bhbus.ba
May 10, 2024, 22:39:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 371218 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1230 on: June 21, 2013, 00:15:10 »

422


901


903


904


Izvor: phototrans.eu
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1231 on: June 21, 2013, 07:31:17 »

e ova posljednja slika ima ogromnu vrijednost. Na njoj je rahmetli Atif Mustajbegovic s vozilom 904 koje je on duzio inače....
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1232 on: June 21, 2013, 11:25:48 »

Samo jedno pitanje..na ovoj zadnjoj slici jesu li prednja vrata dvokrilna il mi se samo cini ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1233 on: June 21, 2013, 11:32:11 »

900, 902, i 904 su imali dvokrilna, a 901 i 903 jednokrilna vrata. GRAS je bio treći vlasnik ovih autobusa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1234 on: June 21, 2013, 11:33:36 »

Jesul ova vozila bila u Berlinskom BVG-u ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1235 on: June 21, 2013, 11:50:23 »

Žuti su ex BVG Berlin, bijeli sa crvenim vratima i linijom su ex HTM Hag (jedina 2 N4020 u HTM-u), a potpuno bijeli neznam odakle je.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1236 on: June 21, 2013, 12:21:24 »


Klix.ba
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1237 on: June 21, 2013, 12:46:27 »

s lijeve strane 244,263 i ovog se ne mogu sjetiti a znao sam. ovu reklamu imali su 66,263,266...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1238 on: June 21, 2013, 13:05:28 »

Čini mi se da je treći 398.
i 267 je imao istu reklamu.
« Last Edit: June 21, 2013, 13:07:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1239 on: June 21, 2013, 16:47:30 »

bravo,398
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1240 on: June 21, 2013, 17:05:10 »

Trolejbuski depo '96 godine.



Ovog 514 pamtimo sa onog poznatog snimka kad je stajao iza onog "čarapana" za vrijeme martovskih barikada 1992 godine. Prema dresdenerovom spisku nakon remonta je dobio broj 4110, i bio je u grupi Sanosa koji su zadnji rashodovani (110, 112, 114, 116).
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1241 on: June 23, 2013, 19:16:38 »

4401




4403


4416


4431


Izvor:transphoto.ru
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1242 on: June 23, 2013, 19:30:02 »

Trolejbuski depo '96 godine.



Ovog 514 pamtimo sa onog poznatog snimka kad je stajao iza onog "čarapana" za vrijeme martovskih barikada 1992 godine. Prema dresdenerovom spisku nakon remonta je dobio broj 4110, i bio je u grupi Sanosa koji su zadnji rashodovani (110, 112, 114, 116).

Koja žalost.....
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1243 on: June 24, 2013, 20:09:18 »

http://i42.tinypic.com/2nlsguq.jpg
da potvrdim moje pisanje gb 71 a ne 75-ostao na nisicima jer je radio na K amenici
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1244 on: June 28, 2013, 01:18:15 »

Ikar 353 možeš li se sjetiti koji su Ikarusi bili najčešće raspoređivani na linije iz Nedžarića koje su išle na Dobrinju i kroz Dobrinju?

-Vidio sam sliku izrešetanog 242 u garaži sa oznakom 31,
-23 na što je odvezao izbjeglice u Split imao je oznaku 24 (Tilava)
-252 na onom skeču iz TLN ima oznaku  25 Nedžarići-Kasindo
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 21 queries.