bhbus.ba
May 14, 2024, 02:38:10 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 295620 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #615 on: June 19, 2012, 21:22:20 »

Ma kakav 31e eno skinuli su i 813 , ma nije IK 201 ni jedan za komercijale jer su bučni, neudobni, lupkaju, prikolica je isto kao "konjska kola".....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #616 on: June 19, 2012, 21:27:01 »

Kako su uspjeli da ubjede colu da ne bude 813 na 31e, ili su to na vlastitu ruku? Što se mene tiče neka su ga skinuli sa 31e nije mu mjesto tamo, po meni 813 treba na Dom Armije ali pošto ne može na brdo onda na Jagomir ili na Velešiće (nije baš preveliki uspon)

Btw, ima li šta za kompaniju 464,404,849,805,803,810,840 i slično i šta je sa 807, vidim sad posada sa 807 na 813 prešla?
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #617 on: June 19, 2012, 21:28:43 »

dobio sam informaciju da 807 trebaju raditi pod
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #618 on: June 19, 2012, 21:30:30 »

Jel to znači da će sad preć na brdske linije i da će i njemu j***t majku uz Buća potok? Mada ne znam da li to ima kakve veze, slabo on ide uz brdo.
« Last Edit: June 19, 2012, 21:32:42 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #619 on: June 19, 2012, 21:36:17 »

Ma kakav 31e eno skinuli su i 813 , ma nije IK 201 ni jedan za komercijale jer su bučni, neudobni, lupkaju, prikolica je isto kao "konjska kola".....
Za 31e ima slobodnih buseva za reklamu na 31e, eno 405. Što se tiče 813 možda je bio uslov da radi na linijama tipa 31e, odnosno linijama koje prolaze kroz uži centar prvih mjesec dana, a mislim i da je to reklama na 2 ili 3 mjeseca (možda ostane i duže ako im bude mrsko da je skidaju)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #620 on: June 19, 2012, 22:42:03 »

Jel to znači da će sad preć na brdske linije i da će i njemu j***t majku uz Buća potok? Mada ne znam da li to ima kakve veze, slabo on ide uz brdo.
bila brdska ili ravna to su istroseni grobovi u svakom pogledu,mozemo na prste nabrojati auta koja mogu imalo da ''valjaju'' a narodu vise nije bitno ko ce da vozi-gras,centrotrans ...bitno je da vozila idu po redu voznje,da su ispravna. od svih forumasa mislim da nema veceg pristase grasa od mene-pratim gras od davne 1980 godine, ali ljudi moji pogledajte stvarnost,ljudi cekaju po sat vremena na stanici i kad dodje '' bus'' ne moze se uci.ovo sto je snaslo firmu planira se dugi niz godina.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #621 on: June 20, 2012, 07:32:37 »

baš tako , na stranu emocije ali da se hoće više nešto riješiti neka vozi ko god hoce, i narod ce biti zadovoljniji a i ovo malo vozila sto je ostalo se nece maksimalno opterećavati te njihovom održavanju će se moći posvetiti barem malo više pažnje....

* zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 20, 2012, 12:35:54 by The_Dubster » Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #622 on: June 21, 2012, 21:56:54 »

Ma kakav 31e eno skinuli su i 813 , ma nije IK 201 ni jedan za komercijale jer su bučni, neudobni, lupkaju, prikolica je isto kao "konjska kola".....

Potpuno se slažem sa tobom. Zadnji put kada sam se vozio u IK 201 užas. Oni imaju treći toćak na prikolici  za bolj skretanje kao stari ikarusi 280 ako se možeš sjetiti. Kad počne skretati na okuki i kad se počne naginjati u stranu prilikom skretanja moraš se dobro čuvati jer je i vozač kriv kada prilikom skretanja malo ubrza a i zadnji točak na prikolici jer kada ubrza prilikom skretanja naglo skrene zbog zadnjeg točka a i ima jak motor i kombinacija ovoga što sam rekao ima jaku vuču i zato želim sjesti u prednjem dijelu kad se vozim u IK 201.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #623 on: June 22, 2012, 18:59:55 »

Drug oni na prikolici imaju POMOĆNU osovinu, znači točkovi su fiksirani stoje pravo i ne "motaju" u krivini kao kod troosovinaca koji imaju PRATEĆU osovinu. To je razlika između te dvije osovine odnosno te dvije vrste osovina. Isto bi se naginjali i ovi IK 206 ali ih motor opterećava. znači nema to veze sa jačinom motora jer kod njih je motor 260 KS znači slabiji za 50 KS od IK 206. Kod njih je najveći problem što prikolica "nosi u stranu" pri skretanju i moraš dobro paziti ako voziš IK 201 da ti se neko ne "zavuče" pored prikolice jer ti treba najmanje 1,5 metar bočnog rastojanja sa strane suprotne strani na koju skrećeš a isto tako treba obratiti pažnju kada stojiš uporedo s  IK 201 ne približavati se prikolici .....


* zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 22, 2012, 21:22:08 by The_Dubster » Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #624 on: June 23, 2012, 14:37:52 »

Hvala transformers što si mi to objasnio.
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #625 on: June 23, 2012, 14:44:30 »

Može li mi neko reći šta će biti sa 800. Radio je stalno liniju 46. Nakon što sam ga prestao viđati njega zamjenjuju na toj liniju drugi solo i dupli autobusi. Vidio sam ga u garaži parkiranog sa skinutim zadnjim branikom. Može li mi neko reći šta će biti sa njim. Hoće li ga ponovo pustiti da vozi ili će ostati i dalje u garaži? Hvala unaprijed.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #626 on: June 23, 2012, 16:00:23 »

s njim ce biti isto kao i sa 805,812, 810' i sl.....njemu su čak bili uradili motor ali nije imao guma pa su njegov motor dali drugom vozilu
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #627 on: June 23, 2012, 16:04:08 »

eto šta budale rade u grasu. Ljudi ne znaju uzeti telefon u ruke pa da naruče gume za autobuse. Baš mi je žao tog 800. Znali se kojem su autobusu dali njegov motor?
« Last Edit: June 23, 2012, 16:14:30 by sarajlija211 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #628 on: June 23, 2012, 16:56:53 »

E možda da si duže pratio forum shvatio bi da je prošle godine bila velika nestašica i dijelova i goriva i da je i obična sijalica bila problem i da je zbog toga gras samo prošle godine ostao bez 20-tak autobusa.

A GRAS je državna firma i nemože telefonom naručiti gume, nego moraju proći kroz proces javnih nabavki, ali džaba kad nema para. A svejedno i da je taj bus 800 imao gume, vjerovatno bi taj drugi bus danas stajao na njegovom mjestu.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #629 on: June 23, 2012, 17:41:07 »

E možda da si duže pratio forum shvatio bi da je prošle godine bila velika nestašica i dijelova i goriva i da je i obična sijalica bila problem i da je zbog toga gras samo prošle godine ostao bez 20-tak autobusa.

A GRAS je državna firma i nemože telefonom naručiti gume, nego moraju proći kroz proces javnih nabavki, ali džaba kad nema para. A svejedno i da je taj bus 800 imao gume, vjerovatno bi taj drugi bus danas stajao na njegovom mjestu.



Znam da je GRAS imao veliku nestašicu dijelova i goriva. GRAS se mnogo popravio za razliku od prošle godine. Uključili su mnogo autobusa kao što je 422. Znaš li na koji je autobus postavljen motor od 800 Huh?
Logged
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 21 queries.