bhbus.ba
May 14, 2024, 22:57:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 321689 times)
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #765 on: November 12, 2012, 09:36:38 »

500 jucer radio lin. 1.
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #766 on: November 12, 2012, 10:03:49 »

Pa dobro to, 500 inače radi na svim linijama iako je satra (tj prototip satre)
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #767 on: November 12, 2012, 12:04:55 »

Ako je SATRA tj. i prototip onda kao ne bi moglo?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #768 on: November 12, 2012, 12:26:48 »

Pa moglo bi, nije poenta u tome da li može ili ne može. Poenta je u tome da jedini 500 od svih satri radi na svim linijama, a ostale satre ne rade baš tako često na nekoj drugoj liniji osim lin 3 (eventualno ponekad na lin 5), iako bi bez problema mogle bile to, satre 2 ili satre 3.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #769 on: November 12, 2012, 17:40:11 »

OoOoOo... 304 na lin 3. Vala si baš nešto zaredao.. Muštuluk za muštulukom... Svaka im čast ako su uspjeli nešto skombinovat. Nadam se da će i ostali kt8d5 biti namješteni da mogu ići na Ilidžu, ovim potezom bi se mogle malo smanjiti gužve....
Vjerovatno nekom od šefova palo na pamet da malo eksperimentiše, a vjerovatno je puževom brzinom prošao kroz Ilidžu. Nije to tramvaj za te linije, jer da jeste sigurno bi g u ove 22 godine češće viđali na 3.

Neznam jedino ako su ga nešto prepravili.
300 i 303 su bili na petici kao i obično.

716 danas radio na 4, vozio sam se u njemu.

Pa moglo bi, nije poenta u tome da li može ili ne može. Poenta je u tome da jedini 500 od svih satri radi na svim linijama, a ostale satre ne rade baš tako često na nekoj drugoj liniji osim lin 3 (eventualno ponekad na lin 5), iako bi bez problema mogle bile to, satre 2 ili satre 3.
Budu Satre 2 redovno na petici ujutro, jutros su najmanje dvije bile. (ne računam prototipa  koji se raspoređuje kao svaki K2 - gdje stigne)
« Last Edit: November 12, 2012, 17:42:32 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #770 on: November 12, 2012, 17:40:36 »

Šta je to tačno bilo na prstenu od kt8d5 pa ga je spriječavalo da vozi liniju 3 sve do danas kada je prvi put 304 vozio 3 ?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #771 on: November 12, 2012, 17:54:21 »

Ma to šeha ili neki šef malo eksperimentiše. Ne vjerujem ja da je taj odradio više  od par krugova na 3 i da će tamo raditi, osim u izuzetnim slučajevima.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #772 on: November 12, 2012, 21:11:04 »

Troler čitav dan danas je 304 radio na lin 3. Prije sat vremena tačnije rečno u 19:05:43 sam ga vidio na Marijin dvoru sa tablom 3, i danas oko 13:20 sam ga vidio ode za Ilidžu isto na onoj traci pisalo 3 Ilidža-Baščaršija

Što se tiče 716, jel sve kao i uobičajeno, kako ide?

Na petici popodne bio 501.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #773 on: November 12, 2012, 22:27:37 »

Samo se nadam da neće biti kakve štete slanjem KT8D5 na 3, a inače super ako može, jer je to tramvaj koji prima najviše putnika.

716 2 puta nakon zatvaranja vrata nije odmah krenuo, (neznam, možda je još primao putnike na prvim vratima, nisam vidio od gužve) inače bio je prenatrpan, malo je reći. Kad sam vidio da iza ide 303 na idućoj stanici sam prešao u njega jer u njemu nije tolika gužva.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #774 on: November 12, 2012, 22:29:10 »

Znači opet šteka... Vazda ima problem sa polaskom, vozač mora onaj "kuplung" okrenuti iznad glave da bi krenuo....
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #775 on: November 12, 2012, 22:43:18 »

Ma ne bi štekalo da se neki ljudi ne guraju kao stoka u jedan tramvaj. I to vidi da je tramvaj prenatrpan i oni se uporno guraju u njega. Ja ako uđem uđem ako ne onda izađem i onda sačekam drugi tramvaj.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #776 on: November 12, 2012, 23:06:03 »

Znači opet šteka... Vazda ima problem sa polaskom, vozač mora onaj "kuplung" okrenuti iznad glave da bi krenuo....

Znači nije do vrata (kao što je sarajlija211 pomislio)

Kad smo kod guranja, neki dan ljudi se guraju u prenatrpanog amsterdamca u Nedžarićima, dok iza na semaforu stoji skoro prazan KT8D5 303
A danas se je u prepunom 716 došlo do verbalnog incidenta između muškarca i žene, oko uguravanja u pretrpan tramvaj, pri čemu su spominjani majmuni i druge životinje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #777 on: November 13, 2012, 17:32:43 »

Jutros sam opet vidio 304 na 3
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #778 on: November 13, 2012, 21:47:54 »

Ja sam se i vozio.....  Grin
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #779 on: November 14, 2012, 16:26:10 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 20 queries.