bhbus.ba
May 15, 2024, 21:58:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 271476 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1170 on: April 05, 2013, 16:14:32 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/bubica-i-bez-gras-a-cemo-normalizirati-gradski-prijevoz/130405062

Quote
Još jednom je najavio radikalne mjere nakon normalizacije javnog gradskog prijevoza koji će rezultirati pokretanjem krivičnih prijava nakon utvrđivanja odgovornih za nelegalni, već trodnevni štrajk u GRAS-u.

Dodao je da za funkcionalan gradski prijevoz potrebno 150 autobusa. Podsjetio je da Vlada formirala krizni štab, ali i objavila poziv svim prijevoznicima u Bosni i Hercegovini za uključenje njihovih vozila u saobraćaj. Na poziv su se odazvali prijevoznici iz Tuzle, Mostara, Konjica, Zenice i Čapljine, a danas je stigla i ponuda od Autoprijevoza Banje Luke.

Najavio je da će se nakon toga nastaviti mjere potpune rekonstrukcije i reorganizacije preduzeća GRAS, ali je pojasnio da Vlada KS-a za sada neće primjenjivati silu nego će situaciju pokušati riješiti mirnim putem.

"Učinjeno u GRAS-u ima elemente krivičnog djela i za takve stvari morat će odgovarati pojedinci koji će opet biti samo pijuni, a oni stvarni organizatori će vjerovatno ostati po strani", kazao je Bubica. Ministar privrede Emir Hrenovica kazao je danas novinarima da je prvog dana štrajka šteta za privredu KS bila oko dva miliona KM.

"U ova tri dana šteta za privredu Kantona je tolika da bi se moglo nanovo osposobiti vozilima pet GRAS-ova", tvrdi ministar.

Na pitanje kako je to moguće, Hrenovica je pojasnio da je oko 120.000 zaposlenih u Kantonu Sarajevo bilo onemogućeno doći na posao ili su kasnili, a zbog odnosa privrednika prema radnicima koji ne dođu na posao ili kasne može se procijeniti da se dnevno izgubi oko 50 radnih mjesta.

Ova brojka je zabrinjavajuća, smatra Hrenovica, ako se zna u kakvom je ekonomskom stanju, ne samo ovaj kanton, nego i cijela država, ali i ako se zna da se svi bore za očuvanje radnih mjesta.

Na konferenciji je rečeno da je jedina opcija za ozdravljenje GRAS-a stečaj, ali je tu proceduru potrebno pokrenuti nakon što se napravi potpuna reorganizacija i sistematizacija radnih mjesta kao i utvrdi ukupna imovina GRAS-a.

"Do sada niko nije htio uraditi sistematizaciju radnih mjesta jer će se utvrditi da u GRAS-u nema 500 nego oko 1.000 viška radnika. Svjetski prosjek je da na jedno vozilo ide dva do četiri vozača. U GRAS-u ima 170 voznih jedinica ukoliko se to pomnoži sa četiri dobije se 680 radnika, a trenutno je u GRAS-u zaposleno 1.750 radnika", ističe ministar Bubica.

V.d. direktorica GRAS-a Mubera Begić-Žiga kazala je novinarima da uprava preduzeća nije bila u mogućnosti uspostaviti gradski linijski prijevoz te iako je pozvala sve vozače koji žele voziti do sada niko se nije odazvao, osim tri vozača koja iz bojazni nisu bili spremni voziti.

Potvrdila je da se radnicima po porezima i doprinosima duguje oko 58 miliona KM. Trenutno u Sarajevu u javnom gradskom prijevozu saobraća devet autoprijevoznika, a dozvolu za obavljanje javnog gradskog prijevoza dobilo je više od 70 vozila.


http://www.klix.ba/vijesti/bih/vozac-gras-a-35-vozaca-je-htjelo-voziti-autobuse-ali-su-nas-sprijecili-radnici-koji-strajkuju/130405084
Quote
Naime, 35 vozača odazvalo se pozivu v. d. direktorice GRAS-a Mubere Begić-Žiga da počnu raditi. Međutim, nisu uspjeli izaći na ulice Sarajeva.

"Imali smo 35 vozača i 30 vozila koja smo htjeli voziti. Direktorica nam je obećala da ćemo imati zaštitu policije. U 17:00 sati upalili smo autobuse i htjeli izaći iz kruga GRAS-a. Međutim, nije nam dopušteno. Policija nije došla da nas zaštiti iako su nam obećali. Vozila su ostala upaljena, a mi smo izašli zahvaljujući osiguranju GRAS-a", kazao je za portal Klix.ba Dacić.

Nakon što im policija nije pritekla u pomoć, naš sagovornik kaže da više ne planiraju ovakvo nešto, bez obzira na pozive.

"Ne želimo sebi praviti probleme. Institucije koje su trebale nisu ispunile svoja obećanja. Sinoć su nas mogli linčovati da nije bilo osiguranja", dodao je Dacić.
« Last Edit: April 05, 2013, 16:16:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1171 on: April 05, 2013, 16:28:04 »

Jel dosao Mostar-bus ?
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1172 on: April 05, 2013, 16:31:05 »

@transformer

Poenta je bila da svako mora prvo pocistiti ispred svog praga.

GRAS se prvo mora ocistiti iznutra da bi tek poslije mogao zatraziti pomoc drustva (i vlasti i gradjana)...

Ne shvataj licno moje pisanje, odnosi se na GRAS ne na tebe

nisam shvatio licno tvoje pisanje uopste ali da bi pisao o nekom problemu taj problem je potrebno adekvatno poznavati. Gras je "inficiran" od strane vanjskih uticaja i isto tako "s vana" se treba i "dezinficirati"....
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1173 on: April 05, 2013, 16:52:28 »

Danas su tramvaju koji je bio parkiran slomili prozor , sigurno kamenom.
Logged

Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1174 on: April 05, 2013, 17:01:46 »

Evo ponovo cu napisati ono sto ja vidim kao jedino rjesenje problema GRAS. Ponovo pisem jer mi je nekadasnja moderatorka bez ikakvog komentara obrisala cijeli post...

Dakle, kao neko ko nema veze niti sa GRAS-om niti sa CTS-om (toliko nema veze da u vozila prvog nisam usao od cca 2000. godine a u drugog od 1998. godine), ali ko malo poznaje sta se moze uraditi u ovim slucajevima (govorim o cistom poslovanju, dakle parama).

Prvi korak je neminovan: stecaj!

Odmah da kazem da "Javno preduzece" sto GRAS jeste ne moze propasti niti moze biti ugaseno! Dakle, stecaj u KJKP uvijek mora rezultirati daljim postojanjem firme. I tu ne treba biti straha od stecaja. GRAS je vec u 80-im prosao stecaj, uspjesno.

Nakon proglasenja stecaja, pravi se stvarna lista dugova i obaveza, ali se jos bitnije sprijecava dalje gomilanje obaveza (nema zateznih kamata i slicno, a koje su ogromne).

Poslije toga, sanacija bi trebala ici tako da se trolejbuski sektor pridruzi tramvajskom u preduzece koje bi se zvalo npr KJKP GRAS 1885, a da u preduzecu KJKP GRAS ostane autobuski i minibuski saobracaj sa svim dugovima (ili barem vecim dijelom dugova). Sva bitna imovina (Remiza, trolejbuski depo, i slicno) se prenese na "GRAS 1885" (samo u slucaju jako velikih dugova, tipa 200 miliona ili slicno, i trolejbuski depo treba ostati na starom  "KJKP GRAS u stecaju" odnosno na autobuskom dijelu). Vlasnistvo nad trolejbuskim depoom moze preuzeti i poreska uprava, umjesto dugova, a onda ga iznajmljivati novog GRAS 1885, npr.

Novoformirano preduzece GRAS 1885 samim tim nastavlja normalno raditi, i vec odmah se moze vrsiti prijem radnika i kupovina novih vozila. Ono vise nema veze sa ovom pricom.

U autobuski saobracaj su uvedu druge firme, kojima se postave cvrsti uslovi tipa da autobusi moraju biti niskopodni, EUR 3 ne stariji od 8 godina ili zasto ne cak EUR 5 mladji od 5 godina sa klimom ili slicno, a KJKP GRAS u stecaju nastavi pokrivati npr 50% linija i voznji.

Stari KJKP GRAS u stecaju, sada opterecen dugovima, treba sanirati. To se radi dijelom prodajom imovine (npr minibus baze u Velesicima ili trolejbuskog depoa), a dijelom tako sto ce Kanton upumpati npr 10-15-20 miliona svjezeg novca (to Kanton mora naci, jer je sam kriv sto je GRAS u ovoj situaciji), takodjer ovisno o ukupnom dugu.
Sve te pare su dovoljne za isplatu jednog znacajnog dijela dugova, i za normalno poslovanje uz kupovinu cca 20-30-40 autobusa i cca 10-15 minibusa. I pored toga ostaje veliki dug, koji se jednostavno proda kroz privatizaciju preduzeca u stecaju, dakle autobuskog i minibuskog saobracaja, s tim da cijena nece biti nimalo bezazlena, vec npr 30-40 miliona maraka. Pa ko hoce da zaradjuje na autobuskom saobracaju u Sarajevu, nek bude spreman to da plati.

Kupac dobije firmu koja vec vozi, bez dugova. Drzava tj povjerioci dobiju pare. Svi sretni.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1175 on: April 05, 2013, 17:22:02 »

Kakva prodaja minibuske baze u Velešićima? To se ruši. Preko jednog dijela će ići I transverzala, a ostatak će biti terminal.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1176 on: April 05, 2013, 17:29:22 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/kako-prevoznici-iz-cijele-bih-zaradjuju-na-muci-sarajlija
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1177 on: April 05, 2013, 19:20:38 »

Dali je nekome poznato koji su se sve prevoznici danas uključili i na kojim linijama?
Koje su linije danas bile u funkciji?
Više je informacija bilo kad je Centrotrans na svoju ruku išao u januaru, nego sad kada se to koordinira iz ministarstva saobraćaja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1178 on: April 05, 2013, 19:31:43 »

Osim CTSa i Hare Tursa,ja nisam nikog vise vidio...Kazu sutra stizu Mostarci, Autoprevoz se navodno prijavio,od Tuzlaka ni rijeci pa vidicemo
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1179 on: April 05, 2013, 19:42:42 »

"Na poziv su se odazvali prijevoznici iz Tuzle, Mostara, Konjica, Zenice i Čapljine, a danas je stigla i ponuda od Autoprijevoza Banje Luke."

"Trenutno u Sarajevu u javnom gradskom prijevozu saobraća devet autoprijevoznika, a dozvolu za obavljanje javnog gradskog prijevoza dobilo je više od 70 vozila."
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1180 on: April 05, 2013, 19:48:53 »

Ma kojih 9 autoprevoznika ? ? ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1181 on: April 05, 2013, 19:53:42 »

Mislim da negdje vozi Hukić. Ne znam čiji je onaj kombi sa linka, a ne radi mi zvučna pa ne čujem šta priča.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1182 on: April 05, 2013, 19:56:33 »

Meni lici na T3 kombi i nevjerujem da je i od jednog prevoznika nego neko zeli da zaradi u ovoj situaciji...Iz Vogosce mnogo osoba sa kombijima prevozi putnike po cijeni od 1 KM
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1183 on: April 05, 2013, 20:01:56 »

Ma Hukića su izgleda izradili jer je bio kod premijera, on ga uputio u CTS, tamo su ga premještali od Kerle do Šaćka, pa od Šaćka do Čenge i tako u krug, e sad šta je na kraju bilo ne znam...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1184 on: April 05, 2013, 20:09:20 »

Meni lici na T3 kombi i nevjerujem da je i od jednog prevoznika nego neko zeli da zaradi u ovoj situaciji...Iz Vogosce mnogo osoba sa kombijima prevozi putnike po cijeni od 1 KM
Moguće da je ono kompasov LT što inače radi liniju Dobrinja 1-Petrovići. Njihova vozila su raspad.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 24 queries.