bhbus.ba
May 13, 2024, 23:26:59 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 295601 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #150 on: May 28, 2011, 17:53:00 »

460 je opet nešto u kvaru pa je danas mjesto njega 401 na r.v 101/202/204 na linij 23/23a.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #151 on: May 28, 2011, 18:16:12 »

Vozim se ja spokojno sa 407 na 31E kad ono pljusak psovki!!! Vozač kao lud ustaje sa mjesta i ide prema zadnjem dijelu vozila. Mislim se šta je sad? Treća vrata se zaglave na pola pa ni makac. Morao je okrenuti ventil za zrak iznad vrata da krenemo. Ponovi se to 10- ak puta, a ja vidim vozač u goloj vodi i još povrh svega kasni a na komercijali. Nedugo poslije i četvrta vrata počeše  kočiti. Tad je nastupio horor. Nožno - ručno lupanje po vratima od strane vozača. Razvaljivanje senzora iznad, naglo potezanje vrata.... Kada stigoh na Dobrinju čujem zove on garažu da prijavi kvar. I ne pokvarila se kad ih ti tako handriš ( izvinite na izrazu ) . Ode za garažu a ljudi ostaše čekati 40 minuta komercijalni bus. Stvarno sramota Shocked Shocked Shocked ( Ne stavljti 405,406,407 i 408 na komercijalu zato što im zbog ovoga gore navedenog nije mjesto tu! iako su to najbolji zglobovi u grasu:)
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #152 on: May 28, 2011, 18:56:33 »

Vozim se ja spokojno sa 407 na 31E kad ono pljusak psovki!!! Vozač kao lud ustaje sa mjesta i ide prema zadnjem dijelu vozila. Mislim se šta je sad? Treća vrata se zaglave na pola pa ni makac. Morao je okrenuti ventil za zrak iznad vrata da krenemo. Ponovi se to 10- ak puta, a ja vidim vozač u goloj vodi i još povrh svega kasni a na komercijali. Nedugo poslije i četvrta vrata počeše  kočiti. Tad je nastupio horor. Nožno - ručno lupanje po vratima od strane vozača. Razvaljivanje senzora iznad, naglo potezanje vrata.... Kada stigoh na Dobrinju čujem zove on garažu da prijavi kvar. I ne pokvarila se kad ih ti tako handriš ( izvinite na izrazu ) . Ode za garažu a ljudi ostaše čekati 40 minuta komercijalni bus. Stvarno sramota Shocked Shocked Shocked ( Ne stavljti 405,406,407 i 408 na komercijalu zato što im zbog ovoga gore navedenog nije mjesto tu! iako su to najbolji zglobovi u grasu:)

Bio je drugi ili treći dan kad su pušteni Lion's Classici obični (Maj 2008) Desilo se isti takav problem. Na Vojničkom polju srednja se zaglavila, vozač ih zatvorio uz pomoć ventila. Na idućoj stanici se isto dogodilo, i onda vozač nije otvarao vrata do zadnje stanice.

Sreća pa nije bilo puno putnika, a tada je na komercijali vozilo 8 autobusa sa intervalima od 10 minuta

Evo baš prije koji minut 407 ode za garažu
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #153 on: May 28, 2011, 19:11:09 »

Vozim se ja spokojno sa 407 na 31E kad ono pljusak psovki!!! Vozač kao lud ustaje sa mjesta i ide prema zadnjem dijelu vozila. Mislim se šta je sad? Treća vrata se zaglave na pola pa ni makac. Morao je okrenuti ventil za zrak iznad vrata da krenemo. Ponovi se to 10- ak puta, a ja vidim vozač u goloj vodi i još povrh svega kasni a na komercijali. Nedugo poslije i četvrta vrata počeše  kočiti. Tad je nastupio horor. Nožno - ručno lupanje po vratima od strane vozača. Razvaljivanje senzora iznad, naglo potezanje vrata.... Kada stigoh na Dobrinju čujem zove on garažu da prijavi kvar. I ne pokvarila se kad ih ti tako handriš ( izvinite na izrazu ) . Ode za garažu a ljudi ostaše čekati 40 minuta komercijalni bus. Stvarno sramota Shocked Shocked Shocked ( Ne stavljti 405,406,407 i 408 na komercijalu zato što im zbog ovoga gore navedenog nije mjesto tu! iako su to najbolji zglobovi u grasu:)

Bio je drugi ili treći dan kad su pušteni Lion's Classici obični (Maj 2008) Desilo se isti takav problem. Na Vojničkom polju srednja se zaglavila, vozač ih zatvorio uz pomoć ventila. Na idućoj stanici se isto dogodilo, i onda vozač nije otvarao vrata do zadnje stanice.

Sreća pa nije bilo puno putnika, a tada je na komercijali vozilo 8 autobusa sa intervalima od 10 minuta

Evo baš prije koji minut 407 ode za garažu

pa baš koji minut prije je zavrsio za danas Smiley Smiley Smiley
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #154 on: June 13, 2011, 20:34:12 »

827 stavljena nova karambolka danas je na 23c
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #155 on: June 13, 2011, 21:28:39 »

Danas na liniji 31 Nedžarići-Dobrinja pravo loše. Prvo nije bilo autobusa do 15:30 a sad dok ovo pišem vučna služba vuče u garažu g.b. 808 koji je radio III smjenu na toj liniji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #156 on: June 17, 2011, 18:25:46 »

464 prokuhao pa je došla zamjena 469 dans na Ž. stanici
"Ja il govorio ili ne govorio" Angry da se 805 ne stavlja na 15 oni navalili. Danas 805 nasred ulice požar. Doduše ne veliki ali nije se mogao maći sve dok se ja nisam vraćao kući u 18:00. Znači u defektu je još jedan bus zbog čistog nemara osoblja u GRAS-u. Stajao je tu od 15:30 do 18:05
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #157 on: June 17, 2011, 18:40:49 »

464 prokuhao pa je došla zamjena 469 dans na Ž. stanici
"Ja il govorio ili ne govorio" Angry da se 805 ne stavlja na 15 oni navalili. Danas 805 nasred ulice požar. Doduše ne veliki ali nije se mogao maći sve dok se ja nisam vraćao kući u 18:00. Znači u defektu je još jedan bus zbog čistog nemara osoblja u GRAS-u. Stajao je tu od 15:30 do 18:05

805 je danas radio na Rajlovcu evo maloprije ga vucna dovezla u garazu...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #158 on: June 17, 2011, 18:56:13 »

@transformers, obistinjava se ono što si jednom najavio za prve vrućine.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #159 on: June 17, 2011, 20:16:57 »

@transformers, obistinjava se ono što si jednom najavio za prve vrućine.

iskreno ja bih volio da nisam bio u pravu ali na žalost ispade da jesam.
Ako se šta ne promjeni korijenito i brzo mislim da gradu odnosno prigradskim naseljima prijeti kolaps što se tiče gradskog prevoza. Veliku većinu (da ne kazem sva) vozila poznajem jako dobro i znam otprilike koliki ima je "vijek trajanja". Evo danas je 805 a vrlo brzo ista sudbina bi mogla zadesiti 801 ili 820 da ne govorimo za 839 . 823 je prije par mjeseci bio "ko munja" sad se jedva "vuče". Jednostavno vozila se eksploatišu 100% a u njih se ne ulaze apsolutno ništa i ovo je logičan slijed dogadjanja....
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #160 on: June 17, 2011, 20:41:08 »

čovječe i novi ikarbusi voze za otvorenim poklopcem za motor, eto dokle je došlo....
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #161 on: June 18, 2011, 09:19:35 »

čovječe i novi ikarbusi voze za otvorenim poklopcem za motor, eto dokle je došlo....



ma kad vidim otvoren poklopac nazad "srklet" me obuzme. Nema svrhe otvarati poklopac nije to Fico sa vazdušnim hlađenjem pa "nek dođe zrak do motora"... treba da im bude jasno prvenstveno stručnjacima na održavanju da vozila rade 3 smjene non stop te da se ulje mora češće mjenjati nego je to čak propisano . Neprestanim radom i grijanjem motora ulje gubi tzv "viskozitet" (tj postaje rjetko) i ne podmazuje motor u mjeri u kojoj je to potrebno tako da dolazi do grijanja motora a to može proizvesti puno veću štetu....vidio sam da je juče 416 vozio sa otvorenim poklopcem
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #162 on: June 18, 2011, 09:24:14 »

transformers
Quote
805 je danas radio na Rajlovcu evo maloprije ga vucna dovezla u garazu...
U tom momentu nije radio na Rajlovcu, nego je radio ispomoć na Buća potoku Sve se desilo zato što je radio u brdu.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #163 on: June 18, 2011, 12:18:09 »

transformers
Quote
805 je danas radio na Rajlovcu evo maloprije ga vucna dovezla u garazu...
U tom momentu nije radio na Rajlovcu, nego je radio ispomoć na Buća potoku Sve se desilo zato što je radio u brdu.


sine dragi idi trazi kakve "hanume" pa se mazite, okani se ćorava posla...lijepo ti kazem da je radio na Rajlovcu i u tom momentu. Eh sad da li je došlo do kvara zbog brda to je najmanje bitno. mislim da je potpuno pogrešan pristup da postoje vozila koja "mogu" i koja "ne mogu " u brdo i da se s tim "miri " tek tako. Potrebno je osposobiti sva vozila koja su u voznom stanju da mogu raditi i brdske i ravnicarske linije. Jer ovako je puno gore. Vozila koja rade u ravnici rade i dalje i dalje se pate ne popravljaju se i na neki način se produžava agonija. VOzila koja rade u brdu maksimalno se raubuju naravno ne ulaze se nista pa cak ni ono sto mora i za par mjeseci imacemo situaciju da nece biti vozila koja ce moci izaci na vrh Pofalica, Velesica, Breke Buca potoka i sl
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #164 on: June 18, 2011, 12:41:43 »

Pa dobro, šta mu je stajalo na displeju, gdje se tačno desio taj kvar?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 22 queries.