bhbus.ba
May 16, 2024, 21:35:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305410 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #915 on: May 21, 2012, 19:33:42 »

Stvari stoje tako da MAN-ova nema, Možda ono preostalih SL172 i ima Hessova u švicarskoj kao što su ovi 4145-4161 ali neznam jesu li na prodaju.

Nema u zapadnoj evropi puno trolejbusa.

A eto kao primjer nove i nepoznate tehnologije navešću MAN-ove SL172 kad su tek došli, od prve grupe pola ih je pokrepalo u prve dvije godine, iako su tada bili stari 10-12 godina.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #916 on: May 21, 2012, 19:38:52 »

Znam ja da nema.Sve što ima to se naručuje i prave konzorciji od par firmi i kombinacije po državama i kako kome se sviđa i odgovara potrebama.Pola tih MAN-ova koji su došli npr. nisu imali ni rezerve,a i što je bilo došlo je i neispravno i poskidano.To što tamo neka zvučna država prodaje,ne znači da je i ispravno,mnogi su došli razdrndani,a mnogi služe i danas i to pretežno poluispravno,ali ide.
Meni se iskreno najviše sviđa Škoda,i najviše bi volila da vozni park se sastoji od njihovih vozila.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #917 on: May 21, 2012, 19:39:06 »

Ja što se napričaste puno toga a ništa novoga. Kakva unifikacija voznog parka kakvi bakrači. S obzirom da GRAS trenutno nije u situaciji da pravi strategiju "na duge staze" znači prinuđen je živjeti "od danas do sutra" treba nabaviti ono što je u datom trenutku najpovoljnije s cijenom a da posjeduje i određen kvalitet. Nerealno je očekivati novi Solaris Trolino i sl ali mislim da se treba prestati s praksom kupovine isluženih vozila čiji troškovi održavanja budu enormno visoki a koji rade kratak period i moraju u rashod. Najrealnija i najbolja opcija je MAN ali barem starosti ispod 15 godina. Bilo koja ozbiljna firma prije nego što nabavi vozila pošalje kadrove sa održavanja u proizvodne hale MAN.a Mercedesa, ili nekog drugog proizvođača na obuku i onda se ne može desiti kao kod Neoplana 901 kada su mu zavarili remenicu klime jer se nije "okretala" i vozilo se zapalilo a niko za to nije odgovarao. Za ovakvo mizeran novac (15 000 eura) se ne može kupiti ništa dobro ništa kvalitetno i ništa novijeg datuma proizvodnje tako da ćemo vjerovatno gledati još jednu "promociju" skoro 30 godišnjaka MAN SG200 i MAN SL 172...
dok pričamo o trolama autobusa je sve manje i manje i mislim da polahko ali sigurno se obistinjuje priča da gospoda iz kantona namjeravaju privatizirati autobuski možda i minibuski sektor a da će "struja" tj tramvaji i trolejbusi ostati u državnom vlasništvu. Mislim da ćemo do ljeta imati na raspolaganju 20 ispravnih i 10 poluispravnih autobusa (kad izuzmemo turističke) dakle moći ćemo pokrivati 1/5 linija koje smo pokrivali nor 2000, 01,02,03 i sl....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #918 on: May 21, 2012, 19:47:02 »

Ja što se napričaste puno toga a ništa novoga. Kakva unifikacija voznog parka kakvi bakrači. S obzirom da GRAS trenutno nije u situaciji da pravi strategiju "na duge staze" znači prinuđen je živjeti "od danas do sutra" treba nabaviti ono što je u datom trenutku najpovoljnije s cijenom a da posjeduje i određen kvalitet. Nerealno je očekivati novi Solaris Trolino i sl ali mislim da se treba prestati s praksom kupovine isluženih vozila čiji troškovi održavanja budu enormno visoki a koji rade kratak period i moraju u rashod. Najrealnija i najbolja opcija je MAN ali barem starosti ispod 15 godina. Bilo koja ozbiljna firma prije nego što nabavi vozila pošalje kadrove sa održavanja u proizvodne hale MAN.a Mercedesa, ili nekog drugog proizvođača na obuku i onda se ne može desiti kao kod Neoplana 901 kada su mu zavarili remenicu klime jer se nije "okretala" i vozilo se zapalilo a niko za to nije odgovarao. Za ovakvo mizeran novac (15 000 eura) se ne može kupiti ništa dobro ništa kvalitetno i ništa novijeg datuma proizvodnje tako da ćemo vjerovatno gledati još jednu "promociju" skoro 30 godišnjaka MAN SG200 i MAN SL 172...
dok pričamo o trolama autobusa je sve manje i manje i mislim da polahko ali sigurno se obistinjuje priča da gospoda iz kantona namjeravaju privatizirati autobuski možda i minibuski sektor a da će "struja" tj tramvaji i trolejbusi ostati u državnom vlasništvu. Mislim da ćemo do ljeta imati na raspolaganju 20 ispravnih i 10 poluispravnih autobusa (kad izuzmemo turističke) dakle moći ćemo pokrivati 1/5 linija koje smo pokrivali nor 2000, 01,02,03 i sl....
MAN-ovi SG200 su svi u Sarajevu osim muzejskog primjerka u Solingenu. MAN-Trolejbusa u evropi skoro više nema, neznam možda dođu oni MAN-Grafovi iz Eberswaldea ako nisu svi prodati Budimpešti a mislim da jesu.
« Last Edit: May 21, 2012, 19:52:57 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #919 on: May 22, 2012, 10:23:24 »

Ovi minibusi dolaze:

Isuzu Novocity


http://www.isuzu.com.tr/modeller/tanitim.asp?modelID=81&lang=eng
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #920 on: May 22, 2012, 11:01:48 »

GRAS treba da se orijentise na HESS, i da za njih izgradi infrastrukturu, jer samo njih moze kupovati i nove i polovne.
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #921 on: May 22, 2012, 11:06:21 »


To tek treba vidjeti Sad

Kadic je rekao slijedece:

da su iz Burse
da imaju 7 metara
da imaju Euro 5 motore sa 190 KS

Po tome nije Novociti, jer za pocetak on ima Euro 4 motor sa 155 KS

Jedini sa 190 KS i Euro 5 normom je Otokar Navigo C

http://www.otokar.com.tr/en/products/product_detail.aspx?urun=107
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #922 on: May 22, 2012, 11:22:49 »


To tek treba vidjeti Sad

Kadic je rekao slijedece:

da su iz Burse
da imaju 7 metara
da imaju Euro 5 motore sa 190 KS

Po tome nije Novociti, jer za pocetak on ima Euro 4 motor sa 155 KS

Jedini sa 190 KS i Euro 5 normom je Otokar Navigo C

http://www.otokar.com.tr/en/products/product_detail.aspx?urun=107

Zna se da su kupljeni od Sejarija, znači najvjerovatnije Isuzu, a i u avazu je stavljena slika ovog modela.

Ima i ovaj verziju 190KS i Euro 5
(Tehnički podaci su za Novo - isti bus, samo u "turističkoj" verziji)
http://www.sejari.ba/portal/tehnicka_dokumentacija/ISUZU_NOVO_TECH_SPECS.pdf

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #923 on: May 22, 2012, 11:47:11 »

GRAS treba da se orijentise na HESS, i da za njih izgradi infrastrukturu, jer samo njih moze kupovati i nove i polovne.

Pa da se desi košto se desilo sa 147.
Mi ionako imamo barem 100 prigovora za Hessa iako smatram da su mnogi neosnovani.

I kakav Otokar?Bezveze naglabate.
« Last Edit: May 22, 2012, 11:53:09 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #924 on: May 22, 2012, 15:34:13 »

Ja bih volio da je Novociti
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #925 on: May 23, 2012, 07:28:21 »

Jutros u saobraćaju

36 tramvaja
27 trolejbusa
27 minibusa
63 autobusa
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #926 on: May 23, 2012, 08:23:20 »

Jutros u saobraćaju

36 tramvaja
27 trolejbusa
27 minibusa
63 autobusa

Minibus g.b. 94 popravljen i ponovno u saobraćaju. Izgleda kao potpuno nov, fantastično dobro su odradili popravak. Čak mu je sad branik žut, a prije nesreće je bio crn.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #927 on: May 23, 2012, 16:13:24 »

28 maja vanredna sjednica Skupštine KS o stepenu realizacije zaključaka na temu firme.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #928 on: May 23, 2012, 16:37:45 »

Da su realizirali zaključke kako treba mislim da bi već sad situacija bila bolja.

Mali OT: Po novom se ne kaže sjednica nego sjedina Grin
http://www.klix.ba/vijesti/bih/utvren-dnevni-red-sjedina-se-nastavlja-u-srijedu/120522141/komentari
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #929 on: May 23, 2012, 17:27:07 »

Da su realizirali zaključke kako treba mislim da bi već sad situacija bila bolja.

Mali OT: Po novom se ne kaže sjednica nego sjedina Grin
http://www.klix.ba/vijesti/bih/utvren-dnevni-red-sjedina-se-nastavlja-u-srijedu/120522141/komentari

U pravu si.I ja svašta pišem. Grin
Sistematizacija je pri kraju,Vlada donijela uredbu koja se ne poštuje (kuponi),odluku o JLP isto tako (odjednom konkurencijsko vijeće se nešta pita),što se tiče istraga,dva puta je zimus (februar) dolazila finansijska policija,znaš kako je istraga je u toku,mnogi su i dobili pozive na saslušanja,ali oni se ne javljaju,nisu iznijeli dokle su šta na tu temu.Mah,ko su sve tamo zastupnici nije vrijedno ni pomena šta će oni pričati eventualno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 21 queries.