bhbus.ba
May 03, 2024, 22:14:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27   Go Down
  Print  
Author Topic: Autotrolej, Rijeka, Hrvatska  (Read 122191 times)
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #150 on: March 16, 2012, 00:36:21 »

Ova je mogla i u kreativne Cheesy
Logged


Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #151 on: March 18, 2012, 14:21:34 »

Ma nema veze  Smiley

634


418


615


714


583
Logged
EM4
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #152 on: March 22, 2012, 18:09:49 »


Logged

EM4
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #153 on: March 24, 2012, 18:02:16 »





Logged

EM4
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #154 on: April 06, 2012, 13:48:06 »


Evo malo iz riječkih novina NOVI LIST ove godine dobivamo autobuse pogonjene na plin,zanimljivo da neće biti obojeni u narančaste boje!baš me zanima u koje?!samo da nije u rozo Grin šala naravno ,ali biće zanimljivo vidjet ih u prometu u masi narančastih,barem će biti prepoznatljivi.


Najpovoljnijom je ocijenjena ponuda zajednice ponuditelja »Autobus« iz Zagreba i »Benussi« iz Fažane, koji su ponudili autobuse tipa »Citelis« iz programa Irisbus-Iveca

Prvi autobusi javnoga gradskog prijevoza pogonjeni stlačenim prirodnim plinom (CNG) na riječkim ulicama bit će marke Irisbus-Iveco.

Na natječaju »Autotroleja« za nabavu deset CNG autobusa, između četiri pristigle ponude kao najpovoljnija je odabrana ona zajednice ponuditelja »Autobus d.o.o.« iz Zagreba i »Benussi d.o.o.« iz Fažane, koji su ponudili autobuse tipa »Citelis« iz programa Irisbus-Iveca, po ukupnoj cijeni od 16 milijuna i 900 tisuća kuna.  

Riječ je o 12-metarskim niskopodnim solo autobusima, s minimalno 29 sjedećih mjesta i kapacitetom prijevoza ukupno 90 putnika, a svih deset bit će klimatizirano te opremljeno ulazno-izlaznom rampom za invalide i zaštitnom pregradom za vozača.

 Kako u žalbenom roku na natječaj nije pristigla ni jedna žalba ostalih ponuđača, »Autotrolej« će krenuti u postupak ugovaranja s odabranim ponuditeljem, a prema riječima direktora tog komunalnog društva Željka Smojvera, CNG autobusi će putnike na riječkim gradskim linijama početi prevoziti krajem ove godine.
Ovlašteni interni servis

Osim nabavke autobusa, u cijenu postignutu na natječaju uključena je i oprema za njihovo održavanje kao i obuka »Autotrolejevih« mehaničara.– To podrazumijeva i opremu za ventiliranje naše radionice i detekciju prisutnosti plina. Ukratko, obaveza je ponuditelja da osigura sve potrebno da »Autotrolej« dobije ovlašteni interni servis za CNG vozila. Prvi u Hrvatskoj u sklopu tendera smo osigurali i posebnu posudu za pražnjenje plina iz spremnika autobusa, što je nužno prilikom svakog servisa, koja omogućuje i povrat plina natrag u spremnik, čime ćemo izbjeći nepotrebne gubitke, kazao je Smojver.

Do tada će, s obzirom na to da je procijenjena vrijednost javne nabave bila 25 milijuna kuna, koliko je »Autotrolej« i osigurao iz HBOR-ovog Programa kreditiranja projekata zaštite okoliša, energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije putem Erste banke, biti raspisan i novi natječaj za nabavu dodatnih CNG autobusa.

– Riječ je o namjenskom kreditu, tako da sredstva mogu biti utrošena isključivo za nabavu autobusa na stlačeni prirodni plin. Kako je cijena postignuta na ovom natječaju gotovo osam milijuna kuna niža od očekivane, uskoro ćemo započeti s pripremom natječajne dokumentacije za nabavu dodatnih autobusa u vrijednosti preostalih sredstava, kazao je Smojver.  

»Citelisi« Irisbus Iveca bit će prvi autobusi u voznom parku »Autotroleja« opremljeni šeststupanjskim automatskim mjenjačem, čiji se rad može programirati sukladno topografiji linije po kojoj autobus prometuje, što će, ističe Smojver, rezultirati dodatnim uštedama goriva. Eksploatacijom prvih deset CNG autobusa riječki bi gradski prijevoznik, ostane li omjer cijena diesel goriva i prirodnog plina sličan sadašnjem, u idućih šest godina na gorivu trebao uštedjeti oko šest milijuna kuna.

CNG autobusi imaju i znatno nižu emisiju štetnih plinova od dizelskih, a posebno čađe, pa su ekološki daleko prihvatljiviji. U skladu s time, riječki će CNG autobusi, umjesto klasične »Autotrolejeve« narančaste, biti obojeni nekom drugom bojom, pretpostavlja se zelenom, što Smojver nije htio potvrditi kazavši kako će to biti – iznenađenje.

                                                                                                                                                                Autor: Marinko Glavan
« Last Edit: April 06, 2012, 13:50:35 by EM4 » Logged

The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #155 on: April 06, 2012, 22:22:46 »

Ovo mi je pričao kolega Berlingo...
A danas bili u Sarajevu i ujedno moje prve slike ovog prevoznika i prve slike Regia




Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #156 on: April 07, 2012, 20:09:03 »


Logged


Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #157 on: April 08, 2012, 21:58:04 »

Ovo mi je pričao kolega Berlingo...
A danas bili u Sarajevu i ujedno moje prve slike ovog prevoznika i prve slike Regia






Vidio sam ih i ja, bili su gore kod vilsonovog šetališta parkirani, u drustvu laste i jos nekog ne mogu da se sjetim bas Cheesy .
Logged

Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #158 on: May 20, 2012, 17:19:39 »

412


690
Logged
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #159 on: June 04, 2012, 22:45:48 »

604
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #160 on: July 19, 2012, 22:43:45 »

Sa FB grupe Dobra stara vremena
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #161 on: November 03, 2012, 21:24:16 »

Ista posada koja je bila u SA s 684 je vcrs u Sl.Brodu



pozdrav posadi Wink
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #162 on: November 17, 2012, 13:36:58 »

gbr.107


i opet gbr.684
Logged


Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #163 on: January 28, 2013, 00:46:43 »

Conecto, u zadnje vrijeme česti na prigradskim linijama
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #164 on: February 03, 2013, 17:25:17 »

Ovaj je valjda jedini ispravan pa ga svagdje gurnu... Opet 684
Logged


Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 22 queries.