bhbus.ba
May 16, 2024, 16:54:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305373 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #870 on: May 14, 2012, 19:18:31 »

Ne moze to tako brzo,procedura i papiri traju.
Nisam ni mislio tako brzo, dok se završe papiri, dok se završe vozila, pa dok se dovuku, treba tu vremena, samo nadam se da je kupovina osigurana i da bi vozila mogla biti isporučena za 2-3 mjeseca


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #871 on: May 14, 2012, 21:20:49 »

Izmjena režima saobraćaja za 15.05.2012.godine   
      
Na osnovu Rješenja Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo, zbog nastavka radova na rekonstrikciji tramvajske pruge u ulici Maršala Tita od 05,00 sati u utorak 15. maja do 05,00 sati 18.juna 2012. godine, doći će do izmjene u odvijanju javnog gradskog prevoza i to:

Autobuske linije za Podhrastove, Bare, Koševsko Brdo, Breku, Breku II, te autobuske linije koje polaze sa terminala Park za Jagomir i Šip – Bušća, te minibuske linije Drvenija – Gornji Velešići, Park – Sedrenik i Park- Barice, a koje su do sada saobraćale sa terminala Park saobraćaće sa terminala Sutjeska.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #872 on: May 15, 2012, 18:45:19 »

Evo jedna lijepa vijest u ovom teškom vremenu: Hess g.b. 4157 proradio nakon skoro godinu i po dana. Tako su ga uglancali da je trenutno možda najljepši trolejbus u gradu
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #873 on: May 15, 2012, 18:50:41 »

Evo jedna lijepa vijest u ovom teškom vremenu: Hess g.b. 4157 proradio nakon skoro godinu i po dana. Tako su ga uglancali da je trenutno možda najljepši trolejbus u gradu

Nije možda, nego jeste. Grin
A čim nema nafte i ako ne platimo račune za struju,džaba što je uglancan.
Kod nas ti je jedna dobra stvar i još barem 10 loših za njom. Sad
« Last Edit: May 15, 2012, 19:56:39 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #874 on: May 16, 2012, 10:43:25 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/95750-vozila-gras-a-bez-goriva-sarajlije-jucer-popodne-ostale-bez-prijevoza.html

Preduzeće GRAS jučer oko 15 sati zbog nedostatka goriva obustavilo je autobuski saobraćaj u cijelom gradu! Građani su ostali na cjedilu i do svojih odredišta morali su se snalaziti kako su znali i umjeli, a najviše su profitirali taksisti. Gužve na stajalištima Sutjeska, Stup, Ilidža bile su ogromne. Prema riječima direktora GRAS-a Harisa Kadića, Vlada KS im nije na vrijeme uplatila dovoljno novca.

- U ponedjeljak su nam uplatili samo 20.000 KM, a danas (jučer, op. a.) 30.000 KM i taj novac je trebao biti uplaćen oko 15, ali je kasnio i dobili smo ga tek oko 17.30 sati. Oko 15 sati počeli smo povlačiti autobuse kako bismo ih tankovali gorivom. Do večeras će se prijevoz polako normalizirati - rekao nam je Kadić jučer oko 18 sati.

On je pojasnio da GRAS nema novca za rezerve goriva.   

- Zbog neredovnog uplaćivanja sredstava dovedeno je u pitanje normalno odvijanje gradskog prijevoza. Od Vlade za ovaj mjesec potražujemo 900.000 KM. "Elektrodistribucija" nam je zbog dugovanja najavila isključenje struje 23. maja - rekao nam je Kadić.
-------------------------

Zbog toga nije radila linija 27 što je rezultiralo blokadom terminala Ilidža od strane nezadovoljnih putnika.

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/kako-da-stanemo-u-jedan-autobus
« Last Edit: May 16, 2012, 10:50:52 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #875 on: May 17, 2012, 10:00:06 »

Iz Grasa traze novac , nadlezni da se radi
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/iz-grasa-traze-novac-nadlezni-da-se-radi
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #876 on: May 17, 2012, 10:18:37 »

Pa ne znam šta bi ti reko....

Istina je da se narod puno pogospodio, jer ovi što čekaju tri sata za Hrasnicu, mogu uz laganu šetnju stići za 45 min, ako ima je tolika hića. Ali ako im isključe struju i tramvaji stanu, onda će uslijediti puna blokada grada i onda će doći do belaja...

I meni bi bilo drago da se GRAS izvuče, ali kako stvari stoje ne vidim nikako rješenje... Šteta što Kadić nije postao direktor prije nekih 10 godina. Ovako radi Sizifov posao...
Logged


Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #877 on: May 17, 2012, 10:48:08 »

Ma vala The_Dubster upravu si mogu uz laganu šetnju doci za 30-45 min do Hrasnice , al ne mogu ljudi svaki dan ici sto onda džabe daju pare za kartu ako ce pješačit , a dali za mjesečnu 53 Km ( koliko je vec karta :S)
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #878 on: May 17, 2012, 10:51:33 »

Da se Kanton pridržavao donesenih zaključaka, mislim da bi se već sad osjetila neka poboljšanja, možda bi imali više autobusa, trolejbusa i kombija u saobraćaju, a ovako se bojim da će do naredne školske godine doći do totalnog kolapsa.

To što Kojović kaže da ga ne zanima sudbina preduzeća koje ima 1800 zaposlenih je sramota.

Kantonalnim neradnicima ide na ruku trenutni odnos javnosti prema GRAS-u, za koji su po mom mišljenju dobrim dijelom zaslužni mediji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #879 on: May 17, 2012, 10:58:41 »

ako tramvaji stanu svakako će doći do kolapsa...

A to što GRAS ima 1800 radnika, i to je također zabrinjavajuće kad se uzme u obzir struktura i sprema radnika, te stvarne potrebe preduzeća... Nije GRAS Merhamet da daje platu nekome, samo jer ne može nigdje drugo radit i treba uraditi ozbiljne rezove. Slično je bilo prije par godina u Rudniku u Brezi -> 2500 radnika bilo, i došao direktor i srezao sve od kancelarija do jame i sad je rudnik stao na noge...

A što se tiče medija, baš sam jučer sa jednim gostom foruma pričao o tome. Kako CTSova marketing i press služba radi dobar posao i kako se podmeće GRASu i kako prate svaki njihov kiks pa odmah se to plasira. A šta radi GRASova press i marketing služba? Zašto se ne oglašavaju češće? Ima i njihove krivice u tome. Pogotovo da se angažuju malo pa da istražuju, ne bi se CTS toliko puhao i dizao, jer imaju i ni veoma krupnih kikseva na prigradu, al...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #880 on: May 17, 2012, 11:01:13 »

Ma vala The_Dubster upravu si mogu uz laganu šetnju doci za 30-45 min do Hrasnice , al ne mogu ljudi svaki dan ici sto onda džabe daju pare za kartu ako ce pješačit , a dali za mjesečnu 53 Km ( koliko je vec karta :S)

Bus za Hrasnicu ide otprilike svako 20-30 minuta, a taj problem je bio kad je nestalo goriva.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #881 on: May 17, 2012, 11:15:53 »

ako tramvaji stanu svakako će doći do kolapsa...

A to što GRAS ima 1800 radnika, i to je također zabrinjavajuće kad se uzme u obzir struktura i sprema radnika, te stvarne potrebe preduzeća... Nije GRAS Merhamet da daje platu nekome, samo jer ne može nigdje drugo radit i treba uraditi ozbiljne rezove. Slično je bilo prije par godina u Rudniku u Brezi -> 2500 radnika bilo, i došao direktor i srezao sve od kancelarija do jame i sad je rudnik stao na noge...

A što se tiče medija, baš sam jučer sa jednim gostom foruma pričao o tome. Kako CTSova marketing i press služba radi dobar posao i kako se podmeće GRASu i kako prate svaki njihov kiks pa odmah se to plasira. A šta radi GRASova press i marketing služba? Zašto se ne oglašavaju češće? Ima i njihove krivice u tome. Pogotovo da se angažuju malo pa da istražuju, ne bi se CTS toliko puhao i dizao, jer imaju i ni veoma krupnih kikseva na prigradu, al...

Pa dobro, i da srežu višak opet bi ostalo 1400-1500 radnika, nema kud manje, a to je opet veliki broj ljudi.

Što se tiče press službe imam jedan prijedlog:
Ako neko od šefova ili direktora GRAS-a ovo čita moj prijedlog je da počnu na svom sajtu mjesečno izdavati svoj bilten. Možda koliko-toliko pomogne da raja stekne pravu sliku o  GRAS-u
« Last Edit: May 17, 2012, 11:19:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #882 on: May 17, 2012, 11:28:26 »

pa da, ali daj da ostane stvarno potrebnih 1400-1500. Mislim da je Azra pisala par puta, da je paradoks da u firmi sa toliko radnika fali vozača...

A tvoj prijedlog i nije loš. Time bi se malo i radnici doveli u red, pa bi se pazilo šta se i kako radi. A evo siguran sam da bi za taj bilten mogli naći i nekoliko saradnika sa našeg foruma.
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #883 on: May 17, 2012, 15:52:48 »

ako tramvaji stanu svakako će doći do kolapsa...

A to što GRAS ima 1800 radnika, i to je također zabrinjavajuće kad se uzme u obzir struktura i sprema radnika, te stvarne potrebe preduzeća... Nije GRAS Merhamet da daje platu nekome, samo jer ne može nigdje drugo radit i treba uraditi ozbiljne rezove. Slično je bilo prije par godina u Rudniku u Brezi -> 2500 radnika bilo, i došao direktor i srezao sve od kancelarija do jame i sad je rudnik stao na noge...

A što se tiče medija, baš sam jučer sa jednim gostom foruma pričao o tome. Kako CTSova marketing i press služba radi dobar posao i kako se podmeće GRASu i kako prate svaki njihov kiks pa odmah se to plasira. A šta radi GRASova press i marketing služba? Zašto se ne oglašavaju češće? Ima i njihove krivice u tome. Pogotovo da se angažuju malo pa da istražuju, ne bi se CTS toliko puhao i dizao, jer imaju i ni veoma krupnih kikseva na prigradu, al...

Pa dobro, i da srežu višak opet bi ostalo 1400-1500 radnika, nema kud manje, a to je opet veliki broj ljudi.

Što se tiče press službe imam jedan prijedlog:
Ako neko od šefova ili direktora GRAS-a ovo čita moj prijedlog je da počnu na svom sajtu mjesečno izdavati svoj bilten. Možda koliko-toliko pomogne da raja stekne pravu sliku o  GRAS-u

Postoji nešto što se zove odredba FERK-a i kao takva se mora primjeniti na Gras.To u prevodu znači da isključenje struje ne dolazi u obzir.
Zadnji put što su uradili je potpuno nelegalno.Zna se tom istom odredbom ko je izdvojen tj. ne smije mu se struja isključiti.

Uprava je zauzela stav da se smanji broj ljudi prirodnim odlascima iz firme,i mogućom prekvalifikacijom,popune prazna radna mjesta,i otpustom nekih posebnih slučajeva.
Mislim da je više postalo smiješno pričati o 500 ljudi viška uposlenih,jer "studija" je davno urađena,a mnogo toga se promijenilo.
Mi smo jedina firma u kojoj ima veći broj invalida.Naravno,ti ljudi su radili npr.na poslovima vozača,kada više nisu zadovoljili za pomenuto radno mjesto da obavljaju posao,premješteni su negdje drugo u skladu sa stepenom invalidnosti i složenosti radnih obaveza.Ti ljudi se nisu smjeli otpustiti zbog toga što su ostali bez svog radnog mjesta tj.ostali su nesposobni za njega,to nema nigdje u svijetu.
Dalje,ako ćemo pričati o tzv. 500 viška uposlenika,ne postoji mehanizam kojim se oni mogu otpustiti a da to ne košta firmu (tehnološki višak),što je sada potpuno bespotrebno,naravno a šta ako Sindikat ne dadne saglasnost za otpust ljudi?Ima i u Zakonu koliko ih možeš otpustiti za određeni vremenski period i pod kojim uslovima.

Što se tiče medija i pojedinih besposlenih kancelarijskih uholaža koje se bave Grasom:
Prvo mediji prodaju priču za kiflu,njima je u potpunosti svejedno,bitno je da se odradi posao po principima stranačkih odluka po kafanama i restoranima.
Nepotrebno je uopće o medijima pričati,znamo ko su i šta su u zadnjih 20 godina radili.

Dalje,što se tiče magazina CTS-a i medija Grasa:
Prvo Gras nije toliko primitivna firma da se poistovjećuje sa izvještajima,a kamoli kopira "kreativnost" pomenute firme i razglaba svoje probleme i usput objašnjava uholažama šta traži i koji problem ima.
CTS-u je jedina tema Gras,i nepotrebno je da mi igramo kako oni sviraju,a kamoli se prepucavamo po portalima,web stranicama ili magazinima.
Navodim jedan primjer primitivizma,neprofesionalnosti CTS menaĐera.
Šaćiragić dok je bio direktor se do te mjere osilio da u pomenutom magazinu elaborira strukturu i broj uposlenika Grasa.
Nešto se ne sjećam da je ijedna Uprava, ijedan Direktor Grasa se bavio takvim jeftinim izjavama za javnost,ili se bavio uposlenicima CTS-a i njihovom organizacijom rada.
Ovo mahalašenje je CTS dovelo i pred sud,i oni znaju da će ih svako podmetanje koštati košto i košta svaki put.
Mislim da je to sasvim dovoljno kulturna doza smirenja za njihovo ponašanje.
Što su umislili tamo da Kadić nema saradnike i da je neki primitivac prevarili su se teško,ali i dalje nisu svjesni kolika je Direktor veličina i koliko se neće spustiti na nivo na kojim oni egzistiraju.

Za vjerne pratitelje moga lika i djela ovdje,na ovu temu jedna pjesma:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EXeuR1JWJqA
[/youtube]

Novac koji Gras potražuje od VKS se tiče njihovih obaveza-subvencija.
Mi smo dali mnogim kategorijama budzašto karte,ima i naše krivice,jer nismo riješili problem tarifiranja i realne cijene za uslugu.Ovo se ne bi ni desilo danas.
Smiješno je da se neko voza za 16KM tri mjeseca neograničeno(izležava se po vozilima doslovno).Svakom ucviljenom se izašlo u susret po pitanju jeftinijih karata za prevoz,do realne cijene Vlada ekskivira plaćanje(stranačke ideologije i prepucavanja).
I pomenuti mediji onda razglabaju priču o tome kako nešto neosnovano VKS daje Grasu.
Totalno umobolno.
Sa jedne strane mislim kako Gras treba ukinuti davanje subvencija,retarifirati sistem i izgraditi novi za naplatu i sebe osigurati.Da ne bude ja se vozao za 1,76KM dnevno,neograničeno u jednoj zoni,ili za 0,53KM ili još manje 0,17KM.
Pa zna se koje stranačke strukture sjede u NO i S preduzeća koliko koče sve živo.Obični foteljaši iz javnih preduzeća i ublehari.
Ali Gras je najvažniji,a ostale komunalne firme koje funkcionišu sa minusom u beskonačno se slabo pominju i iznosi smeće u javnost.

Dalje neki Kojović??? Huh? i tako te slične strukture koje egzistiraju na krvavim parama ljudi ovog grada me ne zanimaju.
To što se on izjasnio tako kako se izjasnio,ne daje mu slobodu i pravo da budalasa za mikrofonom i kofol lapanda o interesu za građane.Prima platu za lapandanje i ništa drugo.A da ne pričam o drugim umazanim ublehama iz VKS.
I ovom svijetu treba da bude jasno kako je država krenula da propada i sigurno će propasti.

I sve ovo vam je potpuno smiješno,nepotrebno se masirati beznačajnim ljudima i njihovim idejama i izvalama,pogotovo ovi što su se uhvatili ergonomije uposlenika firme.ha ha ha


« Last Edit: May 17, 2012, 16:01:00 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #884 on: May 17, 2012, 21:28:10 »

Bus za Hrasnicu ide otprilike svako 20-30 minuta, a taj problem je bio kad je nestalo goriva.


Bus za Hrasnicu idu svaki 15 min
« Last Edit: May 17, 2012, 21:36:14 by The_Dubster » Logged

Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 22 queries.