bhbus.ba
May 15, 2024, 00:14:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 295848 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #495 on: March 29, 2012, 21:30:31 »

čini mi se da 820 nece dugo,izgleda da izbija kompresiju a večeras ga neko dusmanski goni uz buca potok,ide ko metak.

Alić to tjera ko mahnit jer kasni po 10 min od svog reda.

Nego gdje su cassici jer nešto dans nisam pratio sa doma šta ima jel 854 negdje zaplatio na neku šklj liniju



nije ...svi su na Domu

suuupeeer Smiley
852 sam vidio u barama
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #496 on: March 29, 2012, 21:31:23 »

čini mi se da 820 nece dugo,izgleda da izbija kompresiju a večeras ga neko dusmanski goni uz buca potok,ide ko metak.

Idržao je 820 je i gore. Neće se taj bus dat jer je vazda silovan do kraja pa je "navikao"
E vala ga i ti ponekad znaš provaliti pravo!  Grin Grin Grin

gdje je 813

crko...ležajevi na radilici
Znaš li hoće li ga brzo osposobiti ili će se pridružiti busevima tipa 812, 816, 848, 849 itd...?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #497 on: March 29, 2012, 21:33:31 »

čini mi se da 820 nece dugo,izgleda da izbija kompresiju a večeras ga neko dusmanski goni uz buca potok,ide ko metak.

Idržao je 820 je i gore. Neće se taj bus dat jer je vazda silovan do kraja pa je "navikao"
E vala ga i ti ponekad znaš provaliti pravo!  Grin Grin Grin

gdje je 813

crko...ležajevi na radilici
Znaš li hoće li ga brzo osposobiti ili će se pridružiti busevima tipa 812, 816, 848, 849 itd...?

 Grin Grin Grin ako je tako , tako je....

Nevjerujem da će 813 ostati nepopravljen, ali nikad se ne zna najbolje je čekat odgovor transformersa.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #498 on: March 29, 2012, 21:38:34 »

čini mi se da 820 nece dugo,izgleda da izbija kompresiju a večeras ga neko dusmanski goni uz buca potok,ide ko metak.

Idržao je 820 je i gore. Neće se taj bus dat jer je vazda silovan do kraja pa je "navikao"
E vala ga i ti ponekad znaš provaliti pravo!  Grin Grin Grin

gdje je 813

crko...ležajevi na radilici
Znaš li hoće li ga brzo osposobiti ili će se pridružiti busevima tipa 812, 816, 848, 849 itd...?

 Grin Grin Grin ako je tako , tako je....

Nevjerujem da će 813 ostati nepopravljen, ali nikad se ne zna najbolje je čekat odgovor transformersa.
danas sam prolazio kraj grasa,nekoliko manova je prevrnuto na stranu,cini mi se jedan stajer i 674. steta nisam imao aparat da fotografisem pa ako neko moze sutra da ode i fotografise jer necu biti u sarajevu
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #499 on: March 30, 2012, 21:34:29 »

čini mi se da 820 nece dugo,izgleda da izbija kompresiju a večeras ga neko dusmanski goni uz buca potok,ide ko metak.

Idržao je 820 je i gore. Neće se taj bus dat jer je vazda silovan do kraja pa je "navikao"
E vala ga i ti ponekad znaš provaliti pravo!  Grin Grin Grin

gdje je 813

crko...ležajevi na radilici
Znaš li hoće li ga brzo osposobiti ili će se pridružiti busevima tipa 812, 816, 848, 849 itd...?

 Grin Grin Grin ako je tako , tako je....

Nevjerujem da će 813 ostati nepopravljen, ali nikad se ne zna najbolje je čekat odgovor transformersa.
danas sam prolazio kraj grasa,nekoliko manova je prevrnuto na stranu,cini mi se jedan stajer i 674. steta nisam imao aparat da fotografisem pa ako neko moze sutra da ode i fotografise jer necu biti u sarajevu

ma praviće 813 sigurno. A mene iskreno duša zaboli kad vidim šta su uradili od vozila i koliko vozila ide za otpis. 809, 830, 845, 835 838 sve su to vozila koja su mogla još raditi barem 5 godina samo da su ih koliko toliko bolje održavali...
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #500 on: March 30, 2012, 21:42:09 »

Dali u Grasu postoji Kvalifikacija radnika , mislim na kvalitet posla koje obavljalju kako  vozaci  tako  i mehanicari
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #501 on: March 30, 2012, 21:45:55 »

809, 830, 845, 835 838 Njihovo je davno prošlo, mada bi vjerovatno i danas vozili i bili u dobrom stanju da je bilo kako treba. Da je kako spasiti 800, 804, 805, 810, 811, 812, 816, 824, 826, 827, 828, 831, 833, 834, 837, 840, 848, 849, 463, 404 koji su ni na nebu ni na zemlji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #502 on: March 30, 2012, 21:49:08 »

Ako se ovako  nastavi  za  par godina Gras nece imati niti jednog Autobusa, u  cemu je problem dali su  nekvalifikovani Mehanicari il  je opet  do Vozaca
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #503 on: March 30, 2012, 22:01:17 »

Ako se ovako  nastavi  za  par godina Gras nece imati niti jednog Autobusa, u  cemu je problem dali su  nekvalifikovani Mehanicari il  je opet  do Vozaca

Ma sigurno je da je bilo lošeg održavanja i da je dosta vozila zaplatilo zbog toga, ali guralo se nekado, međutim, problem je što već više od godinu i po dana nema dijelova, i zbog toga je u tom periodu otpao vrtoglavo veliki broj vozila.

Vozačima svaka čast, valja upravljati vozilima na ćelavim gumama i bez kočnica. Pogotovo u brdu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #504 on: March 30, 2012, 22:12:35 »

ako je tako onda  je   za  svaku pohvalu  pozrtvovanje  vozaca
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #505 on: March 30, 2012, 22:14:56 »

al građani opet ne kontaju - kad je bio štrajk, bio je štrajk jer vozači nisu htjeli da voze takva vozila pa da koga usmrte, a građani odmah drvlje i kamenje, ccc...
Logged


Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #506 on: March 30, 2012, 22:27:37 »

Ako se ovako  nastavi  za  par godina Gras nece imati niti jednog Autobusa, u  cemu je problem dali su  nekvalifikovani Mehanicari il  je opet  do Vozaca

Ma sigurno je da je bilo lošeg održavanja i da je dosta vozila zaplatilo zbog toga, ali guralo se nekado, međutim, problem je što već više od godinu i po dana nema dijelova, i zbog toga je u tom periodu otpao vrtoglavo veliki broj vozila.

Vozačima svaka čast, valja upravljati vozilima na ćelavim gumama i bez kočnica. Pogotovo u brdu.
Malo su krivi i vozači GRAS-a , npr.vidio sam dok je linija za Zabređe radila šofer pored svoje kuce parkira bus skida neke dijelove(najverovatnije farove) ili iz autobusa vadi gorivo i prebacuje  u Bure i prodaje jer je moj stari kupovao gorivo od njega .
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #507 on: March 30, 2012, 22:59:32 »


Malo su krivi i vozači GRAS-a , npr.vidio sam dok je linija za Zabređe radila šofer pored svoje kuce parkira bus skida neke dijelove(najverovatnije farove) ili iz autobusa vadi gorivo i prebacuje  u Bure i prodaje jer je moj stari kupovao gorivo od njega .
Ma dobro ima i takvih. Ali za mene su većina vozača GRAS-a heroji za volanom. Pa koliko dugo je vozio 465 sa neispravnim kočnicama, i to na najfrekfentnijim linijama u gradu, i velika je sreća da u tom vozilu niko nije stradao (a jednom se zapucao čini mi se u cisternu) a vjerujem da se u njega znalo nagurati i 150-160 putnika. Staviti u torbu svoju glavu i glavu tolikog broja putnika i još pod velikim rizikom da ćeš dobiti batine jer je prošle godine svako malo napadnut neki vozač, i uz to trpiti stalna negodovanja putnika zbog kašnjenja... Treba imati ogromnu hrabrost da sjedneš za voziš takvo vozilo pod takvim okolnostima. Nebi im bio u koži.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #508 on: March 31, 2012, 00:12:04 »

Ako se ovako  nastavi  za  par godina Gras nece imati niti jednog Autobusa, u  cemu je problem dali su  nekvalifikovani Mehanicari il  je opet  do Vozaca

Ma sigurno je da je bilo lošeg održavanja i da je dosta vozila zaplatilo zbog toga, ali guralo se nekado, međutim, problem je što već više od godinu i po dana nema dijelova, i zbog toga je u tom periodu otpao vrtoglavo veliki broj vozila.

Vozačima svaka čast, valja upravljati vozilima na ćelavim gumama i bez kočnica. Pogotovo u brdu.
Malo su krivi i vozači GRAS-a , npr.vidio sam dok je linija za Zabređe radila šofer pored svoje kuce parkira bus skida neke dijelove(najverovatnije farove) ili iz autobusa vadi gorivo i prebacuje  u Bure i prodaje jer je moj stari kupovao gorivo od njega .

Baš lijepo što si nas izvjestio da ti je otac saučesnik u lopovluku vozača-krađa i preprodaja nafte.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #509 on: March 31, 2012, 00:20:55 »

Dali u Grasu postoji Kvalifikacija radnika , mislim na kvalitet posla koje obavljalju kako  vozaci  tako  i mehanicari

Ako se ovako  nastavi  za  par godina Gras nece imati niti jednog Autobusa, u  cemu je problem dali su  nekvalifikovani Mehanicari il  je opet  do Vozaca

Da li ti možeš postaviti ikada konkretno pitanje da znamo o čemu pričaš?
Tvoja teorija je tako neosnovana,da neko može pomisliti dok čita temu da kuhar obavlja posao vulkanizera ili da automehaničari uopće nisu školu završili.
U GRAS-u itekako postoje kvalifikovani radnici za određene poslove npr. majstori mašinske,elektro struke,saobraćajne KV/VK/VKV,mehaničari,vozači itd.
I dobro upamti da kvarovi vozila,i njihovo neodgovorno korištenje/amortizacija ne mora biti potkovano nekvalifikovanim osobljem.
Ne znam ja šta si ti mislio,i kakvu predstavu uopće imaš o firmi,ali neću ti zamjeriti,ne poznaješ je,ali ti zamjerim da telališ neosnovane komentare.
« Last Edit: March 31, 2012, 00:26:55 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.