bhbus.ba
May 17, 2024, 14:05:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 279619 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #105 on: May 01, 2012, 17:55:17 »

Ma ja sad kako radi 17/17b i 16/16b po jedan bus što je za mene glupost moraju classici negdje drugdje. Po meni je na svaku liniju (14,16,16b,17,17b) po jedan pa da makar dok je skraćena linija idu po redu vožnje, a ne svako 40-45 min. Ali ako je tako onda trebaju calssice davat na 20,20b,18,41, makar tu nema previše vandalizma kao na 15,15b,23,23a i slično...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #106 on: May 01, 2012, 17:59:47 »

Ma ja sad kako radi 17/17b i 16/16b po jedan bus što je za mene glupost moraju classici negdje drugdje. Po meni je na svaku liniju (14,16,16b,17,17b) po jedan pa da makar dok je skraćena linija idu po redu vožnje, a ne svako 40-45 min. Ali ako je tako onda trebaju calssice davat na 20,20b,18,41, makar tu nema previše vandalizma kao na 15,15b,23,23a i slično...

ma nema malo sutra . Nema na 20 i 20b a na 18 i 41 ima isto ko i na 15, 23 i sl. Pa samo računaj onu bagru što ide u saobracajnu u Velešiće ili one što s Huma "silaze" sa Pofalickim busom...ništa ti više ne treba
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #107 on: May 01, 2012, 18:22:06 »

Znamo dobro da je manjak solo autobusa, a oni koji mogu u brdo mogu se na prste prebrojati.

Classici po sedmičnom rasporedu vjerovatno budu raspoređeni gdje im priliči, ali dispečer sa Drvenije javi da fali vozilo na 18/41 i šta će poslati - Classica.
« Last Edit: May 01, 2012, 18:29:16 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #108 on: May 01, 2012, 22:12:01 »

Znamo dobro da je manjak solo autobusa, a oni koji mogu u brdo mogu se na prste prebrojati.

Classici po sedmičnom rasporedu vjerovatno budu raspoređeni gdje im priliči, ali dispečer sa Drvenije javi da fali vozilo na 18/41 i šta će poslati - Classica.

Prvo dispečera na Drveniji nema nije nikad ni bio otkako je trola proradila do Trga Austrije. Dalje ti dispečeri su odgovorni za barem 50% vozila koja su crkla jer su vozilo kojem je tek urađen motor i koje mora raditi u ravnici jedno vrijeme prvu sedmicu poslije remonta motora slali na B Potok, Ahatoviće i sl...e sad su se nameračili da sjebu Classice i sjebaće ih sigurno ako im se to dopusti. Autobuska linija za Pofalice je bespotrebna. Ako duđu minibusi mislim da je najpametnije pojačati liniju Ekonomska Hum sa još dva vozila koji će vrtiti svakih 10 minuta. Pofalice su mogli raditi Karose jer su kraće, uže i sl ali POfalici za MANa nisu i tačka....
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #109 on: May 02, 2012, 11:32:37 »

Znali iko sta radi na 15 , 27 , 30 , 22 , 31e , 28 ?
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #110 on: May 02, 2012, 12:01:14 »

Znamo dobro da je manjak solo autobusa, a oni koji mogu u brdo mogu se na prste prebrojati.

Classici po sedmičnom rasporedu vjerovatno budu raspoređeni gdje im priliči, ali dispečer sa Drvenije javi da fali vozilo na 18/41 i šta će poslati - Classica.

Prvo dispečera na Drveniji nema nije nikad ni bio otkako je trola proradila do Trga Austrije. Dalje ti dispečeri su odgovorni za barem 50% vozila koja su crkla jer su vozilo kojem je tek urađen motor i koje mora raditi u ravnici jedno vrijeme prvu sedmicu poslije remonta motora slali na B Potok, Ahatoviće i sl...e sad su se nameračili da sjebu Classice i sjebaće ih sigurno ako im se to dopusti. Autobuska linija za Pofalice je bespotrebna. Ako duđu minibusi mislim da je najpametnije pojačati liniju Ekonomska Hum sa još dva vozila koji će vrtiti svakih 10 minuta. Pofalice su mogli raditi Karose jer su kraće, uže i sl ali POfalici za MANa nisu i tačka....

Nažalost sve je tačno što si rekao... ali što je još tužnije bojim se da od toga da se ukine autobuska linija za Pofaliće nema ništa, jer MOLIM TE KO ĆE PRESJEDAT NA TRAMVAJ KOD EKONOMSKE KAD SE TREBA IĆI U GRAD, oni su inače svi rođeni u autu, ako nisi znao.......  Cool

A to što su se nameračili na classice to neka samo čuje prvo Rašid pa slomit će ih. Samo da proradi Dom Armije i ova agonija sa classicima na šklj linijama će se završit.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #111 on: May 02, 2012, 12:03:09 »

02.05.2012. godine.

23/23a

v.r. 101/202/204 je g.b. 467
v.r. 103/206/208 je g.b. 807
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #112 on: May 02, 2012, 12:21:06 »

Znamo dobro da je manjak solo autobusa, a oni koji mogu u brdo mogu se na prste prebrojati.

Classici po sedmičnom rasporedu vjerovatno budu raspoređeni gdje im priliči, ali dispečer sa Drvenije javi da fali vozilo na 18/41 i šta će poslati - Classica.

Prvo dispečera na Drveniji nema nije nikad ni bio otkako je trola proradila do Trga Austrije. Dalje ti dispečeri su odgovorni za barem 50% vozila koja su crkla jer su vozilo kojem je tek urađen motor i koje mora raditi u ravnici jedno vrijeme prvu sedmicu poslije remonta motora slali na B Potok, Ahatoviće i sl...e sad su se nameračili da sjebu Classice i sjebaće ih sigurno ako im se to dopusti. Autobuska linija za Pofalice je bespotrebna. Ako duđu minibusi mislim da je najpametnije pojačati liniju Ekonomska Hum sa još dva vozila koji će vrtiti svakih 10 minuta. Pofalice su mogli raditi Karose jer su kraće, uže i sl ali POfalici za MANa nisu i tačka....

AHATOVICI su smrt za autobuseeee
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #113 on: May 02, 2012, 12:40:36 »


Nažalost sve je tačno što si rekao... ali što je još tužnije bojim se da od toga da se ukine autobuska linija za Pofaliće nema ništa, jer MOLIM TE KO ĆE PRESJEDAT NA TRAMVAJ KOD EKONOMSKE KAD SE TREBA IĆI U GRAD, oni su inače svi rođeni u autu, ako nisi znao.......  Cool

A to što su se nameračili na classice to neka samo čuje prvo Rašid pa slomit će ih. Samo da proradi Dom Armije i ova agonija sa classicima na šklj linijama će se završit.
Čuj što je još tužnije.

Jao tuge, ostaće autobus Drvenija-Pofalići (koji radi 40 godina). Zaista je tužno što ljudi neće morati presjedati na tramvaj na pofalićima. A svakako je bolje da neko sa Pofalića ili Velešića pješači iako je dao 53 KM za mjesečnu nego da neki Classic nedaj bože dobije kakav potpis, a već su ih "nabrali".

Da se razumijemo, ja bi u normalnoj situaciji zakucao Classice na 14, 16, 16b, 17, 17b dok ne dođu nova vozila, ali sad je tako kako je, a znamo da je sve manje SL222 koji mogu raditi brdo.

Ono što je u istinu tužno je da je prije 10 godina GRAS imao oko 160 autobusa na raspolaganju a danas oko 70 sa turističkim od toga max 64-65 na linijama.

Još tužnije da danas radi 25 minibusa na 40-tak linija a prije 10 godina ih je bilo 65-70 minibusa.
« Last Edit: May 02, 2012, 12:44:57 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #114 on: May 02, 2012, 13:42:34 »


Nažalost sve je tačno što si rekao... ali što je još tužnije bojim se da od toga da se ukine autobuska linija za Pofaliće nema ništa, jer MOLIM TE KO ĆE PRESJEDAT NA TRAMVAJ KOD EKONOMSKE KAD SE TREBA IĆI U GRAD, oni su inače svi rođeni u autu, ako nisi znao.......  Cool

A to što su se nameračili na classice to neka samo čuje prvo Rašid pa slomit će ih. Samo da proradi Dom Armije i ova agonija sa classicima na šklj linijama će se završit.
Čuj što je još tužnije.

Jao tuge, ostaće autobus Drvenija-Pofalići (koji radi 40 godina). Zaista je tužno što ljudi neće morati presjedati na tramvaj na pofalićima. A svakako je bolje da neko sa Pofalića ili Velešića pješači iako je dao 53 KM za mjesečnu nego da neki Classic nedaj bože dobije kakav potpis, a već su ih "nabrali".

Da se razumijemo, ja bi u normalnoj situaciji zakucao Classice na 14, 16, 16b, 17, 17b dok ne dođu nova vozila, ali sad je tako kako je, a znamo da je sve manje SL222 koji mogu raditi brdo.

Ono što je u istinu tužno je da je prije 10 godina GRAS imao oko 160 autobusa na raspolaganju a danas oko 70 sa turističkim od toga max 64-65 na linijama.

Još tužnije da danas radi 25 minibusa na 40-tak linija a prije 10 godina ih je bilo 65-70 minibusa.

Poenta nije da neko pješači za svojih 53 KM već da se vozi u minibusu i presjedne na tramvaj, ustvari kako će pješačit molim te? Pa od stanice ekonomska škola do tramvajske stanice ima 2 minute. Ne treba niti jedan autobus da "nabire" potpise i rezbarske radove, a najmanje solo classici koji su jedino što po svjetskim propisima može proći pod gradski bus namjenjen za prevoz putnika, sve ostalo izuzimajući još par vozila kao 416 i 410 je za mene odvratno i nedostojno za vozit se u tome, ali šta ću moram, neću pješačit, a platio sam kartu. Kad samo vidim kako su prljava vozila i uništena zgadi mi se, a još k tomu kako su još i neispravna u svakom pogledu......... (al hajd). To nisu samo krivi ljudi koji rade na održavanju vozila već i stanovnici grada Sarajeva i ponajviše prigradskih naselja koji su navikli da se voze u stočnim vagonima pa im ne smeta da se voze u ovakvim vozilima kakva imamo. 50% je krivica radnika koji rade na održavanju a 50% nesavljesnih građana (ako se mogu tako nazvat)

Classici čim budu išarani istog dana su očišćeni. Znači nemaju potpisa i nisu ih nabrali.

Ovo za14,16,16b,17,17b....... potpisujem.

I to da je prepolovljen broj vozila je najtužnije, ali nemoj da još smanjujemo broj vozila i onako smo u knap situaciji, a najmanje nam treba da zaplati vozilo kao solo classic.
« Last Edit: May 02, 2012, 13:50:38 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #115 on: May 02, 2012, 14:14:04 »

Pa kako da se vozi u minibusu kad nema dovoljno minibusa? Pa i da sad 10 stignu opet neće biti dovoljno ni za redovne linije. Pa na 78 i 79 rade autobusi zato što nema minibusa!

To što sam spomenuo pješačenje vezano je za sadašnju situaciju, a ne za presjedanje kod ekonomske. Bolje i da ide Classic nego da ljudi koji imaju mjesečnu pješače, ili se naguravaju u kombiju.

A drugo je što sam mišljenja da ne treba ukidati liniju 18. Zašto bi ljudi presjedali ako 40 godina imaju direktnu liniju.
Znam da malo ljudi kupuje pojedinačne karte ali ima i takvih i zašto bi neko ko sad plaća 3,20 u dva pravca sad plaćao 6,40?

S druge strane kad bi minibus 66 mogao ići svako 10-15 minuta i kad bi postojao drugi tarifni sistem možda bi se o ovome dalo pričati.
« Last Edit: May 02, 2012, 14:26:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #116 on: May 02, 2012, 16:37:12 »

daj ba ne zajebavaj Troler. Pa na liniji 18 se u vrijeme "akcije" (tj kada revizori kruže u vozilima)a kada nema akcije proda se od 35 do 40 maksimalno. I sada ti hoćeš da kažeš da ti je žao tih "švercera" koji se u prosjeku 10 mjeseci vvoze bukvalno džaba. Iskreno meni je draži jedan Lions Classic od 200 putnika koji se voze džaba i nije mi žao niti jednog njihovog koraka koji moraju napraviti da bi prešli od tačke A do tačke B. A đto se tiče činjenica da linija 18 postoji 40 godina pa postojala je i žičara prije 30 godina a danas ne postoji i "možeš misliti" ljudi žive bez žičare....Sve dok  ne poprave saobraćajnu kulturu i kućni odgoj prije svega stanovnici Buća potoka, Boljakovog, Rajlovca, Velešića Pofalića i sl naselja ne zaslužuju bolji prevoz niti bolja vozila....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #117 on: May 02, 2012, 17:08:59 »

Ma nije mi žao švercera, taman posla, ali postoji obaveza prema onima koji su platili radničke i sl.

Malo me više iziritiralo kad je man 464 napisao da je tužno što linija 18 radi i što će raditi. Tužno je jedino to što Classici moraju gore jer nema vozila za brdo, a linija je postojala i postojaće vjerovatno još dugo. Dabogdo da je najtužnija stvar u grasu to što radi 18
Možda bi se nešto u budućnosti moglo kombinovati sa 66 ako ikad bude GRAS dobar sa vozilima.

Vala dosta odosmo u off topic pa da se vratimo na temu


Srijeda - 02.05.20120. (Praznični-Nedjeljni režim)


Zamj. tramvaja - 414, 415, 417, ?/405
Linija 15 - 823...
Linija 18 - 854
Linija 23 - 807...
Linija 24 - 839
Linija 31 - 419/826
Linija 31e - 405/410, 416
Linija 41 - 832
« Last Edit: May 02, 2012, 17:13:46 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #118 on: May 02, 2012, 17:31:42 »

32-422
47-321
Logged

Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #119 on: May 02, 2012, 17:36:09 »


Srijeda - 02.05.20120. (Praznični-Nedjeljni režim)


Zamj. tramvaja - 414, 415, 417, ?/405
Linija 15 - 823...
Linija 18 - 854
Linija 23 - 807...
Linija 24 - 839
Linija 31 - 419/826
Linija 31e - 405/410, 416
Linija 41 - 832
[/quote]

419 radio na 31 sa 826 , čudno malo viditi dva vozila na 31 . Al doduse ipak je praznički režim.
Logged

Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.036 seconds with 20 queries.