bhbus.ba
May 14, 2024, 05:04:37 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 321526 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #105 on: July 12, 2011, 18:54:15 »

gbr 276


gbr 278


gbr 506



gbr 707
Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #106 on: July 14, 2011, 10:38:28 »

Dobio novu reklamu ?

Logged

Neoplan VIP Class
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #107 on: July 14, 2011, 10:55:56 »

501:



202:

Logged

Neoplan VIP Class
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #108 on: July 14, 2011, 15:54:13 »

Dobio novu reklamu ?



da, i ubrzo cemo saznati koji i gbr Cheesy
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #109 on: July 15, 2011, 16:17:21 »

To je gbr 805
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #110 on: July 15, 2011, 17:54:17 »

Imaju dva ovakva amsterdamca 801 i 805
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #111 on: July 18, 2011, 15:30:31 »

Evo šta sam danas vidio 18.07.2011
 
Dogodio se niz nelogičnosti i neobičnosti danas pa evo da to i prezentujem.

lin 1: 715,707,276
lin 2:---
lin 3: 501,502,504,505,506,508,509,510,601,602,603(neobično da sve satre 3 rade, obično rade samo dvije.),801,805,815,811,209,215,277,500...
lin 4: 706,709,266
lin 5: 511(satra na lin 5 se rijetko viđa. Neobično),237,255,217,300(prvi put od 10.6.2011 da je neki drugi Kt8d5 izašao vani osim crvenog 304, također neobično)
lin 6: ---
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #112 on: July 19, 2011, 14:09:11 »

Da SATRA II rijetko radi na petici, ali ipak ponekad tamo zaluta po jedan, pogotovo za vrijeme raspusta. Prva SATRA II koju sam vidio na petici je bio g.b. 505 2009 godine i tad sam bio iznenađen, kasnije sam ih s vremena na vrijeme viđao na 5, tu ne računam g.b. 500 koji radi na svim linijama.

Kad sam prvi put vidio g.b. 510 mislim da je bio na petici, a kad sam se prvi put vozio u regularnoj Satri 2 g.b. 501, krajem 2004, bilo je to na liniji 2, valjda su ga htjeli isprobati na svim linijama.

Interesantno. 300 i 304 imaju reklame 2 ljuta konkurenta. Moguće je da su  ovi iz BH Telekoma primjetili da radi "HT Eronet" tramvaj a "Telekomovog" nema, pa intervenisali. Moguće je da je tako i planirano  da nebi bilo problema, a moguće je da je 304 u kvaru pa ga 300 mijenja.

Još samo fali da m:tel zakupi reklamni prostor na 303 i bio bi "trio fantastiko"
« Last Edit: July 19, 2011, 14:13:38 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #113 on: July 19, 2011, 15:02:25 »

Da SATRA II rijetko radi na petici, ali ipak ponekad tamo zaluta po jedan, pogotovo za vrijeme raspusta. Prva SATRA II koju sam vidio na petici je bio g.b. 505 2009 godine i tad sam bio iznenađen, kasnije sam ih s vremena na vrijeme viđao na 5, tu ne računam g.b. 500 koji radi na svim linijama.

Kad sam prvi put vidio g.b. 510 mislim da je bio na petici, a kad sam se prvi put vozio u regularnoj Satri 2 g.b. 501, krajem 2004, bilo je to na liniji 2, valjda su ga htjeli isprobati na svim linijama.

Interesantno. 300 i 304 imaju reklame 2 ljuta konkurenta. Moguće je da su  ovi iz BH Telekoma primjetili da radi "HT Eronet" tramvaj a "Telekomovog" nema, pa intervenisali. Moguće je da je tako i planirano  da nebi bilo problema, a moguće je da je 304 u kvaru pa ga 300 mijenja.

Još samo fali da m:tel zakupi reklamni prostor na 303 i bio bi "trio fantastiko"


Ma i ja sam to pomislio. Samo što su M:telovci imali 2 k2yu tramvaja . Bili su to 263 i 255. Skoro sve satre 2 su započele karijeru na lin 5 ili lin 2 tj. na dvokratnim voznim redovima. Ja se lično sječam ovih 505,506,508,509,510,511. Satre 3 su uvijek suverene i odane liniji 3. 603 je počeo voziti, što je vrlo interesantno, u nedjelju 31.05.2009.

Evo šta sam danas vidio

lin 1: 706/201,709,217
lin 2:---
lin 3: 501,505,506,507,508,509,511,601,603,815,811,805,237,257,228,...
lin 4: 712,707,202
lin 5: 300,206,255,237,248...
lin 6: ---
« Last Edit: July 19, 2011, 15:07:35 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #114 on: July 20, 2011, 16:52:55 »

Evo od mene nešto

GBR 801


GBR 811


GBR 601



GBR 202


GBR 257




GBR 715
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #115 on: July 20, 2011, 22:07:50 »

Evo opet 801 ali unutrašnjost


Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #116 on: July 22, 2011, 09:10:34 »

Izražavam svoje zadovoljstvo, jer smo u kratkom vremenskom  roku uspjeli poprilično popuniti vozni park sa slikama, što se tiče tramvaja. Na spisku imamo 71 tramvaj, a fali nam još samo 25 slika da imamo kompletiran vozni par sa slikama Wink
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #117 on: July 22, 2011, 17:18:31 »

Danas sam vidio

lin 1: 715,712,271
lin 2: ---
lin 3: 501,502,503,504,505,506,507,511,601,602,603(opet sva tri)postalo uobičajeno!,237,206,207,288,811,815,801...
lin 4: 707,706,266
lin 5: 304,255,508,217,228...(opet satra)postalo uobičajeno!
lin 6: ---
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #118 on: July 24, 2011, 21:34:55 »





Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #119 on: July 26, 2011, 12:00:19 »

Evo malo da predstavimo dragulja u tramvajskom sektoru. Još uvijek je očuvan mada vozi dobrih 4-5 mjeseci. Samo na jednom mjestu je ukrašen potpisom. Garažni boj 511 Perex tramvaj. Slike:

Zadni dio tramvaja, iako uvijek prvi strada u 511 je glanc nov.



Čiste stolice



I evo tog ružnog potpisa nazad. Nadam se da će na ovom završit, mada čim srednjoškolci krenu u školu bi će razvaljivanja





Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 21 queries.