bhbus.ba
May 12, 2024, 00:36:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290872 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #765 on: July 01, 2014, 10:52:03 »

Troler vidi jednu stvar
Što se tiče SL 222 koji imaju oko milion računaj da "deru" treci a mozda i četvrti motor npr kod 807 je treci motor. Kod 832 je motor otvaran nekoliko puta i radjeno osvjezenje znači svakome SL-u je motor radjen nekoliko puta a npr 703 je stigo iz Austrije sa 800 000 i bio je preso vise od 1500000 milion a motor mu nije otvoren. Eh sada logicno je da gradska voznja vise raubuje motor i sl ali vjeruj mi da na zapadu vozila gule po tri smjene redovno ali se redovno i servisiraju i nema problema....
Što se tiče Dortellera nije do limarije nego do ostecenja koja su prouzrokovala koroziju...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #766 on: July 01, 2014, 10:58:11 »

@Troler


Rekarosiranje u Ljubljani, ovdje na forumu http://www.bhbus.net/forum/index.php?topic=4098.msg141629#msg141629


Za mene je pravo rekaroseriranje ono što je bilo sa Satrom i ono što rade Neobus i Nibus, a ovo u Ljubljani je za mene generalni remont limarije.
Dobro, da te obavjestim da je u toku rekaroseriranje dortellera 66. Dakle vidio sam ga oguljenog, kao i na onom spisku kad je GRAS od Kantona tražio sredstva za popravku. pisalo je"generalni remont limarije"


Sto se minibusa tice, argument "loseg lima" je zaista smijesan, jer se redovnim odrzavanjem i pranjem i Polski FIAT 125p moze odrzati u zivotu, a kamoli Njemacki minibus iz 1998. godine
Zapravo, najbolje te GRAS demantuje, ovo je Dorteller 73 u 2009. http://i294.photobucket.com/albums/mm99/tamlover_photos/GRAS-3-ivan.jpg a ovo je isti broj 73 u 2014. godini http://www.dodaj.rs/f/38/EO/4TBhVVuE/dscn9601.jpg Smiley A ne vjerujem da su Svabe u medjuvremenu poslale nove limove, a? Cheesy


Po čemu me je GRAS demantovao?

Itekako je loša limarija kad je za samo toliko godina tako istruho. Tu se GRAS-u jedino može pripisati što ga nisu ofarbali kad je imao "samo" 7 ili 9 godina. Poslije je normalno sređivan, farban.
To nije Njemački minibus nego ne baš puno poznati Turski Dorteller. On ima značku MAN-a Košto onaj novi Ikarbus ima značku Mercedesa!

Što se tiče kilometraže i toga da vozila u GRAS-u prelaze 1/2-2/3 kilometraže predviđene za gradski prevoz to je stvarno smiješno, pogotovo sad.
464 i zglobni MAN-ovi SG su radili na prigradskim linijama, taj je radio na Tarčinu. Normalno da su nabili veću kilometražu!

Pomeni su 2 smjene za vozilo mjera, ali eto sad većina vozila radi 3 smjene, osim nekih koja rade na prigradu

@transformers

Kvalitet+Oštećenja+neblagovremena intervencija na limariji.

Mislim da im je limarija prije propala nego 2 godine starijim Otoyolima M24, mada i oni su bili iskucani, izlupani...
« Last Edit: July 01, 2014, 11:01:00 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #767 on: July 01, 2014, 14:38:06 »

Troler vidi jednu stvar
Što se tiče SL 222 koji imaju oko milion računaj da "deru" treci a mozda i četvrti motor npr kod 807 je treci motor. Kod 832 je motor otvaran nekoliko puta i radjeno osvjezenje znači svakome SL-u je motor radjen nekoliko puta a npr 703 je stigo iz Austrije sa 800 000 i bio je preso vise od 1500000 milion a motor mu nije otvoren. Eh sada logicno je da gradska voznja vise raubuje motor i sl ali vjeruj mi da na zapadu vozila gule po tri smjene redovno ali se redovno i servisiraju i nema problema....
Što se tiče Dortellera nije do limarije nego do ostecenja koja su prouzrokovala koroziju...
morao sam se ukljuciti u raspravu,703 je vozio vozacina i ljudina koji je cuvao auto i tad a i prije rata i za svako njegovo auto kad bi ga razduzio ljudi su se otimali. spomenuti 703 je bio najjaci i najbolji stajer u svojoj generaciji i mislim da je za svog zivota u grasu istom donio najvise para,nazor je sahranjen a i zna se ko mu je dohakao. ista stvar je i sa gb 321,predao ga je ko iz fabrike a vozio ga 4 godine. e sad pogledajte na sta lici to auto,muka mi ga pogledati. jos da kazem i ovo,mozda neko zna a vecina ne,gras je imao najsavremeniju lakirnicu na balkanu prije najmanje 10 godina. one godine kad su dosli sl-ovi vozacina i veliki gospodin Japalak Ismet je imao udes sa 804,razbijena sajba,morao je nadomiriti stetu,bio kriv. politika firme je bila ako si kriv a nanio si stetu,moraces je i nadomiriti i sve dok je to trajalo vozila su se i cuvala. da ne zaboravim 703 je punih 7 godina radio na liniji stup-vogosca i subote i nedjelje,vikendom je zavrsavao oko 21 sat i plus redovni prevoz radnika elektroprenosa a kasnije i bosnalijeka a da ne govorim o tadasnjim ugovorenim voznjama. ovo sve sto vam napisah moze vecinu stvari potvrditi nas clan transformes jer mi se cini da on spada u grupu normalnih i postenih radnika-ljudi.
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #768 on: July 01, 2014, 15:45:35 »

Kada si je vec spomenuo, i ta lakirnica je dobar primjer stanja u preduzecu.

Dakle, kupljena je nova novcata lakirnica koja, usput receno, na slikama zaista odlicno izgleda, da bi se ispostavilo da nju ne koriste oni iz minibuskog i trolejbuskog saobracaja! Pa to je apsurd da veci ne moze biti.

Licno sam prije 2-3 godine iz dana u dan gledao "pripremu" a potom i "lakiranje" jednog Otoyola, na kojem je to "majstor" radio doslovno uz kapiju minibuskog depoa, dakle gledao je svako ko je prolazio prema Velesicima.

O kvaliteti tog rada nije potrebno ni pricati, dovoljno je reci da "majstor" lakirao lim a da prethodno nije ismirglao kit, tako da se vjerovatno i dan danas ispod boje vide nanosi spatlom...

U normalnoj firmi, bila bi formirana ekipa u lakirnici, koja bi lakirala sva vozila GRAS-a, od onog Tamica za popravku sina do tramvaja, i kojima bi se po nekom redoslijedu non-stop dovozila vozila radi popravke svakodnevnih sitnijih ostecenja
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #769 on: July 01, 2014, 16:24:06 »

Zavisi jeli komplet lakiranje ili mala zafarbavanja ko što je urađeno kod 400, 808, 826... 400 sam gledao da je napolju rađen ali on nije komplet lakiran nego malo stamo gdje su veća oštećenja.

Zadnjih godina kako dođe žuta ofarba se par autobusa i tramvaja i gudbaj čarli, čekaj nove količine žute, pola godine-godinu. Dobar primjer je bio gb 413 i ostali autobusi s golim limovima.

Lakirnicu koriste minibusi, znam da je 31 tamo ofarban, mislim i 73.

Danas gledam Dortellera gb 60. Farba oštećena na sve strane ali novi lim već par godina odoljeva, nema ni trunke korozije ko na originalnom. Da je para sva bi vozila bila takva.

Imao sam prilike vidjeti par ogoljenih kosturova od Dortellera pred remont limarije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #770 on: July 02, 2014, 11:32:46 »

Troler vidi jednu stvar
Što se tiče SL 222 koji imaju oko milion računaj da "deru" treci a mozda i četvrti motor npr kod 807 je treci motor. Kod 832 je motor otvaran nekoliko puta i radjeno osvjezenje znači svakome SL-u je motor radjen nekoliko puta a npr 703 je stigo iz Austrije sa 800 000 i bio je preso vise od 1500000 milion a motor mu nije otvoren. Eh sada logicno je da gradska voznja vise raubuje motor i sl ali vjeruj mi da na zapadu vozila gule po tri smjene redovno ali se redovno i servisiraju i nema problema....
Što se tiče Dortellera nije do limarije nego do ostecenja koja su prouzrokovala koroziju...
morao sam se ukljuciti u raspravu,703 je vozio vozacina i ljudina koji je cuvao auto i tad a i prije rata i za svako njegovo auto kad bi ga razduzio ljudi su se otimali. spomenuti 703 je bio najjaci i najbolji stajer u svojoj generaciji i mislim da je za svog zivota u grasu istom donio najvise para,nazor je sahranjen a i zna se ko mu je dohakao. ista stvar je i sa gb 321,predao ga je ko iz fabrike a vozio ga 4 godine. e sad pogledajte na sta lici to auto,muka mi ga pogledati. jos da kazem i ovo,mozda neko zna a vecina ne,gras je imao najsavremeniju lakirnicu na balkanu prije najmanje 10 godina. one godine kad su dosli sl-ovi vozacina i veliki gospodin Japalak Ismet je imao udes sa 804,razbijena sajba,morao je nadomiriti stetu,bio kriv. politika firme je bila ako si kriv a nanio si stetu,moraces je i nadomiriti i sve dok je to trajalo vozila su se i cuvala. da ne zaboravim 703 je punih 7 godina radio na liniji stup-vogosca i subote i nedjelje,vikendom je zavrsavao oko 21 sat i plus redovni prevoz radnika elektroprenosa a kasnije i bosnalijeka a da ne govorim o tadasnjim ugovorenim voznjama. ovo sve sto vam napisah moze vecinu stvari potvrditi nas clan transformes jer mi se cini da on spada u grupu normalnih i postenih radnika-ljudi.

Potpisujem sve što je ikar reko ali naveo sam slucajno 703 kojem su dohakali Ahmed Dzuvo i Enes Dizdarevic (znam da je kontra pravila ali ne brisite ovo jer sve što se više zna veća je mogucnost da se dalje uništavanje spriječi)...i ostali Steyri su bili dobri. Pa oni duobusi su mogli još 5 godina raditi sa normalnim odrzavanjem ali jednostavno nije bilo volje zelje htijenja a bilo je previse sabotaza....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #771 on: July 02, 2014, 18:59:26 »


(Uz dozvolu autora.)
« Last Edit: July 02, 2014, 19:03:31 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #772 on: July 03, 2014, 15:48:35 »

Avaz.
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #773 on: July 03, 2014, 15:59:45 »

vama  bi  najbolje  bilo da  stupite u kontakt sa ovim iz Solingena , jer imaju oni  ove HESS Trolejbuse ,nisu tolko losi
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #774 on: July 03, 2014, 16:21:35 »

Damir u svom stilu.

Pa bolan nebio njihovi Hessovi su stari 5 godina, neće ih oni bar još 10 godina prodavati, a i da ih odluče prodavati odakle da ih kupimo?

Ovdje se traži nešto za prvu pomoć, 15 trolejbusa za max 300.000€, 20.000 po komadu. Za te pare možemo dobiti samo trole stare 20-25 godina!

Iz Solingena je bila planirana nabavka samo 13 solo trolejbusa, starijih od mene (86 i 87) ali sad je promjenjen plan i kupuje se 15 trolejbusa.

Neka dobavljači stupaju u kontakt to je njihov posao.
« Last Edit: July 03, 2014, 16:27:24 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #775 on: July 03, 2014, 17:33:56 »

hahahha evo sad je plan sa maja prebačen na septembar... I ovaj se Avdo baš zapetljao Cheesy
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #776 on: July 03, 2014, 17:58:42 »

Izborna godina...
Čeka se oktobar.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #777 on: July 03, 2014, 18:07:06 »

Ovo o čemu sad pričamo nema veze sa planom iz maja, a kad će majski plan biti ispunjen vidjećemo
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #778 on: July 03, 2014, 18:11:37 »

Bitno je da smo vidjeli da ta vozila postoje, da nije šuplja priča.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #779 on: July 03, 2014, 18:28:38 »

Izborna godina...
Čeka se oktobar.

upravo tako.....
Logged
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.092 seconds with 22 queries.