bhbus.ba
May 10, 2024, 20:12:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 371208 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #675 on: September 16, 2012, 19:35:09 »

2002 godina

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #676 on: September 16, 2012, 20:16:26 »

Vidi mu limarije,farova.... Sad
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #677 on: September 16, 2012, 20:29:25 »

Zato što su ga tada održavali.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #678 on: September 16, 2012, 20:36:44 »

Zato što je tada imao cca 4 godine.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #679 on: September 16, 2012, 20:38:36 »

ee kako su tad bili dobri,ovi danas su neprepoznatljivi Sad
Logged

sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #680 on: September 16, 2012, 20:40:45 »

Znam. Zašto su neki autobusi radili samo 3-4 godine, a neki 2 godine?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #681 on: September 16, 2012, 20:44:59 »

Na koje autobuse misliš?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #682 on: September 16, 2012, 20:46:28 »

Znam. Zašto su neki autobusi radili samo 3-4 godine, a neki 2 godine?

Prosto ko pasulj: Pokvarili su se, a tada je GRAS imao puno autobusa i indolentno su ostavljali nova vozila da propadaju.
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #683 on: September 16, 2012, 21:03:47 »

Evo ovaj 496  Renault PR180 je radio samo 4 godine. Došao je 2004 a završio 2008.
483  TAM 260A 180M je došao 2001 a ja mislim da je završio 2004 ako se ne varam. Vidio sam ga u garaži kako malo po malo skidaju dijelove.
Ovaj 489  Mercedes O405GTD je radio samo dvije godine. Došao 2002 kao trolejbus. Pretvorili ga u autobus. Ne znam je li ovaj služio kao trolejbus. Znam da su neki dlužili kao trolejbus. To mi ti reci koji su radili kao trolejbus. Završio karijeru 2004.
613  Karosa B731 je došao 1996 a završio 1997/98 itd. Zašto su oni zglobni Ikarusi 280.02 radili do 2003 godine i što su Mercedesi Otomarsan O302 radili do 1998?
Postavio si spisak autobusa na 40-oj stranici pa da te pitam zašto su neki radili kratko.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #684 on: September 16, 2012, 21:08:02 »

Pa vidiš, oni nisu došli kao novi, bili su stari 10-15 godina kad su nabavljeni, i na to dodaj godine u GRAS-u Renaulti PR180 su bili u lošem stanju a uvezeni su sa friziranim godištem. isto su i Neoplani N4020 bili u lošem stanju kad su došli.
Karosa 613 se zapalila i nije se isplatilo da je prave, što ne važi za neke Karose i MAN-ove SL222 koje su karijeru završili do 6-7 godine.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #685 on: September 16, 2012, 21:53:44 »

Mercedesi O405GTD nisu pretvoreni iz trolejbusa u autobuse nego su to bili duobusi - dakle i autobusi i trolejbusi i u Esslingenu odakle su došli radili su na linijama koje nisu potpuno elektrifikovane. Mislim da su oni trebali još par godina raditi, a rashodovani su većinom radi mjenjača ako se ne varam.
Ikarusi "berlinci" su radili 6 godina, znači imali su 14-15 godina kad su rashodovani. Dobro su oni poslužili 1996-1998 jer je pored njih tada bilo još samo 9 zglobnih autobusa, ali bili krntije žešće i jako teškog volana. 
Mercedesi O302, Pegazi, Renaulti SC10, Grafovi plinci, i sl... to su bila stara, većinom donirana vozila, za koje više nije bilo ni potrebe, a ni mjesta u garaži nakon dolaska Japanske donacije od 60 autobusa novih iz fabrike.
TAM 481 je bio krntija kupljena od Zenicatransa. Šteta farbe koju je dobio neposredno prije rashoda. Kad je rashodovan bio je star najmanje 15 godina.

Ako kojim čudom dođu trolejbusi MAN SL172 planirano je da rade u prosjeku još 5 godina jer su stari. neki će raditi kraće, neki možda duže.

Pošto nisu baš upoznat reći ću ti da su jedini autobusi koji su došli iz fabrike nakon rata:

Karosa B731, MAN SL222/SG312, MAN Lion's Classic, Ikarbusi IK-201 i IK-206 a drugima dodaj na godinu isporuke još 10-15 godina. Jedino minibusi nisu stizali polovni nego uvijek novi iz fabrike.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #686 on: September 16, 2012, 22:30:48 »

Ovaj što sam se u njemu vozio krajem 96 (21 ili 22) je imao tapacirana sjedišta. Čini mi se da je imao poveću rupu od gelera na iznad šajbe na poklopcu od trake sa linijama.

Ja mislim da su 1987 stigli i TAM-ovi prigradski 311 i 312, a neznam jeli bio treći 313.

Ako su Tamovi iz '88 nosili garažne brojeve od 203, koji su onda bili 200-202? pretpostavljam da su ti brojevi bili zauzeti.
dva ili tri ikarusa su imali tapacirana sjedista a zaboravio sam za ove tamove ako su imali okrugle farove onda su 1987 ili 1988 godiste jer od 1989 idu kockasti farovi. imamo sliku garaze i vide se ti TAM-ovi prigradski,negdje je postavljena na forumu. jednog od ova tri ikarusa je vozio moj stari 1996 godine i ne mogu se sjetiti da li je bio 21 ili 22.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #687 on: September 17, 2012, 12:32:16 »

2002 godina


kako su ovo vozilo cuvali rahmetli Ramiz-Ramce i Sejo sto sad duzi 820
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #688 on: September 17, 2012, 22:22:09 »

Korpe su davno vraćene doduše,ali evo kako to izgleda:


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #689 on: September 17, 2012, 22:39:29 »

g.b. 266 - novembar 1996
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 23 queries.