bhbus.ba
May 14, 2024, 17:29:55 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 295789 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #735 on: August 12, 2012, 20:55:48 »

Zna li se koji je kvar na 425 i jeli popravljen 414?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #736 on: August 13, 2012, 17:50:02 »

Danas sam u garaži vidio veliki broj novih vozila:

401,410,425 i još dva ikara 206, vjerovatno 414 i još neki. Zna li se osim 414 i 425 kada će se i 410 praviti.

Čuo sam danas vozače sa 850 pričaju kako su kupili farbu i neke nove ratkape za prednje točkove koje su plave i njih će farbati, žale se da ne valja poklopac motora nikako i da sav ulubljen i da je ravnanje loše odrađeno.

Navodno: Kažu da će 850 početi raditi u subotu na voznom redu 51/102/104 na Breki II, može li transformers potvrditi ove riječi.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #737 on: August 13, 2012, 18:05:59 »

Ili u prevodu - Radiće gdje usfali bus.

Ja neznam zašto ne reklamiraju ove Ikarbuse, pa makar ih morali direktno u Zemun vući, osim ako nije tačna priča da se u vozila sipaju loša ulja od kojih se, navodno, vozila pregrijavaju i crkavaju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #738 on: August 13, 2012, 18:22:36 »

E kad smo kod pregrijavanja čuo sam još nešto:

g.b. 854 se ne grije više iz razloga što su mu majstori prespojili neke ventilatore i sada se ti ventilatori ne gase nikada kada je vozilo upaljeno. Inače se valjda ti ventilatori pale po potrebi. Danas temp. u 854 85C.

Ma vala otkako je počela proizvodnja vozila ik 206 u Zemunu, niti jedna serija nije bila ok po pitanju pregrijavanja. Sada ovi ik 206-Avancity (sa novom maskom) imaju još nekakve rupa za hladnjak na zadnjoj sjenci busa, a ne samo gdje imaju naši ik 206. Ne znam stvarno, šteta da vozila nova stoje, a mogu napraviti reklamacije.....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #739 on: August 13, 2012, 18:30:07 »

Danas sam u garaži vidio veliki broj novih vozila:

401,410,425 i još dva ikara 206, vjerovatno 414 i još neki. Zna li se osim 414 i 425 kada će se i 410 praviti.

Čuo sam danas vozače sa 850 pričaju kako su kupili farbu i neke nove ratkape za prednje točkove koje su plave i njih će farbati, žale se da ne valja poklopac motora nikako i da sav ulubljen i da je ravnanje loše odrađeno.

Navodno: Kažu da će 850 početi raditi u subotu na voznom redu 51/102/104 na Breki II, može li transformers potvrditi ove riječi.

trazili su neke nove ratkape za naprijed jer one postojece nisu iste a jedna je i napukla. Zadnji poklopac je udaran nekoliko puta i nikada nije urađen kako treba kao ni zadnja karambolka. U glavnom vozilo neće na liniju dok se ne zamjeni prednja šajb tako da ti niko ne može potvrditi gdje ce raditi u subotu
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #740 on: August 13, 2012, 18:33:15 »

E kad smo kod pregrijavanja čuo sam još nešto:

g.b. 854 se ne grije više iz razloga što su mu majstori prespojili neke ventilatore i sada se ti ventilatori ne gase nikada kada je vozilo upaljeno. Inače se valjda ti ventilatori pale po potrebi. Danas temp. u 854 85C.

Ma vala otkako je počela proizvodnja vozila ik 206 u Zemunu, niti jedna serija nije bila ok po pitanju pregrijavanja. Sada ovi ik 206-Avancity (sa novom maskom) imaju još nekakve rupa za hladnjak na zadnjoj sjenci busa, a ne samo gdje imaju naši ik 206. Ne znam stvarno, šteta da vozila nova stoje, a mogu napraviti reklamacije.....

grije se on i dalje samo ne onoliko koliko se grijao, spojili su mu "visko ventilator" direktno znači kako daješ gas tako se i ventilator brze okrece. Isto je urađeno i na 851 s tim da su kod 851 radili nešto oko kompresora i sada mu je temperatura 82/83 max...
Kad su nabavljeni IK 206 neko je uzeo pare u džep i sada ne možeš vozila reklamirati i tačka...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #741 on: August 13, 2012, 18:56:24 »

Danas sam u garaži vidio veliki broj novih vozila:

401,410,425 i još dva ikara 206, vjerovatno 414 i još neki. Zna li se osim 414 i 425 kada će se i 410 praviti.

Čuo sam danas vozače sa 850 pričaju kako su kupili farbu i neke nove ratkape za prednje točkove koje su plave i njih će farbati, žale se da ne valja poklopac motora nikako i da sav ulubljen i da je ravnanje loše odrađeno.

Navodno: Kažu da će 850 početi raditi u subotu na voznom redu 51/102/104 na Breki II, može li transformers potvrditi ove riječi.

trazili su neke nove ratkape za naprijed jer one postojece nisu iste a jedna je i napukla. Zadnji poklopac je udaran nekoliko puta i nikada nije urađen kako treba kao ni zadnja karambolka. U glavnom vozilo neće na liniju dok se ne zamjeni prednja šajb tako da ti niko ne može potvrditi gdje ce raditi u subotu

Kad smo kod šajbi i 416 je zaplatio i to vjerovatno friško je kada sam se vozio bilo je malo napuknuće na sred sredine desne šajbe danas oko 12:30.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #742 on: August 14, 2012, 10:24:17 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/prepuni-minibus-umalo-se-zapalio-

Planinari i izletnici koji vikendom idu na Trebević nezadovoljni su Grasovim prevozom. Radi se o komercijalnoj liniji koja saobraća vikendom i tokom praznika, a za koju ne vrijede mjesečne karte.

Nedavno su se planinari žalili na neredovan prevoz, međutim proteklog vikenda, kako nam je ispričao Avdo Gušić, jedan od planinara koji vikendom posjećuje izletište na Trebeviću, vrlo lako je moglo doći do tragedije.

- U subotu su na ovu liniju povukli vozača sa Hladivoda da nas, 42 planinara, vozi na Trebević starim i dotrajalim minibusom. Jedva smo stali u vozilo, jer je kapacitet minibusa gotovo duplo manji. Sa prepunim vozilom vozač je krenuo prema Trebeviću iako je i sam bio svjestan da nas ne može izvući gore. Uspio nas je dovesti do Zlatišta, kada se iz minibusa počelo pušiti. Da je nastavio voziti, zapalio bi se i ko zna šta bi se onda desilo. Moglo je doći do nesreće. Tu smo čekali 40 minuta da dođe drugi minibus, a ovaj su odvukli na popravku u garažu. Neki planinari nisu mogli čekati pa su otišli pješke iako su  platili kartu, ispričao nam je Gušić.
On ističe da je želja planinara da Centrotrans preuzme ovu liniju, te da vozi od stadiona na Grbavici do Trebevića.

- Planinari su tražili da zamolim nadležne u Vladi KS-a i resornom ministarstvu da dozvole da Centrotrans sa novim vozilima preuzme ovu liniju, a Gras neka radi sa starim gdje hoće, jer se ovo više ne može trpjeti, kazao je Gušić.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #743 on: August 14, 2012, 13:26:24 »

nek planinari imaju ideju kojeg ce prevoznika
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #744 on: August 14, 2012, 18:03:42 »

pa i oni na platnom spisku Šaćka&Chenge hhahahahah
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #745 on: August 21, 2012, 18:24:26 »

-g.b. 402 povučen za garažu zbog kvara.
-g.b. 403 "zaledio" žmigavac.
-g.b. 412 prokuhao.
-g.b. 416 povučen za garažu zbog loših kočnica.
-g.b. 418 prokuhao, temperatuta 100
-g.b. 424 čuo na radio vezi da vozač govori: "dabogda da dođem do Vukovića".
-g.b. 818 slabe kočnice.

Danas se u jednom momentu zadesilo da je samo jedno vozilo bilo na komercijali, centralni dispečer je tražio da se na komercijalu pošalje 426 sa Ilidže koji je trebao kada se vrati iz Drozgometve ići za Tarčin, no dispečer sa Ilidže nije želio posuditi vozilo, nudio je 408, ali rekli su da on ne može raditi 31e.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #746 on: August 21, 2012, 18:29:49 »

a jedan je Classic G ostao u kvaru pa su ga odšlepali u garažu oko 10.15, ja ga vidio u Nedžarićima. Gbr nisam vidio.
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #747 on: August 21, 2012, 22:13:13 »

u 823 se ugrađuje drugi motor , onaj kamionski koji kod 818 tako da će za koji dan i on biti u funkciji....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #748 on: August 21, 2012, 22:31:58 »

Super, taman sam htio pitati za njega. Ima li još tih motora?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #749 on: August 21, 2012, 22:45:38 »

mislim da  ima jos dva ili tri eh sad ne znam u koja vozila ce biti ugradjeni
Logged
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.072 seconds with 22 queries.