bhbus.ba
May 14, 2024, 18:50:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 321651 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #810 on: November 24, 2012, 00:22:38 »

Vozila sam se ja u 303 večeras.Neprihvatljivo prolazi skretnicu.Izuzetno sporo uz škripanje dok ne izađe iz nje.Kao da će se zaglaviti u krivini.Nisam ga vidjela s vana,ali tako izgleda kao da će se pri skretanju sastaviti tj.udariti jedan od drugi karoserija između harmonika. ::)Ako me razumijete šta hoću reći,u onom dijelu gdje se ona sabija,pri skretanju.
Iz posta gore sam shvatila da pričate o kvaru iz skorijeg vremena,a ne iz 1996.godine.
Mislim da ti kvarovi su se desili prolaskom i da je bilo oštećenja od ratnih dejstava šina,ali to je samo moja pretpostavka i da vozilo nije korišteno,ili je možda imalo i samo neke felere,kao i šine.Šta ja znam može da prođe stotinu puta,da stotinu prvi ne prođe ili da se sa vremenom počnu javljati neki mehanički kvarovi,koji se možda ne bi takvim djelovanjem javljali.
Iz nekih članaka po netu,303 je rađen malo specifičnije i jače radi tržišta Pjongjanga,i nije mi poznato da li postoje kod nas neke knjige i tehničke specifikacije detaljne koje bi mogle razjasniti da li se ta dva zgloba mogu okrenuti na radijusu one skretnice i uporediti sa ostalim tramvajima KT8D5.
Za mene lično potpuni promašaj,istina da stvarno je neuredan interval nailaska,ali to se ne može rješavati "usisivačem" gdje se ne može prirodno okrenuti, uz izazivanje štete i ne daj Bože neke teže havarije.
Nadam se da će se riješiti problem nedostatka vozila na tramvajima ovim prerasporedom.

sent from my trolejbus
« Last Edit: November 24, 2012, 00:27:13 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #811 on: November 24, 2012, 11:48:30 »

Jeli više škripi kad prolazi okretnicu od Amsterdamskih?


Iz nekih članaka po netu,303 je rađen malo specifičnije i jače radi tržišta Pjongjanga,i nije mi poznato da li postoje kod nas neke knjige i tehničke specifikacije detaljne koje bi mogle razjasniti da li se ta dva zgloba mogu okrenuti na radijusu one skretnice i uporediti sa ostalim tramvajima KT8D5.


Pretpostavljam da misliš 300?, 301, 302, 303, 304 su klasični KT8D5 rađeni za Košice 1989 godine.

Postoji mogućnost da su ovi 303 i 304 par godina prije dolaska u Sarajevo dobili malo bolje zglobove, ali to je samo moje nagađanje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #812 on: November 24, 2012, 13:14:59 »

Izvinjavam se,mislila sam na 300,a pisala o 303. Tongue

Moj dojam je da više škripi od Amsterdamskih,pogotovo kad se uzme u obzir da jako sporo prolazi skretnicu.

Možda su 303 i 304 imali neki remont prije dolaska u Sarajevo. Huh?
Čak i ako su mijenjani zglobovi ništa nije drugo ubačeno osim onoga što može pripasti po proračunu,samo novo.
Ali onda se tu zapravo ništa ne mijenja značajno kad mu mogućnost okretanja ostaje ista.
« Last Edit: November 24, 2012, 13:16:52 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #813 on: November 24, 2012, 17:01:04 »

Ja samo čekam da vidim hoće li probat 300 i 302. Ako ne onda je stvar jasna, tj. 303 i 304 se po nečemu razlikuju. Što se tiče škripe meni nije škripao na okretnici.  Huh? Naravno da je malo sporije išao ali i Satra3 i Holand ide sporije. Ovo sa intervalom se slažem jer se znaju naredat u koloni 3 trodijelna tramvaja pa onda 10 min prazan prostor pa dođe Satra2 ili čeh....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #814 on: November 27, 2012, 16:10:22 »

Danas je 303 radio na 5.
Mislim da je to mudar potez.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #815 on: November 27, 2012, 17:58:38 »

Zato su 300 i 304 radili na 3.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #816 on: November 27, 2012, 21:21:49 »

I ja sam ih vidio oba, "zijanio" sam se kad sam vidio 300....  Roll Eyes

Još samo 302...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #817 on: November 27, 2012, 21:56:43 »

evo i 815 premijerno Wink
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #818 on: November 27, 2012, 22:03:31 »

Ja mislim da je ta glupost pala na pamet direktoru.
Da KT8D5 može bez problema na Ilidžu, valjda bi ga nekad u ove 22 godine vidjeli na trici.

Za 303 i 304 sam pomislio da su možda ojačali pa ovi to tek sad skontali, ali kad sam vidio 300 skontao sam da neko rizikuje da uništi ove, nama vrijedne tramvaje.

Znam da su tramvaji visokog kapaciteta potrebni na liniji 3, ali KT8D5 ni na 5 nisu beskorisni. Da vidiš kako se KT8D5 napuni oko pola 8, jer je od Nedžarića prema gradu u to doba skoro nemoguće ući u tricu, i šesticu koje ostavljaju gomilu putnika iza sebe, zbog toga je neophodan trodjelni na 5 da pokupi te putnike, Nekidan kad sam se na 5 vozio u Satri 2 u najvećem jutarnjem špicu, već kod televizije je bila pretrpana, dok KT8D5 ili Satra 3 koja me jutros vozila na petici, kupe sve.
« Last Edit: November 27, 2012, 22:05:14 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #819 on: November 27, 2012, 22:03:35 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #820 on: November 27, 2012, 22:13:49 »

Ne raspoređuje direktor vozila,ali jeste  odgovoran za ovakve gluposti,jer je evidentno da ova vozila nisu za okretnice Ilidža.Imaš tu i izvršnog direktora,i šefove i rukovodioce i podšefove i došefove,podrukovodioce,dorukovodice i raspoređivače i inžinjere itd itd.i ostala izmišljena radna mjesta.
Neću da potenciram neke stvari,ako se desi neka havarija,ili nešto gore gore na okretnici znaće se ko je odgovoran,i vještačenjem se uvijek može utvrditi da to vozilo nije za linije 3. Roll Eyes
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #821 on: November 27, 2012, 22:21:19 »

Znam da ne raspoređuje on vozila, ali mogao je onako reći nekom od šefova "aj probaj poćerat onu velku peticu natricu"

Pošto je taj tramvaj nakon 22 godine počeo raditi dva mjeseca nakon što je on preuzeo ulogu v.d.dir. mislim da je to njegova ideja, mada ne mora značiti.
« Last Edit: November 27, 2012, 22:35:55 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #822 on: November 27, 2012, 22:29:34 »

Pa da ti kažem,to ne znam. Roll Eyes Može i bez njegovog znanja da se to uradi.
Mislim da su u pitanju neke druge stvari ovdje.Nije bitno koje,pokazaće vrijeme.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #823 on: November 27, 2012, 23:10:50 »

..."aj probaj poćerat onu velku peticu natricu"...

Natjeraše oni nju.... pa vi vidite... Kako stvari stoje tjeraće oni dok ne pukne.  Angry

Stvarno to treba malo preispitat, i ja sam mislio da 303 i 304 imaju "nešto", ali evo i 300 proradi na 3.
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #824 on: November 27, 2012, 23:28:15 »

Pitao sam kolege u Češkoj kakvi su tehničko-operativni parametri tipa KT8D5. Tvrde uposlenici gradskih saobraćajnih preduzeća da može KT8D5 proći i krivinu radiusa samo 15 m (ako se ne varam, okretaljka Ilidža ima najmanji radius 20 m). Kod Tipa KT8D5 je bio samo jedan problem i to mimoilaženje sa drugim tramvajima, morao se u mnogim gradovima povećati osovinski razmak dvokolosijećnih pruga posebno u krivinama, jer KT8D5 nema kosi prednji i stražnji dio sa vratima (kao što je slučaj kod K2 ili T3) i postojao je rizik uzajamnog sudara tramvaja u suprotnom pravcu jer su se prolazni profili prekrivali.
Ako ima problema tokom vožnje, onda su valjda krive dotrajale tračnice i to da pruga mjestimično liči više na poligon za testiranje tenkova... Sad
Logged
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 21 queries.