bhbus.ba
May 22, 2024, 04:31:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 101   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije  (Read 377705 times)
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #1170 on: January 07, 2012, 16:11:25 »

Bijeli Euroliner je UL.
Logged

Neoplan VIP Class
adi.novalic
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 234



« Reply #1171 on: January 07, 2012, 18:45:02 »

Danas za NL 3 busa
1 -  Man Lions Coach Touring logo
2 -  Man Lions Top Coach
kolega bio je jos i EEV na NL
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1172 on: January 07, 2012, 19:53:52 »

Ovako  sto se  tice  koriscenja WC u Autobusu je  dozvoljeno , samo mala   nuzda  il  vodopad

I   dali  je  istina  da ce  CTS naviti  Ayatsa Bravo II 

Mustafa  vidi zavisi ko  vozi , dali  nasi il  Svabi

Damire ba, neda niko koristiti WC bilo da se radi o Švabama ili našima, osim toga ako govorimo o linijama koje idu iz NJemačke prema bivšoj Jugoslaviji skoro kompletno vozno osoblje je iz zemalja bivše Yuge bilo da se radi o njemačkim ili ostalim kompanijama. Mustafa ti je već objasnio zašto nedozvoljavaju korištenje WCa u toku vožnje...

Koliko ja zna Kantic dozvoljavaq koristenje WC
Ma svi daju koristiti vc na redovnim linijama, dok je kod vanrednih sve zavisi od grupe do grupe hoce l da prave vise pauza il ne!!! Wink

Raja možemo ovako do sutra. Jedni će govoriti daju drugi ne daju i sve tako. Niko to striktno ne zabranjuje niti moze zabraniti korištenje WCa ali svi to dozvoljavaju da tako kažem nerado...
ali da se ne udaljavamo od teme...
Logged
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #1173 on: January 07, 2012, 20:02:46 »

Danas za NL 3 busa
1 -  Man Lions Coach Touring logo
2 -  Man Lions Top Coach
kolega bio je jos i EEV na NL
Mozda nisu isli svi na Tuzlu, ja sam samo upratio 3, ili su ostali prije prosli ...A Adnan je sinoc napisao da ih 6 danas ide za NL..
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1174 on: January 07, 2012, 20:06:12 »

Danas za NL 3 busa
1 -  Man Lions Coach Touring logo
2 -  Man Lions Top Coach
kolega bio je jos i EEV na NL
Mozda nisu isli svi na Tuzlu, ja sam samo upratio 3, ili su ostali prije prosli ...A Adnan je sinoc napisao da ih 6 danas ide za NL..

ne idu svi na Tuzlu idu ponekada i na Kiseljak pa vjerrovatno onda na Busovaču Travnik DOnji vakuf jajce preko Bihaća i dalje....sretao sam ih oko Rakovice nekoliko puta...
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1175 on: January 07, 2012, 23:50:10 »

Pa to je logično, ako se napuni jedan bus u Sarajevu, nema svrhe da obilazi pola Bosne, već odmah ide prema granici a drugi ide po preostale putnike iz ostalih gradova.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #1176 on: January 08, 2012, 01:15:25 »

Imam provjeren info da CTS nije još naručio 5 MAN-ova troosovinaca.
Logged

Neoplan VIP Class
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #1177 on: January 09, 2012, 17:42:46 »

Centrotrans namjerava uvesti autobuse i minibuse u Sarajevu.
http://www.sarajevo-x.com/biznis/news/centrotrans-namjerava-uvesti-autobuse-i-minibuse-u-sarajevu/120109067
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1178 on: January 09, 2012, 20:23:42 »


Čenga navalio ko pit bull..ne popušta. Baš me zanima kakva li će biti reakcija građana "izrevoltiranih postupcima GRASovih uposlenika" kad im divni bajni krasni Centrotrans podigne cijenu karata a to će se desiti brže nego što se očekivalo...
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1179 on: January 09, 2012, 20:48:19 »

Ne mora znaciti  da ce Centrotrans Podizat  cijenu  prijevoza u Kantonu Sarajevo , U nekim saznanjima mogla  bi  se  cijena  smanjit i do
30 - 50 Pf po karti Centrotrans ima  daleko bolji Vozni Park  za  razliku od  GRAS-a .
Centrotrans ima daleko  vise  predjenih kilometara , kako u domacem Saobracaju , tako i  Medjunarodnom Saobracaju   i to ide u Korist
Centrotransu - Eurolinesu
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1180 on: January 09, 2012, 21:57:20 »

Ne mora znaciti  da ce Centrotrans Podizat  cijenu  prijevoza u Kantonu Sarajevo , U nekim saznanjima mogla  bi  se  cijena  smanjit i do
30 - 50 Pf po karti Centrotrans ima  daleko bolji Vozni Park  za  razliku od  GRAS-a .
Centrotrans ima daleko  vise  predjenih kilometara , kako u domacem Saobracaju , tako i  Medjunarodnom Saobracaju   i to ide u Korist
Centrotransu - Eurolinesu


Boga ti kakve veze imaju predjeni kilometri Huh?? Dobar vozni park za medjunarodni saobracaj DA ali ako dobar vozni park znači zglobni Steyr kojem otpadne točak u voznji onda neko neko da izvinete handri ovdje
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1181 on: January 09, 2012, 22:10:41 »

Bolje i  sa time   nego  sa  onakvim gumama  ko sto  se ne klipu  vide i truhlim gazistima u  autobusima GRASA il po  Trolejbusima  gdje  moras  imat otvoren kisobran i  kada  nisi  na otvorenom
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1182 on: January 09, 2012, 23:30:42 »

Centrotrans "puca" na linije 21, 22, 27, 28, 30, 33 na kojima trebaju raditi zglobna vozila, a od Zglobova Centro ima 3-4 vozila koja nisu baš u zavidnom stanju dok gras na te linije (osim 27) šalje dobra i relativno nova zglobna vozila.

Mene interesuje zašto Centrotrans ne održava liniju 200e Baščaršija-Aerodrom? GRAS je održavao sve dok totalno nisu pukli sa minibusima a centrotrans se ranije povukao iako na redu vožnje piše da je održavaju GRAS i Centrotrans sada je ne održava niko!

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1183 on: January 09, 2012, 23:48:57 »

zato treba podnijet tužbu i protiv CTSa ako ćemo biti fer, ha ya... Što se tiče zglobnih vozila, ona su prijeko potrebna jer u nazad 5-6 godina CTS ima samo 4 zgloba (3 steyra i jedan Neoplan), a i oni ne zna se koji je u gorem stanju, s tim da su trenutno samo dva registrovana.

A Damire, ima i u CTSu autobusa koji prokišnjavaju samo što se o njima ne priča jer oni voze pgs, jer kad se kaže CTS svi odmah kontaju na starlinere, manove i sl. a putnike na pgsu ko *ebe Wink
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1184 on: January 10, 2012, 00:33:45 »

Ne mora znaciti  da ce Centrotrans Podizat  cijenu  prijevoza u Kantonu Sarajevo , U nekim saznanjima mogla  bi  se  cijena  smanjit i do
30 - 50 Pf po karti Centrotrans ima  daleko bolji Vozni Park  za  razliku od  GRAS-a .
Centrotrans ima daleko  vise  predjenih kilometara , kako u domacem Saobracaju , tako i  Medjunarodnom Saobracaju   i to ide u Korist
Centrotransu - Eurolinesu
Odavno se nisam ovako ismijala.
Zapravo,postoji razlika između turističkih autobusa i autobusa gradskog saobraćaja.
Da je to zapravo isto,ne bi ni postojale razlike.
U čemu se ogleda vozni park Centrotransa zapravo?U visokoturističkim autobusima koji ne zadovoljavaju kriterije u JGP-a.
To što u voznom parku ima npr. luksuznog Ayatsa,ne znači da isti zadovoljava gore pomenute uslove.

Postoji mnogo stvari,ali navest ću ti par kojem vozilo JGP-a nije isto kao i jedan turistički autobus:počev od turističkog na duge maršute u kojem nije dozvoljeno stajanje(vjerovatno ima stajača na relaciji Sarajevo-Zagreb)i primarno je da pruže udobnost putnicima koji sjede,gdje je uži prostor među sjedištima i to nikako ne odgovara potrebama gradskog saobraćaja niti udobnosti,a u gradskom postoji i to veći broj stajaćih mjesta i lakši je protok putnika kroz vozilo na čestim zaustavljanjima,pritisak kojim se vrata zatvaraju (u mehanizaciji) nije isti nego je veći u prigradskim/turističkim itd.

Pređena kilometraža zapravo ne znači ništa pri konkurisanju za dodjelu linija ili uopćeno za dodjelu istih,ili ti možda imaš neka nama nepoznata "saznanja" o novopečenim kriterijima?
Daj link na odredbe,zakon,pravilnike i sl.
Hvala.

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 101   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.067 seconds with 21 queries.