bhbus.ba
May 16, 2024, 09:51:43 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 271607 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #60 on: August 30, 2012, 17:49:52 »

Bitno je da smo vidjeli da nam se 602 "licnuo"
« Last Edit: August 30, 2012, 17:51:36 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #61 on: August 30, 2012, 19:31:23 »

GRAS: Zamjena iskaznica učenicima i studentima

KJKP "Gras" podsjeća učenike osnovnih i srednjih škola s područja KS-a i vanredne studente da su s početkom nove školske godine obavezni zamjeniti postojeće iskaznice za prijevoz koje su važile za školsku 2011./2012. godinu.
Učenici su obavezni izvršiti zamjenu postojećih iskaznica do kraja septembra, a vanredni studenti do kraja oktobra 2012. do kada će moći kupovati kupone za javni gradski prijevoz s postojećim iskaznicama.

Za izradu novih iskaznica potrebno je donijeti: fotografiju, GRAS-ovu potvrdu ovjerenu od strane škole, odnosno fakulteta, a studenti su obavezni donijeti i index na uvid.

Učenici srednjih škola kupuju plave potvrde ako je udaljenost od mjesta stanovanja do škole veća od dva km, bijele potvrde ako je udaljenost od mjesta stanovanja do škole do dva kilometra.

Učenici osnovnih škola koji imaju od šest do deset godina kupuju roze potvrde, dok učenici osnovnih škola koji imaju od 10 do 15 godina kupuju žute potvrde.

Potvrde se mogu kupiti isključivo na prodajnim mjestima GRAS-a.

Potvrdu ovjerenu od škole odnosno fakulteta s pečatom preko fotografije i upisanim datumom rođenja (dan, mjesec i godina) potrebno je dostaviti na jedno od prodajnih mjesta preduzeća GRAS na kojima se vrši izrada iskaznica.

Iskaznice redovnih studenata fakulteta na području Kantona Sarajevo čija je izrada počela od januara 2012. važe do kraja kalendarske godine, saopćeno je iz Grasa.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #62 on: August 31, 2012, 01:03:12 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/skolska-godina-na-pragu-djeca-nece-imati-prijevoz
Mještani naselja Sedrenik, Faletići, Vratnik i Hladivode očajni su zbog gradskog prijevoza koji im je gotovo ukinut. Kako su nam kazali sugrađani koje smo zatekli kako čekaju na stajalištu, zna se desiti da u sedam dana kombi dođe samo jedanput.

- Čekam već više od sat i nemam pojma hoće li uopće doći. Nije problem nama, starijima, snaći ćemo se, ali šta će biti kad djeca krenu u školu, kako da uopće dođu na nastavu? Dobiju kupon besplatno, ali kakvu korist imaju od toga kada nema kombija koji bi ih prevezao do škole - kazao je ogorčeni Salko Sadiković.

Budući da prijevoza nema, putnici se snalaze kako znaju. Neki idu pješice, a neki se odlučuju na alternativne linije da bi stigli barem u naselje u kojem žive.

- Linija Baščaršija - Sedrenik ide jednom sedmično. Po ovim vrućinama ne mogu pješačiti. Nekad se prebacim iz Parka do Podhrastova pa nastavim pješice - kazala je Nura Škamo.

Nekima se duga čekanja na kraju i isplate pa uspiju ući u prepun kombi, dok oni s manje sreće ostaju čekati naredni koji često ni ne dođe. Azra Arnautović nam se požalila da u kombiju stoje poredani bukvalno kao sardine.

Građani kažu da se redovno žale GRAS-u, ali ne uvažavaju njihove primjedbe niti rade bilo šta da im osiguraju normalan prijevoz. U Pres-službi ovog preduzeća jučer nam je kratko rečeno da nisu upućeni u probleme s prijevozom koje imaju mještani ovih naselja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #63 on: August 31, 2012, 11:17:41 »



Ko eto htjeli bi drugog prijevoznika (čisto ne mogu da se otmem dojmu na koga se aludira), dobiće ahaa....

« Last Edit: August 31, 2012, 11:23:24 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #64 on: August 31, 2012, 12:28:45 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/sindikat-grasa-ogorcen-na-vladu
Sindikat komunalne privrede KJKP Gras izražava duboku zabrinutost zbog pokušaja Vlade Kantona Sarajevo da nasilu i mimo zakonom utvrđene procedure uvede u sistem javnog prevoza druge prevoznike. Ovo je istaknuto u saopćenju Sindikata komunalne privrede Grasa koje potpisuje predsjednik Adnan Himzanije, nakon niza sastanaka predstavnika Vlade KS-a i radnika ovog preduzeća, a koji nisu donijeli ništa novo kako bi se prevazišli problemi u Grasu.

Uvođenje privatnika u sistem javnog gradskog prevoza, a koji su privatizovani pod sumnjivim okolnostima i čiji je jedini cilj ostvarivanje profita i ispumpavanje novca iz budžeta KS-a u momentu kada za jedan takav potez nisu stvoreni ni elementarni uslovi, zasigurno bi doveli do urušavanja kompletnog sistema prevoza putnika i do kolapsa saobraćaja u KS-u, istakao je Himzanija.

Izbjegavanje obaveza dosadašnjih vlada dovelo je do toga da Gras nema dovoljan broj vozila i rezervnih dijelova.

Dok radnici Grasa, iako nisu primili platu i topli obrok te ne mogu ovjeriti zdravstvenu knjižicu, a isključuje im se i struja u pogonima, čine sve da osposobe što veći broj vozila, podrška Vlade opet je izostala. Ako se podhitno ne promijeni odnos Vlade velika je mogućnost da vozila Grasa početkom septembra ostanu u garažama, kazao je Himzanija.

Žalosno je, prema Himzanijim riječima, da radnici čine sve s ciljem da prevaziđu trenutnu situaciju, a da generalni direktor u ostavci koristi godišnji odmor i šeta Ferhadijom i ispija kafice, a Vlada ne nalazi za shodno da firmi od 1.750 radnika imenuje bar v.d. direktora i to osobu koja neće privatnicima prodavati i poklanjati linije Grasa.

Radnici Grasa neće dozvoliti da se na ovakav nezakonit način nastavi urušavanje firme koja je posao pošteno i savjesno obavljala 127 godina, pojasnio je Himzanija
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #65 on: August 31, 2012, 23:08:52 »

mamicu mu ****m lopovsku pa kako ga nije stid. Himzanija borac za radnicka prava hahhahahahhah pa papak ni dan danas ne zna ni kako mu se zove radno mjesto a kamo li šta više......ja kokošara majku mu jadovsku....
« Last Edit: August 31, 2012, 23:14:43 by The_Dubster » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #66 on: August 31, 2012, 23:12:40 »

ex.grafitna četkica trolejbuska Grin
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #67 on: September 01, 2012, 09:48:44 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/hoce-li-gras-djeci-moci-osigurati-redovan-prijevoz

Nova školska godina počinje za dva dana, a mnogi roditelji čija djeca moraju vozariti na nastavu s pravom su zabrinuti. Vozila preduzeća GRAS gotovo svakodnevno ispuštaju redove vožnje, a na nekim relacijama skoro da i ne voze. Kako saznajemo, Konkurencijsko vijeće BiH krajem prošle godine osporilo je tri člana sporazuma o prijevozu učenika osnovnih i srednjih škola u Kantonu Sarajevo i naložilo da ubuduće općine moraju raspisivati tendere za odabir prijevoznika.

Udaljene općine

Iz Ministarstva obrazovanja, nauke i mladih KS kazali su nam da su obavijestili općine, ali da su ovi zahtjevi preuranjeni.

- To je veoma teško uraditi i neke općine su se izjasnile da to nisu u stanju. GRAS jedini prevozi putnike po gradu i posjeduje linije, ima tramvaje. Ko će sad preuzeti obavezu da napravi liniju od Baščaršije do Marindvora, naprimjer? Druga je stvar u udaljenim općinama, gdje nema prijevoza, pa su tu i raspisivani tenderi - kazali su nam u Ministarstvu.

Iz Ministarstva ističu da se nadaju da ipak neće biti velikih problema kada je prijevoz u pitanju te da će učenici na vrijeme stizati na nastavu. S druge strane, u "Centrotransu" smatraju da mora biti ispoštovan zaključak Konkurencijskog vijeća prema kojem je GRAS do sada imao monopol nad gradskim prijevozom.

Ispunjavaju uvjete

- Očekujemo da Ministarstvo saobraćaja KS postupi prema zakonu te da se ispoštuje odluka suda iz 2005. godine, kada je 12 spornih linija proglašeno nelegalnim. Na konkurs koji je raspisalo Ministarstvo prošle godine prijavili smo se mi i GRAS. Ispunjavamo sve uvjete i očekujemo da nam dodijele ove linije nakon sedam godina nepoštivanja zakona - rekao nam je Safudin Čengić, direktor "Centrotransa".     

Kadić: Drugi su pili kafe po Stradunu, a ja u Ferhadiji

U GRAS-u je jučer, kako saznajemo, održana sjednica Nadzornog odbora ovog preduzeća na kojoj je razgovarano o narušenoj disciplini otkako je direktor na godišnjem odmoru. Sindikalisti su i dalje pri stavu da "Centrotrans" ne smije dobiti linije, dok direktor u ostavci Haris Kadić smatra da bi to bilo jedino rješenje koje bi spasilo i grad i preduzeće.

- Niko me do sada nije pitao kako bi izgledalo da "Centrotrans" dobije linije i šta bi to značilo. Otkaz nekome koštao bi me 50.000 KM, a sud bi radnike opet vratio na posao. Ne znam zašto nekome smeta što pijem kafu u Ferhadiji. Ja sam jedini direktor koji zna gdje je Ferhadija, moji prethodnici su kafe pili po Stradunu - odgovorio je Kadić na optužbe sindikalista da se šeta gradom dok preduzeće grca u problemima.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #68 on: September 01, 2012, 11:26:03 »

Da nije GRAS-ovih suficitarnih uposlenika- novinarki vjerujte ne bi imao ko ugovarati članke po novinama,da čitate cirkuse svaki dan,počev od Oslobođenja pa nadalje.

Prvo nije mi jasan stav Safudina Čengića.Ne znam zašto on hoće da se predstavi kao žrtva i čija je on žrtva zapravo.Prvo ako je 12 njegovih željenih linija nelegalno,onda su sve nelegalne!Jer su istim principom I u istom vremenu dodjeljivane.

Ali Safudin i njegova nomenklatura je tužila i putem stranačkih/familijarnih relacija isposlovala "nelegalnost" istih.Oni propagiraju konkurenciju,monopol i sve ostale retardirane izjave jer to je za njega biznis/tržište,a ne interes građana.Upravo se njihovo konkurencijsko vijeće bavi tržištem.U tome je poenta,jer on vidi prevoz kao lovu do krova,što uopće nije tako u praksi.Da jeste ne bi tražio izlaz na ventil budžeta. Smiješno je da neko dođe i naređiva koje će linije,kakve će tarife,broj polazaka,trase i sl.To je ustvari monopol.Monopol je da on sprovodi svoje poslovne planove kako njemu odgovara bez smetnji.Isto kada bi ja sad utajivala porez jer mi se ne isplati davati pare državi.

GRAS nikako i nigdje nije bio monopolista pogotovo.Niti je povlaštena firma,I mi smo dobili linije prijavljivanjem.
Nikad niko nije pomenuo njihov monopol prigradskog saobraćaja koji imaju još od prije rata,a pogotovo poslije rata.Besposlena struktura panjeva se bave GRAS-om od prije rata,otkud GRAS-u pravo da reklame vuca po tramvajima,otkud pravo na turizam,na žičaru,na trolejbuski sistem.
Dalje,nije mi poznat "konkurs prošle godine" o kojem priča,ne sjećam se da je igdje u glasilima izašao.
Centrotrans se zapravo kad je ovo sve počelo nikada nije ni prijavio na tender kada su se dodjeljivale linije,kasnije je počeo da tuži.Pa i laiku je jasno,kakav osnov za tužbu imaš,ako nikada nisi ni bio na tenderu?
Evidentno je da je njima neko obećao po njihovim presudama,čak I prije njih da uđu,i to su već radili i mimo dozvola,i nisu snosili sankcije niti ih je inspekcija kaznila,sve se svelo na par skidanja registarskih tabli.
Ministarstvo je u određenoj mjeri krivo jer je dozvolilo mnogo štošta pa da se I neki biznismeni sa skupim imovinskim kartonom uključuju u odlučivanje I formiranje gradskog prevoza.
Ovo je samo jedan čisti politički teror pred izbore.

Što se tiče Direktora.Čovjek je na godišnjem,šta briga Sindikat gdje on sjedi I šta radi.Nije valjda da ima neka zakonska odredba da se mora baviti firmom.Neki nisu mogli svoj privatni život da ustabile pa im firma 24h na programu brige.
Nije Direktor kriv za kretenizme,dugove itd. koji su ga dočekali od istih onih koji žele tu funkciju.Kad je on radio,mafija iza ćoška sabotirala,I tako svaki dan.
Ovdje je izgleda problem što se Sindikat nasadio jer nisu uspjeli da završe planirano.Sad niko ništa ne zna kako dalje.I jasno je ako će iko odvesti firmu u raspad to je Sindikat.Ne znam ko im više vjeruje,nema ni 200 ljudi okupljenih oko njih.Dosadni su i kada će  konačno shvatiti da oni ne vode poslovnu politiku firme i da se ne miješaju tamo gdje im nije mjesto.
« Last Edit: September 01, 2012, 11:36:33 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #69 on: September 03, 2012, 17:08:02 »

Samira Kadić iz Informativne službe GRAS-a kazala je Feni da su Uprava preduzeća GRAS, Nadzorni odbor i Ministarstvo saobraćaja KS-a učinili maksimum napora na osposobljavanju vozila, te da je tako od danas u funkciji 46 tramvaja, 26 trolejbusa, 63 autobusa i 33 minibusa.

Ona kaže da se,u toku septembra očekuje i deset novih minibusa, a na taj način umnogome bi trebalo da bude riješen problem koji je u proteklom periodu bio evidentan na linijama minibuskog prijevoza.
« Last Edit: September 03, 2012, 17:09:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #70 on: September 03, 2012, 20:38:25 »

Nakon godinu dana u funkciji GRAS-ova linija za učenike iz Reljeva i Riječice.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #71 on: September 03, 2012, 20:40:39 »

To nije baš tako tačno kako je TVSA prenijela.Standardno na toj liniji je išao još jedan minibus u polascima koji idu preko Dobroševića,i samo kupio djecu i razvozio po Rječici i Reljevu.Pisala sam kako ide ta šema na ovoj liniji.
Kad tog minibusa nije bilo,onako sa narodom je "redovni" išao i barem u njemu je bilo 100 duša.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #72 on: September 04, 2012, 21:41:52 »

Izgleda da će nam se opet "nezadovoljnici" okupljati sutra...barem je tako najavljivano.
Opet bruka i tako to......
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #73 on: September 05, 2012, 12:46:56 »

321 na liniji 31e - Pošto je na liniji neka slika ovdje.





sta uradise ovom autu,ko da mu je 15 godina,boze sacuvaj
« Last Edit: September 05, 2012, 13:32:15 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #74 on: September 05, 2012, 13:09:58 »

Rješenje problema s javnim gradskim prijevozom u našem gradu još se ni izdaleka ne nazire. Već dugo se špekulira o tome da bi "Centrotrans" od preduzeća GRAS mogao preuzeti dio linija, a u prilog tome ide i nabavka deset minibusa koji su ovih dana stigli u ovu firmu.

Direktor "Centrotransa" Safudin Čengić potvrdio nam je da su kupili minibuse, ali nije želio kazati je li razlog tome obećanje iz Ministarstva saobraćaja KS da će preuzeti linije u padinskim naseljima.

- Ono što nam Ministarstvo odobri, to ćemo i preuzeti. Već davno smo rekli da imamo kapacitete za uključivanje u gradski prijevoz - rekao nam je Čengić. 

S druge strane, u Sindikatu komunalne privrede GRAS-a kažu da se "Centrotrans" već deset godina sprema da im uzme linije.

- U dva navrata su vozili po dva dana i tada smo bukvalno tijelima morali braniti svoje. Stav Sindikata je da ćemo, ukoliko Vlada KS dozvoli izlazak "Centrotransa" na neke linije, povući sva vozila iz saobraćaja. Ne ulazim u to da li je neko pogriješio i u zakonu omogućio da, osim GRAS-a, i druge firme voze građane u Kantonu. Osnovni problem je što već 15 godina ništa nije urađeno da se GRAS ojača, već naprotiv, sve je rađeno da oslabimo, kako bi mogli nekog drugog uvesti da vozi - rekao je Amir Muminović, predsjednik Sindikata.

Nezadovoljni putnici

Muminović navodi da je priča o tome kako će GRAS-u biti bolje ako "Centrotrans" preuzme neke linije samo ispiranje mozga.

- Neka me neko u to ubijedi i pristat ćemo da uzmu ne deset, već 20 linija. Ako im daju linije, GRAS će i dalje raditi u istim uvjetima, i ovo vozila što nam je ostalo pokvarit će se za koju godinu pa će opet reći da treba naći drugog prijevoznika. Nezadovoljni su i putnici i naši radnici. Uopće se ne razmišlja o ozdravljenju GRAS-a, a to je jedino moguće ukoliko se sistem promijeni - pojasnio je Muminović.

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/iz-gras-a-prijete-povlacenjem-svih-vozila
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.053 seconds with 21 queries.