bhbus.ba
May 14, 2024, 01:18:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 295611 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1395 on: June 07, 2013, 22:32:33 »

samo se vi nadajte i tjesite,ovo se sve radi da firma dozivi kraj,slobodno preostale sl-ove i sg-ove mozemo otpisati u skorije vrijeme,kakve popravke,generalke i ostale stvari. napravi jedno,vrisnuce drugo.pa 823 lezi nekoliko dana zato jer nema pakni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pitanje je kad ce poceti i clasici da štopaju,imamo primjer 852,koliko vec lezi zbog šajbe?Huh?Huh???

Pa eto, svaki autobus je bitan za neku liniju. Eto 422 i 499 su mogli biti davno otpisani, a još služe na svojim linijama koliko-toliko. 464 dobro je da ujutru preveze radnike i đake. Koliko znači 826 za liniju 31 - bez njega više ne radi nego što radi ili skidaju 669 sa Šipa ili 469 jer vozači komercijale trpe negodovanja građana kad 31 ne radi. 818 su više puta dizali i trenutno radi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1396 on: June 07, 2013, 22:39:01 »

troler,464 su vratili u saobracaj jer proslu sedmicu na 23 je radio 669,nije bilo vozila pa ubaci pomenutu ragu da radi bar toliko. sto se tice 818 na tom vozilu nema nista da valja,motor puši ko ćiro,patosi truhli,cekas kad ces propasti,amortizacije nema nikako.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1397 on: June 07, 2013, 22:40:40 »

Ma na 15 i 23 ne smije past na jedno vozilo, a nerijetko se to dogodi... odmah luftovi od 60-80 minuta... Nategnuto je do maksimuma sa dva vozila, na 15 se polomiše, gore-dole, gore-dole... samo vrte, kad dođe ne stoji ni minute, nategnut red vožnje, eto ko na 23 i još ima malo lufta, ali popodne kad začepi uvijek 5-10 minuta mimo uobičajenog reda što hoće reć 40+10 = 50 minuta...

Linija 31, vječito pitanje, po meni u ovoj situaciji ne treba ali eto kad može nek ide....

Onu sedmicu kad su 401 i 832 bili na 15 i 417 i 808 na 23, nije bila bolja odavno, al sad utrpaše 464, ispašta i 23 a i kad Reljevo ispadne krpi sa 15-ke...

Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1398 on: June 07, 2013, 22:48:45 »

kad nema busa valja doci iz reljeva il obrnuto,stavi iskaznicu u dzep i pjesaci.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1399 on: June 07, 2013, 22:51:46 »

Ma da znaš da ja samo Reljevo i pratim ko on mi najredovniji.... Uz 807 naravno....
Ma nije ono puno dalje od Rajlovca ali ima ohoho ako ćeš pješice....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1400 on: June 07, 2013, 23:45:45 »


Linija 31, vječito pitanje, po meni u ovoj situaciji ne treba ali eto kad može nek ide....


Da si vozač komercijale mislim da nebi tako pričao. Molio bi boga da radi, bar ja tako mislim.

U novembru 2011 jedno vrijeme ništa nije radilo iz Nedžarića prema Dobrinji. Par puta sam na stajalištu Nedžarići svjedočio neugodnostima kroz koje su prolazili vozači komercijale. Alapača napadne vozača nazivajući ga lopovom ("gospođo nisam ja kriv" - "jeste svi ste vi krivi nećete da vozite 31 da bi mi koji smo platili kupone još plaćali komercijalu!"), automatski se onda priključi još nekoliko putnika. Vjerujte ja to nebi mogao izdržati na njihovom mjestu.
Dešavalo se da vozač stoji na stanici govoreći da neće krenuti ako putnik bez karte ne napusti vozilo, pa na kraju opet popusti.

Sad u zadnje vrijeme kad često nije radila 31 nisam svjedočio takvim situacijama, jer kad god sam išao GRAS-ovom komercijalom, radilo je nešto i na 31, a 2x sam se vozio Centrotransovom kad nije radila 31 i njima niko ništa nije prigovarao, ali vjerujem da su vozači komercijale opet trpili neugodnosti. Pa nebi džaba GRAS skidao vozilo sa Šipa da bi radila 31!
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1401 on: June 08, 2013, 00:08:02 »

Po meni te alapače, umjesto da troše energiju na svađu i galamu trebaju energiju potrošiti na laganu šetnju jednu stanicu do trole koju ne mogu duže od 5-10 minuta čekati. A to što se skida vozilo sa šipa, manje više korektno, dodouše prolazi kroz Šip-Bare 21-ca svako 10-ak minuta tako da se može tolerisat. Što se tiče vozača na 31e, bilo je govora o tome, navikli su već.. bolje im je tu nego na 15,23 i slično... Oni makar imaju samo jedno stajalište na kojem im drobe....

CTS, pa oni ne moraju vozit.... nema tu para...  Roll Eyes
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1402 on: June 08, 2013, 00:38:41 »

Da zaboravio sam na činjenicu da tada nije radila trola, a u ona 3 autobusa na zamjeni se nije moglo ući.
Moguće da sad vozači imaju manje neugodnosti, i da će se dosta raje odlučiti na trolejbus, ali opet će biti neugodnosti. Desi se da ljudi ne znaju da ne radi 31 pa tek poslije 30-40 minuta skontaju da ne radi 31 pa onda hoće u komercijalu jer su platili kupon.

Šta će biti dalje vidjećemo, teško je prognozirati. Velika je mogućnost da će pasti još linija do jeseni, pa i 31 pogotovo ako otkaže 826. Mogu se desiti i gore stvari...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1403 on: June 08, 2013, 14:30:15 »

a bi l gras propao ako bi komercijala primila putnike iz nedjarica do dobrinje koji imaju kupon? jeste li kad o tome razmisljali? ljudi nemojmo se zavaravati i pametovati,covjek kupi kupon,ceka 30-40 min,naidje komercijala i ne moze da udje ali ne zbog guzve vec sto je komercijala pa onda plati taxi ili pjesaci.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1404 on: June 08, 2013, 15:07:25 »

Ma imam ja i to na umu, ali to mi djeluje izvodivo jedino u smjeru Nedžarići-Dobrinja, dok bi u suprotnom smjeru bilo malo teže. Morao bi biti obavezno pretres u Nedžarićima.

---

814 jedva kreće s mjesta.
« Last Edit: June 08, 2013, 15:20:44 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1405 on: June 08, 2013, 16:29:04 »

a bi l gras propao ako bi komercijala primila putnike iz nedjarica do dobrinje koji imaju kupon? jeste li kad o tome razmisljali? ljudi nemojmo se zavaravati i pametovati,covjek kupi kupon,ceka 30-40 min,naidje komercijala i ne moze da udje ali ne zbog guzve vec sto je komercijala pa onda plati taxi ili pjesaci.

To nije loša opcija, i par puta sam bio očevidac dogovora dispečera sa vozačem komercijale da putnike koji idu do Nedžarića pusti ako imaju kupon. Naravno nisam bio očevidac u jutranjim satima kada je gužva pa bi se morao vršiti pretres... oko 11 sati obično ako nema 31, uđu svi i regularno izađu kod domova i zdravo.... no ako je gužva teže je pratiti, mada ovo uopće nije loše rješenje.

464 temeperatura 100 C sa tendencijom rasta na više. U 15:45 parkirao na Pofalićima i nije mogao dalje.... I u jutranjim satima je temperatura dosezala 100.
832 hrpa nekih žica visi kod prdnjeg desnog točka, kad je došao na stanicu nešta su vezali, pričvršćivali i otišao je sa zakašnjenjem od 5-10 minuta
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1406 on: June 08, 2013, 21:01:43 »

814 je parkiran u garazi a 832-truhlo,mora otpadati i visiti.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1407 on: June 08, 2013, 21:12:46 »

man 464 upravu si,kod 467 je skinut poklopac osiguraca a isto je i na 463. 820 parkiran ispred 404.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1408 on: June 08, 2013, 21:24:33 »

814 je radio na 36 koja subotom radi dvokratno do 17:30. Danas sam u jednom momentu pomislio da je na probi jer je skrenuo u Aerodromsko sa 2 putnika naprijed za koje sam pomislio da su mehaničari, tek sam kasnije vidio da je na 36 i da je linija nakratko preusmjerena kroz moju ulicu.

Koliko sam vidio dosta teško kreće. Podsjetio me je na 463 kad je radio na zamjeni trolejbusa krajem 2011 koji se tada jedva vukao. (sjetiće se man_464 jer se tada vukao i na njegovoj liniji)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1409 on: June 08, 2013, 23:33:54 »

man 464 upravu si,kod 467 je skinut poklopac osiguraca a isto je i na 463. 820 parkiran ispred 404.

Ja znam da sam vido 467, vako sam se izbeljio da vidim hahaha

463-raga gora nego 464 ako može bit.
Logged
Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 23 queries.