bhbus.ba
May 11, 2024, 12:47:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290828 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1095 on: October 06, 2014, 22:27:42 »

Potpuno podržavam stav kolege man464. Ono što se sada vidi dakle "slobodna konkurencija" CTS-a i GRAS-a uz šutnju imbecilnih i korumpiranih političara to jeste onaj pravi put u Indiju ili Pakistan. Dakle svako vozi kako hod hoće, nema regulacije, nema nekih dosadnih zakona i propisa, neka momci zarade neki dinar!

Vidim da su pametnjaci neki u struci "ekonomija i organizacija javnog saobraćaja" procurili iz KLIX-a i ovdje, dakle da ponovim po sto devedeset osmi put:

1. JAVNI GRADSKI SAOBRAĆAJ je odgovornost i nadležnost lokalnih vlasti. Jer se ne radi o biznisu nego o službi građanima.
2. JAVNI GRADSKI SAOBRAĆAJ mora biti podržavan od strane lokalnih vlasti jer kao takav, razvijen i u službi građanima i ne nečijim džepovima, NE DONOSI PROFIT.
3. U normalnim i itekako funkcionalnim gradovima, lokalne vlasti PODRŽAVAJU JAVNI SAOBRAĆAJ. Zašto? Jer ulaganje u javni saobraćaj zahtijeva na kraju puno manje para nego izgradnja raznih gradskih autoputeva, parkinga, podzemnih garaža, nadzemnih garaža, petlja, obilaznica, longitudala, transverzala, itd. Umjesto ulica sa 4 i više traka u svakom pravcu može bit drveća, zelenila, površina ZA LJUDE i ne za automobile.

Sa druge strane, korumpiranoj vlasti treba što više takvih velikih građevinskih poduhvata, jer to je najbolji način preusmjeravanja para u jaranske džepove. Provjereno u cijeloj istočnoj Evropi.

Mnogi još stalno nisu skontali da kvalitetan javni saobraćaj nisu samo neka niskospodna (većinom polovna) vozila sa lošim WIFI nego SOLIDAN SISTEM. Dakle ja kupim na Ilidži kartu za sat vremena i mogu sa njom putovati prema tačnom redu vožnje i presjedati od Ilidže sve do Vogošće. SA JEDNOM KARTOM. Uz garanciju da ću na Skenderiji čekati najduže 5 minuta obnovljen trolejbus i ne 20-30 minuta kao danas. Uz garanciju veza između linija dakle da vozila zaustavljaju što bliže jedno drugome i ne moram kao kreten trčati preko pola starog grada od jednog terminala do drugog, da slušam sva­đe vozača i konduktera ili doživljavam utrku i pretjecanje autobusa konkurentnih preduzeća "ko će biti brže na stanici i pokupiti putnike".

KVALITETAN javni saobraćaj stvarno nije ono "jbg evo 21a vozi Mujo, trojku vozi Hase, kod Muje košta karta 1,50 KM, Hase traži 1,60 KM, ili da se vozim sa Feridem taj vozi samo triput dnevno ali samo za 1,20 KM ali nekad stiže brže nego Hase"... to je haos, užas i degeneracija. To vama NIJE solidan i kvalitetan javni saobraćaj.

Firma Centrotrans se naravno ponaša kao biznismeni, kao tvrdi biznismeni, kao grabljivci. Iskorištava opću anarhiju i nepoštivanje zakona koje je sveprisutno u državi, iskorištava korupcijske veze tamo "gore" kod foteljaša. Svakako Centrotrans je u mnogim pogledima u puno boljem položaju jer naprimjer može kupovati potrebne stvari po normalnoj cijeni i nije primoran, kao što GRAS jeste, kroz namještene tendere uzimati metle po 50 KM i šarafe po 25 KM dok ove jaranske dobavljačke firme povezane sa političarima sebi pune džepove.

Svakako SLOBODNA KONKURENCIJA u gradskom saobraćaju se može dobro vidjeti u gradovima Afrike, Azije, gdje vladaju beskrajne gužve, između toga neki obijeni kombijevi, rikše i prodavači kuhanog kukuruza. Bujrum.

Nije meni niko od pametnjaka objasnio kako će rješavati problem toga što će svaki prevoznik imati svoju tarifu, svoje karte, svoje redove vožnje, i putnik će samo plaćati, plaćati, i plaćati...

U "komunjarskoj" Evropi svakako nema nijednog velikog grada gdje bi mogli vidjeti neke konkurentne linije tramvaja, metroa, ili slične gluposti.

Ustvari londonski saobraćaj pati do danas od posljedica privatne konkurencije: Metro je građen na početku stvarno kao sistem konkurentnih linija. Dakle gradile se gdje je bilo isplativo i ne gdje bi bilo s obzirom na razvoj grada potrebno, tuneli veoma malog presjeka radi što manjih troškova, sve prostorije preuske, male, sa lošim kapacitetom, u vrijeme gužva apsolutna katastrofa. Dok u zloj komunjarskoj Moskvi postoji Metro koji je ispočetka građen jako dostojanstveno saobraćajno sredstvo ogromnog kapaciteta, danas je najviše korišten metro na svijetu, i planovi daljnjeg razvoja su nevjerovatni. I tvrdim da je i za putnike najefikasniji na svijetu.
« Last Edit: October 06, 2014, 22:32:08 by dresdener » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1096 on: October 06, 2014, 22:38:43 »

Čovjek objasnio.
Hvala lijepo.
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #1097 on: October 06, 2014, 22:54:01 »

Vecina bi voljela da gras ukine autobuski sektor i ubaci konkurenciju..... a sto se ne pogleda strana prigrada kod konkurencije kad posalju autobus za hrenovicu i selka oko ilijaša pa ostanu u kvaru ljudi kasne na posao djeca u skolu... drug iz hrenoice svaki drugi dan kasni zbog jvara autobusa a gore je najredovniji grafonja kojem ce jos malo 30 goodina.... al su zato nabacili 8 autobusa na koercijali smateaju jedan drugom i opet 3 gras-ova uzmu vise love a i brzi su...... otvaraju linije koje su rentabile slucaj ne radi tramvaj od nedzarica do ilidze odmah ubacuju liniju vijecnica hrasnica ta linija nikad nije otvorena za 130 godina gras--a i oni je nasli otvoriti na "zahtjev gradana" ma daj molim te gledaju samo gdje ce se ogrebati fuj.... a nek se zahvale sejariju za vozni park...
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1098 on: October 06, 2014, 23:11:36 »

Da se autobuski sektor "prema zahtjevu građana" razbaca u plijen privatnicima, neka mi ona većina objasni:

ŠTA ĆETE RADITI S TIME DA TI PRIVATNICI ĆE VOZITI NAJVJEROVATNIJE KAO KOMERCIJALE?
Jeste li nekad već računali najmanju moguću opciju čovjeka koji ide na posao - dvije vožnje autobusom dnevno 21 radnih dana? to je 67 maraka i 20 feninga!!!

I AKO BI PRIVATNICI UVELI MJESEČNE, SVAKO SVOJU, kako ćete rješavati problem toga što desetinama hiljadu građana bi trebale onda najmanje dvije mjesečne - za svakog prevoznika jedna?

To je jednostavno destrukcija javnog prijevoza, jer u takvoj situaciji nema ni najmanje šanse da bude atraktivniji od automobila. Čovjek koji bi morao plaćati mjesečno preko sto KM da stigne od Vogošće na Grbavicu ili od Jarčedola na Dolac Maltu će jednostavno voziti automobil.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1099 on: October 06, 2014, 23:17:38 »

Pa eto već imaš 2,5KM na nezakonitoj komercijalnoj liniji Vijećnica- Hrasnica.

Vjerovatno neatraktivne linije neće vozati,a tamo gdje je atraktivno ćeš imati komercijalni karakter.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1100 on: October 06, 2014, 23:28:15 »

Ja stvarno ne razumijem što uposleniku Centrotransa Omerhodžiću smeta moja fotografija koju uporno briše.



« Last Edit: October 07, 2014, 00:11:33 by makljen1123 » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #1101 on: October 06, 2014, 23:44:50 »

Tvoje mlada damo provokacije Jusuf Ubica,zamisli da na toj tvojoj troli sad neko nesto sarne :*
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1102 on: October 07, 2014, 00:04:49 »

Vecina bi voljela da gras ukine autobuski sektor i ubaci konkurenciju..... a sto se ne pogleda strana prigrada kod konkurencije kad posalju autobus za hrenovicu i selka oko ilijaša pa ostanu u kvaru ljudi kasne na posao djeca u skolu... drug iz hrenoice svaki drugi dan kasni zbog jvara autobusa a gore je najredovniji grafonja kojem ce jos malo 30 goodina.... al su zato nabacili 8 autobusa na koercijali smateaju jedan drugom i opet 3 gras-ova uzmu vise love a i brzi su...... otvaraju linije koje su rentabile slucaj ne radi tramvaj od nedzarica do ilidze odmah ubacuju liniju vijecnica hrasnica ta linija nikad nije otvorena za 130 godina gras--a i oni je nasli otvoriti na "zahtjev gradana" ma daj molim te gledaju samo gdje ce se ogrebati fuj.... a nek se zahvale sejariju za vozni park...

Nebi da ulazim u siru diskusiju samo malo da te demantujem sto se tice busa za Hrenovicu... 4 godine sam svako jutro isao iz Hrenovice za Sarajevo i u te 4 godine bus se pokvario mozda najvise 5-6 puta,ali kasnjenje nije bilo vec od 30-40 minuta jer se odma posalje zamjensko vozilo, ili bus koji ujutro ide za Hrenovicu pokupi putnike i okrene se za Sarajevo a iz Hrenovice dode drugo zamjensko vozilo... sto se tice busa za Sarajevo ujutro za Sarajevo radi Stajer gbr 403 koji je sigurno jedno od najboljih prigradskih vozila u CTSu,a iz Sarajeva za Hrenovicu radi Grafonja Wink

Azra@ Be normal Wink
« Last Edit: October 07, 2014, 00:07:02 by Manas » Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #1103 on: October 07, 2014, 00:28:40 »

Ja stvarno ne razumijem što uposleniku Centrotransa Omerhodžiću smeta moja fotografija koju uporno briše.



Drugari, sory što se mješam, al kao moderator sam dužan opomenuti člana koji provocira. Svi mi volimo neke prevoznike, neke mrzimo, ali ne treba tu mržnju ispoljavati na forumu, za sve postoje granice. Azra ja sam ovu tvoju sliku cenzurisao pošto se radi o provokaciji. Primijetili ste da ja cenzurišem i SVOJE slike ako ih uslikam pored bilborda na kojima su obilježja RS, ili ako uhvatim  zastavu i tome slično. Takvim stvarima nije mjesto na forumu.

Drugo, živim u gradu gdje više prevoznika, tačnije njih 6, obavlja gradski prevoz imogu reći da je znatno bolje, nego kad bi jedan prevoznik pokrivao čitav grad, bar što se tiče BL. Evo, meni je drago što je CTS ušao u GP Sarajevo, jer ima novija vozila, a GRAS od onolikog broja vozila, ima samo 10-ak MAN Lions Classic/Classic G.

Eto nemjote se bazirati na gluposti koje sam napisao, jer pola toga pišem napamet, bazirajte se na to više ne vrijeđate jedni druge. pusica..
Logged

Setra S 417 HDH !!!

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1104 on: October 07, 2014, 00:38:59 »

Naravno da cenzurišeš stvari koje ne odgovaraju jednoumlju koji je ovdje prisutan.
Ja vaše slike koje postavljate ne cenzurišem i ne maštrafim da ih upropastim,a vi ste to učinili bez moje dozvole i pitanja.Čak i ne komentarišem fotografije sa okupljanja na Blajburgu i sl. Roll Eyes

Nekima je jako zasmetala fotografija,i jako mi je žao,što su se na bilo koji način uvrijedili,ali ja sam građanina slobodne države BiH i slobodne Evrope.
Pogotovo kad se uzme za činjenicu da pojedinci rijetko (čitaj nikad) i ne svrate u podforum,a neki događaji su ih iz njima poznatih razloga doveli ovdje.

« Last Edit: October 07, 2014, 00:42:07 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1105 on: October 07, 2014, 00:41:58 »

Mislim da je isto i kod GRAS-a kad se pokvari bus za Trnovo, Bakiće itd... samo što nema rezervnog vozila pa se skida s druge linije. Ne možeš ostaviti putnike na tako dugoj liniji.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Od silne diskusije koju je započeo neko koga je ujelo za guzicu što je juče komentarisan Centrotrans, i njihovo ulaženje na liniju za Buća Potok baš danas, i što su turkishi počeli s radom, nisam uspio da upišem utiske sa vožnje.

Busevi su super, lijepo zvuče i idu, udobni su i ništa ne lupa. Znači pravi generalni remont, utegli su ih ko da su novi.
E mana su im sjedišta, ono je nešto slabo, tanka tvrda plastika, i mislim da će nakon nekog vremena dosta tih buseva imati sjedišta iz SL222

Otvaraju se oba krila prednjih vrata ali se samo na prvo može ući, a na drugo samo na stepenice. Čudi me da to u ovom periodu dok su stajali nije skinuto.
Inače u Istanbulu se koristi samo to prvo krilo, a kod nas samo drugo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1106 on: October 07, 2014, 00:44:04 »

Ne sekiraj se,imaće i koje polupano staklo,kad se to naruči. Wink
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1107 on: October 07, 2014, 01:01:24 »

Ja stvarno ne razumijem što uposleniku Centrotransa Omerhodžiću smeta moja fotografija koju uporno briše.



Drugari, sory što se mješam, al kao moderator sam dužan opomenuti člana koji provocira. Svi mi volimo neke prevoznike, neke mrzimo, ali ne treba tu mržnju ispoljavati na forumu, za sve postoje granice. Azra ja sam ovu tvoju sliku cenzurisao pošto se radi o provokaciji. Primijetili ste da ja cenzurišem i SVOJE slike ako ih uslikam pored bilborda na kojima su obilježja RS, ili ako uhvatim  zastavu i tome slično. Takvim stvarima nije mjesto na forumu.

Drugo, živim u gradu gdje više prevoznika, tačnije njih 6, obavlja gradski prevoz imogu reći da je znatno bolje, nego kad bi jedan prevoznik pokrivao čitav grad, bar što se tiče BL. Evo, meni je drago što je CTS ušao u GP Sarajevo, jer ima novija vozila, a GRAS od onolikog broja vozila, ima samo 10-ak MAN Lions Classic/Classic G.

Eto nemjote se bazirati na gluposti koje sam napisao, jer pola toga pišem napamet, bazirajte se na to više ne vrijeđate jedni druge. pusica..

Nisi upućen dobro. Možda kod tebe u BL vlada red, a u SA je totalna anarhija, Centrotrans je u početku i dobio neka rješenja ali od ove godine ulaze na linije kako hoće i rade kako hoće.

Centrotrans nema novija vozila od GRAS-a nego samo modernija i očuvanija. GRAS ima 24 autobusa 2007-2009 godište, Centrotrans nema ni jedan normalni gradski autobus (12-18m) tog i mlađeg godišta.

GRAS je kupovao nove autobuse i minibuse u periodu 2005-2012, a Centrotrans je kupovao autobuse stare 8-12 godina s izuzetkom minibusa Novociti koji su 2012, a koji su nabavljeni istovremeno kad i GRAS-ovi.

Lako je tako. I ja imam običaj za 80-100 maraka kupiti mobitel koji je prije samo 5 godina koštao više od 1000 maraka, al to više nije to.
« Last Edit: October 07, 2014, 01:04:36 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #1108 on: October 07, 2014, 01:03:54 »

Busevi su super, lijepo zvuče i idu, udobni su i ništa ne lupa. Znači pravi generalni remont, utegli su ih ko da su novi.
E mana su im sjedišta, ono je nešto slabo, tanka tvrda plastika, i mislim da će nakon nekog vremena dosta tih buseva imati sjedišta iz SL222

Čekaj.  Imaju para za remont a nemaju buseva da pokriju linije, wtf?!

Čak i sada kad se cts priključio ne mogu da pukriju sve (info. sam dobio od kolege MANAS)

Možda sam ja u krivu, al bih prije uzeo nove (novije polovne) buseve, a za remont ima vremena. Ako AP i ovi manji BL-čki prevoznici mogu uzeti 15 autobusa u 3 god, kako jedan gigant poput Grasa nema para za takav, ili još veći poduhvat??

Jednom rječju, kakvo im je bilo održavanje unazad 10-15 godina??



P.S.  Kasno sam vidio zadnju poruku
« Last Edit: October 07, 2014, 01:06:49 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1109 on: October 07, 2014, 01:08:03 »

Ovo su donirana vozila koje je IETT Istanbul remontovao! U stvari kako su remontovani možda su išli direktno u Mercedes Türk na remont!

Ljudi su u prošloj godini kupili 1700 autobusa pa mogu i remontovati 30 autobusa za Sarajevo i 20 Liberiju pred donaciju

Te linije na koje se CTS priključio ne računaju se da su pokrivene jer ne važe kuponi, a i Centrotrans na jedne nema rješenja, a na drugima su upitna jer su ih dobili bez tendera, a to su linije koje su uredno održavane od strane GRAS-a u vrijeme kad su dobili rješenja.

Ma nije ovo jednostavno objasniti osobama sa strane zato te osobe najviše i navijaju za Centrotrans.

GRAS trenutno radi na oko 50% kapaciteta jer dobar dio vozila nije u funkciji, većina SL222 ne radi, radi ih samo 10.
Od kad je ušao Centrotrans stanje opet nije mnogo bolje.
« Last Edit: October 07, 2014, 01:23:03 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 22 queries.