bhbus.ba
May 11, 2024, 21:44:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290865 times)
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #1140 on: October 30, 2014, 18:07:34 »

Stvarno ste vise dosadni s tim bubice, svaki prevoznik ima svoje ime
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1141 on: October 30, 2014, 18:14:34 »

Prepravljeno
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1142 on: October 30, 2014, 18:21:37 »

Turci će GRAS-u donirati i 20 tramvaja

http://www.klix.ba/vijesti/bih/turci-ce-gras-u-donirati-i-20-tramvaja/141030041
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1143 on: October 30, 2014, 20:08:07 »

Gamad, ko gamad.... nista novo, imace 3-4 putnika hahahaha, a vidim policijski sat uvode do 21 i 30 voze... nista novo, nek voze malo po brdu...

Naravno tarifni sistem nane Begzade iz 1833, voziću, za koliko mi se vozi... Zadnji trzaji da se ubace u prijevoz kad dođu presoala grasova vozla svakako su donji... Jedina linija na kojoj možda imaju šanse je Vogošća nakon dolaska još 25 vozila u gras, ne računajući 31e...

Send from bus No 464 using tapatalk
« Last Edit: October 30, 2014, 20:20:31 by man 464 » Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1144 on: October 30, 2014, 20:26:18 »

Ne radujte se previse tim vozilima, koliko ce jos moci voziti, 2-3 max 5 godina!? Koliko su stari oni Otoyoli odnosno u kakvom se stanju nalaze, u kakvom su stanju ostali zglobnjaci? U koliko nista ne naprave u godinu-dvije. Propali su ko zeton!
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1145 on: October 30, 2014, 20:32:17 »

Po meni kratkorocno rjesenje.. Ne rijesava glavne probleme.. od donacija se nece moci vjecno zivjeti.. sad hoce li vladajuca garnitura uciniti napokon nesto da GRAS stane na noge ili ce raditi ono sto su radili njihovo prethodnici koji su doveli firmu o ovo stanje budemo vidjeli...
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1146 on: October 30, 2014, 20:41:46 »

Ma bitno je da se vratimo bar na nivo s početka 2011, pa vidjećemo šta dalje. Moći će se gurati bar još 2 godine.

Imam se itekako radovati ako mi radi moja linija koja je trebala biti sljedeća na listi ugašenih. Sad radi Mečka pa koliko će raditi vidjećemo.
Ima problema sa gorivom, gumama, dijelovima, ali treba sad malo pritisnuti raju da plaćaju karte i biće možda bolje i po tom pitanju.

Nova vlast? Po tom pitanju sam pesimista, ali vidjećemo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1147 on: October 30, 2014, 20:43:50 »

Ne radujte se previse tim vozilima, koliko ce jos moci voziti, 2-3 max 5 godina!? Koliko su stari oni Otoyoli odnosno u kakvom se stanju nalaze, u kakvom su stanju ostali zglobnjaci? U koliko nista ne naprave u godinu-dvije. Propali su ko zeton!

Zglobnjaci koje gras ima su 2005, 2007 i 2009 godište, te par zglobova 1998, 1992, ali samo par...
Solo su sad se popravili jer grasovi classic su 2008 godište, a SL222 su 1998, ali ovih 30 konekta je veliko olakšanje, dok će 10 zglobova godišta pretostavljam oko 2005 isto pojačati zglobove...

Minibusi Otoyol su 2005, a ima i 10 Novociti minibusa 2012 godište. Minibusi su i dalje najkritičniji.

Trole će raditi po rasporedu kad dođe 15 iz ženeve, Autobusi skoro po rasporedu 90% polazaka, tramvaji kao i trole 100%, a minibusi su trenutno na 50% polazaka... ako bi došlo još 10-ak o kojima se prića, ali to je daleko za išta pominjati i planirati, bili bi negdje na 60%.

Kad smo pregurali 2013 sa 40 buseva, vala ćemo i ABD i sa 80 buseva gurati još makar 10 godina.
« Last Edit: October 30, 2014, 20:59:16 by man 464 » Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1148 on: October 30, 2014, 21:02:08 »

Danas u Avazu je bio clanak da ako dode jos ovih 15 Mercedesa da ce faliti vozaca jer su kako je reko neki iz GRASa,imaju 50 vozaca iz autobuskog sektora koji su invalidi rada,a ima ih 15 iz minibuskog, 25 iz trolejbuskog i 42 iz tramvajskog sektora.. i to bi mogao predstavljati problem pored nedostatka goriva,guma i drugih rezervnih dijelova..
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1149 on: October 30, 2014, 21:07:54 »

4 godine su nam trebale da sa 90 vozila sletimo na 40, s tim da bi sad trebali imati više vozila u boljem stanju, nego što je bila glavnina tadašnjeg voznog parka.

@Manas

Nažalost vrlo moguće, gledao sam brojke vozača u onom izvještaju iz maja 2013, čini mi se 199. Kad se to podjeli na 3 smjene ispada dovoljno za oko 65 autobusa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1150 on: October 30, 2014, 22:42:40 »

Vidiš ovo sa vozačima bi moglo biti problem, ali i to će se riješiti već na neki način... samo da vozila dođu sva pobrojana...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1151 on: October 31, 2014, 18:12:58 »

Iduće sedmice će biti donesena odluka hoće li biti prihvaćena donacija tramvaja GT8 iz Konye nakon što stručnjaci iz GRAS-a procjene hoće li ovi tramvaji moći savladati krivine i okretnice.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1152 on: November 03, 2014, 15:07:39 »

Proradili su novonabavljani zglobni centrolineri, s obzirom da nemaju garažni broj, vodićemo ih na slijedeći način (tj. kao i do sada sa zadnje tri reg. broja.)

Vidio sam 118 - ex plavo bojenje i 541 i 542 - ex bijelo bojenje.
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1153 on: November 03, 2014, 19:01:20 »

Vozio sam se u jednom, radio je na 21 (dva su na 21, dva na 31e).. Unutra gradska sjedista,ima dosta prostora,nije isaran al uzasno izgreban po staklima, kamere nisam vidio kao ni naljepnicu za Wi-Fi, izvana pored vrata je objasnjeno kako putnik moze otvorit vrata cini mi se.. Pretpostavio sam da ce povuci prvopristigle Centrolinere sa gradskih linija (2 rade za Kakanj cini mi se, ne znam jesul neki prebacili na Ilidzu) i prebacit na prigradske jer imaju mnogo udobnija sjedista od ovih novih.. Sve u svemu fine prinove Smiley

...i uskoro dolazi jos prinova Smiley
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1154 on: November 03, 2014, 21:42:30 »

Proradili su novonabavljani zglobni centrolineri, s obzirom da nemaju garažni broj, vodićemo ih na slijedeći način (tj. kao i do sada sa zadnje tri reg. broja.)

Vidio sam 118 - ex plavo bojenje i 541 i 542 - ex bijelo bojenje.
Četvrti je 117 (ex-plavi.)

Inače ovi centrolineri su mi bolji za grada, a ove stare trebaju dati na linije za Ilijaš, Raštelicu, Kakanj, vareš... itd....
Samo ako prebace ove stare centrolinere na prigrad, opet imamo masiranje putnika na 31e u 4 solo vozila, iako su tu samo 2 zgloba, linije 31e iziskuje kontinuirano zglobno vozilo, ali uzalud govoriti. Inače vrata mi se sviđaju sa onim žutim hepekom,

Kad saberem utisak i na skali od 1-5 mogu im dati 4, jer imaju ovu manu što je manas rekao i troja vrata što stvara čep u prikolici

« Last Edit: November 03, 2014, 21:51:12 by man 464 » Logged
Pages: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.