bhbus.ba
May 09, 2024, 23:25:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 371014 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #930 on: January 20, 2013, 22:51:07 »

reko bi 258
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #931 on: January 20, 2013, 23:16:22 »

Ovome dole su registarske table SA 304-045



Ovo je sigurno GRAS-ov isto,Trnovo 1996,i ovaj u pozadini.
« Last Edit: January 20, 2013, 23:18:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #932 on: January 20, 2013, 23:20:19 »

Inserti iz filma Welcome to Sarajevo,Franje Račkog,258 ili 256 Huh?


Vjerovatno je 256 jer je on uništen u ratu, (imamo slike) a 258 bi trebalo da je preživio rat.
« Last Edit: January 20, 2013, 23:22:09 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #933 on: January 20, 2013, 23:24:51 »


Ovo je sigurno GRAS-ov isto,Trnovo 1996,i ovaj u pozadini.

Jeli ono iza GRAS-ova Dubrava?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #934 on: January 20, 2013, 23:30:15 »

Možda jeste,ovo je kad su vozila napdnuta u aprilu 1996. u Trnovu kad su prevozili Bošnjake.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #935 on: January 20, 2013, 23:36:14 »


Ovo je sigurno GRAS-ov isto,Trnovo 1996,i ovaj u pozadini.

Jeli ono iza GRAS-ova Dubrava?

biće prije da je 663 ili 664 čisto sumnjam da je Dubrava
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #936 on: January 20, 2013, 23:46:50 »

meni liči na Mercedes O305 prema šajbi...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #937 on: January 20, 2013, 23:52:49 »

Nije ni O305, ni MAN 663/664
Ono iza je sigurno Dubrava, samo neznamo čija je. GRAS ih je imao prije rata mislim 10 komada. Čini mi se da je ikar353 napisao da su imale garažne brojeve 10-19.

To je ovaka Dubrava
« Last Edit: January 21, 2013, 00:01:32 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #938 on: January 21, 2013, 00:28:18 »

256,258 je prezivio
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #939 on: January 21, 2013, 02:03:27 »

Sta se desilo sa ovom trolom ..Jel isjecena i jel ovo jedini proizvedeni primjerak O405T ? Smiley
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #940 on: January 21, 2013, 07:29:23 »

Nije još isječena ali je rashodovana i ići će na sječenje. Zadnji put vozila 2008.

Jedini solo srednjepodni O405T, Solo trole O405 su ušle u serijsku tek sa niskopodnim verzijama.
« Last Edit: January 21, 2013, 07:31:26 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #941 on: January 21, 2013, 11:52:01 »

ono je sigurno dubrava ali nije grasova jer ni jedna nije prezivjela a naprijed je grasov mercedes e sad koji je gb ne mogu se sjetiti samo znam da ga je duzio sevko spahic
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #942 on: January 21, 2013, 23:05:29 »

Da nije VBK mečka 692? Jeli mu onaj stari g.b. 75? kod 691  je bio 79.

Koji bi mogao biti onaj Ikar SA-304-045? (koja serija)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #943 on: January 21, 2013, 23:16:03 »

ona bijela mecka ima negdje slika a ikar je najvjerovatnije 6x-8x
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #944 on: January 21, 2013, 23:43:17 »

ona bijela mecka ima negdje slika a ikar je najvjerovatnije 6x-8x
Mečka.
http://ht-busser.dk/billede.php?id=275

---

Sjetih se da su devedesetih poneki Ikarusi (434,267...), TAM-ovi, Ikarusi berlinci, Bečki plinci... (toliko se mogu sjetiti) imali ubačeno sjedište za konduktera naslonjeno na prvo krilo vrata. Zbog čega su ta sjedišta ubacivana?
« Last Edit: January 21, 2013, 23:45:20 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.074 seconds with 22 queries.