bhbus.ba
May 12, 2024, 01:43:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290874 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1020 on: October 01, 2014, 17:52:45 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/gras-novi-autobusi-bi-u-ponedjeljak-trebali-biti-na-ulicama-sarajeva/141001043

Quote from: klix.ba
GRAS: Novi autobusi bi u ponedjeljak trebali biti na ulicama Sarajeva
Petnaest autobusa koji su donacija grada Istanbula preduzeću GRAS u ponedjeljak bi trebali početi voziti na linijama za naselja u Sarajevu.

Avdo Vatrić, v.d. direktor preduzeća GRAS nam je rekao da su dobili obavijest iz MUP-a Kantona Sarajevo da će se vozila moći registrovati i da bi nova vozila već u ponedjeljak mogla biti na usluzi građanima.

"Imamo odobrenje od državnog Ministarstva prometa i komunikacija za 15 autobusa. Dobili smo 13 i čekamo još dva koja su krenula iz Istanbula. Za drugih 15 smo predali dokumentaciju u Ministarstvo, a po informacijama koje ja imam ministar Damir Hadžić je odobrio i drugu tranšu, tako da očekujemo još 15 autobusa", kazao nam je Vatrić.

GRAS će ukupno dobiti 30 autobusa iz Turske, a bit će raspoređeni na linije na rubnim dijelovima grada.

"Imamo pritužbe građana i uspostavit ćemo linije koje su bile isključene i ubaciti nove autobuse gdje je slaba pokrivenost. Imamo otvoren tender do 13. oktobra za nabavku još 10 autobusa za što je sredstva obezbijedio Kanton Sarajevo. Nadamo se da ćemo imati dovoljno ponuda kako bi taj tender uspješno završili. Sa 80 autobusa mi možemo pokriti kompletan autobuski saobraćaj u KS", izjavio je v.d. direktora preduzeća GRAS.

Najveći problem sa autobuskim saobraćajem je u naseljima Hadžići, Vogošća, Bare, Buća Potok, Boljakov Potok, a cilj GRAS-a je da se uspostavi saobraćaj na svim linijama i da funkcioniše kako bi građani imali redovan prevoz.

http://www.haber.ba/vijesti/bih/98691-bih-sutra-u-sarajevski-gras-stize-jos-15-autobusa-iz-istanbula.html

Quote from: haber.ba
Sutra u sarajevski GRAS stiže još 15 autobusa iz Istanbula

Sutrašnja predaja 15 autobusa zapravo je drugi dio donacije od ukupno 30 autobusa. Prva tri autobusa uručena su GRAS-u 12. septembra.

Sarajevskom javnom komunalnom preduzeću GRAS sutra će biti uručena donacija od 15 autobusa, poklon grada Istanbula Kantonu Sarajevo, potvrđeno je za Anadolu Agency iz Turske agencije za međunarodnu saradnju i koordinaciju (TIKA) putem koje se donacija realizira.

Ceremonija predaje ključeva autobusa bit će održana u 15 sati u krugu preduzeća GRAS. Ceremoniji će prisustvovati i predstavnici Istanbulskog preduzeća za javni saobraćaj (IETT).

Sutrašnja predaja 15 autobusa zapravo je drugi dio donacije od ukupno 30 autobusa. Prva tri autobusa uručena su GRAS-u 12. septembra.

Sarajevsko gradsko prevozno preduzeće niz godina suočava se sa finansijskim problemima zbog kojih nije u mogućnosti obnoviti vozni park. Tako je u posljednje vrijeme i broj autobusa koji dnevno saobraćaju na gradskim linijama smanjen za oko 40 posto.
« Last Edit: October 01, 2014, 17:57:22 by man 464 » Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1021 on: October 01, 2014, 18:15:04 »

Saobraćajno preduzeće u mađarskom Miskolcu sada zvanično nudi 12 tramvaja tipa KT8D5 na prodaju. Juče je informacija objavljena i u magazinu Blickpunkt Straßenbahn.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1022 on: October 01, 2014, 18:20:43 »

Mislim da trenutno GRAS nije zainteresovan, jer imamo skoro pa zvanično dogovorenu donaciju 20 GT8 tramvaja iz Konye (Makar 10 će stalno voziti.), pa vjerujem da će se realizovati do nove godine, a tramvaja ima oko 52-55 ispravnih, a 48 izlazi na vožnju u špici ujutro.

Rade:
201,206,209,210,212,217,227,231,235,237,238,244,248,255,257,258,260,261,263,266,268,271,275,276,277,286,288 (27)
291 (1)
300,302,303,304 (4)
500 (1)
501,502,503,504,505,506,507,508,509,510,511 (11)
601,602,603 (3)
715 (1)
801,802,811,812 (4)
+ još par koji će skoro proraditi.
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1023 on: October 01, 2014, 19:13:59 »

dal bi se moglo  od ovih neispravnih Tramvaja , moglo osbosobit  2 mislim dal dijelovi odgovaraju , da se od tih  neispravnih makar  2  sastave da su ispravni
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1024 on: October 01, 2014, 19:39:29 »

Tako se i radi, dok se i to ne iscrpi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1025 on: October 01, 2014, 19:55:58 »

Saobraćajno preduzeće u mađarskom Miskolcu sada zvanično nudi 12 tramvaja tipa KT8D5 na prodaju. Juče je informacija objavljena i u magazinu Blickpunkt Straßenbahn.

U kakvom su stanju i koliko su para po komadu?

Bili bi sigurno bolja varijanta od Turskih muzejskih eksponata,pod uslovom da GRAS ima pare za kupovinu i uvozne trošarine.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1026 on: October 01, 2014, 20:16:22 »

Dont mi tač divage.  Grin Grin Grin
Jesu muzejski ali su za DŽ, ali bojim se da ih ne stigne ista sudbina ko i Holande, svega 4 rade.
Ovi KT8 da se razumijemo nisu loši, ali para neJma... i sama znaš bolje.
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1027 on: October 01, 2014, 20:31:07 »





Pa prema informacijama koje imam jesu u veoma dobrom stanju, urađene su na njima tokom godina i manje modernizacije, radionice u remizi su tehnicki vrhunac i nedavno kompletno obnovljene. Problem je da nebi ovo bila donacija nego koliko mi je nezvanicno receno radilo se o nekih 200 hiljadu maraka po komadu. Jer Miskolcko saobraćajno preduzeće mora sad da se potrudi da zaradi sto vise zbog modernizacije voznog parka novim Škodama.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1028 on: October 01, 2014, 20:32:06 »

Taj tamo iza je bolji  Grin
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1029 on: October 01, 2014, 20:57:08 »

Ma kakvi. I da ima tih para (a nema ih) za njih se može kupiti 15-20 novih minibusa, a nakon što dođu sva vozila koja su donirana vozila (autobusi, tramvaji) i vozila za koja su raspisani tenderi (autobusi, trolejbusi), onda je logično da bi se trebalo usredotočiti na minibuse.

Autobusi Mercedes O345 (bar prvih 15) mogu se uvesti u vozni park. Garažni brojevi počinju od 600
« Last Edit: October 01, 2014, 21:02:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1030 on: October 01, 2014, 21:00:33 »

Hahahahaah Smiley pa Kinderi su zakon Smiley

Svakako zanimljivo je da i oblik mreže u Miskolcu malo podsjeća na Sarajevo:
Jedna dugačka linija sa jednim kratkim odvojkom, u Sarajevu za željezničku stanicu, u Miskolcu do fabrike čelika (Vasgyár). Zbog toga sto nije godinama na zapadnom terminalu postojala okretaljka, vozili su na glavnoj liniji samo dvosmjerni tramvaji... pocetkom 90tih su otkupili veci broj ovih trodijelnih vozila iz susjednog slovačkog grada Košice.


Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1031 on: October 01, 2014, 21:27:29 »

KT su bolja varijanta kad smo ih već "proĆerali" na Ilidži,komotniji su i prostraniji u svakom slučaju.
A ta cijena...štaćeš,ali mislim da bi bolja varijanta bila 10000 puta od Turkiš tramvaja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1032 on: October 01, 2014, 21:57:11 »

samo dal  bi bilo isto rastojanje izmedju tockova jer  cini mi se ovi su malo  Siri ,il mi se cini
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1033 on: October 01, 2014, 22:05:35 »

Morali bi ga smanjiti najmanje 2 puta i to intenzivnim dovođenjem toplote da bi mogao komplet tramvaj da stane na domaće šine.
« Last Edit: October 01, 2014, 22:07:25 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1034 on: October 02, 2014, 10:28:46 »

samo dal  bi bilo isto rastojanje izmedju tockova jer  cini mi se ovi su malo  Siri ,il mi se cini


Rastojanje između točkova - jel misliš kolosijek? Taj je isti u Konyi, u Kelnu isto kao u Sarajevu i u Miskolcu, klasični željeznički, 1435 mm.

Inače i širina karoserije je skoro identična, tramvaji Düwag iz Kelna / Konye imaju kao malobrojni veliku širinu od 2,5 metra dok je većina Düwag vozila proizvedena sa širinom od 2,2,-2,3 metara zbog razmaka šina na dvokolosiječnim prugama u njemačkim gradovima. Tramvaj KT8D5 od ČKD je čak malo uži, zvanično je širina karoserije 2,48 metara.

Problem kod Düwaga bi moglo biti međusobno odstojanje obrtnih postolja koje je asimetrično i nije jasno hoće li bez problema savladati S krivinu na Marijinom Dvoru.
Logged
Pages: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 21 queries.