bhbus.ba
May 14, 2024, 06:50:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 321584 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #750 on: November 06, 2012, 18:37:36 »

Upravo sam došao do zanimljivih, tačnih i pouzdanih podataka:

Podaci iz tehničko-poslovnog izvještaja firme Siemens-Halske iz kraja 19. stoljeća:


Lokacija: Sarajevo
Vlasnik: Sarajevo
Datum puštanja u rad: 1.5.1895. godine
Maks. brzina u km za sat: 18
Napajajne: nadzemno preko žice u visini 5-6 metara iznad šina
Raspored linija: Državna željez. stanica - Gradska željez. stanica - katolička crkva, Lokalna željez. stanica - Vijećnica
Kolosijek: 0,760 m
Dužina pruga: 5,5 km
Dužina šina: 7,5 km
Profil šina: Vinjolske šine, žljebne šine
Maks. uspon: 1:33
Min. poluprečnik krivina: 30 m

Vozila:

Broj: 7 motornih kola + 2 lokomotive
Broj motora: 11
Pojedinačna snaga: 20 konjskih snaga po svakom od  11 motora
Broj mjesta: po 30 mjesta u svakom od 7 motornih kola
Broj prikolica: 8
Broj mjesta: po 26 mjesta u svakoj od 8 prikolica

Elektrana:

Parni kotlovi:
Broj i tip: 5 duplih parnjih kotlova
Površina prostora za loženje: 150 kvadrat. metara u svakom od 5 kotlova
Parne mašine:
Broj i tip: 4 Horizontalne parne mašine sa kondenzacijom
Pojedinačna snaga:3 mašine po 190 konjskig snaga, 1 mašina po 500 konjskih snaga
Ukupna snaga: 1070 konjskih snaga

Dinama:
Broj i tip: 6 mašina sa vanjskim polom, 1 mašina sa unutrašnjim polom
Pojedinačna snaga: 6 mašina tipa LH20 po 60 kW, 1 mašina tipa J105 po 350 kW
Ukupna snaga: 710 kW
Napon: 300 V
Tip prenosa snage: preko čeličnih užadi, direktnim kuplungem
« Last Edit: November 06, 2012, 18:39:42 by dresdener » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #751 on: November 07, 2012, 23:50:44 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #752 on: November 08, 2012, 23:10:02 »

Linija 1 večeras ne prometuje. V.r. 12 koji je trebao radit 715 isključen je i nije došao nikakav drugi tramvaj.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #753 on: November 09, 2012, 21:56:33 »

g.b. 602 - lin 3
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #754 on: November 10, 2012, 18:09:01 »

-g.b. 217 se ponovio sa nekom bijelo-narandžastom reklamom.
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #755 on: November 10, 2012, 19:23:37 »

-Mislim da je upitanju 815 , koji ima isto novu reklamu . Smiley
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #756 on: November 10, 2012, 19:32:11 »

Edine, objasni malo tvoj zadnji post? Za šta misliš da je u pitanju 815

Davno smo konstatovali da 815 ima novu reklamu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #757 on: November 10, 2012, 19:46:39 »

Izvni te nisam procitao taj post.
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #758 on: November 10, 2012, 19:55:31 »

Znači 217 ima novu reklamu a osim 815 i 217, u zadnjih sedmicu-dvije su se "ponovili" 501 i 507
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #759 on: November 11, 2012, 15:57:31 »

Pošto man 464 najviše voli bečke tramvaje da ga obradujem: 716 danas imao probnu vožnju, vidio sam ga prije sat vremena na Ilidži.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #760 on: November 11, 2012, 16:03:26 »

@ Troler, baš si za muštuluka...
Još 716, on nije vozio... ima 3 godine sigurno.

On se nešta stalno kvario..... valjda su ga napravili.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #761 on: November 11, 2012, 16:37:43 »

Ma definitivno je prestao voziti možda prije nešto više od godinu i po, ali pošto se stalno kvario više je bio rezerva, i više je stajao u remizi nego vozio.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #762 on: November 11, 2012, 17:41:31 »





« Last Edit: November 11, 2012, 19:53:28 by MAN Lions coach » Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #763 on: November 12, 2012, 08:40:54 »

jutros ja dolazim na tramvajsku okretnicu u nedzaricima kad imam sta vidjeti - 304 ide iz pravca ilidze, ja pogledam tablu-pise 3. Kako su to izveli i jesu li sta preradjivali neznam.
502 i 503 jutros rade na 5,a ja se javljam iz 502
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #764 on: November 12, 2012, 09:07:29 »

OoOoOo... 304 na lin 3. Vala si baš nešto zaredao.. Muštuluk za muštulukom... Svaka im čast ako su uspjeli nešto skombinovat. Nadam se da će i ostali kt8d5 biti namješteni da mogu ići na Ilidžu, ovim potezom bi se mogle malo smanjiti gužve....
Logged
Pages: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 20 queries.