bhbus.ba
May 19, 2024, 14:52:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 279963 times)
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #180 on: May 14, 2012, 22:35:38 »

jel ovo neka zezancija  ili sta 819 na 15 Shocked

I ko ono duzi 851 u trecoj smjeni katastrofaaaa
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #181 on: May 15, 2012, 07:06:43 »

jel ovo neka zezancija  ili sta 819 na 15 Shocked

I ko ono duzi 851 u trecoj smjeni katastrofaaaa

nije zajebancija radi na 15 ali pojma nemam kako se penje gore. Mislim da je on "otpisan" pa su ga stavili da odradi koji dan gore "do smrti". A ne kontam ovo tvoje pisanje za 851. Prvo "ne duži" ga jer je zaduženje nešto "trajnija kategorija" a drugo u čemu je problem što ga vozi taj vozač...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #182 on: May 15, 2012, 08:28:07 »

jel ovo neka zezancija  ili sta 819 na 15 Shocked

I ko ono duzi 851 u trecoj smjeni katastrofaaaa

nije zajebancija radi na 15 ali pojma nemam kako se penje gore. Mislim da je on "otpisan" pa su ga stavili da odradi koji dan gore "do smrti". A ne kontam ovo tvoje pisanje za 851. Prvo "ne duži" ga jer je zaduženje nešto "trajnija kategorija" a drugo u čemu je problem što ga vozi taj vozač...

I to 819 radi sam ma Buća potoku u trećoj smjeni, ustvari ujutro su bili 403 i 819 pa je 403 riknuo i onda da bi bio odnos 2:2 g.b. 832 je prešao na lin 15 što isto nije pohvalno al eto moralo se pa šta sad..... A navečer kad je 465 sa lin 23 otišao za garažu pošto na 23 radi dvosmjenski morao se 832 prebacit na v.r. 204 na lin 23 tako da je 819 sam vukao stotine i stotine putnika uz brdo. Em što ne valja vuča, em što mu je prednji trap spušten skoro do poda i što je pritisak ulja kritičan..... ali ide ko zvijer, vjerovatno ga sad hoće da s*ebu do kraja, išao je ispred nas i njega vozač dere 60 km/h sa "2587254" putnika unutra.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #183 on: May 15, 2012, 09:25:32 »

Jutros je izašlo samo 60 autobusa. Znači što se tiče autobusa na redovnim linijama stanje je kao krajem marta/početkom aprila. (54-55)

da kojim slučajem nisu osposobili ono u aprilu bila bi još veća katastrofa.
« Last Edit: May 15, 2012, 09:28:18 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #184 on: May 15, 2012, 10:08:01 »

Jutros je izašlo samo 60 autobusa. Znači što se tiče autobusa na redovnim linijama stanje je kao krajem marta/početkom aprila. (54-55)

da kojim slučajem nisu osposobili ono u aprilu bila bi još veća katastrofa.

Koliko se sjećam prošle sedmica su izlazila 64-65 autobusa, kojih 4-5 su riknuli?

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #185 on: May 15, 2012, 11:54:32 »

Juče ujutro bilo u prometu 61 vozilo, a u petak 63, taj se broj vjerovatno mijenja u toku dana jer stalno ima što manjih, što večih kvarova.

Što se tiče kombija zadnjih dana ujutru izlaze 22-23, a mislim da više ne važi ono što smo do prije par mjeseci pisali za trolejbuse da ih ima koliko-toliko dovoljno jer ih sad izađe max 26-27.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #186 on: May 15, 2012, 12:44:55 »

Juče ujutro bilo u prometu 61 vozilo, a u petak 63, taj se broj vjerovatno mijenja u toku dana jer stalno ima što manjih, što večih kvarova.

Što se tiče kombija zadnjih dana ujutru izlaze 22-23, a mislim da više ne važi ono što smo do prije par mjeseci pisali za trolejbuse da ih ima koliko-toliko dovoljno jer ih sad izađe max 26-27.


Jest sad i trole zakazuju. Trebalo bi ih oko 40-ak da je to po redu vožnje. Sjećam se kad si govorio da ih 37 treba za ljetni red vožnje.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #187 on: May 15, 2012, 14:40:51 »

Ma nisam to govorio, nego sam govorio da je bilo 37 ispravnih trola. Neznam koliko tačno trolejbusa treba po redu vožnje, ali mislim da treba 30-tak

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #188 on: May 15, 2012, 16:49:30 »

jel ovo neka zezancija  ili sta 819 na 15 Shocked

I ko ono duzi 851 u trecoj smjeni katastrofaaaa

nije zajebancija radi na 15 ali pojma nemam kako se penje gore. Mislim da je on "otpisan" pa su ga stavili da odradi koji dan gore "do smrti". A ne kontam ovo tvoje pisanje za 851. Prvo "ne duži" ga jer je zaduženje nešto "trajnija kategorija" a drugo u čemu je problem što ga vozi taj vozač...

Nebitno je kako sam se izrazio , bitno je da ga ''cepi'' do kraja uz stranu kod gradjevniskog , zatim nece da zakoci neko ''pipka'' gas tako drzi vozilo.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #189 on: May 15, 2012, 17:54:09 »

jel ovo neka zezancija  ili sta 819 na 15 Shocked

I ko ono duzi 851 u trecoj smjeni katastrofaaaa

nije zajebancija radi na 15 ali pojma nemam kako se penje gore. Mislim da je on "otpisan" pa su ga stavili da odradi koji dan gore "do smrti". A ne kontam ovo tvoje pisanje za 851. Prvo "ne duži" ga jer je zaduženje nešto "trajnija kategorija" a drugo u čemu je problem što ga vozi taj vozač...

Nebitno je kako sam se izrazio , bitno je da ga ''cepi'' do kraja uz stranu kod gradjevniskog , zatim nece da zakoci neko ''pipka'' gas tako drzi vozilo.

nešto mi to ne liči na hadžiju, on je stari vozač iskusan...moguće da su u posljednji tren poslali nekog drugog. Vidio sam da je on po rasporedu juče trebao u trecu smjenu na 851
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #190 on: May 15, 2012, 18:37:16 »

Ma nisam to govorio, nego sam govorio da je bilo 37 ispravnih trola. Neznam koliko tačno trolejbusa treba po redu vožnje, ali mislim da treba 30-tak



Nije tačno već minimum 38+2.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #191 on: May 15, 2012, 18:51:16 »

Ma nisam to govorio, nego sam govorio da je bilo 37 ispravnih trola. Neznam koliko tačno trolejbusa treba po redu vožnje, ali mislim da treba 30-tak



Nije tačno već minimum 38+2.

A znaš li otprilike koliko trolejbusa treba raditi po linijama?

Znam za 108 - 3 trolejbusa, na 107 sam jednom izbrojao 5, a na 103 12-13. Pretpostavljam da na 101 sad rade 2, a 102 5-6.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #192 on: May 15, 2012, 19:08:12 »

Ma nisam to govorio, nego sam govorio da je bilo 37 ispravnih trola. Neznam koliko tačno trolejbusa treba po redu vožnje, ali mislim da treba 30-tak



Nije tačno već minimum 38+2.

A znaš li otprilike koliko trolejbusa treba raditi po linijama?

Znam za 108 - 3 trolejbusa, na 107 sam jednom izbrojao 5, a na 103 12-13. Pretpostavljam da na 101 sad rade 2, a 102 5-6.
Meni se stalno vrtio broj 35,ali ustvari je 38+2.Ne znam šta mi je bilo.

Tako nekako sad rade,ali ova 108 je stvarno nepotrebna sa 3 komada.Od kada je ukinut autobus,bezveze se preusmjerila vozila.
Trebalo bi više biti na 103,107, ali RV ne valja,gomilaju se,a dugo se čeka.RV je totalno rasulo,i često se zna desiti da neko izleti,tada se skine vozilo (ne vozi) dok se opet ne ustabili redoslijed.
« Last Edit: May 15, 2012, 19:10:49 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #193 on: May 15, 2012, 19:15:51 »

850 nije na 14 - 853 je tu sta je onda na 16/16b

jel to 850 ostao bez goriva
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #194 on: May 15, 2012, 19:18:59 »

850 nije na 14 - 853 je tu sta je onda na 16/16b

jel to 850 ostao bez goriva

850 je u drugoj smjeni prebačen na 16/16b ali je moguće da je kasnije ostao bez goriva
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.