bhbus.ba
May 04, 2024, 01:51:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 27   Go Down
  Print  
Author Topic: Autotrolej, Rijeka, Hrvatska  (Read 122197 times)
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #270 on: January 22, 2014, 03:39:06 »

704


711


715
Logged
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #271 on: January 22, 2014, 11:32:18 »

Zglobni na 20 Huh?
Logged
Berlingo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 159



« Reply #272 on: January 23, 2014, 21:33:07 »

Svaki dan po par voznji po odredjenom voznom redu. Isto kao 18 i 18B. Voze autobusi s Opatije. To je tako kad vozni red sastavlja vozac. A ne neki strucnjaci s fakultetom.
Logged
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #273 on: January 26, 2014, 16:21:13 »

Pa šta vozač sam izabere oće li uzet normalni bus ili harmoniku ?
Logged
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #274 on: January 27, 2014, 21:49:15 »

565


589 


603
Logged
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #275 on: February 01, 2014, 16:18:34 »

581


671


681


Citelis
Logged
Berlingo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 159



« Reply #276 on: February 06, 2014, 15:52:29 »

114 na 1A. Na prvi pogled nista neobicno. No, poznavajuci Autotrolej, izgleda da je gusto (kad nije). S dolaskom novih plinskih malih svi su dizeli isli u prigrad. Zato ovo izgleda kao frka i stvarno bi to trebalo zapisati. Najsmjesnije je sta taj ne ide na okretiste jer ga majstor vrti na raskrscu. Taj se stvarno vrti kao oko kovanice.



Logged
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #277 on: February 08, 2014, 18:37:07 »

Bilo je više njih na 1A tijekom četvrtka i petka.

A u petak stigle lijepe novosti u Autotrolej, 4 Irisbus Arwaya







Uz njih u ovoj nabavci stiže i jedan Iveco Daily.
Logged
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #278 on: February 08, 2014, 18:46:57 »

588


645


674


811
Logged
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #279 on: February 10, 2014, 17:11:06 »

715


500
Logged
Berlingo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 159



« Reply #280 on: February 11, 2014, 11:56:37 »

Moze biti novi autobus, ali sta je ruzno, ruzno je. Uvjerljivo najruznije bojanje koje sam ikad vidio. Od mene 629.

how to do a screen shot
Logged
Berlingo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 159



« Reply #281 on: February 12, 2014, 11:40:11 »

645

screenshot tools
Logged
Bari
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.939


AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno


« Reply #282 on: February 13, 2014, 01:56:59 »

679


Prinove dobile oznake


garažni broj -> registracija
724 -> RI-440-UM
725 -> RI-441-UM
726 -> RI-442-UM
727 -> RI-443-UM
Logged
Berlingo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 159



« Reply #283 on: February 19, 2014, 15:02:13 »

Ovom direktoru stvarno nesto fali u glavi. I dalje se hvali nekakvim povecanjem standarda i spominje izmisljenu liniju 9. Igrom slucaja i on stanuje na trasi linije.  A na pitanje novinara o liniji 2 nikakav konkretan odgovor se nije pojavio. I takvom covjeku dati novi mandat od 4 god???  Huh? Huh? Huh?

Unatoč pozitivnim učincima reorganizacije mreže linija, dio korisnika ipak je nezadovoljan. Ponajviše prigovora čuje se na račun linije 2. Putnici se žale da je preopterećena, zbog čega su autobusi pretrpani, a problem je i vrijeme putovanja od Srdoča do centra grada, zbog duljine linije i velikog broja usputnih stanica. Planirate li promjene na toj liniji, primjerice da autobusi voze samo do centra ili da se podijeli na dvije zasebne linije?
– Kada smo krenuli u reorganizaciju, jedan od osnovnih parametara bio je prijevozna potražnja određenih područja. Na liniji 2, koja je prije povezivala dva područja grada s vrlo različitom potražnjom, Zamet i Pećine, od centra do Pećina autobusi su prometovali gotovo prazni. Zbog toga je na istočnoj strani linija preusmjerena na Trsat, gdje je potražnja daleko veća. Pritom smo primijenili i iskustva europskih gradova, gdje je javni promet zasnovan na dvije ili više dijametralnih linija koje čine kičmu javnog gradskog prijevoza. U Rijeci je linija 2 jedna od tih linija. Jedna od zadaća koju ćemo provoditi u idućem razdoblju je praćenje prijevozne potražnje u realnom vremenu, putem našeg novog prometnog centra, te će se ispitivati mogućnosti radijalnog povezivanja pojedinih gradskih naselja. Ipak, tu osnovu, kostur, od određenog broja dijametralnih linija treba zadržati, odgovarajući na prometnu potražnju eventualnim dodavanjem više vozila na spomenutu liniju, iako moram naglasiti da sada prometuje čak 11 zglobnih vozila s najgušćim intervalom polazaka.

To je iz Novog Lista.
Logged
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #284 on: February 19, 2014, 18:38:10 »

Da je opterećena to je istina, ali je isto tako istina da su na toj liniji uvjek najbolja kola upravo iz istog razloga, a prije su bile najstariji busevi dok je bila ravna.  Gužva je uvijek ali nikad se niko ne žali da nije mogao uć u autobus. U špici ide svakih 7 ili 8 minuta  a po potrebi šalju i ispomoć.  To šta je na trasi usputno stajalište Zamet koji je prije bio početno to je druga stvar.  Ljudi navikli da se krcaju prvi i da uvijek sjede, a sad uđu u pun bus.   Nisam čuo nikad da se netko sa Škurinja žalio zašto ste naše naselje zaje.... kad ste produžili liniju 5 na Drenovu sad nama dođe pun bus,  ili da se žale sa Turnića da dođe puna šestica sa Krnjeva.   Sigurno nije savršeno i uvijek može bolje,  al očito i u nečijoj drugoj glavi ima nekih nerješenih pitanja pa se ovako rešavaju frustracije.  Zatraži  razgovor kod direktora, primit će te 100 % ko i svakog drugog ko se naručio, al bi prije toga bio red da ideš redovnim putem pa da se obratiš svojem mjesnom odboru koji onda preko Grada traži od prevoznika da pojača liniju (Pećine i Pehlin su tražili i dodana su po jedna kola na liniju 1, 7 i 7A).     Al ti nećeš napravit nijedno od tog dvojega nego ćeš uporno pisat gluposti po forumima
Logged
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 27   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.041 seconds with 21 queries.