|
The_Dubster
|
|
« Reply #1 on: February 28, 2011, 22:45:50 » |
|
Izgleda da u CG pravo puno ima Ikarusa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #2 on: February 28, 2011, 22:56:19 » |
|
Ovi Ikarusi su bili ružni još dok su silazili sa proizvodnih traka....dizajn nula bodova.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #3 on: February 28, 2011, 23:01:09 » |
|
Ovi Ikarusi su bili ružni još dok su silazili sa proizvodnih traka....dizajn nula bodova.
pa šta očekivati od domaće industrije 80'-ih godina u jednoj poprilično izolovanoj zemlji... Meni su opet dobri, kad pogledamo kakvu su ulogu imali i šta su odradili, a šta i danas odrađuju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #4 on: March 01, 2011, 13:15:56 » |
|
Kako to mislis "poprilicno izolovanoj zemlji" ?! Pa SFRJ je bila zemlja sa izvanrednom medjunarodnom saradnjom, od ekonomske do politicke i u svoje vrijeme veoma ugledna clanica medjunarodne zajednice! Zaboga, vrati malo film natrag pa pogledaj sto se industrijske saradnje tice imali smo je i sa Zapadom i sa Istokom, pravili smo po licenci renoe, citroene, fiate, opele, proizvodili po licenci neke MB, MAN, Burmeister, Pilestick i Deutz motore, u TAZu su svojevremeno pravljeni Mercedesi O 303, u Ikarusu nadgradjivani Roman kamioni, TAM je suradjivao i sa poljskim Jelzom, izvozio svoje skolske buseve cak u SAD, a da ne pricam o vojnoj industriji gdje smo saradjivali sa svima od Amera preko Francuza, Svedjana, Ebgleza, Njemaca do Rusa. Dakle, ta tvoja teza o "poprilicno izolovanoj zemlji" ti je, nemoj se naljutiti, obicna glupost. Ikarus iz osamdesetih mozda nije lijep, ali nisu mu ni konkurentni iz mnogo razvijenijih zemlja mnogo ljepsi - pogledaj npr tadasnje Renaultove gradske autobuse, cak i slice ovim Ikarima.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #5 on: March 01, 2011, 21:46:01 » |
|
odg na pp, da ne pravimo off topic ovdje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #6 on: May 03, 2011, 23:45:07 » |
|
Gradjevinsko preduzece "Tradeunique Montenegro" Budva, setra S 215 UL. Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mićo
Pješak
Offline
Posts: 141
|
|
« Reply #7 on: July 12, 2011, 23:13:48 » |
|
|
|
|
Logged
|
Ekskluzivni predstavnik BHbus.net za sjevernu i centralnu Crnu Goru
|
|
|
Mićo
Pješak
Offline
Posts: 141
|
|
« Reply #8 on: July 13, 2011, 12:25:42 » |
|
Mezon Niksic
|
|
|
Logged
|
Ekskluzivni predstavnik BHbus.net za sjevernu i centralnu Crnu Goru
|
|
|
Mićo
Pješak
Offline
Posts: 141
|
|
« Reply #9 on: July 15, 2011, 14:27:33 » |
|
Sprinter bolnice za plućne bolesti Brezovik, koji prevozi radnike iz grada do prigradskog mjesta gdje se bolnica nalazi, nekih 6, 7 kilometara...
|
|
|
Logged
|
Ekskluzivni predstavnik BHbus.net za sjevernu i centralnu Crnu Goru
|
|
|
Mićo
Pješak
Offline
Posts: 141
|
|
« Reply #10 on: July 20, 2011, 17:51:30 » |
|
|
|
« Last Edit: October 23, 2014, 21:12:57 by makljen1123 »
|
Logged
|
Ekskluzivni predstavnik BHbus.net za sjevernu i centralnu Crnu Goru
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #11 on: February 12, 2012, 16:55:00 » |
|
Vojska Crne Gore, Ikarbus IK 104 P "Kovinić" Tivat, neko malo kinesko smeće... "Jadransko brodogradilište" Bijela, Sanos S 314 "Porto Montenegro" Tivat, VW Crafter "Tradeunique Montenegro" Budva, Setra S 215 SL "Crnagoraput" Podgorica, Zastava Iveco Daily Ministarstvo odbrane Crne Gore, Opel Movano
|
|
« Last Edit: October 23, 2014, 21:58:27 by makljen1123 »
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #13 on: February 12, 2012, 21:24:01 » |
|
"Kovinić" Tivat, neko malo kinesko smeće... Ovo je ja mislim kineski proizvođač JAC
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|