bhbus.ba
May 10, 2024, 21:42:56 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 371217 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #270 on: March 10, 2012, 18:04:35 »

g.b. 614 kad je bio nov 1997 godine

(www.moderaterna.net)
« Last Edit: March 10, 2012, 18:06:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #271 on: March 10, 2012, 18:08:45 »

g.b. 614 kad je bio nov 1997 godine

(www.moderaterna.net)

Jest lijepa ovdje karosa.......
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #272 on: March 10, 2012, 18:10:42 »

Ima li ijedna da je još u životu???
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #273 on: March 10, 2012, 18:11:03 »

Pa ima ja mislim.
Logged

Neoplan VIP Class
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #274 on: March 10, 2012, 18:14:06 »

Niti jedna karosa više nije u voznom stanju, prestale su voziti prošle godine, Zadnje su radile 612 i 620. 612 je imala MB motor.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #275 on: March 10, 2012, 21:45:53 »

Ima u "životu",ali rashodovana,mislim 3-4 komada još stoje.
Zadnji put se vozih Karosom na liniji za Reljevo,prije skoro 4,5 godine.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #276 on: March 10, 2012, 22:22:40 »

Izgradnja pruge za Ilidžu:


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #277 on: March 10, 2012, 22:30:36 »

Niti jedna karosa više nije u voznom stanju, prestale su voziti prošle godine, Zadnje su radile 612 i 620. 612 je imala MB motor.

Zadnja Karosa koja je radila je 612 i radila je do proljeća 2011. Ta je 2004 ili 2005 nabavljena u Mostaru i prvo je bila označena kao 621. Čini mi se da sam kratko viđao i 622, ali više neznam dali je taj stvarno postojao, ili se meni nešto krivo urezalo u sjećanju.

Od Karosa koje su u Sarajevo došle  krajem '96 najduže je vozila 620, (do januara ili februara 2011).

Ima u "životu",ali rashodovana,mislim 3-4 komada još stoje.
Zadnji put se vozih Karosom na liniji za Reljevo,prije skoro 4,5 godine.
Mislim da je moja zadnja vožnja Karosom bila sa g.b. 610 na liniji 36 2010 godine.

U garaži su 602, 610, 611, 612 i 620 i neznam ima li još koja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #278 on: March 11, 2012, 00:55:49 »

Niti jedna karosa više nije u voznom stanju, prestale su voziti prošle godine, Zadnje su radile 612 i 620. 612 je imala MB motor.

Zadnja Karosa koja je radila je 612 i radila je do proljeća 2011. Ta je 2004 ili 2005 nabavljena u Mostaru i prvo je bila označena kao 621. Čini mi se da sam kratko viđao i 622, ali više neznam dali je taj stvarno postojao, ili se meni nešto krivo urezalo u sjećanju.

Od Karosa koje su u Sarajevo došle  krajem '96 najduže je vozila 620, (do januara ili februara 2011).

Ima u "životu",ali rashodovana,mislim 3-4 komada još stoje.
Zadnji put se vozih Karosom na liniji za Reljevo,prije skoro 4,5 godine.
Mislim da je moja zadnja vožnja Karosom bila sa g.b. 610 na liniji 36 2010 godine.

U garaži su 602, 610, 611, 612 i 620 i neznam ima li još koja.
Ok, kad sam mislio to u "životu" mislio sam da li ima neka koja je još u voznom stanju Wink
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #279 on: March 11, 2012, 01:28:23 »

g.b. 614 kad je bio nov 1997 godine

(www.moderaterna.net)
Jesu ovo ljudi poljepljeni po staklima ili mi se čini Cheesy
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #280 on: March 11, 2012, 08:56:48 »

hahaha nisu nego poziraju za slikanje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #281 on: March 11, 2012, 10:56:38 »

Vidi se iz aviona bolan Smiley
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #282 on: March 11, 2012, 16:03:48 »

numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je  imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #283 on: March 11, 2012, 16:09:00 »

ispravka ukupan broj karosa je 21+gb 621=22 komada
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #284 on: March 11, 2012, 16:51:17 »

numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je  imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.

Eee.. kad se sjetim g.b. 615. Hamdija i Mirso u tandemu su bili stalni na njoj. Kad je došao 850 Mirso pređe tamo, a Hamdija u penziju i od tada 615 je lagano počeo da propada.
Logged
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.06 seconds with 21 queries.