bhbus.ba
May 15, 2024, 00:04:58 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 321712 times)
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #675 on: September 18, 2012, 17:18:49 »

Ja mislim da je to manji kvar. Jer svaki tramvaj koji se pokvario sljedeći dan opet vozi.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #676 on: September 23, 2012, 00:05:13 »







Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #677 on: September 23, 2012, 12:38:34 »



Evo ga i 802 ponovo radi, neki dan je na probi bio je 813. Moderator može uvrstiti ovu sliku u v.p. jer tamo fali.

Sada redovno rade 801,805,811,812,815,816 a evo i 802 i 813 se lagano vraćaju u promet

(p.s. sjećate se kad je već sad bivši direktor Kadić rekao da teški tramvaji neće raditi za Baščaršiju? Kao što rekoh tada od toga nema ništa.)
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #678 on: September 23, 2012, 12:52:07 »

Nadam se da će i ostali LHB-i početi raditi.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #679 on: September 23, 2012, 13:35:01 »


(p.s. sjećate se kad je već sad bivši direktor Kadić rekao da teški tramvaji neće raditi za Baščaršiju? Kao što rekoh tada od toga nema ništa.)

Ma ja vjerujem da su to oni i planirali, ali možda su našli neki razlog da trodjelni rade i dalje na trici. Imam na umu par mogućih razloga, od kojih su neki bizarni, a neki malo ozbiljniji, kao npr. smanjen broj tramvaja prema Baščaršiji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #680 on: September 23, 2012, 13:42:40 »

Valjda što mnogi putnici idu prema Baščaršiji i nazad od Baščaršije prema Ilidži pa je bolja opcija da voze trodjelni na trici da smanje gužvu zajedno sa dvodjelnim jer u trodjelne može stati više putnika. Pogotovo radnim danima i za vrijeme školske godine.
« Last Edit: September 23, 2012, 13:44:55 by sarajlija211 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #681 on: September 23, 2012, 13:53:04 »


(p.s. sjećate se kad je već sad bivši direktor Kadić rekao da teški tramvaji neće raditi za Baščaršiju? Kao što rekoh tada od toga nema ništa.)

Ma ja vjerujem da su to oni i planirali, ali možda su našli neki razlog da trodjelni rade i dalje na trici. Imam na umu par mogućih razloga, od kojih su neki bizarni, a neki malo ozbiljniji, kao npr. smanjen broj tramvaja prema Baščaršiji.

Definitivno se slažem sa konstatacijom da su potrebni tramvaji većeg kapaciteta na liniji 3 i to je jedan od glavnih uzroka zašto lhb-ejci rade na 3, bilo bi naprosto nerentabilno velike tramvaje uključivati na linije poput 1,4,2, možda bi se mogli uključiti na 6, mada je i tu samo u špicama popunjenost procentualno visoka.

Kad spomenuh linije 1 i 4, definitivno je na tim linijama preveliki interval, svakodnevno koristim liniju 1 i ponekad se susretnem sa situacijom da se jedva uguram u tramvaj na Ž. stanici jer se "jedinica" sada čeka 18 minuta, a priljev srednjoškolaca kojima nastava počinje u 14:00 (Buća potok, Rajlovac,Reljevo) je veliki ako na to još dodamo i "standardne putnike" i turiste kojih uvijek ima da se zaključiti da je potrebno korigovanje sadašnjeg voznog reda. Linija 4 nije tako popunjena, ali je interval bezobrazno velik, čak 32 minute što se jednostavno ne isplati čekati. Zna se da je lin 4 obično poluprazna ali kako sada ide rijetko i tu se zna desiti da popounjenost bude velika. U večernjim satima situacija je ok jer baš i nema puno putnika, a kako bi ih i bilo kada se "kec" čeka po 36 minuta, a "četvorka" nevjerovatnih 64 minute. Bizarno...
« Last Edit: September 23, 2012, 13:54:36 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #682 on: September 23, 2012, 14:11:05 »

Sad ima oko 68 voznih tramvaja, a u saobraćaju je 45-48. Neznam kakvi su sa vozačima, pošto postoji zabrana za primanje novih radnika, a od vremena prije pucanja skretnice, kad je radilo 55-56 tramvaja prošlo je dosta vremena, i siguran sam da je jedan broj vozača otišao u penziju, ili otišao prestankom važenja ugovora, i sl.

To je moja pretpostavka ne kažem da je baš tako.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #683 on: September 23, 2012, 14:13:28 »

Tačno tako. Imaju manjak vozača.
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #684 on: September 23, 2012, 18:05:06 »

Zbog čega je zabranjeno primanje novih radnika?
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #685 on: September 23, 2012, 19:31:59 »

Tačno tako. Imaju manjak vozača.


To nije tačno.Na tramvajima ima dovoljno vozača.Na trolejbusima fali,bio je nedavno jedan smrtni slučaj i nešto na bolovanju.Radi se po 2 sedmice bez pauze.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #686 on: September 23, 2012, 19:33:34 »

Smrtni slučaj? Ko je umro?
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #687 on: September 23, 2012, 19:34:13 »

Šta tebe briga ko je umro.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #688 on: September 23, 2012, 19:45:35 »

Tačno tako. Imaju manjak vozača.


To nije tačno.Na tramvajima ima dovoljno vozača.Na trolejbusima fali,bio je nedavno jedan smrtni slučaj i nešto na bolovanju.Radi se po 2 sedmice bez pauze.

Hvala na inf.

Pa zašto se onda reducirao vozni red?

Tramvaja ima dovoljno, vozača ima dovoljno, ?
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #689 on: September 23, 2012, 19:47:00 »

Da bi tebe to intenzivnije zanimalo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 23 queries.