bhbus.ba
May 16, 2024, 19:29:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305384 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #810 on: May 02, 2012, 16:55:38 »

Prvo,Hasan kada je bio direktor je i pored preporuke o neuposljavanju kadra uposlio nepotrebne vozace tramvaja i trolejbusa i premjestanjem napravio haos i nered svake vrste tako da danas konkretno na trolejbusima fali vozaca.
Da je nije imao licnog interesa (obuke za vozace tramvaja i specijalizacije za vozaca trolejbusa)nasao bi odgovarajuci kadar u firmi koji zadovoljava uslove za gore pomenuto i obucio i premjestio u slucaju da je neko falio negdje kao sto se to radilo i radi tamo gdje nema hostapleraja.
Sreca u nesreci je da im je ugovor bio na odredeno.
Mnogi od njih su i poslije odlaska Hasana peglali Upravu jos dok je Ajdin bio VD da ih vrate na posao.
Da ne bi previse mudrovali na ovu temu,to je po mom licnom misljenju neosnovano.Jer firma ne treba dalje da trpi zbog glupih odluka Hasana.Nek ih Hasan uposli kako im je sta obecao,ali ne u Grasu jer to nije njegova privatna firma.
Oni su sa istekom svojih ugovora zavrsili svaku vrstu obaveze prema firmi i obratno.
Ne znam zasto se Hasan forsira.Sta je on to valjao firmi,malo je sto je stetne ugovore sa ZZO pravio kofol u interesu radnika za lijecenje i ogulio 800.000KM.Da ima normalnih akata u firmi takve prikaze bi definitivno napustile istu.To sta lapanda o svom savjetnistvu je bezobrazno jer svaki posao koji mu je dao Direktor nije uradio.
I da ne bi volio biti je slagao.Volio bi on biti opet direktor vise nego ista.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #811 on: May 03, 2012, 23:06:28 »

Iako se već godinama ne izdvaja dovoljno novca za obnovu dotrajalog i starog voznog parka GRAS-a, direktor ovog preduzeća Haris Kadić tvrdi da su autobusi, minibusi, tramvaji i trolejbusi sto posto ispravni kada izađu na gradske ulice.

- Preduzeće ima 180 vozila koja su svaki dan u opticaju. Kada, oko ponoći, stignu u Remizu, treća smjena radnika provjerava njihovu ispravnost za sutra jer nemamo viška vozila da bismo neka ostavljali u krugu preduzeća. Za provjeru ispravnosti vitalnih dijelova motora firma uvijek ima novca, iako do guše grcamo u dugovima. Najbitnija nam je sigurnost naših korisnika i uposlenika - kazao je Kadić.

Prema njegovim riječima, vozila koja nemaju potpis iz servisa ne smiju napuštati krug preduzeća.

- Za razliku od prethodnih godina, sada se mnogo više novca ulaže u održavanje vozila i nabavku rezervnih dijelova. Mjesečno za te poslove dobavljačima damo i do 300.000 KM. Žao mi je što to isto nisu radili i moji prethodnici jer smo zbog nečijeg nemara morali otpisati i baciti mnoga vozila - rekao je Kadić.

Vozači krive firmu

Preduzeće GRAS, kako ističe Kadić, još nije dobilo izvještaj o uzroku saobraćajne nesreće na Kovačima kada je, u subotu, minibus pun putnika udario u zgradu Islamskog centra.

- Mnogi vozači, kada naprave udes, kažu da su mu otkazale kočnice i krivicu prebaci na GRAS. Prema našim saznanjima, kombi koji je taj dan prevozio putnike prema Faletićima imao je zraka u kočnicama, tako da to, sigurno, nije bio uzrok nesreće. Ipak, sačekat ćemo nalaz vještaka koji će pokazati šta se zapravo dogodilo - dodao je Kadić.

180 vozila

Tramvaja    52
Trolejbusa  33
Autobusa    65
Minibusa     30

AVAZ
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #812 on: May 04, 2012, 01:03:29 »

Dobar broj vozača se ni služiti ne zna vozilima.Bukvalno ne znaju tehniku vožnje.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #813 on: May 04, 2012, 07:02:53 »

Dobar broj vozača se ni služiti ne zna vozilima.Bukvalno ne znaju tehniku vožnje.

tačko tako isto kao što dobar dio mehaničara ne radi svoj posao pa 840 ostane bez ulja i zariba mu motor, isto kao što dobar dio inženjera ne zna raditi svoj posao jer nisu u stanju da otklonu problem grijanja skoro novih vozila a primaju veoma "masne" plate
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #814 on: May 04, 2012, 14:30:24 »

Naravno,ali vozacima su pretezno svi krivi,a oni su zrtve.Pogotovo ako se nesto desi krupno.Sta mehanicari i majstori pokvare zajedno sa vozacima ni 10 inzinjera ne moze sustici.
« Last Edit: May 04, 2012, 14:32:30 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #815 on: May 04, 2012, 15:43:12 »

Uzasni podaci

2012. godine:
Tramvaja    52
Trolejbusa  33
Autobusa    65
Minibusa     30

dok je bilo 1992. godine u saobracaju:
Tramvaja    90
Trolejbusa  100
Autobusa    220
Minibusa     92
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #816 on: May 04, 2012, 16:25:01 »

Uzasni podaci

2012. godine:
Tramvaja    52
Trolejbusa  33
Autobusa    65
Minibusa     30

dok je bilo 1992. godine u saobracaju:
Tramvaja    90
Trolejbusa  100
Autobusa    220
Minibusa     92

2000-2003 je bilo:

Tramvaja oko 70-75
Trolejbusa oko 55-60
Autobusa oko 160-170
Minibusa oko 60-70

I to bi bila prava mjera. do 1992 je bilo duplo manje automobila a GRAS je pokrivao i naselja koja su danas u RS-u.
« Last Edit: May 04, 2012, 16:28:34 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #817 on: May 04, 2012, 16:49:10 »

Uzasni podaci

2012. godine:
Tramvaja    52
Trolejbusa  33
Autobusa    65
Minibusa     30

dok je bilo 1992. godine u saobracaju:
Tramvaja    90
Trolejbusa  100
Autobusa    220
Minibusa     92

2000-2003 je bilo:

Tramvaja oko 70-75
Trolejbusa oko 55-60
Autobusa oko 160-170
Minibusa oko 60-70

I to bi bila prava mjera. do 1992 je bilo duplo manje automobila a GRAS je pokrivao i naselja koja su danas u RS-u.


Molim te, imas li slucajno izvor odakle si uzeo ove podatke? Hvala!!! Trebalo bi meni za jedan tekst....
« Last Edit: May 04, 2012, 20:05:13 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #818 on: May 04, 2012, 17:04:24 »

Nemam izvor, nego znam otprilike.

Pred sami rat je bilo ispravno 86 trolejbusa a 100 ih je ukupno stiglo do rata. To da je bilo 86 znam iz knjige GRAS 1992-1997 godine prkosa i inata
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #819 on: May 04, 2012, 21:54:31 »

Nemam izvor, nego znam otprilike.

Pred sami rat je bilo ispravno 86 trolejbusa a 100 ih je ukupno stiglo do rata. To da je bilo 86 znam iz knjige GRAS 1992-1997 godine prkosa i inata

E hvala znam! Prije rata već su neki Škoda trolejbusi bili zreli za rezalicu i rashodovani. Svakako 86 i 33 trolejbusa je baš poražavajuća razlika....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #820 on: May 04, 2012, 22:45:13 »

Naravno,ali vozacima su pretezno svi krivi,a oni su zrtve.Pogotovo ako se nesto desi krupno.Sta mehanicari i majstori pokvare zajedno sa vozacima ni 10 inzinjera ne moze sustici.
ma daj ba Azra budi realna ljudi voze bez kočnica a kad takvo vozilo vratiš u garažu jer nema kočnica dobiješ ili prijavu ili te skinu s vozila zato što vraćaš "ispravno" vozilo. Dispečerima je bitno da razviju saobraćaj i da S. K. i ostale mogu reći kako se "graski prevoz odvija po ustaljenom rasporedu" a to što ima barem 50 posto poluispravnih vozila to nikome nije važno i kad se desi nešto krupno odgovor je "zašto si vozio takvo vozilo"...Većinu GRASovih inženjera treba rastjerati jer su bagra i paraziti koji ne zarade ni trecinu svoje plate...
« Last Edit: May 04, 2012, 23:01:11 by The_Dubster » Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #821 on: May 04, 2012, 23:03:24 »

Dal se  zna cijena dosadasnje rekonstrukcije  pruge Bascarsija  -- Marindvor
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #822 on: May 04, 2012, 23:05:18 »

Dal se  zna cijena dosadasnje rekonstrukcije  pruge Bascarsija  -- Marindvor

6 miliona je cijena kompletne rekonstrukcije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #823 on: May 04, 2012, 23:05:47 »

Dal se  zna cijena dosadasnje rekonstrukcije  pruge Bascarsija  -- Marindvor

Ne lupaj.Cijena od 6 mil. se nigdje ne parča dok traju radovi,pa da bi se reklo za dosadašnji rad utrošeno je X novca.Novac za ruke,materijal je izdvojen prema projektu i radi se predviđenom dinamikom.
« Last Edit: May 04, 2012, 23:15:49 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #824 on: May 04, 2012, 23:06:53 »

Naravno,ali vozacima su pretezno svi krivi,a oni su zrtve.Pogotovo ako se nesto desi krupno.Sta mehanicari i majstori pokvare zajedno sa vozacima ni 10 inzinjera ne moze sustici.
ma daj ba Azra budi realna ljudi voze bez kočnica a kad takvo vozilo vratiš u garažu jer nema kočnica dobiješ ili prijavu ili te skinu s vozila zato što vraćaš "ispravno" vozilo. Dispečerima je bitno da razviju saobraćaj i da S. K. i ostale mogu reći kako se "graski prevoz odvija po ustaljenom rasporedu" a to što ima barem 50 posto poluispravnih vozila to nikome nije važno i kad se desi nešto krupno odgovor je "zašto si vozio takvo vozilo"...Većinu GRASovih inženjera treba rastjerati jer su bagra i paraziti koji ne zarade ni trecinu svoje plate...

Slažem se ja sa tobom,ali ti mene ne razumiješ 100%,ali nema veze,možda se i ja konkretno ne izrazim.
Hoću da kažem da postoje figure kojima su svi krivi za sve,ali koliko oni doprinose nekom događaju je posebna priča.Naravno nisu sve figure iste.I znam ja da za bilo koji krupan događaj će vozač biti kriv,iako objektivno nije.Ne znam da je bilo ko u lancu održavanja i puštanja vozila u promet ili inžinjera odgovarao za gluposti koje se dese na cesti.
I S.K. mi nemoj pominjati,nervira me.
« Last Edit: May 04, 2012, 23:32:35 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.066 seconds with 21 queries.