bhbus.ba
May 12, 2024, 01:38:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290874 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1080 on: October 05, 2014, 10:17:00 »

Faith in humanity restored. 
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1081 on: October 05, 2014, 16:14:46 »

Na dan kada GRAS počinje uključivati Mercedese, Centrotrans počinje voziti na liniji Otoka-Buća Potok, naravno opet bez ikakve dozvole i "na zahtjev građana"

Ponovo samovoljno izmišljene tarife, cijena karte 1,00KM i povratna 1,50KM da bi zaje*ali i GRAS i kombi prevoznike.

Liniju 15b GRAS nije održavao od proljeća 2013, a i na 15 je već mjesecima samo jedan bus. Ne znam šta je gamad čekala ovaj trenutak kad je sad već izvjesno da će GRAS pokrenuti većinu linija na kojima je obustavljen saobraćaj zbog nedostatka vozila.

Sad kad se GRAS uključi na svoju liniju koju nije imao čime održavati izdaće saopštenje za javnost "kako GRAS mjesecima ne održava linije pa se uključi kad istu Centrotrans počne održavati"

Zašto Centrotrans nije počeo održavati tu liniju prije mjesec ili dva?
« Last Edit: October 05, 2014, 16:17:12 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1082 on: October 05, 2014, 16:39:27 »

Lešinarski postupak za lešinarsku firmu, ali kako god, daj da vidim i to čudo, CTS na Buća potoku, mislim da neće biti nekog fajda jer će raditi sada 15 sa dva vozila i 15b sa jednim, a velika šteta se neće nanijeti grasu jer inače je bila slaba naplata tako da se to neće osjetiti.

Znaš zašto CTS nije prije vozio, loša cesta, kopao se put, uništavala bi se vozila, eto što, i opet su uzeli manje opterećenu liniju 15b... Očekujem da će biti novocitiji... Ali svakako treba vidjeti na šta će to ličitijer su uveli policijski sat sa svijim radnim vremenom i tarifom, jer voze do 19 sati, smiješno. Na 15 je zadnja vožnja u 23:20, a na 15b, u 20:05. Malo me safra uhvatila jer očito su namirisali da će se stanje dosta popraviti pa pokušavaju sad da unište pokušaj stajanja na noge GRAS-a ali slabo im ide, kad smo izgurali najgore, sada će već biti lakše.

A tarifni sistem, već sam rekao, to je sistem Dajdžinice Munire, jer na svakoj liniji drugačije, zašto na 21 nije marka, jer tamo ima šanse da se uzme više, ovdje na 15 je logično markica jer je narod navikao da se tako da za kombi, samo da ministar u stečaju ode pa i inspekcija će moći raditi svoje.
« Last Edit: October 05, 2014, 16:46:09 by man 464 » Logged
mh_design
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 134



« Reply #1083 on: October 06, 2014, 18:09:25 »

Man 464, troler i ostali sta je vama, sto vam toliko smeta Centrotrans?
Ljudi nabavljaju vozila pristojna grada Sarajeva, gradski prevoz je puno efikasniji, bolji, brzi i udobniji sa CTS-om.
Da nema CTS-a na sto bi to licilo, bili bi ravni nekom gradskom prevozu u Indiji, Pakistanu...
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #1084 on: October 06, 2014, 18:30:13 »

Koji centrotrans? profiterska firma? Gras ima 130 godina poslovanja  najstarija firma u kantonu!! gdje to ima u svijetu da privatnik rusi drzavnu firmu objasni nam? Da im nije sejari vlasnik imali bi g..no od autobusa..... otvaraju linije koje im odgovaraju van tendera nelegalno i kakva je to firma?

* Zabranjeno citiranje zadnjeg posta !
« Last Edit: October 06, 2014, 21:13:42 by makljen1123 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1085 on: October 06, 2014, 18:56:11 »

Man 464, troler i ostali sta je vama, sto vam toliko smeta Centrotrans?
Ljudi nabavljaju vozila pristojna grada Sarajeva, gradski prevoz je puno efikasniji, bolji, brzi i udobniji sa CTS-om.
Da nema CTS-a na sto bi to licilo, bili bi ravni nekom gradskom prevozu u Indiji, Pakistanu...

Nemam ja šta objašnjavati zašto mi smetaju, pametnom je dosta ono što je napisano za 4 godine rada foruma.

Sad su našli da "na zahtjev građana" voze za Buća Potok, gdje su bili prije?

Licemjeri izlaze na ulice, protestuju protiv nelegalnih kombi prevoznika, a u kantonu voze nelegalno i sam je Šaćiragić u kameru priznao su na nekim linijama potpuno nelegalno, a za druge imaju Bubicine dozvole.

Da ponovim, samo za linije 21, 21b, 22, 28, 29, 86 imaju dozvole, na 15b, 27, 27a, 41a, i onu za Hrasnicu nemaju nikakve dozvole i voze potpuno nelegalno "na zahtjev građana"

E jesu mnogo pomogli da gradski prevoz ne liči na Indiju. Možda na 2 linije.
« Last Edit: October 06, 2014, 19:07:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1086 on: October 06, 2014, 19:40:31 »

Halo vi iz GRAS-a prestanite bildat samopouzdanje i siriti lazi i izmisljotine.....
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #1087 on: October 06, 2014, 19:46:06 »

Nikakve laži nikakve izmisljotine.... kada vam je gras stupio u strajk nisu vas izvadili autobusi iz svih gradova a narocito centrotrans koji na mmedjugradske linije salje gradkse autobuse a prave se firmom kupe vozace s ulice ne znaju zloba okrenuti .......

* Zabranjeno citiranje zadnjeg posta !
« Last Edit: October 06, 2014, 21:14:45 by makljen1123 » Logged
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #1088 on: October 06, 2014, 19:59:09 »

Zamolio bih vas da malo smirite tenzije i da obratite pažnju na vaš način tipkanja, neke stvari više nećemo tolerisat.
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1089 on: October 06, 2014, 21:32:37 »

Man 464, troler i ostali sta je vama, sto vam toliko smeta Centrotrans?
Ljudi nabavljaju vozila pristojna grada Sarajeva, gradski prevoz je puno efikasniji, bolji, brzi i udobniji sa CTS-om.
Da nema CTS-a na sto bi to licilo, bili bi ravni nekom gradskom prevozu u Indiji, Pakistanu...

Kod tebe je jedino vrednovanje prevoznika kvalitet vozila.

Kao što su ti rekli gore forumaši ,s obzirom da Sejari ima vlasnički udio u Centrotransu,on zna svoju poslovnu politiku i šta će raditi i kako će postupati.

Ovo da je efikasiji,bolji ,brži i udobniji su lovačke priče.

Do juče je ista ta kompanija putem svojih jalovih menaĐŽera plaćala članke po novinama kako se ljudi mrcvare u vozilima GRAS-a pogotovo na komercijalnoj liniji 31e.A kod njih ljudi redovno ko sardine nabijeni u vozilima,i sjede na kokpitu kod vozača.
Ja ne vjerujem da je to nekakva udobnost.Možda nemamo iste kriterije ili poimanja iste.

Jedna takva linija se ne zove ĐŽaba express,što se za njih u praksi ne može reći,jer vozila dugo stoje na stajalištima,i pored tzv.konduktera su jako spora,što recimo nije slučaj sa tzv. monopolističkom GRAS-ovom komercijalom,gdje vozači voze kako je ta linija i koncipirana.
Toliko su bili efikasni i brzi da sam brže trolejbusom sa Dobrinjske zadnje stanice dolazila do Trga,u vrijeme najveće katastrofe i izgradnje Južne longitudinale.To je sa aspekta vožnje. Roll Eyes
Što se tiče drugih stvari ne mora se tu nešto posebno podcrtavati.
Napuste liniju Sutjeska-Kamenica,šarnu obavijest na stajalištu,ne mareći da li će neko ostati bez prevoza jer se njima ne isplati tj. nije im rentabilno.
Njihova furmanska rentabilnost je preča nego nečije dijete koje ujutro treba u školu ili neko ko treba na posao?

I dosadni ste više sa pumpanjem (ne)kvaliteta svoje mizerne kompanije za mizernu gebiru. To više nije stvar GRAS-a ni bilo koga već vas samih što ste uvijek na niskim granama.Poštedite nas tih priča.

Zamolio bih vas da malo smirite tenzije i da obratite pažnju na vaš način tipkanja, neke stvari više nećemo tolerisat.


Znamo to,da Omerhodžić iz Centrotransa neće tolerisati.
« Last Edit: October 06, 2014, 21:34:30 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #1090 on: October 06, 2014, 21:41:49 »

Umrite puknite ali CTS je bolji od Grasa u svakom smislu imaju bolji vozni park 101 put.

Što se tiče toga da državnu firmu ruši privatna gdje toga nema u biznsiu nema milosti . ( još da dodam Gras je sam sebe više uništio nego ih CTS)

Man lions coach ti baš voliš provocirati i dobijati banove trebaš na jedno dugo hlađenje.  Smiley
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1091 on: October 06, 2014, 21:49:52 »

Ima bolji vp hahahahaha, štajera i grafova gdje stigneš....
Niko njima ne spori da su uveli niskopodna vozila, bla bla, novijeg doba, to je divno krasno i svakako za pohvalu, ali Pakistan koji je ranije spomenut rade baš oni jer voze ko u Pakistanu, koncipiraju svoje linije, svoje tarife, nešto...  Huh? Fakat ne znam kako im prolazi, (pardon znam, piše u mom potpisu.)

CTS je firma koja se bavi međugradskim i međunarodnim saobraćajem i imaju dobar VP, ali kontinuirano imaju problem sa manjkom voznih jedinica, (svakodnevno smo svjedoci tome) Za Gradski prijevoz nemaju brojniji VP jer puno je bolje imati 70 autobusa pa makar bili iz 98 godine nego 30 autobusa iz 2005, shvataš? Jer bolje je pokriti 50 linija nego 10 rentabilnih, a ostali će se voziti kao u Pakistanu valjda? Zapravo mi na nerentabilnim linijama samo tu samo kao fatamorgana, mi ne postojimo.

Smisao ekpress linije je da se brzo stigne a ne da se gusla po 50 minuta u jednom pravcu, WIFI koji je grandiozno uveden skoro da je iščezao, svaga u 2-3 vozila sam u zadnje vrijeme uhvatio da ima, Itd, itd....
« Last Edit: October 06, 2014, 21:55:57 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1092 on: October 06, 2014, 22:07:17 »

Umrite puknite ali CTS je bolji od Grasa u svakom smislu imaju bolji vozni park 101 put.

Što se tiče toga da državnu firmu ruši privatna gdje toga nema u biznsiu nema milosti . ( još da dodam Gras je sam sebe više uništio nego ih CTS)

Man lions coach ti baš voliš provocirati i dobijati banove trebaš na jedno dugo hlađenje.  Smiley

E prekini. Nisi odavde, nemaš pojma šta se dešava kako hoda u praksi, nije dovoljno samo čitati forum!

Centrotrans ne poštuje ni zakon,  ulaze na linije bez procedure, ne poštuju ni onaj najjednostavniji član 27 pravilnika o javnom linijskom prevozu koji kaže da je prevoznik OBAVEZAN imati istaknut garažni broj vozila, a da ne spominjem krupnije stvari...
Ni njima nije strano ispustiti vožnje, koje je njima opravdanje?

A ko je prvi uveo niskopodna vozila u gradski prevoz? Pa GRAS! Tamo 2005 isto ovako jeftino nabavljali Neoplane stare 10-tak godina koji su bili već izraubovani, isto kao sad Centrotrans.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1093 on: October 06, 2014, 22:13:57 »

Ne zelim se uplitati u ostatak teme, ali kad si se vec dotakao tog gbr. zanimljiva stvar da na prste jedne ruke mozes nabrojati prevoznike koji postuju taj clana zakona
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1094 on: October 06, 2014, 22:18:10 »

Pa možda to nije dio pravilnika o federalnim, međuentitetskim, međugradskim, te gradskim u drugim mjestima, ali svakako jeste dio pravilnika o javnom linijskom prijevozu u Kantonu Sarajevo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 21 queries.