bhbus.ba
May 16, 2024, 15:09:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305356 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1350 on: July 31, 2012, 17:17:46 »

Ja jesam nestručan ali mislim da se od 460,461,464 može uklopit jedan bus makar......
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1351 on: July 31, 2012, 17:29:28 »

469 si zaboravio.

transformers Šta je sa 400 i 402?
« Last Edit: July 31, 2012, 17:31:26 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1352 on: July 31, 2012, 17:34:16 »

469...... Hoće to kad se ostari....  Cheesy pa možda bi se dalo možda onda i 2 napravit 464 i 469

Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1353 on: July 31, 2012, 23:54:26 »

Vi koji koristite prevoz autobusima GRASa ujutro obavezno bi trebali imati određenu alternativu jer trenutno u garaži nema ni kapi goriva tako da su neka vozila povučena čak i po dva sata prije završetka smjene da nebi ostali na liniji bez goriva. Povučeni su 832, 850,853,405 852, 422 i drugi da ne nabrajam više
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1354 on: August 01, 2012, 00:19:15 »

Bože dragi, pa hoće li ikada svanut dan da će se čuti nešto pozitivno? Ima li napretka ovoj našoj nadri državi? Žalosno je šta se dešava s preduzećima, al dok sugod na čelu firme ljudi koji su stranački podobni a ne stručno sposobni nema napretka.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1355 on: August 01, 2012, 06:41:38 »

469 si zaboravio.

transformers Šta je sa 400 i 402?



izbačeni...ne mogu da prođu tehnički pregled
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1356 on: August 01, 2012, 07:17:42 »

Bože dragi, pa hoće li ikada svanut dan da će se čuti nešto pozitivno? Ima li napretka ovoj našoj nadri državi? Žalosno je šta se dešava s preduzećima, al dok sugod na čelu firme ljudi koji su stranački podobni a ne stručno sposobni nema napretka.

a sve se radi smišljeno i planski. Sve ukazuje na to da je neko unutar GRASa dobro potkupen jer niko ništa ne čini. Sindikati se ko malo "koprcaju" ali sve je to slabo. Uprava je kriminalizirana već odavno i to nije neka novost. Plate nema, goriva nema, vozila crkavaju , ništa se novo ne nabavlja, ljudi imaju potpuno pravo da sumnjaju i u to da dolaze minibusi. Bilo bi fer i korektno da uprava i kanton kažu radnicima šta smjeraju i kakava je budućnost GRASa da se ljudi mogu snalaziti na neki način. Lulić priča o videonadzoru, dojavljivačima, displejima na stanicama a nema osnovnog sredstva za rad. Sve je izvjesnija priča da će u vlasništvu kantona odnosno GRASa ostati samo Tramvaji i trolejbusi a da će se autobuski i minibuski sektor maksimalno "obogaljiti" da bi ga neki "vladin igrač" kupio za jeftine pare
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1357 on: August 01, 2012, 12:59:26 »

Lulić i comp. u predizbornim filmovima.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1358 on: August 01, 2012, 14:00:10 »

Vi koji koristite prevoz autobusima GRASa ujutro obavezno bi trebali imati određenu alternativu jer trenutno u garaži nema ni kapi goriva tako da su neka vozila povučena čak i po dva sata prije završetka smjene da nebi ostali na liniji bez goriva. Povučeni su 832, 850,853,405 852, 422 i drugi da ne nabrajam više

Moguće da je stiglo gorivo jer oko 12:25 sam vidio 465 kako ga pune a i 826 je proradio na 31

U to doba sam vidio dosta parkiranih autobusa u garaži
93, 322, 401, 410, 413, 417, 418 (nešto su mu radili oko motora) 426, 499  (popravljaju ga), 808, 814, 822, 668 (moguće da je on u nekom kvaru ima klocne pod zadnjim točkovima)
Što bi moglo značiti da je u 12 bilo 40-tak vozila na linijama, a jutros vjerovatno i manje.


transformers Šta je sa 400 i 402?
izbačeni...ne mogu da prođu tehnički pregled

Danas ih nisam vidio, moguće da su proradili.

Izgleda da je bio neki problem oko mostarskog raskršća jer sam čuo na radio vezu da traže policiju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1359 on: August 01, 2012, 19:00:31 »

http://tvsa.ba/ba/vijesti/vozac_tramvaja_pronasao_i_vratio_torbicu#.UBlemlszMgY.facebook

Evo i jedna pozitivna stvar....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1360 on: August 01, 2012, 19:59:05 »

Nije to udarna vijest u medijima...hhhhhhh
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1361 on: August 02, 2012, 12:50:43 »

Haris Kadić: Podjela linija nam je jedini izlaz iz krize

Razumijem strah radnika, ali nemamo drugog izbora, kaže Kadić

Iako su radnici GRAS-a nezadovoljni najavama menadžmenta da će od prvog septembra "Centrotransu" prepustiti neke linije javnog prijevoza, Haris Kadić, direktor GRAS-a, rekao je za "Dnevni avaz" da je saradnja s ovom firmom jedini način za izlazak preduzeća iz krize i njegov opstanak.

Vezane ruke

- U ponedjeljak smo s radnicima održali sastanak i pojasnili smo im s kojim problemima se susreće GRAS. Imamo manjak vozila, koja su stara, a veliki broj linija, ogromna dugovanja preduzeća, nemamo podršku Kantonalne vlade i građana i takav način rada je neodrživ - kaže Kadić.

On dodaje da radnici kategorično traže da sami voze, jer se plaše "Centrotransa" i da će, ako se s njima pokrene saradnja, raditi protiv GRAS-a.

- Razumijem ih potpuno, svi oni strahuju za svoj posao, ali nama su ruke vezane. Mi ne možemo ispuniti očekivanja građana. Moje je da iznalazim rješenja i smatram da ćemo uvođenjem "Centrotransa" građanima ponuditi kvalitetniji i sigurniji prijevoz. Ovo sve posmatram kao ekonomski interes i poboljšanje situacije u našem preduzeću - ističe Kadić.

Nužan potez

On napominje da nijedna odluka ne može konačno biti donesena bez pristanka radnika i da on sam neće potpisati nikakav papir.

- Sindikati obavljaju razgovore s radnicima i šta će sada biti ne znam, ali sam siguran da bi još jedan štrajk značio uništenje GRAS-a. Ulazak drugog prijevoznika nije moja želja, već je nužan potez kako bi se poboljšala situacija u preduzeću - navodi Kadić.

AVAZ
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1362 on: August 02, 2012, 13:02:59 »


Prvo to nisu ni Centrotransove linije ni GRAS-ove i on ne može nekim biznis dogovorima smetati Zakonu.
To je krivično djelo.

Jedino Min.saobraćaja ima ingerencije da dijeli linije,angažuje prevoznika po potrebi i to je nedvosmisleno rečeno u kojim situacijama.

Tu se više ne pitaju ni Sindikati (SSV i SKP),Uprava obije firme/menadžment kako hoćete.

On neka pokreće saradnju sa kim hoće,samo pod uslovom da ne krši Zakon i ne zajebe interes firme.

Štrajk može uništiti GRAS jednako kao i biznis dogovor sa drugom firmom.

I jasno je ustvari ko je monopolista u ovoj situaciji.

Upravo ona firma koja se tuži gdje stigne samo za ono šta ona hoće.Smiješno je da se u firaunskim obračunima iza rata ove mafijaške firme, koju je SDA stranka privatizirala za 1KM zajedno sa ratnim švercerima i predratnim kondukterima i šoferima,maltene i OHR uključivao da riješi "probleme" gradskog saobraćaja.

Kanton ne da podršku,ali zato daje i Nailovoj materi subvencije gdje stigne i kako mu je ćeif.
Treba u potpunosti ukinuti subvencije i prestati sa farsom oko Kantona i njihovih obaveza koje imaju prema nama,pa ćeš vidjeti ko će kome davati podršku.

Dalje,nikakav prevoznik koji bi ušao u GS neće riješiti probleme GRAS-a.
Neće nabavaiti vozila,uslugu dići na veći nivo,popraviti postojeća,održavati infrastrukturu i dalje da ne nabrajam,a ono posebno neće promjeniti strukturu najvažnijih ljudi koji i vode politiku kroz razne segmente.


Kolegema toplo preporučujem da nastave da voze od 1.9 na nelegalno prodatim linijama biznismenima,i da ne krše Zakon koji ih je obavezao i dodijelio im iste.
« Last Edit: August 02, 2012, 13:06:43 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1363 on: August 02, 2012, 14:51:06 »

Vozač tramvaja Sabit Muratović prekjučer, 31.jula je prilikom prijema putnika na stajalištu Otoka na stepenicama prednjih vrata našao manju torbicu u kojoj se nalazilo 500 KM i dokumenti. Torbicu je odnio u Dispečerski centar na Ilidži u namjeri da je preda dispečeru, a s obzirom da se radilo o novcu i dokumentima , dispečer ga je zamolio da pokuša pronaći vlasnika. Prema izjavi vozača Muratovića, odmah je na osnovu imena i prezimena u dokumentima putem informacija počeo tražiti telefonski broj vlasnika torbice, ali je uspio tek uvečer. U telefonskom razgovoru saznao je da je vlasnik g-đa. Iasković - Kobilić Anisa koja nije krila oduševljenje radosnom vješću da je torbica pronađena. Uz prijatnu atmosferu koja je vladala u Dispečerskom centru na Čengić Vili novac i dokumenti su jučer vraćeni vlasnici, a prilikom preuzimanja torbice g-đa. Anisa se mnogo zahvalila vozaču Muratoviću.

Humanim gestom, naš kolega Sabit Muratović je pokazao i dokazao da se radi o čestitom čovjeku koji je svoj posao radio profesionalno i časno, a za što će biti nagrađen sa stimulacijom od 10% na platu za mjesec juli- kazao je Generalni direktor Haris Kadić.

Čestitamo još jednom našem kolegi Sabitu uz želju da bude i dalje primjer čestitosti i poštenja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1364 on: August 02, 2012, 16:36:53 »

Ja se ovom tuberanu Kadiću definitivno divim. Lik ima "muda" to je čudo neviđeno. U situaciji kada firma tone i tone on ima muda uzeti pare od Centre i mufte smanjiti topli obrok radnicima bez ikakvog pismenog odnosno usmenog obavještenja. Pa to čak ni  Hasan Staljin nije radio. I bez obzira na sve još nam prodaje muda pod bubrege i sere nam u facu kako je to što radi ispravno. Ne mogu da vjerujem da postoji bilo ko , ko će mu vjerovati. Ako je već htio da olakša radnicima, zašto nije tražio da se na svaku ali na apsolutno svaku liniju postavi omjer vozila 50:50. Pa će tako npr na Pofalicima raditi 2 autobusa i to jedan GRASov drugi CTS a on se uhvatio prodaje linija. Neka se on lijepo vrati u svoj ciganluk na Goricu pa neka gore prodaje svoju ćaćevinu ako je ima. Linije koje GRAS drži više desetina godina su GRASove i niko ih nema pravo prodavati.....
Logged
Pages: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 24 queries.