bhbus.ba
May 16, 2024, 17:54:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305379 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #900 on: May 21, 2012, 10:09:01 »

Ako je u pitanju Solingen onda su to vjerovatno 12 SL172 starih 25 godina i 8 zglobnih Van Hool starih 11 godina.

Ovdje su spominjane neke cifre, ali ovi kažu donacija Huh?

Vala plaćat za nešto što je staro 25 god. nema smisla, ali za ove van hool ok, ako traže neku cifru realno je jer baš i nisu tako stari...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #901 on: May 21, 2012, 10:13:29 »

Zapravo Van Hool su godinu-dvije mlađi. Prije će biti Berkhof Premier AT18 oni su 2001 godište, i trenutno su najstariji aktivni trolejbusi u Solingenu jer MAN-ovi ne voze od 2009.


transphoto.ru
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #902 on: May 21, 2012, 10:18:11 »

Zapravo Van Hool su godinu-dvije mlađi. Prije će biti Berkhof Premier AT18 oni su 2001 godište, i trenutno su najstariji aktivni trolejbusi u Solingenu jer MAN-ovi ne voze od 2009.


transphoto.ru

Ako budu ovi biće truckanja kao u onim bijelim manovima g.b. 470-475. Daleko im zadnja osovina....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #903 on: May 21, 2012, 10:21:50 »

Valjda to zavisi od ovjesa a ne od položaja osovine.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #904 on: May 21, 2012, 11:45:18 »

Ako je u pitanju Solingen onda su to vjerovatno 12 SL172 starih 25 godina i 8 zglobnih Van Hool starih 11 godina.

Ovdje su spominjane neke cifre, ali ovi kažu donacija Huh?

Vala plaćat za nešto što je staro 25 god. nema smisla, ali za ove van hool ok, ako traže neku cifru realno je jer baš i nisu tako stari...

NO je dao saglasnost za nabavu 20 zglobova,a cijena ne smije biti veća od 15.000EUR.Onako kako smo i tražili.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #905 on: May 21, 2012, 12:09:24 »

Ako je u pitanju Solingen onda su to vjerovatno 12 SL172 starih 25 godina i 8 zglobnih Van Hool starih 11 godina.

Ovdje su spominjane neke cifre, ali ovi kažu donacija Huh?

Vala plaćat za nešto što je staro 25 god. nema smisla, ali za ove van hool ok, ako traže neku cifru realno je jer baš i nisu tako stari...

NO je dao saglasnost za nabavu 20 zglobova,a cijena ne smije biti veća od 15.000EUR.Onako kako smo i tražili.

Neka, neka, neka se i trole ponove... vakat je, samo autobusi su nam kritični... 
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #906 on: May 21, 2012, 12:18:18 »

Jeste,ali i ako nešto dođe biće da radi mjesec-dva i onda će biti garažirani,skidani dijelovi jer nema rezervnih itd. ko i dosad što se radilo.
Ako ćemo baš pričati o tipu vozila i proizvođaču,a to se još ne može znati i ne zna,velika je glupost šarati vozni park glupostima poput Van Hoola.Pošarali smo ga sa Hessovima,i opet treba da se desi gore što napisah.
Te nema ovog,nema onog,skupo nešto za dijelove,nešto se kvari(onaj ga tamo nije znao voziti pa pokvario),ne valja,nemre se popraviti(čitaj:ne znam popraviti) itd itd
Što se tiče autobusa,odavno je kritično,ali za ovo trebaju pare,i to dobre da se nešto normalno nabavi,a nije da fali 10 vozila nego mnogo više.
« Last Edit: May 21, 2012, 12:24:58 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #907 on: May 21, 2012, 13:21:48 »

Napokon nesto i dobro od njih
http://www.klix.ba/vijesti/bih/krajem-augusta-stize-deset-novih-minibusa/120521069
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #908 on: May 21, 2012, 13:26:53 »

Hmmm  ovo nije loša ideja:

"Osim toga, na remizi ćemo napraviti i veliki parking za 40 turističkih autobusa, jer je i to jedan od problema grada Sarajeva. Turisti bi nakon parkiranja autobusa tramvajima išli do grada, a cijena karata bi bila uključena u parking autobusa", naglašava Kadić.
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #909 on: May 21, 2012, 13:28:34 »

Bitno je da lopov iz Visokog nije dobio otpad.Inače pomenuti otpad će se odvlačiti 21 dan u etapama,prvo će ići tri trolejbusa pa sve ostalo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #910 on: May 21, 2012, 14:41:19 »

Jeste,ali i ako nešto dođe biće da radi mjesec-dva i onda će biti garažirani,skidani dijelovi jer nema rezervnih itd. ko i dosad što se radilo.
Ako ćemo baš pričati o tipu vozila i proizvođaču,a to se još ne može znati i ne zna,velika je glupost šarati vozni park glupostima poput Van Hoola.Pošarali smo ga sa Hessovima,i opet treba da se desi gore što napisah.
Te nema ovog,nema onog,skupo nešto za dijelove,nešto se kvari(onaj ga tamo nije znao voziti pa pokvario),ne valja,nemre se popraviti(čitaj:ne znam popraviti) itd itd
Što se tiče autobusa,odavno je kritično,ali za ovo trebaju pare,i to dobre da se nešto normalno nabavi,a nije da fali 10 vozila nego mnogo više.

Ako je iz Njemačke onda će morati bar malo prošarati vozni park jer nema identičnih trolejbusa onima koje gras ima osim 12 SL172 u Solingenu i ima Hessova u švicarskoj.

Možda se radi o trolejbusima iz Eberswalde Graf & Stift jer mi se čini da sam negdje pročitao da će prodavati svoje Grafonje. a mislim da su se ponovili oni Solarisima.


Izvor:http://members.shaw.ca/sema/Eberswalde.photo.htm

Ovi su 1993/94 godište
A neće biti teško pogoditi šta će doći jer samo 3 grada u njemačkoj imaju trole.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #911 on: May 21, 2012, 14:46:49 »

Govorim o marki autobusa.I govorim o unifikaciji voznog parka.Sve šareno je skupo i nekvalitetno,pogotovo ko nema iskustva sa nekom markom koju nije ni posjedovao ni održavao.
Smiješno je imati MAN-ove,pa Hessove i još samo da izbiju Van Hool,ja se ne bi iznenadila i da dođu neki Ling Jong Fu iz Boga pitaj odakle,jer samo zato što nemamo para,pa daj šta daš.MAN je jedina realna opcija za nas i naše potrebe za dijelovima i iskustvom na njima.
Hessovi su plaćeni 50.000CHF po komadu,ja iskreno ne očekujem nešto ekstra s obzirom na ove pare okvirno,ali očekujem isto godište kao Hessovi.Ništa starije.
Dok ne vidim papir ko je dobio i šta je ponudio i na šta smo pristali,nije me briga,mogu naglabati do besvijesti.
« Last Edit: May 21, 2012, 14:50:22 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
flatić
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.181


flatić


« Reply #912 on: May 21, 2012, 16:23:05 »

http://www.muskiportal.com/ekskluzivno-gras-uveo-ekoloske-tramvaje-s-pogonom-na-ljudsko-guranje-foto/
Malo šale sa njima xD
Logged

The Doctor
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #913 on: May 21, 2012, 18:59:25 »

Govorim o marki autobusa.I govorim o unifikaciji voznog parka.Sve šareno je skupo i nekvalitetno,pogotovo ko nema iskustva sa nekom markom koju nije ni posjedovao ni održavao.
Smiješno je imati MAN-ove,pa Hessove i još samo da izbiju Van Hool,ja se ne bi iznenadila i da dođu neki Ling Jong Fu iz Boga pitaj odakle,jer samo zato što nemamo para,pa daj šta daš.MAN je jedina realna opcija za nas i naše potrebe za dijelovima i iskustvom na njima.
Hessovi su plaćeni 50.000CHF po komadu,ja iskreno ne očekujem nešto ekstra s obzirom na ove pare okvirno,ali očekujem isto godište kao Hessovi.Ništa starije.
Dok ne vidim papir ko je dobio i šta je ponudio i na šta smo pristali,nije me briga,mogu naglabati do besvijesti.

Slažem se da bi bio MAN najprihvatljiviji da je masovnije proizvodio trolejbuse. MAN SG200 i SL172  su rađeni isključivo za Solingen.

U zadnjih 20 godina MAN je proizveo vrlo malo trolejbusa i to u saradnji sa Grafom, Autodromom, Hessom i Neoplanom.
« Last Edit: May 21, 2012, 19:09:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #914 on: May 21, 2012, 19:09:41 »

Bitno je ono sa čim smo mi upoznati.
Upoznati smo sa tehnologijom,"nova" kompleksnija,skuplja nije za nas trenutno kao ni ona koja nama nije poznata i koju mi nismo imali priliku da probamo,održavamo.Imamo već jedan primjer u garaži.
Kakva mi je korist od vozila koje je staro 10 godina,tamo neke lijeve marke,za koju je problem naći dobavljača sa dijelovima za neku prihvatljivu sumu?I još da mi s eneko uči popravljati i održavati i koristiti povrh svega toga?
« Last Edit: May 21, 2012, 19:12:39 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 24 queries.