bhbus.ba
May 11, 2024, 10:55:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290821 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #705 on: June 15, 2014, 20:39:04 »

Da si ti živ i zdrav ovo izlazi svaki dan već pola godine.

Kontam da nije još neki ofarban a da mi ne znamo, pa pitaš kad će izaći.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #706 on: June 16, 2014, 11:49:22 »

utros saobraćaj radi ali ako ni danas ne bude plate saobraćaj će biti obustavljen!

A ako danas ne uplate znači da žele isprovocirati štrajk radnika, da bi imali izgovor da daju još linija Centrotransu ili da nađu izgovor za pokretanje stečaja. Samo možda shvate da su ovaj put previše providni pa uplate i strpe se do idućeg mjeseca.

Mislim da nije slučajno da Centri baš ovih dana dolaze autobusi
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #707 on: June 16, 2014, 13:07:33 »

Quote
DANAS PLAĆA RADNICIMA GRAS-A Neće biti obustave saobraćaja

Radnicima GRAS-a danas bi trebala biti uplaćena martovska plaća, nakon što su u petak blokirali dio tramvajskog saobraćaja kao i raskrsnicu kod Remize. Ovo je ishod današnjeg razgovora predstavnika Sindikata komunalne privrede preduzeća s Muhamedom Kozadrom (SDA), v. d. premijerom Vlade KS te Avdom Vatrićem, generalnim direktorom preduzeća.
 
Naime, GRAS-u će danas biti proslijeđena zakašnjela tranša novca za subvencije, u iznosu od 1.300.000 KM, kojom bi se izmirila martovska plaća radnicima.
 
Kako nam je kazao Rešad Hujdur, potpredsjednik Sindikata komunalne privrede GRASA-a, nedopustivo je da se vlast na ovaj način poigrava s radnicima koji mjesecima čekaju zarađene plaće.
 
- Do 10. u mjesecu iz resornih ministarstava bi trebalo da nam se prebaci novac za subvencionirane kategorije. Dužni su da plate na vrijeme. Ne mogu se ovako ponašati. Hoće da subvencioniraju penzionere, školarce, invalide, a da radnici snose troškove - kaže Hujdur.
 
S uplatom plaće radnici su odustali od novih obustava javnog prijevoza, kazali su iz Sindikata komunalne privrede GRAS-a.
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/nece-biti-obustave-saobracaja
Logged

dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #708 on: June 19, 2014, 21:22:20 »

Jel ima neko tačne tehničke podatke o sarajevskim trolejbusima (bivšim)?

Fali mi: Težina trolejbusa Den Oudsten B79T,
težina i maks. brzina trolejbusa MB O 405T
i težina i maks. brzina duobusa MB O 405GTD

HVALA unaprijed!!!

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #709 on: June 19, 2014, 21:53:31 »

Jao ispada da je većeg kapaciteta SG200, Hess osrednjeg, a "usisivač" S200 najmanjeg. Pa on je imo mnogo više mjesta za stajanje od Mana i možda i od Hessa. Vidjeću da šta iskopam šta, a ti vidi to s GRAS-om možda oni imaju nekih podataka. Kod nas se npr. K2 tramvaj oduvjek vodi kao tramvaj kapaciteta 220 putnika, a u Češkoj mu je manji kapacitet deklarisan.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Transformers jeli moguće da su neki SG312 prešli 2.000.000? Nije valjda da je 464 maksimalno raubovan non stop u 3 smjene od 1998 do dana današnjeg??? Hajde ovo odkad je kriza, ali ranije...
« Last Edit: June 19, 2014, 21:56:26 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #710 on: June 19, 2014, 23:26:32 »

@Dresdener

Kod naših Hessova je ABB elektrika. Nije ni Siemens ni BBC

Ovdje imaš tabelu po kojoj se vidi u koje gradove je otišla koja Elektrika.
http://de.wikipedia.org/wiki/NAW/Hess_BGT_5-25_und_BT_5-25
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #711 on: June 19, 2014, 23:32:20 »

Hess može načepiti brže svakako, i ja sam bio svjedok, a što se tiče broja putnika nešto ne štima, sigurn sam da se u Sanosa više moglo nagurati nego u danas hessa ili zglobnog mana, Hess je nekako kraći, ili šta već, ali ima više lufta za stajat nego sg 200 tako da ti dođe na isto, a sanos je mogao natovariti i 200 duša kad se nagura
« Last Edit: June 19, 2014, 23:36:01 by man 464 » Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #712 on: June 20, 2014, 12:56:51 »

Troler, Man 465: HVALA VAM NAJLJEPŠA i na upozorenju šta se tiče HESS trolejbusa! Ispraviću ovo. Ovaj tabelarni dio je rad bez kraja, uff.

Svakako oni podaci o broju putnika jesu uvijek upitni. Jer mi se čini da su proizvođači navodili jedno i prevoznici drugo. Osim toga, u raznim zemaljama je važilo više norma za izračunanje broja putnika na osnovi prostora unutar vozila. Tako da naprimjer u Istočnoj Njemačkoj broj putnika u čehoslovačkim tramvajima je trebao biti znatno veći od broja koji je bio naveden od strane proizvođača ČKD Tatra.

Inaće evo još tablice sa podacima o sarajevskim tramvajskim vozilima:
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #713 on: June 20, 2014, 14:11:51 »

Vidi, i za tramvaje ima po našim tefterima grešaka, jer po našim normama
K2YU, K2, Satra 2 mogu ukrcati 220 putnika maksimalno opterećenje kola,
KT8D5 može ukrcati 320 putnika
Satra 3 ukrcava 310 putnika,
Lohner E natovaren do kraja ima kapacitet od 200 putnika (U lohneru g.b. 715 ima stari požutjeli papir na njemačkom, čitao sam, kod vozača gdje piše kada su motorna kola sama max opterećenje 200, a kada se Lohner kupluje sa prikolicom C4 može ukrcati 300 putnika.
LHB je maks. opterećenja 240 ili 250 više nisam siguran, mislim da je 250 tako piše u vozilima koja rade kod nas.
Eh a što se tiče garnitura Lohnera C1+c1 maksimalno opeterećenja je isto bilo 200, motorna kola 95 i prateći salon 105.

Za ove starije ti ne znam, mada pretpostavljam da se u T3 moglo nagurati više od 110.
Ove brojke su vjerovatno prema propisima, ali ja sam naveo brijeve koji su napisani u vozilima kod nas.
A kod lohera E ti ne valja ovaj podatak čak ni za proizvođača za dati broj putnika jer loher raspolaže prema proizvođačkom naputku 39 sjedalica i 66 stajaćih mjesta, ali kao što rekoh maks opterećenmje je 200.

 I kodg lohnera C1 + c1 fabrički je kod tebe greška, jer kod naših je fabrički pisalo za prikolice 34 sjedišta i 43 stajaća mjesta , a naprijed u motornim kolima 22 sjedišta i 58 stajaćih mjesta, ali isto kao što rekoh maks. opterećenje je bilo motorna kola 95 i prikolica 105.
« Last Edit: June 20, 2014, 14:16:26 by man 464 » Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #714 on: June 20, 2014, 16:14:56 »

Svakako šta se broja putnika tiče, konzultirao sam ga prije prvog izdanja knjige sa gospodinom Josefom Pospichalom iz Beča koji je guru tramvajskih statistika i podataka, ali opet podaci jesu različiti.
Svakako kao osnovu sam koristio ove webstranice:
http://xover.htu.tuwien.ac.at/~tramway/stvkr-a-wiki/index.php/Stra%C3%9Fenbahn_historisch_%28Wien%29
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #715 on: June 20, 2014, 16:40:32 »

Kod nas se računa onaj maksimalni standard 8 putnika po metru kvadratnom.

Inače koriste se standardi 5 i 8 putnika po metru kvadratnom.

Evo našao sam primjer za Škodu 15T
 Celková obsaditelnost: 3článková pro Prahu – 210 (5 os./m²)/300 (8 os./m²),

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #716 on: June 20, 2014, 20:41:40 »



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Transformers jeli moguće da su neki SG312 prešli 2.000.000? Nije valjda da je 464 maksimalno raubovan non stop u 3 smjene od 1998 do dana današnjeg??? Hajde ovo odkad je kriza, ali ranije...

nije nemoguce .....pogotovo taj 464 je vozila dvočlana posada dok nisu pristigli Ikarbusi IK 201 tada je njegova posada dobila vozilo 403 a 464 je zaduzila troclana posada i to na liniji Ilidza Tarcin i non stop je radio 3 smjene....naravno imo je nekoliko "generalki" motora............
« Last Edit: June 23, 2014, 20:57:45 by The_Dubster » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #717 on: June 23, 2014, 14:09:04 »

Danas autobus bez g.b. (zadnja tri broja reg. tabli 913) na Komercijali, nesnosna vrućina, klima ne radi, prozora nema, šiberi bespomoćni, totalno neuslovno za prijevoz putnika, čak vozač u nekim momentima drži oboja vrata otvorena, što je zabranjeno, opasno i kažnjivo, treba neko da ispadne. Kompanija posjeduje toliko autobusa, a nikako da ubace neki da odmjeni ovu gasnu komoru.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #718 on: June 23, 2014, 21:02:34 »

novopristigli Centrolineri se izgleda farbaju u bijelo.
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #719 on: June 23, 2014, 21:30:14 »

jel ce ostavit onu postojecu plavu il ce i ona biti prefarbana ?
Logged

Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 22 queries.