bhbus.ba
May 16, 2024, 17:20:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305375 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #180 on: January 06, 2012, 22:05:43 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/73907-kantonalno-tuzilastvo-provjerava-poslovanje-gras-a-pokrenuta-istraga-protiv-dvije-osobe.html

Biće interesantno ovo pratiti.
Samo 2 osobe...vjerovatno će se proširiti s vremenom istraga na još lica prije nego se podigne optužnica.
Nadam se da neće epilog biti kao kod Jusufranića i comp.

Prvi na udaru Šačir Boškailo,nekadašnji direktor.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #181 on: January 06, 2012, 22:08:53 »

PETICIJA 'NAŠE STRANKE' URODILA PLODOM: Noćna autobusna linija u Sarajevu od 13. januara.
http://depo.ba/hronika/nocna-autobusna-linija-u-sarajevu-od-13-januara

To će prvo biti testirano,pa će detalji biti kasnije poznati.

ma kako ce raditi ta linijia kad ni za postojece linije nema kapaciteta. Faktički autobus bi morao raditi  4 smjene praktično nebi se ni gasio a to je nemoguce...

Zavisi kakva će to linija biti, dali svakodnevna koja radi od 23:30-5:30 ili će biti varijanta kao što je ranije radila komercijala, s tim da će ići do Ilidže. Mislim da je prije ovo drugo i da su upravo to  tražili iz "Naše stranke".
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #182 on: January 07, 2012, 12:27:19 »

PETICIJA 'NAŠE STRANKE' URODILA PLODOM: Noćna autobusna linija u Sarajevu od 13. januara.
http://depo.ba/hronika/nocna-autobusna-linija-u-sarajevu-od-13-januara

To će prvo biti testirano,pa će detalji biti kasnije poznati.

ma kako ce raditi ta linijia kad ni za postojece linije nema kapaciteta. Faktički autobus bi morao raditi  4 smjene praktično nebi se ni gasio a to je nemoguce...

Zavisi kakva će to linija biti, dali svakodnevna koja radi od 23:30-5:30 ili će biti varijanta kao što je ranije radila komercijala, s tim da će ići do Ilidže. Mislim da je prije ovo drugo i da su upravo to  tražili iz "Naše stranke".


kako će se to urediti stvarno ne znam jer u razgovoru sa ostalim vozačima niko nije "obradovan ovom idejom i svi će to izbjegavati bez obzira koliko se to plaćalo. PA sad kada je komercijala radila za ponoćku i novu godinu bilo je sitnih ekscesa i problema a kamo li kada to bude svakodnevno i još u "sitne" sate. Zna se dobro ko čini veliku većinu populacije koja hoda u to doba. Hajde uredu da taj vid prevoza uvedu petkom i subotom podnošljivo bi bilo međutim svakim danom mislim da ideja nije baš pametna....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #183 on: January 07, 2012, 12:47:36 »

U te autobuse treba obavezno postaviti zaštitare. Mislim da je i to traženo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #184 on: January 07, 2012, 12:54:53 »

Zaštitari nemaju ovlasti poput policije.
Vozila su javno mjesto,a sasvim je nebitan zaštitar kad uđe budala sa pištoljem i sl.
Ko hoće napraviti problem napraviće ga pod svaku cijenu.
Pogotovo pjandure sa petka na subotu.
« Last Edit: January 07, 2012, 12:58:14 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #185 on: January 07, 2012, 14:47:33 »

Zaštitari nemaju ovlasti poput policije.
Vozila su javno mjesto,a sasvim je nebitan zaštitar kad uđe budala sa pištoljem i sl.
Ko hoće napraviti problem napraviće ga pod svaku cijenu.
Pogotovo pjandure sa petka na subotu.

Joj Azra meni je sve to jasno Boga mi . Sve si ti to u pravu. Međutim neki ljudi su toliko sebični da im je šenlučenje bitnije od bilo čega i bilo koga. Ako hoćeš majčin sine šenlučiti plati taksi i idi kuci kad hoces. Nismo mi na tom nivou razvoja niti nam je bezbjedonosna situacija toliko dobra da nam treba javni gradski prevoz cijelu noc , ali gospoda iz naše stranke čije članstvo su u glavnom, umijetnici, pjandure, snobovi, pederi i kojekakvi "neshvaceni" likovi koji iz "savremenih evropskih tekovina" uzimaju samo ono što im se sviđa i što im ide u prilog...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #186 on: January 08, 2012, 15:06:29 »

Postavlja se pitanje:

Da li ima 3-4 vozila koja rade dvosmjenski u toku dana pa da ta vozila rade četvrtu smjenu, ako ovo sve bude prošlo, ja mislim da ima jer čini mi se da baš sa komercijale sa v.r. 175/350 ima slobodno vozilo i da sa Ilijaša ima slobodan neki bus ili onaj sa v.r. 91/182 ili sa 93/186. Slobodno vozilo se da nać i sa linija poput 28 i 33 gdje rade po jedan bus dvokratno, ali oni mi se čini nastavljaju treću smjenu pa drugim linijama.

Imali li neko tačnije podatke?

Po meni: najrazumnije rješenje je slijedeće:

Uvesti noćnu tramvajsku liniju: Baščaršija-Željeznička stanica-Ilidža-Željeznička stanica-Baščaršija i Autobusku liniju Nedžarići- Dobrina isto u noćnim satima  tako Autobuski sektor ne bi bio u velikoj frci za vozila.




Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #187 on: January 08, 2012, 16:34:58 »

Postavlja se pitanje:

Da li ima 3-4 vozila koja rade dvosmjenski u toku dana pa da ta vozila rade četvrtu smjenu, ako ovo sve bude prošlo, ja mislim da ima jer čini mi se da baš sa komercijale sa v.r. 175/350 ima slobodno vozilo i da sa Ilijaša ima slobodan neki bus ili onaj sa v.r. 91/182 ili sa 93/186. Slobodno vozilo se da nać i sa linija poput 28 i 33 gdje rade po jedan bus dvokratno, ali oni mi se čini nastavljaju treću smjenu pa drugim linijama.

Imali li neko tačnije podatke?

Već sam rekao, Mislim da će to biti petkom i subotom produžena treća smjena komercijale. Negdje do 2:30 kao što je bilo do 2010, s tim da će ići do Ilidže.

Po meni: najrazumnije rješenje je slijedeće:

Uvesti noćnu tramvajsku liniju: Baščaršija-Željeznička stanica-Ilidža-Željeznička stanica-Baščaršija i Autobusku liniju Nedžarići- Dobrina isto u noćnim satima  tako Autobuski sektor ne bi bio u velikoj frci za vozila.

Sa ovakvim riješenjem za to nema potrebe.  Ovo za liniju Nedžarići-Dobrinja u noćnim satima je čista glupost. Ako zajedno idu dvoje ili više onda im se više  isplati uzeti taksi na toj relaciji jer mislim da je noćna karta duplo skuplja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #188 on: January 08, 2012, 17:01:48 »

Postavlja se pitanje:

Da li ima 3-4 vozila koja rade dvosmjenski u toku dana pa da ta vozila rade četvrtu smjenu, ako ovo sve bude prošlo, ja mislim da ima jer čini mi se da baš sa komercijale sa v.r. 175/350 ima slobodno vozilo i da sa Ilijaša ima slobodan neki bus ili onaj sa v.r. 91/182 ili sa 93/186. Slobodno vozilo se da nać i sa linija poput 28 i 33 gdje rade po jedan bus dvokratno, ali oni mi se čini nastavljaju treću smjenu pa drugim linijama.

Imali li neko tačnije podatke?

Po meni: najrazumnije rješenje je slijedeće:

Uvesti noćnu tramvajsku liniju: Baščaršija-Željeznička stanica-Ilidža-Željeznička stanica-Baščaršija i Autobusku liniju Nedžarići- Dobrina isto u noćnim satima  tako Autobuski sektor ne bi bio u velikoj frci za vozila.






sve ovo što si ti nabrojao vozila ide na druge linije osim 418 koji radi u glavnom 175/350 i ponekada ostaje u garaži u trećoj smjeni ali i to je vrlo rijetko.
@Troler: To govoriš o produžavanju treće smjene petkom i subotom, međutim ovdje se traži cjelovečernji prevoz tokom čitave sedmice, znači to o čemu ti pričaš od toga nema ništa.
Mi u glavnom pričamo o nedostatku vozila za tu liniju, bezbjedonosnom aspektu voznog osoblja ali niko ne govori o ekonomskom aspektu tj rentabilnosti linije. Postavlja se pitanje sve i da naplata bude OK da ne bude problema koliko će se linije isplatiti. Smjena na komercijali ima otprilike 150 km. Ilidza je udaljenija nego Dobrinja tako da pretpostavimo da bi ta smjena imala oko 170 kilometara u najamnjem proračunu. S obzirom da nema brdske voznje autobus bi mogao trositi oko 40 litara znači za smjenu mu je potrebno oko 128 litara. Računaćemo gorivo 2,5 KM po litri iako je znatno skuplje, znači da je potrebno je 320 KM samo za gorivo. Ako cijena karte bude 2,7 koliko je bila ranije , znači potrebno je da se preveze 120 putnika samo da bi se pokrilo gorivo. Ako vam kazem da je to manje nego prosjek u broja prevezenih putnika u regularnoj trecoj smjeni onda zaključak donesite sami...
Ako bi se začetnici ove ideje odlučili da svoj mjesečni paušal daju za potrebe GRASa onda bi to "bilo već nešto". Naravno o ovome možemo samo sanjati...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #189 on: January 08, 2012, 17:26:09 »

Jasno je rečeno da se traži noćni prevoz u dane vikenda, jedino ako se nije desila kakva promjena.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #190 on: January 08, 2012, 17:41:01 »

Jasno je rečeno da se traži noćni prevoz u dane vikenda, jedino ako se nije desila kakva promjena.



ja nisam primijetio da su bilo gdje naveli da se traži prevoz samo u dane vikenda, moguće da sam ja nešto propustio uostalom sutra ću provjeriti sve od toga koja vozila će voziti, koji vozači na koji način će saobraćati i sve ostale detalje..
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #191 on: January 08, 2012, 17:53:15 »

Neka Meša vozi Grin
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #192 on: January 08, 2012, 17:57:40 »

Neka Meša vozi Grin


Ma to će voziti oni koji inače voze komercijalu ...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #193 on: January 08, 2012, 18:00:30 »

Kao što rekoh ranije,linija bi trebala biti komercijalnog karaktera,ali odmah će se usprotiviti oni kojima se ne plaća karta,ili bi rado koristili mjesečne.
Liniju treba registirati kao pjanska 31ee,da radi sa petka na subotu ,kako su mladi širokih shvatanja zahtijevali.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #194 on: January 08, 2012, 19:11:11 »

Jasno je rečeno da se traži noćni prevoz u dane vikenda, jedino ako se nije desila kakva promjena.
ja nisam primijetio da su bilo gdje naveli da se traži prevoz samo u dane vikenda, moguće da sam ja nešto propustio uostalom sutra ću provjeriti sve od toga koja vozila će voziti, koji vozači na koji način će saobraćati i sve ostale detalje..
Generalni direktor Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća Gradski saobraćaj - GRAS Haris Kadić kazao je danas novinarima da je pozvao predstavnike Naše stranke na sastanak na kojem će biti govora o uvođenju kasne noćne linije u Sarajevu.

Naša stranka je prošle sedmice u Sarajevu organizovala potpisvanje peticije ispred sarajevske Katedrale i na web stranici za uvođenje noćne autobuske linije u dane vikenda, koju je potpisalo 1.600 građana...

http://www.radiosarajevo.ba/novost/70501/direktor-gras-a-pozvao-na-razgovor-o-nocnoj-liniji
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 24 queries.