema Dacićevim riječima, Begić - Žiga nije isplatila ni aprilske plaće iako je za to imala mogućnosti.

- Plaće su mogle biti isplaćene još 15. juna, ali v.d. direktorica to nije htjela uraditi, već je vruć krompir ostavila svom nasljedniku v.d. direktoru Omeru Hadžiomeroviću, koji će se morati pravdati radnicima zbog loših odluka svoje prethodnice, naglašava Dacić.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #189 on: June 21, 2013, 11:16:00 »

Ma ja sad Nazif  unaprijed pokušava opravdati svog "partijskog kolegu"......koliko samo licemjerja zlobe i neprincipijelnosti
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #190 on: June 21, 2013, 13:44:50 »

Mogao bi izvršni direktor za finansije objasniti gdje je pare za platu preusmjeravao i općenito novac.
Ukoliko uspije dati majsku platu novi vd do kraja mjeseca,radnici će sigurno stati uz njega.
A komunalci nek manje sastanče i smišljaju debilizme po prostorijama firme i kroz to uvaljivaju ostalu raju koja hoće da radi(a takvih je i u komunalcima) i neka se uhvate radnih zaduženja za šta bi kao i trebali platu da prime.

Što se tiče "partijskog kolege" od je odgovorno lice za poslovanje od dana imenovanja,a ne od dana kad su pojedinci odlučili da prave nered i nanose štetu.Njegov posao je da radi fer,a ne da mu se tovare ciganluci koje su komunalci napravili da buda za njih odgovoran.
« Last Edit: June 21, 2013, 13:50:29 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #191 on: June 21, 2013, 16:07:57 »

Izvršni direktor ima ime i prezime  pa čak i rješenje o imenovanju na mjesto ID-a koje je neko potpisao. Što se tiče "komunalaca" niti imaju vaznost niti moc kako se to pokušava predstaviti.
Što se tiče nereda ovdje nered pravi sistem a ne pojedinac. Ako su to "pojedinci" onda ih je fakat previše...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #192 on: June 21, 2013, 19:01:03 »

Možete pitati prethodnog vd direktora koga je imenovao kad je formirao vd Upravu.
Što se tiče komunalaca imaju dovoljnu moć,izgleda,samo da sami sebi skinu glavu,dok budu slušali borce za radnička prava,pored toga izazvali su kolateralnu štetu,upropastivši preduzeće.
« Last Edit: June 21, 2013, 19:03:05 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #193 on: June 21, 2013, 23:17:22 »

ovo su vec osobni kompleksi i frustracije pojedinom drustvenom grupom u ovom slučaju Sindikatom komunalne privrede....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #194 on: June 21, 2013, 23:41:58 »

Izgleda da samo komunalci piče komplekse pošto su izgubili mjesto direktora.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 21 queries.