bhbus.ba
May 10, 2024, 17:12:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 371195 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1200 on: June 12, 2013, 23:08:24 »

Septembar 1996



KLIKNI ZA VIDEO
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1201 on: June 13, 2013, 11:13:50 »

Na snimku se vidi par Grafonja i Štajer koji su išli za Srebrenicu 2001.

KLIK ZA VIDEO
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1202 on: June 13, 2013, 18:59:19 »

grafonja sa "turistickim" sjedistima je 668
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1203 on: June 13, 2013, 20:07:21 »

Ikar ko je ovo sa 436 mozes li prepoznati?
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1204 on: June 13, 2013, 22:50:52 »

najvise mi lici na vozaca koji je zaduzio 814,malo je radio a vec duze vrijeme je garazni vozac,ima problema sa bubrezima,ne mogu se sjetiti imena.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1205 on: June 13, 2013, 23:13:15 »

436 mi je bio jedan od najdražih autobusa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1206 on: June 14, 2013, 01:32:31 »

gbr 240
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1207 on: June 14, 2013, 01:54:57 »

Za ovog nisam znao da je preživio rat.

Nego jeli 206 preživio rat? nemam ni njega zabilježenog kao ni 212.
« Last Edit: June 14, 2013, 02:06:35 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1208 on: June 14, 2013, 07:10:54 »

najvise mi lici na vozaca koji je zaduzio 814,malo je radio a vec duze vrijeme je garazni vozac,ima problema sa bubrezima,ne mogu se sjetiti imena.

ako mislimo na istog , mislim da nije. Ja 814 pamtim kad su ga duzili Skenderovic i covjek koji sada radi kao portir u stvari radi sigurno od 2003/04...poslije njega na 814 došo Ekrem Dzanko koji je do tada vozio 828 sa Zijom Halilovicem
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1209 on: June 14, 2013, 12:31:26 »

U Sokolini kod Srednjeg,1996 godine.(14.juni 1992) Sad

http://www.aparchive.com/metadata/BOSNIA-GOVERNMENT-BEGIN-EXHUMATION-OF-MASS-GRAVES-UPDATE/62cfde3d8a552f6699160f69414effb6?query=sokolina+&current=2&orderBy=Relevance&hits=4&referrer=search&search=%2fsearch%3fstartd%3d%26endd%3d%26allFilters%3d%26query%3dsokolina%2b%26advsearchStartDateFilter%3d%26advsearchEndDateFilter%3d%26searchFilterHdSDFormat%3dAll%26searchFilterDigitized%3dAll%26searchFiltercolorFormat%3dAll%26searchFilteraspectratioFormat%3dAll&allFilters=&productType=IncludedProducts&page=1
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1210 on: June 14, 2013, 18:56:11 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mfh1-QKKH3M&feature=youtu.be[/youtube]
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1211 on: June 14, 2013, 21:29:55 »

pogledajte gb ikarusa 71 a ne 75
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1212 on: June 14, 2013, 21:34:02 »

oba su prezivjela,212 je radio  na b.potoku,mislim 96 god zajedno sa 378
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1213 on: June 14, 2013, 22:00:19 »

Znači trenutno na spisku imam 40 autobusa koji su preživjeli rat.

17x Ikarus IK-115/115B (1985-1989 godište)
21, 77, 333, 334, 343, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 240, 241, 251, 252, 258, 260

11x Ikarus IK-108 (1982-1985 godište)
353, 354, 357, 358 (nisam siguran), 362, 364, 365, 368, 378, 385, 387

7x TAM 260A116M (1988-1989 godište)
206, 209, 212, 217, 220(nisam siguran), 221, 222

2x Ikarus IK-161B (1990 godište)
434, 436

2x Ikarus IK-111B (1990 godište)
267, 268

1x Sanos S-315 (1991 godište)
315

Jesu li 336 i 261 preživjeli? (mota mi se po glavi da sam ih viđao na 31 i 42)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1214 on: June 14, 2013, 23:27:11 »

358 je zavrsio karijeru 1987 godine,tam 220 je prezivio a 240 je radio na liniji 22 i tamo je nocio pa se slabo mogao vidjeti u garazi,vozio ga vozac iz semizovca,prije rata duzio 250 i to je vozilo nocivalo u semizovcu,kasnije je radio na komercijali. godine su prosle,valja se svega sjetiti. 261 je sigurno prezivio a 336 je najvjerovatnije zavrsio gdje i ostali otudjeni autobusi,radio je na industriji-prijevoz radnika energonvesta iz lukavice i duzio ga lik iz lukavice. 240 je prije rata bio stalni na podhrastovima i pofalicima.
Logged
Pages: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 21 queries.