bhbus.ba
May 14, 2024, 13:04:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 295738 times)
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #675 on: July 15, 2012, 16:31:48 »

samo mi nije jasno kako su ovi IK-201/6 loše napravljeni ? :/
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #676 on: July 15, 2012, 16:41:49 »

Fabrika Ikarbus se raspadala kad su radili IK-206 ice, Ikarbus je možda proživljavao najteže trenutke od nastanka (ko sad GRAS). Mislim da ni radnici nisu primali plate. Zbog štrajka je i dosta zakasnila isporuka. Vjerovatno je to imalo uticaja i na nekvalitet ovih IK-206.

Ima i 201 puno mana ali nekako mislim da su oni bolji i izdržljiviji, od 206
« Last Edit: July 15, 2012, 16:52:41 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #677 on: July 15, 2012, 16:49:04 »

Hvala Troler (:
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #678 on: July 15, 2012, 17:00:01 »

Pitanje je koliko je materijal koji je korišten za izradu dijelova kvalitetan i da li zadovoljava uslove eksploatacije.
Njihovi me štrajkovi ne zanimaju,ni jesu li se autobusi upropastili istim,niti to može biti u pitanju,po srijedi je feleričan posao sa feler dijelovima.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #679 on: July 15, 2012, 17:15:13 »

Ma kakav on i komercijala pa to vozilo se pregrijava na liniji 31 i 23 gdje nema velikog napora a kamo li da moze odraditi na 31e gdje je tempo non stop "stani kreni"....

Što me jako raduje, ne ovo što se grije, već to što neće preći na 31e i da će ostat na 23/23a.  Wink
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #680 on: July 15, 2012, 18:00:10 »

Pitanje je koliko je materijal koji je korišten za izradu dijelova kvalitetan i da li zadovoljava uslove eksploatacije.
Njihovi me štrajkovi ne zanimaju,ni jesu li se autobusi upropastili istim,niti to može biti u pitanju,po srijedi je feleričan posao sa feler dijelovima.

Što se tiče motora i mjenjača trebalo bi da su kvalitetni, (MAN/Voith) a neznam kakvi su sa elektronikom.
Ono što putnik naoko vidi je da imaju nekvalitetnih dijelova koji ne utječu na vožnju poput poklopaca osvjetljenja iznad vrata koji su se deformisali od toplote sijalica, korozije u unutrašnjosti koja se počela javljati nakon pola godine itd... Eh sad kakvi su im drugi vitalni dijelovi to znaju vozači i mehaničari.
Bez obzira na kvalitet dijelova imam utisak da je sve to ofrlje sklopljeno. Pogotovo ovi što su kasnili poput 427.
« Last Edit: July 15, 2012, 18:01:43 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #681 on: July 15, 2012, 18:06:26 »

Ovo za unutrašnjost se slažem u potpnosti, jer osim svega ovoga što si naveo ima dosta napuknutih i smrskanih stakala...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #682 on: July 15, 2012, 20:15:44 »

Vi živite u zabludi.
Mislite što je MAN da valja,valja taj MAN kod Švabe,a drugo je šta se isporučuje i pravi za "treće zemlje."

Ovdje je problem serije,a ne jednog ili dva vozila,smiješno je pričati o motorima u vozilima,kad i da uradiš osvježenje svakog on bi dalje gonio po svom-pregrijavao se.
Taman da je Titin motor.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #683 on: July 15, 2012, 22:40:30 »

Ja se iskreno nadam da ce kad tad oni koji su dozvolili da Ikarbus prodje na tenderu završiti barem iza rešetaka ......
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #684 on: July 15, 2012, 22:48:21 »

Za one koji su se kasnije uključili na forum da ponovimo. Ikarbus nije smio proći na tenderu jer je uslov bio da firma ima predstavništvo u BiH.
 Da su imali predstavništvo, pa prošli kao najjeftiniji, po propisu onda OK, šta je tu je, ali ovako je bilo nezakonito.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #685 on: July 15, 2012, 22:51:54 »

A ko je trebao pobjedit ? Ja sam cuo da je Neobus bio pobjednik...
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #686 on: July 15, 2012, 23:04:21 »

Za one koji su se kasnije uključili na forum da ponovimo. Ikarbus nije smio proći na tenderu jer je uslov bio da firma ima predstavništvo u BiH.
 Da su imali predstavništvo, pa prošli kao najjeftiniji, po propisu onda OK, šta je tu je, ali ovako je bilo nezakonito.

To nije bila jedina nezakonitost u ovom slučaju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #687 on: July 15, 2012, 23:05:22 »

A ko je trebao pobjedit ? Ja sam cuo da je Neobus bio pobjednik...

Nisi mogao čuti da je Neobus bio pobjednik,jer nije ni pobjedio.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #688 on: July 15, 2012, 23:14:59 »

Ma i ja sam čuo kao da je kao Neobus TREBAO pobjediti pobjediti. Mislim, ništa zvanično.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #689 on: July 15, 2012, 23:16:42 »

Znam da nije...al sam vidio da se diskutovalo da je neko vidio da je Neobus pobjednik na papiru,al eto ispostavilo se da nije...
Logged

Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 21 queries.