bhbus.ba
May 10, 2024, 15:50:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 371172 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #90 on: October 17, 2011, 20:56:17 »

Terminal Ilidža


Kod Pravoslavne crkve


malo zumiran bus


Uvijek je bilo sareno Cheesy






Meni posebno draga slika zbog busa Cheesy



i zanimljva tabela, stanje iz 1986.

kako bi tek bilo da se danasnja uradi.... uuuuu belaj, na belaju xD

Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #91 on: October 17, 2011, 22:49:45 »

Svaka čast!

357 je jedan od 20% sretnih buseva koji su preživjeli rat i mislim da je radio do 1999/2000 (17-18 godina)

350-359 i 431 su prvi Ikarusi tog tipa i nabavljeni su 1982, i razlikovali su se po bijelim branicima, ali su nakon remonta 1988-1991 većinom dobili crne branike i farove sa novijeg tipa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #92 on: October 18, 2011, 10:22:58 »

bilo bi dobro ako imas sliku kakvu gdje se vidi u post-ratnom periodu?
Logged


Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #93 on: October 18, 2011, 10:40:42 »

Krasne slike, ovo pokazuje kako je GRAS bio jak prije rata, imao puno dobrih vozila.. Hoće biti ovoga još?
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #94 on: October 18, 2011, 10:53:22 »

Ima, ima... Samo dok ugrabim vremena, jer treba malo ispeglati slike i slično, al biće Wink
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #95 on: October 18, 2011, 12:50:55 »

Svaka čast!

357 je jedan od 20% sretnih buseva koji su preživjeli rat i mislim da je radio do 1999/2000 (17-18 godina)

350-359 i 431 su prvi Ikarusi tog tipa i nabavljeni su 1982, i razlikovali su se po bijelim branicima, ali su nakon remonta 1988-1991 većinom dobili crne branike i farove sa novijeg tipa.
Zasad nema Sad
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #96 on: October 21, 2011, 22:46:15 »

Jos uvijek smo na knjizi "100 godina gradskog saobraćaja 1885-1985" i po meni ove slike su nesto jako lijepo i veoma jednostavno je prikazano sirenje tramvajske mreze






Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #97 on: October 22, 2011, 21:26:23 »

evo za autobuski sektor, a zadnja slika "DANAS" se odnosi na 1985. godinu, kada je knjiga i izdana.







od idućeg puta prelazimo na drugu knjigu, nove slike, nove informacije. Sve za VAS! Cheesy
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #98 on: October 23, 2011, 22:08:49 »

najavljeno - ispunjeno. Idemo na treću knjigu, a to je:


Pa da krenemo onda od prvih tramvaja




Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #99 on: October 23, 2011, 23:11:39 »

Čitao sam ovu knjigu. Jako dobro opisan razvoj tramvajskog saobraćaja. S druge strane puna je hvalospjeva prema tadašnjem direktoru Ibrahimu "Bimu" Jusufraniću.

"Ličnost koja je obilježena gradski saobraćaj u Sarajevu - prof.dr. Ibrahim Jusufranić", pa se dalje navodi kako će njegovo ime biti "zlatnim slovima biti upisano u historiji GRAS-a"

Danas se govori kako je upravo on gurnuo GRAS u "živo blato".
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #100 on: October 23, 2011, 23:16:50 »

pa upravo je on mislim i autor ili ako nije autor, blisko je sarađivao sa autorima tako da...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #101 on: October 24, 2011, 13:00:21 »

Bimaš poznat po svemirskim metlama/zogerima od 120KM(možda se može letiti na njima?) i mjenjačima za tramvaje i još mnogim drugim biserima...dok čita o situaciji u firmi čovjek se smije.....
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #102 on: October 24, 2011, 14:15:03 »

Zato je on iz GRAS-a izašao sa višemilionskim bogatstvom, i sad ima privatni univerzitet u Travniku, a GRAS je na rubu propasti
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #103 on: October 24, 2011, 14:21:06 »

Adnane dali ima još slika od Ikarusa i Sanosa starih?
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #104 on: October 24, 2011, 14:22:27 »

Zato je on iz GRAS-a izašao sa višemilionskim bogatstvom, i sad ima privatni univerzitet u Travniku, a GRAS je na rubu propasti

On je i započeo uništavanje GRAS-a.Kasnije nastavili nasljednici.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.055 seconds with 22 queries.