bhbus.ba
May 16, 2024, 18:27:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305381 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #750 on: April 22, 2012, 13:43:25 »

Važno je da su "avazovci" stavili naslov: Novi slučaj kabadahijskog ponašanja radnika GRAS-a: Putnica na stanici, torba u "komercijali"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #751 on: April 22, 2012, 13:50:37 »

Važno je da su "avazovci" stavili naslov: Novi slučaj kabadahijskog ponašanja radnika GRAS-a: Putnica na stanici, torba u "komercijali"

Nije bitno.Ona je otišla(zajedno sa tašnom),revizori nisu naplatili,vozača niko nije peglao.Svi sretni.
Avaz ne listam i ne posjećujem.
Transmission over na ovu temu.
« Last Edit: April 22, 2012, 13:53:15 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #752 on: April 22, 2012, 15:51:42 »

otkud znaš da je upustio vozač možda mnu se provukla osim toga u ugovoru o radu nigdje ne stoji da je vozač dužan da kontroliše karte. Njegovo je samo da izda kartu na zahtjev putnika...nemojte mi ove Hasanovske priče kad su se pojedinci kao Zike Džanović krili iza drveta i gledali koliko ćeš vrata otvoriti na stanici da li samo prva ili sva....

Viđen je od strane ljudi koji prate budalaštine po vozilima,i nema tu Hasanove priče.I nisu bili sakriveni već su bili unutra.
Over and out.

fujj znači još uvijek postoje "tajni kontrolori", šmekeri cinkaroši i ostala bagra koja platu zarađuje "skidajući glave" ljudima. To su BImini i Hasanovi "patenti" . Zašto nisu postavljeni "tajni" kontrolori koji će pratiti prisustvo na poslu ili zašto frima i dan danas daje platu onoj ofarbanoj budali narkomanu s Dobrinje koji ne radi ništa? Zašto se ne pogleda kad gospoda iz administracija firme izlazi s posla pogotovo petkom.Zašto se ne utvrde razlozi nestanka radio stanica iz dva autobusa? Zašto moraš čašćavati  i parama i hranom i pićem radnike na održavanju da bi ti napravili nešto na vozilu? Zašto se ne prečešlja administracija firme našlo bi se barem 20 šefovskih kurvi. Uhvatili su se cinkarenja da li je vozač prodao 5 karata ili 6 karata. Da je vozač koim slučajem pustio tu ženu u bus bez karte on bi je i zaštitio kad je došla u sukob sa kontrolom.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #753 on: April 23, 2012, 07:58:54 »

PONEDJELJAK - u saobraćaj uključeno
48 tramvaja
27-29 trolejbusa (nisam siguran)
60 autobusa
25 minibusa

23.04.2012 godine

32 tramvaja
29 trolejbusa
64 autobusa
26 minibusa
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #754 on: April 23, 2012, 12:20:24 »

PONEDJELJAK - u saobraćaj uključeno
48 tramvaja
27-29 trolejbusa (nisam siguran)
60 autobusa
25 minibusa

23.04.2012 godine

32 tramvaja
29 trolejbusa
64 autobusa
26 minibusa

Zna li neko računaju li se u ovo autobus i minibus koji voze djecu, i imali sad kakvog prevoza radinka, nakon što je Bosnalijek otkazao?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #755 on: April 23, 2012, 21:01:38 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/neophodno-je-pustiti-jos-jednu-saobracajnu-traku

Zbog rekonstrukcije i sanacije tramvajske pruge autobuske linije za Koševsko Brdo, Bare, Podhrastove i Breku umjesto s terminala Dom Armije polaze s terminala Park, saopćeno je iz Službe za odnose s javnošću KJKP Gras.

Gras je osigurao dovoljan broj autobusa kao zamjenu za tramvaje na relaciji Baščaršija-Tehnička škola no problem predstavlja to što je u funkciji samo jedna, krajnja lijeva, saobraćajna traka usljed čega se stvaraju veće gužve i usporava prijevoz. Autobusi Grasa čekaju i više od pet minuta kako bi se prestrojili i uključili u saobraćaj što značajno usporava njihovo kretanje, navodi se u saopćenju.

Iz Grasa naglašavaju da je neophodno da Ministarstvo saobraćaja pusti u funkciju još jednu saobraćajnu traku te da MUP osigura saobraćajne policajce koji bi regulirali saobraćaj na kritičnim mjestima. Nužno je osigurati pravo prvenstva vozilima javnog gradskog prijevoza da bi se omogućilo njihovo neometano i brže kretanje, navodi se u saopćenju.

Iz Grasa apeliraju na građane da svoje vrijeme prilagode trenutnoj situaciji te da ranije nego uobičajno krenu na posao, škole i druge planirane destinacije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #756 on: April 23, 2012, 21:46:18 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/neophodno-je-pustiti-jos-jednu-saobracajnu-traku

Gras je osigurao dovoljan broj autobusa kao zamjenu za tramvaje na relaciji Baščaršija-Tehnička škola no problem predstavlja to što je u funkciji samo jedna, krajnja lijeva, saobraćajna traka usljed čega se stvaraju veće gužve i usporava prijevoz. Autobusi Grasa čekaju i više od pet minuta kako bi se prestrojili i uključili u saobraćaj što značajno usporava njihovo kretanje, navodi se u saopćenju.


Dovoljno je 6 vozila kao što sam već davno prorekao....

Jedini problem je taj što je ispred 427 danas stalno bio velik razmak pa su se stizali 427,417,464 i išli su jedan za drugim, gužve ima ali ja sam propustio 427 i sjeo u 417 i sjedio sve do Centralne banke i nije bila velika gužva, bilo je putnika da stoje ali podnošljivo je.

Vozio sam se i u 463 na 23 i stvarno ima čudan zvuk ali fino ide i unutra je očišćen i nigdje nema potpisa i grafita.
417 ima prvi krovni poklopac od metala, tj poklopac motora vozila 829 (na tom dijelu je odštampano 829) je izrezan i stavljen da pokrije rupu, poklopac je funkcionalan i može se otvoriti.
« Last Edit: April 23, 2012, 21:49:40 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #757 on: April 23, 2012, 22:35:28 »

Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?

Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #758 on: April 23, 2012, 23:08:55 »

gbr 832


i minibuski sektor

Ova druga bi komotno mogla i u temu groblja autobusa. Stvarno ne mogu da vjerujem koliko je vozila uništeno u GRASu.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #759 on: April 24, 2012, 00:43:20 »

Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?

Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?

Opet Solingen.Marka MAN.
Globalno nismo zadovoljni sa Naw trolejbusima,kvare se brzo,i ne čini se kao dobra investicija popravljati.
Mada ja mislim suprotno.Ovih pet koje su riknule talasale su od momenta dolaska.
Sad trolejbusi nisu primarni,već autobusi i minibusi.
Ali nije isključeno pregovarati o MAN trolejbusima,detalji trenutno su samo neke opcije,ponuda onako nije loša.
Ali ima vremena. Cool
« Last Edit: April 24, 2012, 00:51:23 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #760 on: April 24, 2012, 10:02:07 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/neophodno-je-pustiti-jos-jednu-saobracajnu-traku

Gras je osigurao dovoljan broj autobusa kao zamjenu za tramvaje na relaciji Baščaršija-Tehnička škola no problem predstavlja to što je u funkciji samo jedna, krajnja lijeva, saobraćajna traka usljed čega se stvaraju veće gužve i usporava prijevoz. Autobusi Grasa čekaju i više od pet minuta kako bi se prestrojili i uključili u saobraćaj što značajno usporava njihovo kretanje, navodi se u saopćenju.


Dovoljno je 6 vozila kao što sam već davno prorekao....

Jedini problem je taj što je ispred 427 danas stalno bio velik razmak pa su se stizali 427,417,464 i išli su jedan za drugim, gužve ima ali ja sam propustio 427 i sjeo u 417 i sjedio sve do Centralne banke i nije bila velika gužva, bilo je putnika da stoje ali podnošljivo je.

Vozio sam se i u 463 na 23 i stvarno ima čudan zvuk ali fino ide i unutra je očišćen i nigdje nema potpisa i grafita.
417 ima prvi krovni poklopac od metala, tj poklopac motora vozila 829 (na tom dijelu je odštampano 829) je izrezan i stavljen da pokrije rupu, poklopac je funkcionalan i može se otvoriti.

kod 463 ne valja mjenjač, i ne valja diferencijal "svira" u voznji pravooo
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #761 on: April 24, 2012, 10:22:54 »

Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?

Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?

Opet Solingen.Marka MAN.
Globalno nismo zadovoljni sa Naw trolejbusima,kvare se brzo,i ne čini se kao dobra investicija popravljati.
Mada ja mislim suprotno.Ovih pet koje su riknule talasale su od momenta dolaska.
Sad trolejbusi nisu primarni,već autobusi i minibusi.
Ali nije isključeno pregovarati o MAN trolejbusima,detalji trenutno su samo neke opcije,ponuda onako nije loša.
Ali ima vremena. Cool


To je onda 12 preostalih SL172, 1986 i 1987 godište, koji su radili do Novembra 2009.
Vjerovatno će biti ponuđeni za neku bagatelnu cijenu pošto su stari.
Svi ostali su završili u Sarajevu, osim 32 i 42 koji su muzejski.

Minus je to što su stari i vjerovatno će voziti koju godinu.
Plus je 15 godina iskustva sa ovim trolama, i pretpostavljam povoljna cijena.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #762 on: April 24, 2012, 13:23:14 »

Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo.
Drugo,90%  osoblja vise voli vozati MAN-ove.
Ako se i desi da dode nesto bice korisno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #763 on: April 24, 2012, 14:31:00 »

Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?

Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?

Opet Solingen.Marka MAN.
Globalno nismo zadovoljni sa Naw trolejbusima,kvare se brzo,i ne čini se kao dobra investicija popravljati.
Mada ja mislim suprotno.Ovih pet koje su riknule talasale su od momenta dolaska.
Sad trolejbusi nisu primarni,već autobusi i minibusi.
Ali nije isključeno pregovarati o MAN trolejbusima,detalji trenutno su samo neke opcije,ponuda onako nije loša.
Ali ima vremena. Cool


To je onda 12 preostalih SL172, 1986 i 1987 godište, koji su radili do Novembra 2009.
Vjerovatno će biti ponuđeni za neku bagatelnu cijenu pošto su stari.
Svi ostali su završili u Sarajevu, osim 32 i 42 koji su muzejski.

Minus je to što su stari i vjerovatno će voziti koju godinu.
Plus je 15 godina iskustva sa ovim trolama, i pretpostavljam povoljna cijena.


Koliko se sjećam prošle godine su meni ispričali momci iz Solingena koji su zajedno sa mnom bili u Sarajevu da gledaju "njihove trolejbuse na penziji", onih zadnjih oko 12 MAN solo trolejbusa stoje u Solingenu u nesretnoj situaciji, navodno zbog nesolidnosti biznismena nije bila njihova prodaja završena. Navodili su da sada solingensko saobraćajno preduzeće traži neku ludu cijenu mislim oko 50 000 eur za jedan trolejbus...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #764 on: April 24, 2012, 15:23:49 »

Nije se samo pricalo od SL vec i o mladim vozilima 90-tih godista.
Nije iskljuceno ni nesto drugo.
Dalje,to je samo bila posjeta,a spekulacije su nevazne.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 23 queries.