bhbus.ba
May 10, 2024, 10:25:37 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 371170 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #705 on: September 21, 2012, 22:48:22 »

ikarusi
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #706 on: September 21, 2012, 23:10:02 »

Neznam koliko je dijelova skinuto sa njega, ali nadam se da će ga osposobiti jednom kada dođu bolja vremena.
Isto tako se nadam da će nekad osposobiti onog T3 g.b. 128. Mislim da bi se njega moglo spasiti tek kad neki od K2 ode u rashod, jer mu više dijelova fali nego što ih ima.

Ostavljen je i jedan stari bečki tramvaj 407 i njegova prikolica 4007. Neznam šta njima fali od dijelova i može li se šta iskoristiti od tipa E.

Nažalost sad se firma bori za opstanak, tako da je ovo potisnuto u deseti plan, ali nadam se da će nekad nešto biti od toga i da se neće ponoviti greška koja je urađena sa starim trolejbusima, što je meni jako teško palo.

A jeste onaj 128 istruho. Ja da sam njihovom mjestu ako ga budu pravili ja bi ga poslao da vozi kada se bude vozila parada. Jer on je jednodijelni tramvaj i ne može stati puno putnika a da ne pričam o radnim danima i školskoj godini. Nadam se da će napraviti 407. On mi je najdraži tramvaj. Bilo je prostora u njemu. Jer koliko ja vidim mislim da nema velike razlike između C1+c1 i Lohnera E. Meni su slični ali ne znam kakvi su im motori. Nadam se da će 407 osposobiti i da neće napraviti onu glupost sa njim kao što su uradili sa onim Škoda trolejbusima. Oni su bili najbolji trolejbusi. Jes da su krševi kao što su neki na drugom forumu rekli ali su oni dio historije GRAS-a. Mogli su se renovirati pa makar par njih. Da te pitam nešto oko tog 407. Je li to onaj plavi sa reklamom ko neke banke ili tako nešto? Zaboravio sam koju je reklamu imao ali znam da je onako tamno plavi. I ako ga ako bog da osposobe hoće li voziti redovne linije svaki dan ili će biti dio parade kao što je Vašingtonac?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #707 on: September 21, 2012, 23:25:13 »


A jeste onaj 128 istruho. Ja da sam njihovom mjestu ako ga budu pravili ja bi ga poslao da vozi kada se bude vozila parada. Jer on je jednodijelni tramvaj i ne može stati puno putnika a da ne pričam o radnim danima i školskoj godini. Nadam se da će napraviti 407. On mi je najdraži tramvaj. Bilo je prostora u njemu. Jer koliko ja vidim mislim da nema velike razlike između C1+c1 i Lohnera E. Meni su slični ali ne znam kakvi su im motori. Nadam se da će 407 osposobiti i da neće napraviti onu glupost sa njim kao što su uradili sa onim Škoda trolejbusima. Oni su bili najbolji trolejbusi. Jes da su krševi kao što su neki na drugom forumu rekli ali su oni dio historije GRAS-a. Mogli su se renovirati pa makar par njih. Da te pitam nešto oko tog 407. Je li to onaj plavi sa reklamom ko neke banke ili tako nešto? Zaboravio sam koju je reklamu imao ali znam da je onako tamno plavi. I ako ga ako bog da osposobe hoće li voziti redovne linije svaki dan ili će biti dio parade kao što je Vašingtonac?

Neznam kako ti linije padaju na pamet. Ako bude sreće da ih poprave to će biti isključivo historijski tramvaji kao vašingtonac
Pa T3 tramvaji su povučeni iz linijskog saobraćaja prije olimpijade, ostavljeni su bili samo 128 kao teretni tramvaj, i 125 kao historijski, ali je 125 uništen u ratu.
407 sačuvan sa namjerom da jednog dana postane muzejski tramvaj, o linijama nema govora.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #708 on: September 22, 2012, 14:47:26 »

Hvala na objašnjenju.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #709 on: September 22, 2012, 20:13:12 »

Ovdje su neke stvari postale totalne gluposti.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #710 on: September 24, 2012, 23:45:26 »

Našao sam jedan snimak na kojem se vidi ovaj Grasov Sanos koji je prevozio djecu iz doma "Međaši" 1992.god.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #711 on: September 24, 2012, 23:52:41 »

Hvala ti za ovu sliku. Nisam znao da je GRAS imao Sanose S7, a to mi je bitan podatak pošto pokušavam sastaviti spisak GRAS-ovih vozila kroz historiju.

Imaš li možda link na video?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #712 on: September 24, 2012, 23:56:58 »

Pošaljem ti link n a na pp Wink
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #713 on: September 25, 2012, 00:21:59 »

Sanos je g.br. 324
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #714 on: September 26, 2012, 20:16:14 »

Troler gada budeš završio listu GRAS-ovih vozila kroz historiju hoće li biti i slika vozila?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #715 on: September 26, 2012, 20:52:55 »

Ako bude postavljen spisak planiram da budu i slike klikom na garažni broj. Uz to će biti godine nabavke, godine povlačenja iz saobraćaja, i registracije.

Najviše mi fale podaci za autobuse i minibuse nabavljene prije rata.

Fale mi garažni brojevi Sanosa S115, kao i crvenih prigradskih Sanosa S314/S415 koje sam viđao na nekim klipovima.
Fale mi garažni brojevi prigradskih Dubrava kao što je ova crvena.


Fale mi podaci o turističkim autobusima.

Fale mi podaci o minibusima prije rata (Znam jedino da su bile Neretve raznih tipova i generacija i par g.b.)

Neznam ni jedan g.b. od zadnjeg tipa Neretve iz 1991
« Last Edit: September 26, 2012, 20:59:40 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #716 on: September 28, 2012, 00:31:04 »

gb 4133 (2009)

APHV
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #717 on: September 28, 2012, 20:54:24 »

Jeli ijedna Dubrava preživjela rat?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #718 on: September 28, 2012, 23:17:44 »

nije troler,pokusacu saznati garazne brojeve dubrava u toku sutrasnjeg dana a i ostalih vozila
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #719 on: September 28, 2012, 23:39:42 »

Puno bi mi to značilo jer sastavljam spisak vozila.

U članku iz 1969 koji je the dubster postavio spominju se 3 turističke i 13 prigradskih Dubrava D10. Imamo sliku od turističke g.b. 302, a ostale dvije su najvjerovatnije 300 i 301

Što se tiče mlađih D15 s kraja 70-tih ili početka 80-tih imamo slike 303 iz garaže i razvaljenu 304 iz rata. Bile su još i D90 prigradske kao ona što je odvezla izbjeglice u Split 1992, ali njihove garažne brojeve neznam
« Last Edit: September 28, 2012, 23:44:44 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.063 seconds with 21 queries.